Pic's enzo.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
Als een van mn vriendinnen dr tong in mn mond zou duwen zou ik dat best gezellig vinden
Ze zijn allemaal best heet
helaas doen ze dat nou nooitquote:
En laten we God/Darwin* daarvoor danken!quote:Op zondag 25 januari 2009 15:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Jah maar bij vrouwen is het sowieso anders... die hebben allemaal stiekum wat bi in zich
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:36 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En laten we God/Darwin* daarvoor danken!
* Doorhalen wat niet van toepassing is
vrienden worden?quote:
Ok, dan ga ik maar af op jou best heet zijn uitspraakquote:
Sorry heb geen koortsquote:
maar een en die is lesbisch met een vaste scharrelquote:Op zondag 25 januari 2009 15:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik maar af op jou best heet zijn uitspraakZijn ze single is natuurlijk de volgende vraag
En we zijn weer ontopic
Wat heb ik daar nou weer aan? Schiet ook niet op.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar een en die is lesbisch met een vaste scharrel
Pas op, anders brand je je vingers alsnog!quote:
nee dat zeg ikquote:Op zondag 25 januari 2009 15:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat heb ik daar nou weer aan? Schiet ook niet op.
Gelukkig ga ik over een week op vakantie naar een plek met een hoop hete meidenquote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Pas op, anders brand je je vingers alsnog!
Goede zoener! Moet goedkomen dus!quote:Op zondag 25 januari 2009 15:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
btw ben niet een fotomodel maar zeker ook niet de lelijkste... ben (helaas voor jou)..gewoon normaal.. maar ben wel een goede zoener al zeg ik het zelf
Jij gaat je even goed uitleven?quote:Op zondag 25 januari 2009 15:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik over een week op vakantie naar een plek met een hoop hete meiden
Ik ga wel flink feesten jaquote:
Hoe lang ga je er heen??quote:Op zondag 25 januari 2009 15:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga wel flink feesten jaIk hoorde dat er al mensen langs waren geweest om te vragen wanneer ik zou komen. Mijn vrienden zijn dus op de hoogte wanneer ik land.
En dan is er natuurlijk nog carnaval5 dagen lang non stop feest en vrouwen
En ik vind het fijn om oma weer te zien. Dit zal denk ik de laatste keer worden. Dus zoals mij hier al werd geadviseerd neem afscheid. Dus ik ga een hoop leuke dingen met haar doen
Een volle maandquote:
1 dag voor mijn verjaardag terugquote:Op zondag 25 januari 2009 16:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een volle maandIk vertrek 1 februari en vlieg 1 maart terug
En ik ben 9 dagen later jarigquote:Op zondag 25 januari 2009 16:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
1 dag voor mijn verjaardag terug![]()
Allebij complexe mensjesquote:Op zondag 25 januari 2009 16:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En ik ben 9 dagen later jarig
Allebei visjes
Dat zekerquote:
Dus niet vissen zijn niet complex. Daar geloof ik dus helemaal niks van. Horoscoop onzin.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |