En het is de echte Jaap die er post.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:51 schreef peeet1 het volgende:
dgkjaap ?????????
Ik zie dat op Fok een of andere gebruiker genaamd Suikeroom is die zich voor mij uitgeeft en beweert de posts die ik (= Terror Jaap) hier doe....dat die van hem zijn.
Pure waanzin, vanmiddag met Sly gebeld dat ik me ging aanmelden om de brieven van Bram en Ron te lezen.
Waarvan akte.![]()
bron nowlive
ja idd het is de echte Jaapquote:Op maandag 26 januari 2009 01:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En het is de echte Jaap die er post.
quote:Op maandag 26 januari 2009 01:53 schreef Suikeroom het volgende:
hehe ik speel nu dubbelspel en ze trappen er nog harder in![]()
quote:Op maandag 26 januari 2009 01:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En het is de echte Jaap die er post.
quote:Op maandag 26 januari 2009 02:04 schreef snetje het volgende:
[..]
dan is Jaap een beetje domwaarom inloggen op nowlive terwij je die brieven overal al kunt lezen
je bedoeld .....oooh die 2 ja ...quote:Op maandag 26 januari 2009 02:05 schreef Suikeroom het volgende:
alle ramptoeristen zijn wel weer aanwezig hier![]()
[ afbeelding ]
Ja vreemd dat hij zich juist nu registreert daar, misschien zit er wat waars in Sly's beweringen.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:04 schreef snetje het volgende:
[..]
dan is Jaap een beetje domwaarom inloggen op nowlive terwij je die brieven overal al kunt lezen
Napoleon was ook slechts 150cm.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch bizonder dat zo'n klein ventje de gemoederen zolang kan bezig houden.
Die waren er toch afgerot door een geslachtsziekte?quote:Op maandag 26 januari 2009 02:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, maar die hield z'n handen wél achter z'n vestje
in de hoop dat daar iets eindigde ...quote:Op maandag 26 januari 2009 02:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar die hield z'n handen wél achter z'n vestje
Ja ja, dat kwam later pas. Dat krijgen we terug bij Huub Deel VIIquote:Op maandag 26 januari 2009 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
Die waren er toch afgerot door een geslachtsziekte?
quote:2502
Ik lees hier echt alleen maar onzin, en vooral over Huub geloof al die verhalen niet en vooral niet op nowlive, Jaap zou daar zogenaamd posten maar dat is gewoon Suikeroom van fok, dat is echt zo'n sukkeltje met rijke ouders hij woont in Eemnes en was in de gouden kooi regelmatig op bezoek, op het einde was hij de contactpersoon van Jaap. dat mag niemand weten want hij gaf Jaap allemaal info tijdens de kooi
Door: Oldenzaal | op: 2009-01-26 | om: 02:13
Nee, die laat om die tijd z'n hondje uitquote:Op maandag 26 januari 2009 02:27 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
krijg nou watwie is dit LS zeker?
![]()
zielig zijn de meesten daar iddquote:Op maandag 26 januari 2009 02:33 schreef peeet1 het volgende:
shegirl88
op: Vandaag om 02:16:48 »
--------------------------------------------------------------------------------
Net ff bijgelezen op FOK, het was weer genieten van de reactie's daar, wannabee Jaap, en nog een aantal mensen die hier ook meelezen, en niet vies zijn van het betere knip-en plakwerk. Über intilligent moet ik zeggen. Gezien het reactie niveau, a grugde, tegen alle zielige, alleenstaande huisvrouwen, zonder leven, en die niks beters te doen hebben...
Pfft, ik zou zeggen, alle "Bos"profiteurs, kom een handje helpen. En dan wel op vrijwillige basis...
bron nowlive
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 januari 2009 02:33 schreef peeet1 het volgende:
shegirl88
op: Vandaag om 02:16:48 »
--------------------------------------------------------------------------------
Net ff bijgelezen op FOK, het was weer genieten van de reactie's daar, wannabee Jaap, en nog een aantal mensen die hier ook meelezen, en niet vies zijn van het betere knip-en plakwerk. Über intilligent moet ik zeggen. Gezien het reactie niveau, a grugde, tegen alle zielige, alleenstaande huisvrouwen, zonder leven, en die niks beters te doen hebben...
Pfft, ik zou zeggen, alle "Bos"profiteurs, kom een handje helpen. En dan wel op vrijwillige basis...
bron nowlive
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
dus datquote:Op maandag 26 januari 2009 02:53 schreef snetje het volgende:
[..]
ik zie nu pas de afbeelding ............. wat is dat![]()
de knip en plak club van sly ?
de knutsel je eigen kerstkaart ...?
cursus : hoe hou ik mijn man dom en stom ?
of zijn ze hun eigen schoolkrant begonnen ?
welkom op fokquote:Op maandag 26 januari 2009 03:01 schreef Anna-Marie het volgende:
Zoals gezegd, ik zou op prijs stellen ls mijn berichten niet hier neer worden gezet, het bewijst miijn casus... Fijn dat de mensen erin meegaan
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:37 schreef Anna-Marie het volgende:
Netjes, Huub en Eric, ik lees met genoegen jullie posts hier. Met minder genoegen, van een stel anderen, overigens heel kerkenbaar, posten overal afzeikberichten. Huub en Eric posten mee, dat zie ik de opposites niet doen...dat noemen ze kunnen incasseren. Uitdaging voor Brian, eigen topic op FOK, ik vraag het me af ???
Welke berichtenquote:Op maandag 26 januari 2009 03:01 schreef Anna-Marie het volgende:
Zoals gezegd, ik zou op prijs stellen ls mijn berichten niet hier neer worden gezet, het bewijst miijn casus... Fijn dat de mensen erin meegaan
quote:Op maandag 26 januari 2009 08:58 schreef Noek het volgende:
Oké, wat een toestand. Dus Bram wil Claire helpen en beschermen door openlijk op internet zijn relaas te houden. Smart thinking! Daarmee red je haar wel uit de klauwen van haar man die haar stelselmatig in elkaar tikt. Fijn dat paps het alleen via de Telegraaf wil doen. Die kent zijn pappenheimers natuurlijk nu ook wel. Zulke dingen vecht je natuurlijk niet zomaar overal uit. Daar moet je toch selectief in zijn.
Timing is ook erg belangrijk natuurlijk. Sly is boos op Huub en opeens ziet de gekwetste familie Recourt een aanleiding om hun Clairtje te redden. Ja, waarschijnlijk is Claire alleen maar dankbaar en sloeg ze Huub daarna neer met de braadpan want die stond immers toch al in de keuken. Daarna holde ze naar Bram en de hele familie was weer gelukkig en Bram kon eindelijk weer eens schijten. Al die stress in zijn darmen.
Houden zoquote:
lame raden .... het was allemaal maar een grapje van slyquote:Op maandag 26 januari 2009 03:09 schreef peeet1 het volgende:
[..]
welkom op fok
wat nu op nowlive staat durf ik hier niet neer te zetten want dan word iedereen hier erg booos
Geef mij ook wat!quote:
Nee joh, laat maar komen, deze tragedie uit de Polder.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:32 schreef Poezewoes het volgende:
Vind sowieso dat wij niets te maken hebben met het huwlijk van Huub en Claire!
Dat er mensen zijn die dat gaan uitmelken is helemaal grof!
We hebben allemaal wel eens wat en die familie had het gewoon binnenskamers moeten houden, en proberen te helpen zonder pottenkijkers!
Was jij het niet die commentaar had over berichten van FOK op NL ?quote:Op maandag 26 januari 2009 03:01 schreef Anna-Marie het volgende:
´t Is net of je naar een film zit te kijken waarin zoveel gebeurd dat je er geen reet meer van snapt. Maar uiteindelijk leeft iedereen toch lang en gelukkig! Komt goed!!quote:Op maandag 26 januari 2009 10:34 schreef Noek het volgende:
Ja, nu snap ik het ook niet meer. Wie is Anna-Marie nu weer? En over welke casus heeft ze het?
En Mani, ben je familie van Manu of of of....
Met een liefdesbaby.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:41 schreef Day het volgende:
[..]
´t Is net of je naar een film zit te kijken waarin zoveel gebeurd dat je er geen reet meer van snapt. Maar uiteindelijk leeft iedereen toch lang en gelukkig! Komt goed!!![]()
geeff even een linkjequote:Op maandag 26 januari 2009 11:04 schreef yvonne het volgende:
Ben je ook eens een weekend werken, wat een commotie her en der.
Zelfs Neo kwam weer uit z'n kelder.
Heb je hem weer stevig vastgeketend?quote:Op maandag 26 januari 2009 11:04 schreef yvonne het volgende:
Ben je ook eens een weekend werken, wat een commotie her en der.
Zelfs Neo kwam weer uit z'n kelder.
Voor natuurlijk.... hij weet hoe te rellen...quote:Op maandag 26 januari 2009 12:07 schreef Copycat het volgende:
Ik snap heel die Sly cultus niet. Voor of tegen.
quote:Op maandag 26 januari 2009 12:09 schreef akveor het volgende:
Voor natuurlijk.... hij weet hoe te rellen...
Ah, ik zie dat jij de soap ook volgt. De popcorn van T-lex smaakt prima dus ik geniet ook nog even mee.quote:
Misschien moet je daar Nowliver voor zijn ofzo.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:10 schreef Copycat het volgende:
![]()
Het was geen stelling. Ik snap zowel de pro als de anti Sly cultus niet.
Ik ook. Of nee: ik ging uit van kwade opzet.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:10 schreef Peter6000 het volgende:
Waar rook is, is dus blijkbaar idd vuur.
Had ik niet verwacht, ik ging uit van massahysterie.
Owwww...quote:Op maandag 26 januari 2009 12:10 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Het was geen stelling. Ik snap zowel de pro als de anti Sly cultus niet.
Ik kon het niet laten... <schroeft een nieuw fles jenever open>quote:Op maandag 26 januari 2009 12:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat jij de soap ook volgt. De popcorn van T-lex smaakt prima dus ik geniet ook nog even mee.
Je bent al vroeg aan de drank.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:25 schreef akveor het volgende:
Ik kon het niet laten... <schroeft een nieuw fles jenever open>
Hahaha, jij leest ook werkelijk alles. Blijkbaar ging ie uit van het slechste in mij.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bent al vroeg aan de drank.![]()
VOL stemt ook mee in je poll en Slaaaajjjj is het niet helemaal met je eens hè?
tuurlijk gaat deze kermis door !quote:Op maandag 26 januari 2009 12:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook. Of nee: ik ging uit van kwade opzet.
Maar met zo'n halfslachtig blogje voed je natuurlijk verdere speculaties.
Dus deze kermis gaat nog wel even door.![]()
Ach, lekker leesvoer toch?quote:Op maandag 26 januari 2009 12:44 schreef akveor het volgende:
Hahaha, jij leest ook werkelijk alles. Blijkbaar ging ie uit van het slechste in mij.
Eigenlijk weet ik niet eens waar die posts van pa en broer voor het eerst ijn opgedoken. Jij?
Huh, wat? Niet zo snel allemaal en leg het me eens rustig uit. Wat heeft Lieke ermee te maken dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 12:45 schreef snetje het volgende:
[..]
tuurlijk gaat deze kermis door !
sly heeft al gedreigd met het verhaal van Lieke ... dat zal zijn volgende stap wel zijn om kontakt met haar op te gaan nemen ...
maar ja aangezien Lieke niks meer met dgk te maken wil hebben en al helemaal niet met Huub zal dat wel weer misser nummero zoveel worden
Wat zij zegt. Vertel......quote:Op maandag 26 januari 2009 12:54 schreef Noek het volgende:
Huh, wat? Niet zo snel allemaal en leg het me eens rustig uit. Wat heeft Lieke ermee te maken dan?
Ja, dat is weg, topic was werkelijk te genant voor woordenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:05 schreef blomst het volgende:
[..]
geeff even een linkje
of is dat topic al naar achteren verdwenen??
oke komt tie !quote:Op maandag 26 januari 2009 12:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Huh, wat? Niet zo snel allemaal en leg het me eens rustig uit. Wat heeft Lieke ermee te maken dan?
Wat voor SMS-je?quote:Op maandag 26 januari 2009 12:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, lekker leesvoer toch?
Het ging om een SMSje die Slaaaajjjj ontvangen zou hebben van Bram, de broer van Claire. Of dat ook zo is weet ik niet, Slaaaajjjj is in staat dit te verzinnen maar anyhoe, hij heeft dit SMSje openbaar gemaakt op NL en NL Radio. Het bericht van Ron, vader van Claire, is te lezen op BRON maar ook dit zou van Slaaaajjjj kunnen zijn. Het is echt een Soap.![]()
Linkje naar BRON.
quote:22 -01-2009 22.07 uur wil je echt een nieuwtje?! Zonder mij te noemen maar om die huub kapot te maken?! 1 claire en huub gaan scheiden 2 huub heeft claire al meerdere keren geslagen en niet zomaar een tik tot een blauw oog en bont en blauw, 3 huub gaat vreemd en heel vaak! claire is er zelf achter gekomen via smsjes en hyves! hij heeft hem al meerderen keren bedreigd! nu is het klaar!
quote:22 -01-2009 22.07 uur wil je echt een nieuwtje?! Zonder mij te noemen maar om die huub kapot te maken?! 1 claire en huub gaan scheiden 2 huub heeft claire al meerdere keren geslagen en niet zomaar een tik tot een blauw oog en bont en blauw, 3 huub gaat vreemd en heel vaak! claire is er zelf achter gekomen via smsjes en hyves! hij heeft hem al meerderen keren bedreigd! nu is het klaar!
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:18 schreef Suikeroom het volgende:
kijk is wie ik gevonden heb:
http://chanbras.hyves.nl
jaja Chantal van de party, je bent de lul Huub.. die gaat smullen van dit verhaal
Hahaha, gaat het daadwerkelijk om dit SMS-je?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:17 schreef beequeen het volgende:
@Roevka, er ging een SMSje aan vooraf. Even kijken of ik die nog kan vinden tussen al die troep op RM.
Edit: Gevonden.
[..]
Was daar niet iets in veranderd omdat het anders te obvious zou zijn? 'Mijn zus' en dat is op z'n Nowliviaans veranderd in 'hem'. Zoiets wellicht?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:30 schreef akveor het volgende:
En: 'Hij heeft hem al meerdere keren bedreigd?' Wat is dat voor cryptisch?
*****************quote:Op maandag 26 januari 2009 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was daar niet iets in veranderd omdat het anders te obvious zou zijn? 'Mijn zus' en dat is op z'n Nowliviaans veranderd in 'hem'. Zoiets wellicht?
Ik zou mij in kunnen vullen ipv hem.... (NL heeft gekozen voor hem wat mannelijk is). Daarnaast moet ie dus weten dat Huub vreemd gaat en heel vaak... Lijkt me dan welhaast logisch dat diegene daar dan bij zou moeten zijn om dat 'vaak' zo te kunnen weten.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was daar niet iets in veranderd omdat het anders te obvious zou zijn? 'Mijn zus' en dat is op z'n Nowliviaans veranderd in 'hem'. Zoiets wellicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |