Ik ken het ideequote:Op zondag 25 januari 2009 16:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zekerMijn moeder zei altijd dat een gebruiksaanwijzing voor mij te dik zou zijn om te schrijven. En het klopt ook nog hehe.
Van wanneer tot wanneer zijn vissen?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik ken het idee
en tijn.. de meeste visjes zijn complex... ik ken zelfs alleen maar visjes die complex zijn.
van 21 feb t/m 20 maartquote:Op zondag 25 januari 2009 16:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van wanneer tot wanneer zijn vissen?
ik vind het ook nogal onzinquote:Op zondag 25 januari 2009 16:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik ken het idee
en tijn.. de meeste visjes zijn complex... ik ken zelfs alleen maar visjes die complex zijn.
Al die sterrenbeelden zeggen mij toch niks. Ik vind al dat astrologisch gedoe onzin. Dus het zal wel.quote:
Tuurlijkquote:Op zondag 25 januari 2009 16:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben ook vis maar niet complex hoor
Oh, daar verschillen de meningen volgens mij over.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben ook vis maar niet complex hoor
Ik wil je vingers en tenen wel even ontdooienquote:Op zondag 25 januari 2009 16:25 schreef Duimelot het volgende:
ben er trouwens weer met bevroren tenen en mn vingertopjes voel ik ook als ik tiep
Whehehe, definieer "normaal"en waarom "helaas voor mij"?quote:Op zondag 25 januari 2009 15:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
btw ben niet een fotomodel maar zeker ook niet de lelijkste... ben (helaas voor jou)..gewoon normaal.. maar ben wel een goede zoener al zeg ik het zelf
je mag ook wel met ons mee gaan andersquote:Op zondag 25 januari 2009 14:20 schreef Ludootje het volgende:
Een vriendin van mij en ik zouden er ook eens naartoe gaan, alleen wordt zij nu ineens heel serieus met haar scharrel
wij gaan vrijdag wel eens even samen zoenen en dan ga ik hier doorgeven of het kloptquote:Op zondag 25 januari 2009 15:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
btw ben niet een fotomodel maar zeker ook niet de lelijkste... ben (helaas voor jou)..gewoon normaal.. maar ben wel een goede zoener al zeg ik het zelf
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Whehehe, definieer "normaal"en waarom "helaas voor mij"?
Jamaar.. ze quotte mij!quote:
Daar hou ik je aanquote:Op zondag 25 januari 2009 16:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wij gaan vrijdag wel eens even samen zoenen en dan ga ik hier doorgeven of het klopt
ga je me in de magnetron proppen?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil je vingers en tenen wel even ontdooien
hahaha ligt er wel aan of er wat leuks op t feest rondloopt of ik dat daar doe of beter wat privequote:
Natuurlijk niet. Jij toch geen hond of kat.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga je me in de magnetron proppen?
* duimelot heeft heel charmant ski sokken aangedaan om een beetje op te warmen....
Laat maarquote:
ik heb wel een poesquote:Op zondag 25 januari 2009 16:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Jij toch geen hond of kat.![]()
Ik wou gewoon je handen en voeten masseren tot dat ze weer warm zijn.
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Laat maarben nu ook de weg kwijt
of... ze worden er opgewonden van en hebben ze nog meer intresse (je weet toch hoe mannen inelkaar zittenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahaha ligt er wel aan of er wat leuks op t feest rondloopt of ik dat daar doe of beter wat privewil niet mn kansen verprutsen door jou te zoenen en men denkt dat ik van vrouwen hou
Aah dan moet je moete doen om de deursensor te omzeilen enzo kokend water is wat simpelerquote:Op zondag 25 januari 2009 16:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga je me in de magnetron proppen?
* duimelot heeft heel charmant ski sokken aangedaan om een beetje op te warmen....
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Weet ik toch
Ik quotte haar vraag aan jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |