hahaha heb ik vaker met een vriendin gedaan met stappen, eerst al die mannen gek maken die blijven maar om je heen draaien, dan hadden we er genoeg van en gingen we elkaar zoenen en tegen elkaar aan dansen enzo, ze wisten niet wat ze moesten, blijven kijken of er vandoor gaan omdat we ws toch niets van hun wildenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
of... ze worden er opgewonden van en hebben ze nog meer intresse (je weet toch hoe mannen inelkaar zitten)
en nu quote je jezelf?? lolquote:Op zondag 25 januari 2009 16:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daar stond net toch echt iets heel anders..
dat vind ik zo kansloos als je zo mannen moet scorenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
of... ze worden er opgewonden van en hebben ze nog meer intresse (je weet toch hoe mannen inelkaar zitten)
quote:
Oh jaquote:Op zondag 25 januari 2009 16:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb wel een poes![]()
oh dat is beter!, een massage!
ik vond tijns aanbieding toch een stuk verleidelijker eerlijk gezegdquote:Op zondag 25 januari 2009 16:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah dan moet je moete doen om de deursensor te omzeilen enzo kokend water is wat simpeler
Lucky youquote:Op zondag 25 januari 2009 15:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga wel flink feesten jaIk hoorde dat er al mensen langs waren geweest om te vragen wanneer ik zou komen. Mijn vrienden zijn dus op de hoogte wanneer ik land.
En dan is er natuurlijk nog carnaval5 dagen lang non stop feest en vrouwen
En ik vind het fijn om oma weer te zien. Dit zal denk ik de laatste keer worden. Dus zoals mij hier al werd geadviseerd neem afscheid. Dus ik ga een hoop leuke dingen met haar doen
Waarom denk je dat ik meer vrouw georienteerd benquote:Op zondag 25 januari 2009 16:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat vind ik zo kansloos als je zo mannen moet scoren
ik ben duimelot hoe groot denk je dat duimelot isquote:Op zondag 25 januari 2009 16:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh jadat is waar ook.
Maar nee ik ga jou toch niet in de magnetron stoppen dat past niet eens. Maar in de broodrooster daar zouden je handen voeten wel weer in passen.Vraag maar aan Rhubarbje.
En dan mannen maar hopen dat hij een trio kan scoren.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahaha heb ik vaker met een vriendin gedaan met stappen, eerst al die mannen gek maken die blijven maar om je heen draaien, dan hadden we er genoeg van en gingen we elkaar zoenen en tegen elkaar aan dansen enzo, ze wisten niet wat ze moesten, blijven kijken of er vandoor gaan omdat we ws toch niets van hun wilden
Ja, inderdaad. Te sneu voor woorden vind ik dat, ik erger me mateloos aan dat soort gedrag.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook een lekkere kop warme rooibosthee (of chocomel desnoods) kunnen maken en daar je handen aan warmenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben duimelot hoe groot denk je dat duimelot is
begin jij ook al, houd t maar op die massage dan!
is dan ook niet om mannen te scorenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Graag of niet.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben duimelot hoe groot denk je dat duimelot is
begin jij ook al, houd t maar op die massage dan!
Straks ga ik me nog buitengesloten voelenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahaha ligt er wel aan of er wat leuks op t feest rondloopt of ik dat daar doe of beter wat privewil niet mn kansen verprutsen door jou te zoenen en men denkt dat ik van vrouwen hou
oh mjamie (die chocmelk of andere theequote:Op zondag 25 januari 2009 16:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook een lekkere kop warme rooibosthee (of chocomel desnoods) kunnen maken en daar je handen aan warmen
Ja, ik heb wel eens gezegd tegen een gast die ni9et wilde oplazeren dat ik lesbisch was. En dan zeggen ze inderdaad meestal "Ik wil wel meedoen hoor".quote:Op zondag 25 januari 2009 16:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan mannen maar hopen dat hij een trio kan scoren.
Stiekum een beetje biquote:Op zondag 25 januari 2009 16:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is dan ook niet om mannen te scoren
moet ik jou ook zoenenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Straks ga ik me nog buitengesloten voelen
nee helemaal niet maar als er alleen kansloze losers om me heen hangen krijg ik die neiging wel eensquote:
quote:
Trio zoenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Straks ga ik me nog buitengesloten voelen
iddquote:Op zondag 25 januari 2009 16:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Te sneu voor woorden vind ik dat, ik erger me mateloos aan dat soort gedrag.
Misschien moet je volgende keer zeggen dat je een vriend hebt. Sommige mannen willen inderdaad een trio. En sommige mannen denken dat ze vrouwen kunnen bekeren als ze er meer naar bed zijn geweest.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel eens gezegd tegen een gast die ni9et wilde oplazeren dat ik lesbisch was. En dan zeggen ze inderdaad meestal "Ik wil wel meedoen hoor".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |