Will doquote:Op zondag 25 januari 2009 13:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Just watch your balls while trying![]()
Heb je al met je vinger onder de kraan gezeten?quote:Op zondag 25 januari 2009 13:56 schreef rhubarbje het volgende:
ach met dat kusje er op kun je vast wel dates scoren![]()
Maar het doet wel kei zeer!
Het is al een blaar
quote:Op zondag 25 januari 2009 13:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
De plek voor je beslommeringen als single!
Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn, ! Je ex vervloeken! Scharrels en sex ! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar
Wel even een grande note: het is geen Slowchat.
Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan, anders wordt hij/zij verloot onder de aanwezigen. Is dit binnen 10 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
De OP: FokWiki/Singles
(krijg op dit moment bij de OP het downtime bericht van gister....)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | [img]http://i42.tinypic.com/347ad8z.gif[/img] [b]De plek voor je beslommeringen als single! *O*[/b] [i]Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en sex! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar *)[/i] [b]Wel even een grande note: het is [u]geen[/u] Slowchat.[/b] :{w Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 10 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen. [sub]De OP: [url=http://wiki.fok.nl/index.php/Singles]FokWiki/Singles[/url] [/sub] ?> |
Waar heb je, je eigenlijk aan gebrandt?quote:
dankquote:Op zondag 25 januari 2009 14:01 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
<?php en ?> weg halen
Ik doe meequote:Op zondag 25 januari 2009 13:55 schreef Ludootje het volgende:
Nu dan maar een tvp waar ik nog iets aan heb
Je moet er ook brood in doen... niet je vinger!!quote:
Auwquote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:13 schreef Ludootje het volgende:
Maar goed, hebben de hier aanwezige singles nog gepoogd wat aan hun singles-status te doen dit weekend?
* Knuffelzacht kijkt nog steeds naar die stapel snotdoeken...quote:Op zondag 25 januari 2009 14:13 schreef Ludootje het volgende:
Maar goed, hebben de hier aanwezige singles nog gepoogd wat aan hun singles-status te doen dit weekend?
Ok, the Sad Face omdat je niets geporbeerd hebt; of omdat je wel geprobeerd hebt maar zonder bevredigend (pun intended) resultaat?quote:
Singels feest? Moet ik daarbij denken aan zo'n relatieplanet-megafeest?quote:Op zondag 25 januari 2009 14:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht kijkt nog steeds naar die stapel snotdoeken...
nee dus..
maar a.s. vrijdag naar singles feest met duim en cue
Oh hij is niet zo sad hoor, het is de enige die nee schudtquote:Op zondag 25 januari 2009 14:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ok, the Sad Face omdat je niets geporbeerd hebt; of omdat je wel geprobeerd hebt maar zonder bevredigend (pun intended) resultaat?
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:17 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Singels feest? Moet ik daarbij denken aan zo'n relatieplanet-megafeest?
Op die manierquote:Op zondag 25 januari 2009 14:18 schreef Lixi het volgende:
[..]
Oh hij is niet zo sad hoor, het is de enige die nee schudtik vind het niet erg om single te zijn en ik heb niets geprobeerd (ook nergens geweest waar ik iets had kúnnen proberen
)
Een vriendin van mij en ik zouden er ook eens naartoe gaan, alleen wordt zij nu ineens heel serieus met haar scharrelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |