Will doquote:Op zondag 25 januari 2009 13:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Just watch your balls while trying![]()
Heb je al met je vinger onder de kraan gezeten?quote:Op zondag 25 januari 2009 13:56 schreef rhubarbje het volgende:
ach met dat kusje er op kun je vast wel dates scoren![]()
Maar het doet wel kei zeer!
Het is al een blaar
quote:Op zondag 25 januari 2009 13:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
De plek voor je beslommeringen als single!
Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn, ! Je ex vervloeken! Scharrels en sex ! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar
Wel even een grande note: het is geen Slowchat.
Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan, anders wordt hij/zij verloot onder de aanwezigen. Is dit binnen 10 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
De OP: FokWiki/Singles
(krijg op dit moment bij de OP het downtime bericht van gister....)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | [img]http://i42.tinypic.com/347ad8z.gif[/img] [b]De plek voor je beslommeringen als single! *O*[/b] [i]Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en sex! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar *)[/i] [b]Wel even een grande note: het is [u]geen[/u] Slowchat.[/b] :{w Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 10 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen. [sub]De OP: [url=http://wiki.fok.nl/index.php/Singles]FokWiki/Singles[/url] [/sub] ?> |
Waar heb je, je eigenlijk aan gebrandt?quote:
dankquote:Op zondag 25 januari 2009 14:01 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
<?php en ?> weg halen
Ik doe meequote:Op zondag 25 januari 2009 13:55 schreef Ludootje het volgende:
Nu dan maar een tvp waar ik nog iets aan heb
Je moet er ook brood in doen... niet je vinger!!quote:
Auwquote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:13 schreef Ludootje het volgende:
Maar goed, hebben de hier aanwezige singles nog gepoogd wat aan hun singles-status te doen dit weekend?
* Knuffelzacht kijkt nog steeds naar die stapel snotdoeken...quote:Op zondag 25 januari 2009 14:13 schreef Ludootje het volgende:
Maar goed, hebben de hier aanwezige singles nog gepoogd wat aan hun singles-status te doen dit weekend?
Ok, the Sad Face omdat je niets geporbeerd hebt; of omdat je wel geprobeerd hebt maar zonder bevredigend (pun intended) resultaat?quote:
Singels feest? Moet ik daarbij denken aan zo'n relatieplanet-megafeest?quote:Op zondag 25 januari 2009 14:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht kijkt nog steeds naar die stapel snotdoeken...
nee dus..
maar a.s. vrijdag naar singles feest met duim en cue
Oh hij is niet zo sad hoor, het is de enige die nee schudtquote:Op zondag 25 januari 2009 14:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ok, the Sad Face omdat je niets geporbeerd hebt; of omdat je wel geprobeerd hebt maar zonder bevredigend (pun intended) resultaat?
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:17 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Singels feest? Moet ik daarbij denken aan zo'n relatieplanet-megafeest?
Op die manierquote:Op zondag 25 januari 2009 14:18 schreef Lixi het volgende:
[..]
Oh hij is niet zo sad hoor, het is de enige die nee schudtik vind het niet erg om single te zijn en ik heb niets geprobeerd (ook nergens geweest waar ik iets had kúnnen proberen
)
Een vriendin van mij en ik zouden er ook eens naartoe gaan, alleen wordt zij nu ineens heel serieus met haar scharrelquote:
Komen daar niet vooral hetero's?quote:
Das toch geen reden om niet te gaan??quote:Op zondag 25 januari 2009 14:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Op die manier [ afbeelding ]
[..]
Een vriendin van mij en ik zouden er ook eens naartoe gaan, alleen wordt zij nu ineens heel serieus met haar scharrel
Met mijn geluk wel.. maarja.. gaat vooral om de fun.. wie weet kan ik nog wat mannenhartjes brekenquote:
Ach, wie weet komen we er nog op terug. We hadden sowieso besloten om het als leuke avond uit te zienquote:Op zondag 25 januari 2009 14:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Das toch geen reden om niet te gaan??(voor haar dan he)
als ze mij maar niet laten stikkenquote:Op zondag 25 januari 2009 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
ach misschien ontmoeten de andere dames iemand
Knuffel = Les/bi?quote:Op zondag 25 januari 2009 14:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Met mijn geluk wel.. maarja.. gaat vooral om de fun.. wie weet kan ik nog wat mannenhartjes breken![]()
Bi met voorkeur naar vrouwenquote:
natuurlijk welquote:Op zondag 25 januari 2009 14:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als ze mij maar niet laten stikken
Verrek, da's waar ook! +10 omdat je me er aan herinnert. Totaal van 30 voor jou, geloof ikquote:
Volgens mij kom je op zo'n feest wel meer mensen tegen die dat ook vinden, hoor!quote:
Volgens mij heb ik er nu 20, maar 30 is beterquote:Op zondag 25 januari 2009 14:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Verrek, da's waar ook! +10 omdat je me er aan herinnert. Totaal van 30 voor jou, geloof ik
Geen idee... nog nooit geweest... jij wel?quote:Op zondag 25 januari 2009 14:29 schreef Ludootje het volgende:
Volgens mij kom je op zo'n feest wel meer mensen tegen die dat ook vinden, hoor!
Nooit geweest nee, maar wat ik van verhalen heb gehoord zijn die feesten wel supergroot en komt er heel veel verschillend volk op af. Dus lijkt me een grote kansquote:Op zondag 25 januari 2009 14:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Geen idee... nog nooit geweest... jij wel?
Misschien zoiets als AirMiles, dat je gedeeltelijk punten kan inwisselen en de rest bijbetaalt.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er nu 20, maar 30 is beter
Maar je ging nadenken over inwisselprijzen
Mooi heb wel weer zin in een ouderwets partijtje tongworstelenquote:Op zondag 25 januari 2009 14:34 schreef Ludootje het volgende:
Nooit geweest nee, maar wat ik van verhalen heb gehoord zijn die feesten wel supergroot en komt er heel veel verschillend volk op af. Dus lijkt me een grote kans![]()
We hebben de tijdquote:
Oja, dat kan natuurlijk ookquote:Op zondag 25 januari 2009 14:34 schreef Ludootje het volgende:
Misschien zoiets als AirMiles, dat je gedeeltelijk punten kan inwisselen en de rest bijbetaalt.
Wat kan je dan kopen met die punten?quote:Op zondag 25 januari 2009 14:34 schreef Ludootje het volgende:
Misschien zoiets als AirMiles, dat je gedeeltelijk punten kan inwisselen en de rest bijbetaalt.
Mijn eerste idee was dus dat je me bij 2500 punten een drankje mag aanbieden, maar ik moet nog even met de marketingafdeling overleggen of hiervoor wel genoeg draagvlak onder de doelgroep bestaatquote:Op zondag 25 januari 2009 14:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat kan je dan kopen met die punten?
Oke, wie houdt de punten eigenlijk bij en hoe kan je ze verdienen?quote:Op zondag 25 januari 2009 14:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mijn eerste idee was dus dat je me bij 2500 punten een drankje mag aanbieden, maar ik moet nog even met de marketingafdeling overleggen of hiervoor wel genoeg draagvlak onder de doelgroep bestaat
Hahaquote:Op zondag 25 januari 2009 14:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mijn eerste idee was dus dat je me bij 2500 punten een drankje mag aanbieden, maar ik moet nog even met de marketingafdeling overleggen of hiervoor wel genoeg draagvlak onder de doelgroep bestaat
Ligt er aan wat je met die punten kan doen.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha
Iemand intresse in mijn punten?
Ik houd ze bij en ik geef ze uit wanneer ik de situatie geschikt vind.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke, wie houdt de punten eigenlijk bij en hoe kan je ze verdienen?
Daar kun je alle kanten mee op lijkt me. Behalve de goede waarschijnlijkquote:Op zondag 25 januari 2009 14:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik houd ze bij en ik geef ze uit wanneer ik de situatie geschikt vind.![]()
Disclaimer: Over toegekende punten kan niet gecorrespondeerd worden. Punten zijn persoonlijk. Mannen zijn uitgesloten van deelname. Toegekende punten blijven geldig totdat Ludootje het zegt.
Oke,quote:Op zondag 25 januari 2009 14:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Disclaimer: Over toegekende punten kan niet gecorrespondeerd worden. Punten zijn persoonlijk. Mannen zijn uitgesloten van deelname. Toegekende punten blijven geldig totdat Ludootje het zegt.
Nog steeds met de punten bezig Ludootjequote:Op zondag 25 januari 2009 14:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik begon er niet overquote:Op zondag 25 januari 2009 14:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nog steeds met de punten bezig Ludootje
Ik gok dat dit een retorische vraag is?quote:Op zondag 25 januari 2009 14:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nog steeds met de punten bezig Ludootje
Wat is het doel van je puntenweggeverij?quote:Op zondag 25 januari 2009 14:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik begon er niet over
@DR34M3R en Tijn: Ach, we zien wel hoe het loopt
Hoiquote:
Jij snapt hem Knuffelquote:Op zondag 25 januari 2009 14:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik gok dat dit een retorische vraag is?
't Is allemaal maar als grap begonnenquote:Op zondag 25 januari 2009 14:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat is het doel van je puntenweggeverij?
Ja, maar ik val er aan het einde pas in blijkbaar. Enlighten me!quote:Op zondag 25 januari 2009 15:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
't Is allemaal maar als grap begonnen
Gisteravond laat geworden met die niet date ?quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gisteravond laat geworden met die niet date ?
quote:
Korte middagdutjes mag en kan je op elke leeftijd doenquote:Op zondag 25 januari 2009 15:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Middagdutje? Ben je daar niet te oud (of juist te jong) voor?
Het begon toen automatic_ mijn avatar raadde. Ik zei zoiets als "10 punten voor jou!", en toen begonnen meer mensen om punten te zeuren. En toen werd het blijkbaar een running gagquote:Op zondag 25 januari 2009 15:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, maar ik val er aan het einde pas in blijkbaar. Enlighten me!
Niks mis mee inderdaad.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Korte middagdutjes mag en kan je op elke leeftijd doen
Je hebt dus weer een scharrelquote:
In dat geval: welterustenquote:Op zondag 25 januari 2009 15:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Korte middagdutjes mag en kan je op elke leeftijd doen
En wie staat er nu bovenaan in de puntenlijst?quote:Op zondag 25 januari 2009 15:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Het begon toen automatic_ mijn avatar raadde. Ik zei zoiets als "10 punten voor jou!", en toen begonnen meer mensen om punten te zeuren. En toen werd het blijkbaar een running gag
Volgens mij zijn auto en Cue de enige twee met punten, auto 40 (of 30) en Cue ook zoietsquote:Op zondag 25 januari 2009 15:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En wie staat er nu bovenaan in de puntenlijst?
Ik voel een goed verhaal aankomen!quote:Op zondag 25 januari 2009 15:10 schreef Tammeh het volgende:
Hoe lame is het om versierd te worden door een gozer die eerst nog even 2 van z'n vrienden aflebbert?
Nee joh & dat was de intentie ook niet. Het was in ieder geval gezellig, leuke kerelquote:
Hehequote:Op zondag 25 januari 2009 15:10 schreef Tammeh het volgende:
Hoe lame is het om versierd te worden door een gozer die eerst nog even 2 van z'n vrienden aflebbert?
Kweet niet vertel wat eens wat meerquote:Op zondag 25 januari 2009 15:10 schreef Tammeh het volgende:
Zonder intentie is toch de beste manier ?quote:Op zondag 25 januari 2009 15:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee joh & dat was de intentie ook niet. Het was in ieder geval gezellig, leuke kerel
Ja, dat wel, maar goed. Weet ik veel. Het was leuk en dat is het belangrijkstequote:Op zondag 25 januari 2009 15:13 schreef mrbox het volgende:
Zonder intentie is toch de beste manier ?
Ach dat viel wel mee. Had gedurende de avond een beetje oogcontact met die gozer. Zag er leuk uit, leuk koppie.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik voel een goed verhaal aankomen!
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:18 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ach dat viel wel mee. Had gedurende de avond een beetje oogcontact met die gozer. Zag er leuk uit, leuk koppie.
Maar goed, ik sta te dansen met een vriendin van me, zij stond met d'r rug naar hem toe. Pakt hij het hoofd van een maat van hem vast, geeft hem een superranzige tongzoen, en herhaalt vervolgens hetzelfde nog eens bij een andere maat van hem.
Dus ik stond al echt te kijken van; Wat gebeurt hieeeer?![]()
Dus ik tik een vriend van hem aan.
"Doet 'ie dat altijd?"
- In de 15 jaar dat ik hem ken is dit nog nooit voorgekomen. Maar wil je ook?
"Uhhh, met hem of wat?"
- Ja! Kan ik regelen hoor.
"Nehhhh, 't zag er niet écht lekker uit. Bedankt."
- O..
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:18 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ach dat viel wel mee. Had gedurende de avond een beetje oogcontact met die gozer. Zag er leuk uit, leuk koppie.
Maar goed, ik sta te dansen met een vriendin van me, zij stond met d'r rug naar hem toe. Pakt hij het hoofd van een maat van hem vast, geeft hem een superranzige tongzoen, en herhaalt vervolgens hetzelfde nog eens bij een andere maat van hem.
Dus ik stond al echt te kijken van; Wat gebeurt hieeeer?![]()
Dus ik tik een vriend van hem aan.
"Doet 'ie dat altijd?"
- In de 15 jaar dat ik hem ken is dit nog nooit voorgekomen. Maar wil je ook?
"Uhhh, met hem of wat?"
- Ja! Kan ik regelen hoor.
"Nehhhh, 't zag er niet écht lekker uit. Bedankt."
- O..
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]Zijn vrienden die hij zoende zullen ook wel hebben gedacht.
Nja het ergste is dat ze er gewoon in meegaan.. en dat ze het wel ff voor je 'regelen" als je hem ook wilt zoenenquote:Op zondag 25 januari 2009 15:24 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ja ik weet niet. Zij zullen hem beter kennen dan ik lijkt mij. Misschien zijn ze zulke acties wel gewend van hem, maar op andere manieren.
Misschien wel maar ik zou het niet tof vinden als we in een kroeg staan en een vriend duwt zijn tong ineens in mijn mondquote:Op zondag 25 januari 2009 15:24 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ja ik weet niet. Zij zullen hem beter kennen dan ik lijkt mij. Misschien zijn ze zulke acties wel gewend van hem, maar op andere manieren.
Dat ook inderdaadquote:Op zondag 25 januari 2009 15:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Nja het ergste is dat ze er gewoon in meegaan.. en dat ze het wel ff voor je 'regelen" als je hem ook wilt zoenen
Ja dat vond ik nog het kanslooste stukje dat regelenquote:Op zondag 25 januari 2009 15:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Nja het ergste is dat ze er gewoon in meegaan.. en dat ze het wel ff voor je 'regelen" als je hem ook wilt zoenen
Heb je echt zo'n gelijk in. Dat regelen vind ik zo lame. Hoeft iemand niet mee aan te komen bij mij dus.Ik bedoel; hoe oud zijn we nou? We zijn geen 14 meer ofzo. Doe dat soort dingen liever zelf.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja idem hierquote:Op zondag 25 januari 2009 15:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Misschien wel maar ik zou het niet tof vinden als we in een kroeg staan en een vriend duwt zijn tong ineens in mijn mond
Mwah, echte vrienden zijn elkaars wingman als het er op aankomt. Ok, deze uitvoering was wellicht minder geslaagd. Maar vrienden horen elkaar bij te staan als het om kansloos vrouwen in de club versieren gaatquote:Op zondag 25 januari 2009 15:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook biquote:Op zondag 25 januari 2009 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
Als een van mn vriendinnen dr tong in mn mond zou duwen zou ik dat best gezellig vinden
Ze zijn allemaal best heet
Jah maar bij vrouwen is het sowieso anders... die hebben allemaal stiekum wat bi in zichquote:Op zondag 25 januari 2009 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
Als een van mn vriendinnen dr tong in mn mond zou duwen zou ik dat best gezellig vinden
Pic's enzo.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
helaas doen ze dat nou nooitquote:
En laten we God/Darwin* daarvoor danken!quote:Op zondag 25 januari 2009 15:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Jah maar bij vrouwen is het sowieso anders... die hebben allemaal stiekum wat bi in zich
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:36 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En laten we God/Darwin* daarvoor danken!
* Doorhalen wat niet van toepassing is
vrienden worden?quote:
Ok, dan ga ik maar af op jou best heet zijn uitspraakquote:
Sorry heb geen koortsquote:
maar een en die is lesbisch met een vaste scharrelquote:Op zondag 25 januari 2009 15:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik maar af op jou best heet zijn uitspraakZijn ze single is natuurlijk de volgende vraag
En we zijn weer ontopic
Wat heb ik daar nou weer aan? Schiet ook niet op.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar een en die is lesbisch met een vaste scharrel
Pas op, anders brand je je vingers alsnog!quote:
nee dat zeg ikquote:Op zondag 25 januari 2009 15:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat heb ik daar nou weer aan? Schiet ook niet op.
Gelukkig ga ik over een week op vakantie naar een plek met een hoop hete meidenquote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Pas op, anders brand je je vingers alsnog!
Goede zoener! Moet goedkomen dus!quote:Op zondag 25 januari 2009 15:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
btw ben niet een fotomodel maar zeker ook niet de lelijkste... ben (helaas voor jou)..gewoon normaal.. maar ben wel een goede zoener al zeg ik het zelf
Jij gaat je even goed uitleven?quote:Op zondag 25 januari 2009 15:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik over een week op vakantie naar een plek met een hoop hete meiden
Ik ga wel flink feesten jaquote:
Hoe lang ga je er heen??quote:Op zondag 25 januari 2009 15:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga wel flink feesten jaIk hoorde dat er al mensen langs waren geweest om te vragen wanneer ik zou komen. Mijn vrienden zijn dus op de hoogte wanneer ik land.
En dan is er natuurlijk nog carnaval5 dagen lang non stop feest en vrouwen
En ik vind het fijn om oma weer te zien. Dit zal denk ik de laatste keer worden. Dus zoals mij hier al werd geadviseerd neem afscheid. Dus ik ga een hoop leuke dingen met haar doen
Een volle maandquote:
1 dag voor mijn verjaardag terugquote:Op zondag 25 januari 2009 16:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een volle maandIk vertrek 1 februari en vlieg 1 maart terug
En ik ben 9 dagen later jarigquote:Op zondag 25 januari 2009 16:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
1 dag voor mijn verjaardag terug![]()
Allebij complexe mensjesquote:Op zondag 25 januari 2009 16:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En ik ben 9 dagen later jarig
Allebei visjes
Dat zekerquote:
Dus niet vissen zijn niet complex. Daar geloof ik dus helemaal niks van. Horoscoop onzin.quote:
Ik ken het ideequote:Op zondag 25 januari 2009 16:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zekerMijn moeder zei altijd dat een gebruiksaanwijzing voor mij te dik zou zijn om te schrijven. En het klopt ook nog hehe.
Van wanneer tot wanneer zijn vissen?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik ken het idee
en tijn.. de meeste visjes zijn complex... ik ken zelfs alleen maar visjes die complex zijn.
van 21 feb t/m 20 maartquote:Op zondag 25 januari 2009 16:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van wanneer tot wanneer zijn vissen?
ik vind het ook nogal onzinquote:Op zondag 25 januari 2009 16:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik ken het idee
en tijn.. de meeste visjes zijn complex... ik ken zelfs alleen maar visjes die complex zijn.
Al die sterrenbeelden zeggen mij toch niks. Ik vind al dat astrologisch gedoe onzin. Dus het zal wel.quote:
Tuurlijkquote:Op zondag 25 januari 2009 16:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben ook vis maar niet complex hoor
Oh, daar verschillen de meningen volgens mij over.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben ook vis maar niet complex hoor
Ik wil je vingers en tenen wel even ontdooienquote:Op zondag 25 januari 2009 16:25 schreef Duimelot het volgende:
ben er trouwens weer met bevroren tenen en mn vingertopjes voel ik ook als ik tiep
Whehehe, definieer "normaal"en waarom "helaas voor mij"?quote:Op zondag 25 januari 2009 15:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
btw ben niet een fotomodel maar zeker ook niet de lelijkste... ben (helaas voor jou)..gewoon normaal.. maar ben wel een goede zoener al zeg ik het zelf
je mag ook wel met ons mee gaan andersquote:Op zondag 25 januari 2009 14:20 schreef Ludootje het volgende:
Een vriendin van mij en ik zouden er ook eens naartoe gaan, alleen wordt zij nu ineens heel serieus met haar scharrel
wij gaan vrijdag wel eens even samen zoenen en dan ga ik hier doorgeven of het kloptquote:Op zondag 25 januari 2009 15:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Whehehe, definieer "normaal"en waarom "helaas voor mij"?
Jamaar.. ze quotte mij!quote:
Daar hou ik je aanquote:Op zondag 25 januari 2009 16:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wij gaan vrijdag wel eens even samen zoenen en dan ga ik hier doorgeven of het klopt
ga je me in de magnetron proppen?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil je vingers en tenen wel even ontdooien
hahaha ligt er wel aan of er wat leuks op t feest rondloopt of ik dat daar doe of beter wat privequote:
Natuurlijk niet. Jij toch geen hond of kat.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga je me in de magnetron proppen?
* duimelot heeft heel charmant ski sokken aangedaan om een beetje op te warmen....
Laat maarquote:
ik heb wel een poesquote:Op zondag 25 januari 2009 16:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Jij toch geen hond of kat.![]()
Ik wou gewoon je handen en voeten masseren tot dat ze weer warm zijn.
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Laat maarben nu ook de weg kwijt
of... ze worden er opgewonden van en hebben ze nog meer intresse (je weet toch hoe mannen inelkaar zittenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahaha ligt er wel aan of er wat leuks op t feest rondloopt of ik dat daar doe of beter wat privewil niet mn kansen verprutsen door jou te zoenen en men denkt dat ik van vrouwen hou
Aah dan moet je moete doen om de deursensor te omzeilen enzo kokend water is wat simpelerquote:Op zondag 25 januari 2009 16:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga je me in de magnetron proppen?
* duimelot heeft heel charmant ski sokken aangedaan om een beetje op te warmen....
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Weet ik toch
Ik quotte haar vraag aan jou
hahaha heb ik vaker met een vriendin gedaan met stappen, eerst al die mannen gek maken die blijven maar om je heen draaien, dan hadden we er genoeg van en gingen we elkaar zoenen en tegen elkaar aan dansen enzo, ze wisten niet wat ze moesten, blijven kijken of er vandoor gaan omdat we ws toch niets van hun wildenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
of... ze worden er opgewonden van en hebben ze nog meer intresse (je weet toch hoe mannen inelkaar zitten)
en nu quote je jezelf?? lolquote:Op zondag 25 januari 2009 16:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daar stond net toch echt iets heel anders..
dat vind ik zo kansloos als je zo mannen moet scorenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
of... ze worden er opgewonden van en hebben ze nog meer intresse (je weet toch hoe mannen inelkaar zitten)
quote:
Oh jaquote:Op zondag 25 januari 2009 16:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb wel een poes![]()
oh dat is beter!, een massage!
ik vond tijns aanbieding toch een stuk verleidelijker eerlijk gezegdquote:Op zondag 25 januari 2009 16:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah dan moet je moete doen om de deursensor te omzeilen enzo kokend water is wat simpeler
Lucky youquote:Op zondag 25 januari 2009 15:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga wel flink feesten jaIk hoorde dat er al mensen langs waren geweest om te vragen wanneer ik zou komen. Mijn vrienden zijn dus op de hoogte wanneer ik land.
En dan is er natuurlijk nog carnaval5 dagen lang non stop feest en vrouwen
En ik vind het fijn om oma weer te zien. Dit zal denk ik de laatste keer worden. Dus zoals mij hier al werd geadviseerd neem afscheid. Dus ik ga een hoop leuke dingen met haar doen
Waarom denk je dat ik meer vrouw georienteerd benquote:Op zondag 25 januari 2009 16:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat vind ik zo kansloos als je zo mannen moet scoren
ik ben duimelot hoe groot denk je dat duimelot isquote:Op zondag 25 januari 2009 16:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh jadat is waar ook.
Maar nee ik ga jou toch niet in de magnetron stoppen dat past niet eens. Maar in de broodrooster daar zouden je handen voeten wel weer in passen.Vraag maar aan Rhubarbje.
En dan mannen maar hopen dat hij een trio kan scoren.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahaha heb ik vaker met een vriendin gedaan met stappen, eerst al die mannen gek maken die blijven maar om je heen draaien, dan hadden we er genoeg van en gingen we elkaar zoenen en tegen elkaar aan dansen enzo, ze wisten niet wat ze moesten, blijven kijken of er vandoor gaan omdat we ws toch niets van hun wilden
Ja, inderdaad. Te sneu voor woorden vind ik dat, ik erger me mateloos aan dat soort gedrag.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook een lekkere kop warme rooibosthee (of chocomel desnoods) kunnen maken en daar je handen aan warmenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben duimelot hoe groot denk je dat duimelot is
begin jij ook al, houd t maar op die massage dan!
is dan ook niet om mannen te scorenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Graag of niet.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben duimelot hoe groot denk je dat duimelot is
begin jij ook al, houd t maar op die massage dan!
Straks ga ik me nog buitengesloten voelenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahaha ligt er wel aan of er wat leuks op t feest rondloopt of ik dat daar doe of beter wat privewil niet mn kansen verprutsen door jou te zoenen en men denkt dat ik van vrouwen hou
oh mjamie (die chocmelk of andere theequote:Op zondag 25 januari 2009 16:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook een lekkere kop warme rooibosthee (of chocomel desnoods) kunnen maken en daar je handen aan warmen
Ja, ik heb wel eens gezegd tegen een gast die ni9et wilde oplazeren dat ik lesbisch was. En dan zeggen ze inderdaad meestal "Ik wil wel meedoen hoor".quote:Op zondag 25 januari 2009 16:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan mannen maar hopen dat hij een trio kan scoren.
Stiekum een beetje biquote:Op zondag 25 januari 2009 16:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is dan ook niet om mannen te scoren
moet ik jou ook zoenenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Straks ga ik me nog buitengesloten voelen
nee helemaal niet maar als er alleen kansloze losers om me heen hangen krijg ik die neiging wel eensquote:
quote:
Trio zoenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Straks ga ik me nog buitengesloten voelen
iddquote:Op zondag 25 januari 2009 16:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Te sneu voor woorden vind ik dat, ik erger me mateloos aan dat soort gedrag.
Misschien moet je volgende keer zeggen dat je een vriend hebt. Sommige mannen willen inderdaad een trio. En sommige mannen denken dat ze vrouwen kunnen bekeren als ze er meer naar bed zijn geweest.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel eens gezegd tegen een gast die ni9et wilde oplazeren dat ik lesbisch was. En dan zeggen ze inderdaad meestal "Ik wil wel meedoen hoor".
Jaja, maar ondertussen is het weel een grote fantasie van jou om met een vrouw naar bed te gaan.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee helemaal niet maar als er alleen kansloze losers om me heen hangen krijg ik die neiging wel eens
Ja,dat vind ik dus een beetje onzin. Al die chicks die een beetje bi worden als het uitkomt of omdat dat ze een geile uitstraling moet gevenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee helemaal niet maar als er alleen kansloze losers om me heen hangen krijg ik die neiging wel eens
Haha klopt, want ik las wat anders dan jij had getyptquote:Op zondag 25 januari 2009 16:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahahaha ik zal met je mee kijken
euh er stond eerst wat anders in die quote
neuh been there done that niet mijn dingquote:Op zondag 25 januari 2009 16:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jaja, maar ondertussen is het weel een grote fantasie van jou om met een vrouw naar bed te gaan.
Als je dat doet maak er dan een foto van.quote:
Als je zegt dat je een vriend hebt, gaan veel mannen ook niet weg hoor. Niet van dat soort gasten iigquote:Op zondag 25 januari 2009 16:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je volgende keer zeggen dat je een vriend hebt. Sommige mannen willen inderdaad een trio. En sommige mannen denken dat ze vrouwen kunnen bekeren als ze er meer naar bed zijn geweest.
dat is dan jouw mening heeft niets met geile uitstraling te maken, die heb ik zo ook al wel als t moetquote:Op zondag 25 januari 2009 16:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja,dat vind ik dus een beetje onzin. Al die chicks die een beetje bi worden als het uitkomt of omdat dat ze een geile uitstraling moet geven
Ik vind het prima als iemand bi is, maar er zijn nu zoveel van die bi-omdat-het-hip-is chicks
iddquote:Op zondag 25 januari 2009 16:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja,dat vind ik dus een beetje onzin. Al die chicks die een beetje bi worden als het uitkomt of omdat dat ze een geile uitstraling moet geven
Ik vind het prima als iemand bi is, maar er zijn nu zoveel van die bi-omdat-het-hip-is chicks
alleen puur uiterlijk gericht al kansloosquote:Op zondag 25 januari 2009 16:44 schreef Ludootje het volgende:
Ach, definieer kansloze losers... Kijk, de kerels die je tegenkomt in een club of zo zijn nou eenmaal op oorlogspad. Op zo'n moment zijn ze ook heus niet op zoek naar de liefde van hun leven, maar eerder voor een nachtje/weekje lol. Dat hoort er ook een beetje bij
Diezelfde kerel zal heel anders zijn op het moment dat je hem tegenkomt bij de supermarkt, op het schoolplein of in de trein.
Oke,quote:Op zondag 25 januari 2009 16:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neuh been there done that niet mijn ding
Lul niet. Als je met vrouwen gaat staan zoenen, ben je toch bi of wat?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is dan jouw mening heeft niets met geile uitstraling te maken, die heb ik zo ook al wel als t moet![]()
en ben niks bi nog geen heel klein stukje
Waarom doe je het dan?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is dan jouw mening heeft niets met geile uitstraling te maken, die heb ik zo ook al wel als t moet![]()
en ben niks bi nog geen heel klein stukje
Die gasten zijn gewoon kansloos.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je zegt dat je een vriend hebt, gaan veel mannen ook niet weg hoor. Niet van dat soort gasten iig
Meestal is het dan "Ja, maar die is hier niet he? "of "ik ben echt leuker hoor".
de boodschap kwam anders wel over, ze hebben even verlekkerd gekeken en toen een ander groepje dames gaan lastig vallen, werkte primaquote:Op zondag 25 januari 2009 16:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
idd
En als je die "kansloze lozers" beu bent zijn er een heleboel manieren om ze dat duidelijk te maken
Je weet toch zelf ook wel wat voor reactie je uitlokt als je een vrouw gaat kussen? niet echt de boodschap die je uit wi zenden als je ze beu bent
nee ik ben niet bi en ook niet meer nieuwsgierigquote:Op zondag 25 januari 2009 16:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Lul niet. Als je met vrouwen gaat staan zoenen, ben je toch bi of wat?
Ik vind het een flauwe en omslachtige manierquote:Op zondag 25 januari 2009 16:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de boodschap kwam anders wel over, ze hebben even verlekkerd gekeken en toen een ander groepje dames gaan lastig vallen, werkte prima
getriggerd niet getrikkertquote:Op zondag 25 januari 2009 16:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
Geweldig een hele discussie getrikkerd met mijn opmerking
For the record ik ben echt bi, mijn opmerking was lollig bedoeld en we gaan er met z'n 3en (misschien ludootje er ook bij?) en ontzettende leuke avond van maken...
juist teveel somsquote:Op zondag 25 januari 2009 16:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan?
Beetje aandacht te kort of wat
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de boodschap kwam anders wel over, ze hebben even verlekkerd gekeken en toen een ander groepje dames gaan lastig vallen, werkte prima
Zoals ik al zei: het gedrag van een man op een avondje uit is (in de meeste gevallen) niet het gedrag wat die man normaal ook vertoont. Dat oppervlakkige foute sjansen hoort een beetje bij de setting. Geldt overigens ook voor (al dan niet met elkaar zoenende) vrouwen.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
alleen puur uiterlijk gericht al kansloos
over het gedrag maar niet te spreken.
Het is alleen vervelend als jij met jou euhm plezier andere een naam geeftquote:Op zondag 25 januari 2009 16:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
juist teveel soms
waarom? gewoon voor de lol
ieder zn eigen plezier ok!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 25 januari 2009 16:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
For the record ik ben echt bi, mijn opmerking was lollig bedoeld en we gaan er met z'n 3en (misschien ludootje er ook bij?) en ontzettende leuke avond van maken...
Whatever... je begrijpt me das het belangrijkstquote:
idd, iig dat is de volwassen manier om er mee om te gaanquote:Op zondag 25 januari 2009 16:50 schreef Ripley het volgende:
[..]dus jouw oplssing om van een vervelende gast af te komen is je tong in een van je vriendinnen steken? Je kan je mond ook ergens anders voor gebruiken hoor
Wat is überhaupt precies jullie plan?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
dat staium ben ik dan allang voorbij, je gaf zelf aan dat sommige mannen geen nee kunnen horen!quote:Op zondag 25 januari 2009 16:50 schreef Ripley het volgende:
[..]dus jouw oplssing om van een vervelende gast af te komen is je tong in een van je vriendinnen steken? Je kan je mond ook ergens anders voor gebruiken hoor
ik wou alleen maar helpenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Whatever... je begrijpt me das het belangrijkst
Ja, mee eens. Beetje kinderachtig.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:50 schreef Ripley het volgende:
Jou ken ik al wat beter dan de rest... maar heb het idee dat de rest er te serieus op ingaat...quote:Op zondag 25 januari 2009 16:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
(ik nam je opmerking ook lollig op hoor en ging er lollig op door)
gaat ludootje ook mee? heb niks gelezen??
waarom zou ik anderen er een naam mee geven?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is alleen vervelend als jij met jou euhm plezier andere een naam geeft
Weet ik maar ben ondertussen 6 dingen te gelijk aan het doen.. dan kan het gebeuren dat mijn spelling ergens onderaan mijn prio lijstje staatquote:Op zondag 25 januari 2009 16:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wou alleen maar helpen
Het is een engelswoord namelijk
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Jou ken ik al wat beter dan de rest... maar heb het idee dat de rest er te serieus op ingaat...
Nee, ik gaf aan dat het niet helpt om je lesbisch voor te doen of te zeggen dat je een vriend hebt. Bij een hardnekkige gast helpt het echter wel om gewoon te zeggen "Nee, lijkt me niks. Ik kan het zeker niet op jou. Sorry."quote:Op zondag 25 januari 2009 16:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat staium ben ik dan allang voorbij, je gaf zelf aan dat sommige mannen geen nee kunnen horen!
of je nu zegt bi te zijn of een vriend te hebben of of of....
Er heen gaan, lol maken en naar huis gaanquote:Op zondag 25 januari 2009 16:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat is überhaupt precies jullie plan?
Helemaal mee eensquote:Op zondag 25 januari 2009 16:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik gaf aan dat het niet helpt om je lesbisch voor te doen of te zeggen dat je een vriend hebt. Bij een hardnekkige gast helpt het echter wel om gewoon te zeggen "Nee, lijkt me niks. Ik kan het zeker niet op jou. Sorry."
En het ging me ook om dat toontje in die post - je had het over het opgeilen van die gasten en dat dat leuk was, dat vind ik nogal raar als je er van af wil.
Sorry hoor, maar het is een beetje een stokpaardje van me, vind dat soort kinderachtig gedrag echt zo sneu
Ja, dat dus.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:54 schreef RealZeus het volgende:
Daarbij staan sommige vrouwen puur voor de aandacht met elkaar te rommelen.Aandachtsorgels.
we gaan naar die party gewoon voor de fun, niet met het idee er nu eens te scoren of de man/ vrouw van ons leven tegen te komen.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat is überhaupt precies jullie plan?
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik gaf aan dat het niet helpt om je lesbisch voor te doen of te zeggen dat je een vriend hebt. Bij een hardnekkige gast helpt het echter wel om gewoon te zeggen "Nee, lijkt me niks. Ik kan het zeker niet op jou. Sorry."
En het ging me ook om dat toontje in die post - je had het over het opgeilen van die gasten en dat dat leuk was, dat vind ik nogal raar als je er van af wil.
Sorry hoor, maar het is een beetje een stokpaardje van me, vind dat soort kinderachtig gedrag echt zo sneu
Klinkt simpel genoegquote:Op zondag 25 januari 2009 16:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Er heen gaan, lol maken en naar huis gaan
Idd... leuk als iemand van ons (of alle 3) iemand scoren.. maar dat is dus niet de opzet hahaquote:
sja ze staan dan inderdaad verlekkerd te kijken maar zijn daarna ook zo verdwenen, ik zie daar geen probleem in en ach afentoe kan ik wel behoorlijk speels doen ja thats mequote:Op zondag 25 januari 2009 16:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waar is die party dan?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Idd... leuk als iemand van ons (of alle 3) iemand scoren.. maar dat is dus niet de opzet haha
Ik krijg gewoon nogal een vreemd beeld van jequote:Op zondag 25 januari 2009 16:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja ze staan dan inderdaad verlekkerd te kijken maar zijn daarna ook zo verdwenen, ik zie daar geen probleem in en ach afentoe kan ik wel behoorlijk speels doen ja thats me(en ben er trots op)
verder maken jullie er veel meer van dan er is zoals jullie mij nu als aandachtstrekkende kinderachtige snol voor jullie zien, zie ik een stel zure pruimen met norse gezichten voor me,
Klopt vast OOK niet
oordelen op enkel wat geheel onserieuze posten is zo![]()
Gaat het over dat relatieplanet feest singles plan?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we gaan naar die party gewoon voor de fun, niet met het idee er nu eens te scoren of de man/ vrouw van ons leven tegen te komen.
gewoon eens meemaken, en sja we houden natuurlijk wel onze ogen open
maar puur fun dus en niet met een opgezet plan. (ik iig niet en geloof cg en knuff ook niet)
Rofl, het is ook écht een Relatieplanet feestquote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 17:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gaat het over dat relatieplanet feest singles plan?
Het enige wat ik dan altijd denk is:quote:Op zondag 25 januari 2009 16:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja ze staan dan inderdaad verlekkerd te kijken maar zijn daarna ook zo verdwenen,
HEEEEEEEEEEERLIJK fout toch? Mijn motto is... hoe fouter hoe beterquote:Op zondag 25 januari 2009 17:03 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Rofl, het is ook écht een Relatieplanet feest
Ik dacht dat KZ een geintje maakte toen ik dat zei
Cuegirlie had me indd. gevraagd en linkje gestuurd...maar als ik die beelden zo zie krijg ik het alleen maar benauwd van zulke dingen.quote:
Wat is nu eigenlijk het probleem?. Dat 2 vrouwen met elkaar zoenen zonder daar bij iets te voelen. Als zij dat leuk vinden moeten ze dat toch gewoon doen. En als zij dat doen om jongens uit te dagen is daar niks mis mee.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja ze staan dan inderdaad verlekkerd te kijken maar zijn daarna ook zo verdwenen, ik zie daar geen probleem in en ach afentoe kan ik wel behoorlijk speels doen ja thats me(en ben er trots op)
verder maken jullie er veel meer van dan er is zoals jullie mij nu als aandachtstrekkende kinderachtige snol voor jullie zien, zie ik een stel zure pruimen met norse gezichten voor me,
Klopt vast OOK niet
oordelen op enkel wat geheel onserieuze posten is zo![]()
Zó herkenbaar! Lesbisch zijn of een vriendje hebben werkt niet, alleen als je hem of haar bij je hebt. Gewoon zeggen dat iemand op moet flikkeren werkt 100 keer beter.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
tis inderdaad fok maar, maar ook irl kan het me niet veel boeien wat men over me denkt.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon nogal een vreemd beeld van je
Er staat me ook nog wat bij van ongevraagd fotos maken onder dr kilt van een man
Dan ben ik maar preuts maar ik vind dat je sommige dingen gewoon niet doet
(en op fok doet het me eigenlijk nogal weinig wat je over me denkt, het is fok maar)
quote:Op zondag 25 januari 2009 17:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEEERLIJK fout toch? Mijn motto is... hoe fouter hoe beter
Lieve sgat, de laatste keer dat ik het probeerde ging ik ook met een paniekaanval naar huis.. je bent onder een gelijke.. het is gewoon (voor mij) weer tijd om het te proberen... als 1 van ons het niet trekt gaan we gewoon weg!quote:Op zondag 25 januari 2009 17:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Cuegirlie had me indd. gevraagd en linkje gestuurd...maar als ik die beelden zo zie krijg ik het alleen maar benauwd van zulke dingen.
Je moet er inderdaad van houden zulk soort dingen. Aan mij zijn zulk soort dingen ook niet besteed.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Cuegirlie had me indd. gevraagd en linkje gestuurd...maar als ik die beelden zo zie krijg ik het alleen maar benauwd van zulke dingen.
Je moet het zien als een leuk avondje uit, zonder rare verwachtingen of iets! Gewoon fout stappen, misschien leuke mensen ontmoeten maar nergens hoge verwachtingen van hebbenquote:Op zondag 25 januari 2009 17:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik tref alleen vrouwen die het doen om mannen op te geilen.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het enige wat ik dan altijd denk is:"Aandachtssloerie." , ik blijf niet zo
staan kijken of zo.
Maar dat is dan wel als mensen pontificaal op de dansvloer huigje tik gaan doen, als ze in een hoekje staan te ouwehoeren moeten ze dat lekker zelf weten.
Maar vrouwen die het doen om mannen op te geilen:
dus je gaat mee??quote:Op zondag 25 januari 2009 17:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat is ook regelmatig mijn motto bij het stappen!
Ik heb daar ook wel aan gedacht, dat vertrouwen in jullie zeg maar.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Lieve sgat, de laatste keer dat ik het probeerde ging ik ook met een paniekaanval naar huis.. je bent onder een gelijke.. het is gewoon (voor mij) weer tijd om het te proberen... als 1 van ons het niet trekt gaan we gewoon weg!
Ze heeft het eerder over angstaanvallen, drukke ruimtes enzoquote:Op zondag 25 januari 2009 17:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je moet het zien als een leuk avondje uit, zonder rare verwachtingen of iets! Gewoon fout stappen, misschien leuke mensen ontmoeten maar nergens hoge verwachtingen van hebben
waarom krijg je t benauwd?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
nou kijk ff in je agenda, staat er niets dan zet je er nu in dat je wat voor hebtquote:Op zondag 25 januari 2009 17:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
A.S. vrijdag he? Moet nog even kijken of ik dan kan, maar het lijkt me sowieso super grappig
De keren dat ik 'gewoon heb gestapt' vond ik vreselijk.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je moet het zien als een leuk avondje uit, zonder rare verwachtingen of iets! Gewoon fout stappen, misschien leuke mensen ontmoeten maar nergens hoge verwachtingen van hebben
I love woman more then menquote:Op zondag 25 januari 2009 17:07 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Ik tref alleen vrouwen die het doen om mannen op te geilen.. In plaats dat ze mij nou willen.
.
ahzo oh nou zelfde regel voor venco hoor als t niet gaat dan gaan we gewoon!quote:Op zondag 25 januari 2009 17:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze heeft het eerder over angstaanvallen, drukke ruimtes enzo
Gezelligquote:Op zondag 25 januari 2009 17:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
A.S. vrijdag he? Moet nog even kijken of ik dan kan, maar het lijkt me sowieso super grappig
M'n opa en oma zijn in die week 55 jaar getrouwd, dus diner op woensdag en een brunch/feest in het weekend. Ik moet even kijken of ik dan in Uden blijf of dat ik terug naar Utrecht kom. Zo ja, dan lijkt dat feest me wel garant staan voor een leuke foute tijdquote:Op zondag 25 januari 2009 17:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou kijk ff in je agenda, staat er niets dan zet je er nu in dat je wat voor hebt
Ik zie op de foto's of filmpje ofzo, allerlei mensen die een oh zo sociale indruk geven. Hip gekleed zijn, er ontzettend zin in hebben, drinken (of niet) en het gezellig gaan hebben.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
waarom krijg je t benauwd?
als t niets voor je is dan sla je over maar anders kom je gezellig mee!
Wat zei zegt want die afspraak is ook met mij gemaakt want ik heb ook paniekaanvallen/angststoornis met zulke dingen... maar af en toe moet je toch "face your fear" doen en samen staan we sterk venco!quote:Op zondag 25 januari 2009 17:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ahzo oh nou zelfde regel voor venco hoor als t niet gaat dan gaan we gewoon!
je bent iig uitgenodigd en geloof dat knuff en cue t ook wel ok vinden!quote:Op zondag 25 januari 2009 17:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
M'n opa en oma zijn in die week 55 jaar getrouwd, dus diner op woensdag en een brunch/feest in het weekend. Ik moet even kijken of ik dan in Uden blijf of dat ik terug naar Utrecht kom. Zo ja, dan lijkt dat feest me wel garant staan voor een leuke foute tijd
The more the merrierquote:Op zondag 25 januari 2009 17:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je bent iig uitgenodigd en geloof dat knuff en cue t ook wel ok vinden!
Daar is toch niks mis mee. Dat je discotheken niet leuk vindt.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
De keren dat ik 'gewoon heb gestapt' vond ik vreselijk.Een discotheek waar zelfs een blinde aan kan zien dat ik daar niet hoor én me niet prettig voel.
Ik ben niet hip, ik draag gewoon jeans met sneakers en een shirtjequote:Op zondag 25 januari 2009 17:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zie op de foto's of filmpje ofzo, allerlei mensen die een oh zo sociale indruk geven. Hip gekleed zijn, er ontzettend zin in hebben, drinken (of niet) en het gezellig gaan hebben.
Ik zie mezelf daar niet tussen staan omdat ik me gewoon niet lekker voel bij zulke groepen mensen. Het hele sociale aspect ontbreekt dan bij mij gewoon en zou het liefst onzichtbaar aan een tafeltje zitten waar niemand me kan zien en oordelen kan vormen over waarom ik niet 'gezellig' mee doe.
Daarom scheelt het als je gaat met een paar "bekenden" van Fok!. Heb je in ieder geval mensen om tegenaan te praten en een bijpassend gespreksonderwerpquote:Op zondag 25 januari 2009 17:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zie op de foto's of filmpje ofzo, allerlei mensen die een oh zo sociale indruk geven. Hip gekleed zijn, er ontzettend zin in hebben, drinken (of niet) en het gezellig gaan hebben.
Ik zie mezelf daar niet tussen staan omdat ik me gewoon niet lekker voel bij zulke groepen mensen. Het hele sociale aspect ontbreekt dan bij mij gewoon en zou het liefst onzichtbaar aan een tafeltje zitten waar niemand me kan zien en oordelen kan vormen over waarom ik niet 'gezellig' mee doe.
Ach paniekaanvallen/angststoornis en gerelateerde dingen klinken voor mijn gevoel beetje zwaar maar hoe kan ik het nu het makkelijkst uitleggen"?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Wat zei zegt want die afspraak is ook met mij gemaakt want ik heb ook paniekaanvallen/angststoornis met zulke dingen... maar af en toe moet je toch "face your fear" doen en samen staan we sterk venco!
je gaat dan al met een paar mensen waar je mee kan kletsen, juist omdat het zo groot opgezet is lijkt het me minder erg, dan val je niet zo op tussen de rest! en wij vinden je toch al aardig of je nu enorm enthousiast gaat rondspringen of een beetje ingetogen rondkijktquote:Op zondag 25 januari 2009 17:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kijk het even aan deze week. Uiterlijk woensdag weet ik wat ik ga doenquote:Op zondag 25 januari 2009 17:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je bent iig uitgenodigd en geloof dat knuff en cue t ook wel ok vinden!
ok hebben we tot woensdag om je over te halenquote:Op zondag 25 januari 2009 17:15 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik kijk het even aan deze week. Uiterlijk woensdag weet ik wat ik ga doen
Klinkt erg bekendquote:Op zondag 25 januari 2009 17:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen danser en als venco meegaat hoef ik niet perse met de rest mee de dansvloer opquote:Op zondag 25 januari 2009 17:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je gaat dan al met een paar mensen waar je mee kan kletsen, juist omdat het zo groot opgezet is lijkt het me minder erg, dan val je niet zo op tussen de rest! en wij vinden je toch al aardig of je nu enorm enthousiast gaat rondspringen of een beetje ingetogen rondkijkt
Als je dan toch hebt toegezegd om te gaan ben je dan ook de hele week er mee bezig en zie je er als een berg tegenop ?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach paniekaanvallen/angststoornis en gerelateerde dingen klinken voor mijn gevoel beetje zwaar maar hoe kan ik het nu het makkelijkst uitleggen"?
Ik voel me niet fijn tussen al het sociale, gezellige volk die zo leuk met elkaar kunnen praten.Ik heb alleen maar het gevoel dat ik vooral NIET zo ben en ook niet zo ga worden.
![]()
Maar tof dat we dan iig samen sterk staan.
lekkerquote:
Als een bang hertje in het gat van het geweer van een jager.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je gaat dan al met een paar mensen waar je mee kan kletsen, juist omdat het zo groot opgezet is lijkt het me minder erg, dan val je niet zo op tussen de rest! en wij vinden je toch al aardig of je nu enorm enthousiast gaat rondspringen of een beetje ingetogen rondkijkt
Ja concert is al wat anders. Ik beweeg dan ook bijna niet en vind het leuk die lui op het podium te observeren enzo (en natuurlijk hun muziek aan te horen).quote:Op zondag 25 januari 2009 17:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt erg bekend![]()
Terwijl als ik naar een concert ga het prima naar mijn zin heb.
Das het voordeel, ik heb nog niet toegezegd.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als je dan toch hebt toegezegd om te gaan ben je dan ook de hele week er mee bezig en zie je er als een berg tegenop ?
Ik heb dat nu, de zenuwen beginne nu langzaam door mijn lichaam te gieren... Dit is voor het eerst dat ik weer ga stappen in nou 5 jaar?? Dus ik zit er nu sowieso wel tegenop... maaar heb het beloofd om te proberen... anders word het een gezellige aaf bij mij thuisquote:Op zondag 25 januari 2009 17:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als je dan toch hebt toegezegd om te gaan ben je dan ook de hele week er mee bezig en zie je er als een berg tegenop ?
Misschien zou ik ook een keer naar zoiets moeten gaan. Iets doen wat ik normaal niet zo snel zou doen. Aangezien ik wil veranderen. Moet ik dingen doen ik normaal niet zou doen. Alleen twijfel ik nog of het wel zo'n goed idee is.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen danser en als venco meegaat hoef ik niet perse met de rest mee de dansvloer opdat is namelijk de plek waar het dan echt fout gaat... kan ik tenminste tegen vencootje aan lullen dus gewoon mee gaan venco hup hup
Wat voor muziek vind jij leuk dan?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja concert is al wat anders. Ik beweeg dan ook bijna niet en vind het leuk die lui op het podium te observeren enzo (en natuurlijk hun muziek aan te horen).
Als het niks is ben je toch zo weer weg? Waarom niet gewoon proberen?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien zou ik ook een keer naar zoiets moeten gaan. Iets doen wat ik normaal niet zo snel zou doen. Aangezien ik wil veranderen. Moet ik dingen doen ik normaal niet zou doen. Alleen twijfel ik nog of het wel zo'n goed idee is.
Zijn er nog kaarten dan voor dat feest?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb dat nu, de zenuwen beginne nu langzaam door mijn lichaam te gieren... Dit is voor het eerst dat ik weer ga stappen in nou 5 jaar?? Dus ik zit er nu sowieso wel tegenop... maaar heb het beloofd om te proberen... anders word het een gezellige aaf bij mij thuis
Net even gekeken op 9292. De hele nacht verbinding met het OVquote:Op zondag 25 januari 2009 17:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok hebben we tot woensdag om je over te halen
wij kopen ze ws aan de deur, ik gok erop dat dat dan niet uitverkocht is en anders lachen we eens heel lief en zwaaien krols onze heupen op ofzoquote:Op zondag 25 januari 2009 17:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn er nog kaarten dan voor dat feest?
Dat ben ik ook wel van plan eigenlijk. Maar toch blijft er twijfel.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als het niks is ben je toch zo weer weg? Waarom niet gewoon proberen?
Ik hoop het wel want wij hebben ze nog nietquote:Op zondag 25 januari 2009 17:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn er nog kaarten dan voor dat feest?
Within Temptation draai ik laatste tijd vaak (beetje laat ontdekt) en voor de rest The Doors (alleen kan ik die niet meer live zienquote:Op zondag 25 januari 2009 17:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor muziek vind jij leuk dan?
dus dus dus je gaat mee?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:25 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Net even gekeken op 9292. De hele nacht verbinding met het OV
Zou een domper zijn...komen wij daar aan...uitverkocht.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik hoop het wel want wij hebben ze nog niet
Dat zou voor jou, Cue en Knuffel wel werken maar voor een man niet. Maar eigenlijk wil ik ook wel mee. Als dat mag.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wij kopen ze ws aan de deur, ik gok erop dat dat dan niet uitverkocht is en anders lachen we eens heel lief en zwaaien krols onze heupen op ofzo
Zoals ik al zei: even kijken wat ik in die week ga doen, wordt wel heel vermoeiend om Utrecht - Uden - (eventueel) Zutphen - Utrecht - Uden - Utrecht te doenquote:
Within Temptation daar luister ik al een tijdje niet meer naar. Ik vind allen Enter en The Dance leuk van Within Temptation. The Doors zijn ook wel leuk.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Within Temptation draai ik laatste tijd vaak (beetje laat ontdekt) en voor de rest The Doors (alleen kan ik die niet meer live zien) en ik hou van een hoop andere.
Dan maken we gewoon ergens anders er een leuk avondje vanquote:Op zondag 25 januari 2009 17:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou een domper zijn...komen wij daar aan...uitverkocht.![]()
Maar ach, dat heeft het zo moeten zijn he.
Alsof ze bij zo'n feest daar onderscheid in maken. Het hele bestaansrecht van dat feest is ontleend aan het feit dat ze mensen elkaar tegen willen laten komenquote:Op zondag 25 januari 2009 17:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou voor jou, Cue en Knuffel wel werken maar voor een man niet. Maar eigenlijk wil ik ook wel mee. Als dat mag.
Wat gaan jullie dan doen als het uitverkocht is?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik hoop het wel want wij hebben ze nog niet
Oh dat is wel heel vervelend :Squote:Op zondag 25 januari 2009 17:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Woensdag gaat ie ze niet meer halen, hij komt ze ook niet meer op vrijdag halen voor het weekend, maar pas op zaterdagmiddag om 1 uur![]()
en in de vakanties wil hij ze ook niet, alleen nog maar twee weken in de zomervakantie.
zogenaamd omdat dat niet gaat met zn werk(wat onzin is dus)
^^ Meneer is druk met z'n eigen leventje en kan daar op dit moment geen kinderen bij gebruiken, blijkbaar. En waarschijnlijk gaat hij daar tegen zijn 50e spijt van krijgen. Maar daar heb je nou natuurlijk geen reet aanquote:Op zondag 25 januari 2009 17:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Woensdag gaat ie ze niet meer halen, hij komt ze ook niet meer op vrijdag halen voor het weekend, maar pas op zaterdagmiddag om 1 uur![]()
en in de vakanties wil hij ze ook niet, alleen nog maar twee weken in de zomervakantie.
Zien we dan wel weerquote:Op zondag 25 januari 2009 17:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat gaan jullie dan doen als het uitverkocht is?
Dat klopt maar op een gegeven moment is de zaal vol. Er mogen maar een bepaald aantal bezoekers in.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Alsof ze bij zo'n feest daar onderscheid in maken. Het hele bestaansrecht van dat feest is ontleend aan het feit dat ze mensen elkaar tegen willen laten komen
5 jaar !? Ligt voormij vooral met wie ik uitga (en of de locatie beetje bekend is) hoe ik me op mijn gemak voelquote:Op zondag 25 januari 2009 17:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb dat nu, de zenuwen beginne nu langzaam door mijn lichaam te gieren... Dit is voor het eerst dat ik weer ga stappen in nou 5 jaar?? Dus ik zit er nu sowieso wel tegenop... maaar heb het beloofd om te proberen... anders word het een gezellige aaf bij mij thuis
quote:Op zondag 25 januari 2009 17:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Den haag heeft iig 1 leuke kroeg waar ik geen last heb van mijn angst.. gaan we daar heenquote:Op zondag 25 januari 2009 17:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat gaan jullie dan doen als het uitverkocht is?
Met ze alle naar Knuffel toe. Bijvoorbeeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |