Will doquote:Op zondag 25 januari 2009 13:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Just watch your balls while trying![]()
Heb je al met je vinger onder de kraan gezeten?quote:Op zondag 25 januari 2009 13:56 schreef rhubarbje het volgende:
ach met dat kusje er op kun je vast wel dates scoren![]()
Maar het doet wel kei zeer!
Het is al een blaar
quote:Op zondag 25 januari 2009 13:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
De plek voor je beslommeringen als single!
Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn, ! Je ex vervloeken! Scharrels en sex ! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar
Wel even een grande note: het is geen Slowchat.
Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan, anders wordt hij/zij verloot onder de aanwezigen. Is dit binnen 10 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
De OP: FokWiki/Singles
(krijg op dit moment bij de OP het downtime bericht van gister....)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | [img]http://i42.tinypic.com/347ad8z.gif[/img] [b]De plek voor je beslommeringen als single! *O*[/b] [i]Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en sex! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar *)[/i] [b]Wel even een grande note: het is [u]geen[/u] Slowchat.[/b] :{w Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 10 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen. [sub]De OP: [url=http://wiki.fok.nl/index.php/Singles]FokWiki/Singles[/url] [/sub] ?> |
Waar heb je, je eigenlijk aan gebrandt?quote:
dankquote:Op zondag 25 januari 2009 14:01 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
<?php en ?> weg halen
Ik doe meequote:Op zondag 25 januari 2009 13:55 schreef Ludootje het volgende:
Nu dan maar een tvp waar ik nog iets aan heb
Je moet er ook brood in doen... niet je vinger!!quote:
Auwquote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:13 schreef Ludootje het volgende:
Maar goed, hebben de hier aanwezige singles nog gepoogd wat aan hun singles-status te doen dit weekend?
* Knuffelzacht kijkt nog steeds naar die stapel snotdoeken...quote:Op zondag 25 januari 2009 14:13 schreef Ludootje het volgende:
Maar goed, hebben de hier aanwezige singles nog gepoogd wat aan hun singles-status te doen dit weekend?
Ok, the Sad Face omdat je niets geporbeerd hebt; of omdat je wel geprobeerd hebt maar zonder bevredigend (pun intended) resultaat?quote:
Singels feest? Moet ik daarbij denken aan zo'n relatieplanet-megafeest?quote:Op zondag 25 januari 2009 14:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht kijkt nog steeds naar die stapel snotdoeken...
nee dus..
maar a.s. vrijdag naar singles feest met duim en cue
Oh hij is niet zo sad hoor, het is de enige die nee schudtquote:Op zondag 25 januari 2009 14:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ok, the Sad Face omdat je niets geporbeerd hebt; of omdat je wel geprobeerd hebt maar zonder bevredigend (pun intended) resultaat?
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:17 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Singels feest? Moet ik daarbij denken aan zo'n relatieplanet-megafeest?
Op die manierquote:Op zondag 25 januari 2009 14:18 schreef Lixi het volgende:
[..]
Oh hij is niet zo sad hoor, het is de enige die nee schudtik vind het niet erg om single te zijn en ik heb niets geprobeerd (ook nergens geweest waar ik iets had kúnnen proberen
)
Een vriendin van mij en ik zouden er ook eens naartoe gaan, alleen wordt zij nu ineens heel serieus met haar scharrelquote:
Komen daar niet vooral hetero's?quote:
Das toch geen reden om niet te gaan??quote:Op zondag 25 januari 2009 14:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Op die manier [ afbeelding ]
[..]
Een vriendin van mij en ik zouden er ook eens naartoe gaan, alleen wordt zij nu ineens heel serieus met haar scharrel
Met mijn geluk wel.. maarja.. gaat vooral om de fun.. wie weet kan ik nog wat mannenhartjes brekenquote:
Ach, wie weet komen we er nog op terug. We hadden sowieso besloten om het als leuke avond uit te zienquote:Op zondag 25 januari 2009 14:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Das toch geen reden om niet te gaan??(voor haar dan he)
als ze mij maar niet laten stikkenquote:Op zondag 25 januari 2009 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
ach misschien ontmoeten de andere dames iemand
Knuffel = Les/bi?quote:Op zondag 25 januari 2009 14:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Met mijn geluk wel.. maarja.. gaat vooral om de fun.. wie weet kan ik nog wat mannenhartjes breken![]()
Bi met voorkeur naar vrouwenquote:
natuurlijk welquote:Op zondag 25 januari 2009 14:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als ze mij maar niet laten stikken
Verrek, da's waar ook! +10 omdat je me er aan herinnert. Totaal van 30 voor jou, geloof ikquote:
Volgens mij kom je op zo'n feest wel meer mensen tegen die dat ook vinden, hoor!quote:
Volgens mij heb ik er nu 20, maar 30 is beterquote:Op zondag 25 januari 2009 14:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Verrek, da's waar ook! +10 omdat je me er aan herinnert. Totaal van 30 voor jou, geloof ik
Geen idee... nog nooit geweest... jij wel?quote:Op zondag 25 januari 2009 14:29 schreef Ludootje het volgende:
Volgens mij kom je op zo'n feest wel meer mensen tegen die dat ook vinden, hoor!
Nooit geweest nee, maar wat ik van verhalen heb gehoord zijn die feesten wel supergroot en komt er heel veel verschillend volk op af. Dus lijkt me een grote kansquote:Op zondag 25 januari 2009 14:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Geen idee... nog nooit geweest... jij wel?
Misschien zoiets als AirMiles, dat je gedeeltelijk punten kan inwisselen en de rest bijbetaalt.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er nu 20, maar 30 is beter
Maar je ging nadenken over inwisselprijzen
Mooi heb wel weer zin in een ouderwets partijtje tongworstelenquote:Op zondag 25 januari 2009 14:34 schreef Ludootje het volgende:
Nooit geweest nee, maar wat ik van verhalen heb gehoord zijn die feesten wel supergroot en komt er heel veel verschillend volk op af. Dus lijkt me een grote kans![]()
We hebben de tijdquote:
Oja, dat kan natuurlijk ookquote:Op zondag 25 januari 2009 14:34 schreef Ludootje het volgende:
Misschien zoiets als AirMiles, dat je gedeeltelijk punten kan inwisselen en de rest bijbetaalt.
Wat kan je dan kopen met die punten?quote:Op zondag 25 januari 2009 14:34 schreef Ludootje het volgende:
Misschien zoiets als AirMiles, dat je gedeeltelijk punten kan inwisselen en de rest bijbetaalt.
Mijn eerste idee was dus dat je me bij 2500 punten een drankje mag aanbieden, maar ik moet nog even met de marketingafdeling overleggen of hiervoor wel genoeg draagvlak onder de doelgroep bestaatquote:Op zondag 25 januari 2009 14:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat kan je dan kopen met die punten?
Oke, wie houdt de punten eigenlijk bij en hoe kan je ze verdienen?quote:Op zondag 25 januari 2009 14:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mijn eerste idee was dus dat je me bij 2500 punten een drankje mag aanbieden, maar ik moet nog even met de marketingafdeling overleggen of hiervoor wel genoeg draagvlak onder de doelgroep bestaat
Hahaquote:Op zondag 25 januari 2009 14:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mijn eerste idee was dus dat je me bij 2500 punten een drankje mag aanbieden, maar ik moet nog even met de marketingafdeling overleggen of hiervoor wel genoeg draagvlak onder de doelgroep bestaat
Ligt er aan wat je met die punten kan doen.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha
Iemand intresse in mijn punten?
Ik houd ze bij en ik geef ze uit wanneer ik de situatie geschikt vind.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke, wie houdt de punten eigenlijk bij en hoe kan je ze verdienen?
Daar kun je alle kanten mee op lijkt me. Behalve de goede waarschijnlijkquote:Op zondag 25 januari 2009 14:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik houd ze bij en ik geef ze uit wanneer ik de situatie geschikt vind.![]()
Disclaimer: Over toegekende punten kan niet gecorrespondeerd worden. Punten zijn persoonlijk. Mannen zijn uitgesloten van deelname. Toegekende punten blijven geldig totdat Ludootje het zegt.
Oke,quote:Op zondag 25 januari 2009 14:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Disclaimer: Over toegekende punten kan niet gecorrespondeerd worden. Punten zijn persoonlijk. Mannen zijn uitgesloten van deelname. Toegekende punten blijven geldig totdat Ludootje het zegt.
Nog steeds met de punten bezig Ludootjequote:Op zondag 25 januari 2009 14:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik begon er niet overquote:Op zondag 25 januari 2009 14:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nog steeds met de punten bezig Ludootje
Ik gok dat dit een retorische vraag is?quote:Op zondag 25 januari 2009 14:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nog steeds met de punten bezig Ludootje
Wat is het doel van je puntenweggeverij?quote:Op zondag 25 januari 2009 14:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik begon er niet over
@DR34M3R en Tijn: Ach, we zien wel hoe het loopt
Hoiquote:
Jij snapt hem Knuffelquote:Op zondag 25 januari 2009 14:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik gok dat dit een retorische vraag is?
't Is allemaal maar als grap begonnenquote:Op zondag 25 januari 2009 14:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat is het doel van je puntenweggeverij?
Ja, maar ik val er aan het einde pas in blijkbaar. Enlighten me!quote:Op zondag 25 januari 2009 15:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
't Is allemaal maar als grap begonnen
Gisteravond laat geworden met die niet date ?quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gisteravond laat geworden met die niet date ?
quote:
Korte middagdutjes mag en kan je op elke leeftijd doenquote:Op zondag 25 januari 2009 15:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Middagdutje? Ben je daar niet te oud (of juist te jong) voor?
Het begon toen automatic_ mijn avatar raadde. Ik zei zoiets als "10 punten voor jou!", en toen begonnen meer mensen om punten te zeuren. En toen werd het blijkbaar een running gagquote:Op zondag 25 januari 2009 15:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, maar ik val er aan het einde pas in blijkbaar. Enlighten me!
Niks mis mee inderdaad.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Korte middagdutjes mag en kan je op elke leeftijd doen
Je hebt dus weer een scharrelquote:
In dat geval: welterustenquote:Op zondag 25 januari 2009 15:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Korte middagdutjes mag en kan je op elke leeftijd doen
En wie staat er nu bovenaan in de puntenlijst?quote:Op zondag 25 januari 2009 15:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Het begon toen automatic_ mijn avatar raadde. Ik zei zoiets als "10 punten voor jou!", en toen begonnen meer mensen om punten te zeuren. En toen werd het blijkbaar een running gag
Volgens mij zijn auto en Cue de enige twee met punten, auto 40 (of 30) en Cue ook zoietsquote:Op zondag 25 januari 2009 15:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En wie staat er nu bovenaan in de puntenlijst?
Ik voel een goed verhaal aankomen!quote:Op zondag 25 januari 2009 15:10 schreef Tammeh het volgende:
Hoe lame is het om versierd te worden door een gozer die eerst nog even 2 van z'n vrienden aflebbert?
Nee joh & dat was de intentie ook niet. Het was in ieder geval gezellig, leuke kerelquote:
Hehequote:Op zondag 25 januari 2009 15:10 schreef Tammeh het volgende:
Hoe lame is het om versierd te worden door een gozer die eerst nog even 2 van z'n vrienden aflebbert?
Kweet niet vertel wat eens wat meerquote:Op zondag 25 januari 2009 15:10 schreef Tammeh het volgende:
Zonder intentie is toch de beste manier ?quote:Op zondag 25 januari 2009 15:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee joh & dat was de intentie ook niet. Het was in ieder geval gezellig, leuke kerel
Ja, dat wel, maar goed. Weet ik veel. Het was leuk en dat is het belangrijkstequote:Op zondag 25 januari 2009 15:13 schreef mrbox het volgende:
Zonder intentie is toch de beste manier ?
Ach dat viel wel mee. Had gedurende de avond een beetje oogcontact met die gozer. Zag er leuk uit, leuk koppie.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik voel een goed verhaal aankomen!
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:18 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ach dat viel wel mee. Had gedurende de avond een beetje oogcontact met die gozer. Zag er leuk uit, leuk koppie.
Maar goed, ik sta te dansen met een vriendin van me, zij stond met d'r rug naar hem toe. Pakt hij het hoofd van een maat van hem vast, geeft hem een superranzige tongzoen, en herhaalt vervolgens hetzelfde nog eens bij een andere maat van hem.
Dus ik stond al echt te kijken van; Wat gebeurt hieeeer?![]()
Dus ik tik een vriend van hem aan.
"Doet 'ie dat altijd?"
- In de 15 jaar dat ik hem ken is dit nog nooit voorgekomen. Maar wil je ook?
"Uhhh, met hem of wat?"
- Ja! Kan ik regelen hoor.
"Nehhhh, 't zag er niet écht lekker uit. Bedankt."
- O..
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:18 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ach dat viel wel mee. Had gedurende de avond een beetje oogcontact met die gozer. Zag er leuk uit, leuk koppie.
Maar goed, ik sta te dansen met een vriendin van me, zij stond met d'r rug naar hem toe. Pakt hij het hoofd van een maat van hem vast, geeft hem een superranzige tongzoen, en herhaalt vervolgens hetzelfde nog eens bij een andere maat van hem.
Dus ik stond al echt te kijken van; Wat gebeurt hieeeer?![]()
Dus ik tik een vriend van hem aan.
"Doet 'ie dat altijd?"
- In de 15 jaar dat ik hem ken is dit nog nooit voorgekomen. Maar wil je ook?
"Uhhh, met hem of wat?"
- Ja! Kan ik regelen hoor.
"Nehhhh, 't zag er niet écht lekker uit. Bedankt."
- O..
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]Zijn vrienden die hij zoende zullen ook wel hebben gedacht.
Nja het ergste is dat ze er gewoon in meegaan.. en dat ze het wel ff voor je 'regelen" als je hem ook wilt zoenenquote:Op zondag 25 januari 2009 15:24 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ja ik weet niet. Zij zullen hem beter kennen dan ik lijkt mij. Misschien zijn ze zulke acties wel gewend van hem, maar op andere manieren.
Misschien wel maar ik zou het niet tof vinden als we in een kroeg staan en een vriend duwt zijn tong ineens in mijn mondquote:Op zondag 25 januari 2009 15:24 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ja ik weet niet. Zij zullen hem beter kennen dan ik lijkt mij. Misschien zijn ze zulke acties wel gewend van hem, maar op andere manieren.
Dat ook inderdaadquote:Op zondag 25 januari 2009 15:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Nja het ergste is dat ze er gewoon in meegaan.. en dat ze het wel ff voor je 'regelen" als je hem ook wilt zoenen
Ja dat vond ik nog het kanslooste stukje dat regelenquote:Op zondag 25 januari 2009 15:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Nja het ergste is dat ze er gewoon in meegaan.. en dat ze het wel ff voor je 'regelen" als je hem ook wilt zoenen
Heb je echt zo'n gelijk in. Dat regelen vind ik zo lame. Hoeft iemand niet mee aan te komen bij mij dus.Ik bedoel; hoe oud zijn we nou? We zijn geen 14 meer ofzo. Doe dat soort dingen liever zelf.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja idem hierquote:Op zondag 25 januari 2009 15:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Misschien wel maar ik zou het niet tof vinden als we in een kroeg staan en een vriend duwt zijn tong ineens in mijn mond
Mwah, echte vrienden zijn elkaars wingman als het er op aankomt. Ok, deze uitvoering was wellicht minder geslaagd. Maar vrienden horen elkaar bij te staan als het om kansloos vrouwen in de club versieren gaatquote:Op zondag 25 januari 2009 15:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook biquote:Op zondag 25 januari 2009 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
Als een van mn vriendinnen dr tong in mn mond zou duwen zou ik dat best gezellig vinden
Ze zijn allemaal best heet
Jah maar bij vrouwen is het sowieso anders... die hebben allemaal stiekum wat bi in zichquote:Op zondag 25 januari 2009 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
Als een van mn vriendinnen dr tong in mn mond zou duwen zou ik dat best gezellig vinden
Pic's enzo.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
helaas doen ze dat nou nooitquote:
En laten we God/Darwin* daarvoor danken!quote:Op zondag 25 januari 2009 15:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Jah maar bij vrouwen is het sowieso anders... die hebben allemaal stiekum wat bi in zich
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:36 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En laten we God/Darwin* daarvoor danken!
* Doorhalen wat niet van toepassing is
vrienden worden?quote:
Ok, dan ga ik maar af op jou best heet zijn uitspraakquote:
Sorry heb geen koortsquote:
maar een en die is lesbisch met een vaste scharrelquote:Op zondag 25 januari 2009 15:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik maar af op jou best heet zijn uitspraakZijn ze single is natuurlijk de volgende vraag
En we zijn weer ontopic
Wat heb ik daar nou weer aan? Schiet ook niet op.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar een en die is lesbisch met een vaste scharrel
Pas op, anders brand je je vingers alsnog!quote:
nee dat zeg ikquote:Op zondag 25 januari 2009 15:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat heb ik daar nou weer aan? Schiet ook niet op.
Gelukkig ga ik over een week op vakantie naar een plek met een hoop hete meidenquote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Pas op, anders brand je je vingers alsnog!
Goede zoener! Moet goedkomen dus!quote:Op zondag 25 januari 2009 15:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
btw ben niet een fotomodel maar zeker ook niet de lelijkste... ben (helaas voor jou)..gewoon normaal.. maar ben wel een goede zoener al zeg ik het zelf
Jij gaat je even goed uitleven?quote:Op zondag 25 januari 2009 15:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik over een week op vakantie naar een plek met een hoop hete meiden
Ik ga wel flink feesten jaquote:
Hoe lang ga je er heen??quote:Op zondag 25 januari 2009 15:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga wel flink feesten jaIk hoorde dat er al mensen langs waren geweest om te vragen wanneer ik zou komen. Mijn vrienden zijn dus op de hoogte wanneer ik land.
En dan is er natuurlijk nog carnaval5 dagen lang non stop feest en vrouwen
En ik vind het fijn om oma weer te zien. Dit zal denk ik de laatste keer worden. Dus zoals mij hier al werd geadviseerd neem afscheid. Dus ik ga een hoop leuke dingen met haar doen
Een volle maandquote:
1 dag voor mijn verjaardag terugquote:Op zondag 25 januari 2009 16:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een volle maandIk vertrek 1 februari en vlieg 1 maart terug
En ik ben 9 dagen later jarigquote:Op zondag 25 januari 2009 16:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
1 dag voor mijn verjaardag terug![]()
Allebij complexe mensjesquote:Op zondag 25 januari 2009 16:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En ik ben 9 dagen later jarig
Allebei visjes
Dat zekerquote:
Dus niet vissen zijn niet complex. Daar geloof ik dus helemaal niks van. Horoscoop onzin.quote:
Ik ken het ideequote:Op zondag 25 januari 2009 16:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zekerMijn moeder zei altijd dat een gebruiksaanwijzing voor mij te dik zou zijn om te schrijven. En het klopt ook nog hehe.
Van wanneer tot wanneer zijn vissen?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik ken het idee
en tijn.. de meeste visjes zijn complex... ik ken zelfs alleen maar visjes die complex zijn.
van 21 feb t/m 20 maartquote:Op zondag 25 januari 2009 16:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van wanneer tot wanneer zijn vissen?
ik vind het ook nogal onzinquote:Op zondag 25 januari 2009 16:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik ken het idee
en tijn.. de meeste visjes zijn complex... ik ken zelfs alleen maar visjes die complex zijn.
Al die sterrenbeelden zeggen mij toch niks. Ik vind al dat astrologisch gedoe onzin. Dus het zal wel.quote:
Tuurlijkquote:Op zondag 25 januari 2009 16:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben ook vis maar niet complex hoor
Oh, daar verschillen de meningen volgens mij over.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben ook vis maar niet complex hoor
Ik wil je vingers en tenen wel even ontdooienquote:Op zondag 25 januari 2009 16:25 schreef Duimelot het volgende:
ben er trouwens weer met bevroren tenen en mn vingertopjes voel ik ook als ik tiep
Whehehe, definieer "normaal"en waarom "helaas voor mij"?quote:Op zondag 25 januari 2009 15:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
btw ben niet een fotomodel maar zeker ook niet de lelijkste... ben (helaas voor jou)..gewoon normaal.. maar ben wel een goede zoener al zeg ik het zelf
je mag ook wel met ons mee gaan andersquote:Op zondag 25 januari 2009 14:20 schreef Ludootje het volgende:
Een vriendin van mij en ik zouden er ook eens naartoe gaan, alleen wordt zij nu ineens heel serieus met haar scharrel
wij gaan vrijdag wel eens even samen zoenen en dan ga ik hier doorgeven of het kloptquote:Op zondag 25 januari 2009 15:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Whehehe, definieer "normaal"en waarom "helaas voor mij"?
Jamaar.. ze quotte mij!quote:
Daar hou ik je aanquote:Op zondag 25 januari 2009 16:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wij gaan vrijdag wel eens even samen zoenen en dan ga ik hier doorgeven of het klopt
ga je me in de magnetron proppen?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil je vingers en tenen wel even ontdooien
hahaha ligt er wel aan of er wat leuks op t feest rondloopt of ik dat daar doe of beter wat privequote:
Natuurlijk niet. Jij toch geen hond of kat.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga je me in de magnetron proppen?
* duimelot heeft heel charmant ski sokken aangedaan om een beetje op te warmen....
Laat maarquote:
ik heb wel een poesquote:Op zondag 25 januari 2009 16:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Jij toch geen hond of kat.![]()
Ik wou gewoon je handen en voeten masseren tot dat ze weer warm zijn.
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Laat maarben nu ook de weg kwijt
of... ze worden er opgewonden van en hebben ze nog meer intresse (je weet toch hoe mannen inelkaar zittenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahaha ligt er wel aan of er wat leuks op t feest rondloopt of ik dat daar doe of beter wat privewil niet mn kansen verprutsen door jou te zoenen en men denkt dat ik van vrouwen hou
Aah dan moet je moete doen om de deursensor te omzeilen enzo kokend water is wat simpelerquote:Op zondag 25 januari 2009 16:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga je me in de magnetron proppen?
* duimelot heeft heel charmant ski sokken aangedaan om een beetje op te warmen....
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Weet ik toch
Ik quotte haar vraag aan jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |