Je hebt dus weer een scharrelquote:
In dat geval: welterustenquote:Op zondag 25 januari 2009 15:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Korte middagdutjes mag en kan je op elke leeftijd doen
En wie staat er nu bovenaan in de puntenlijst?quote:Op zondag 25 januari 2009 15:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Het begon toen automatic_ mijn avatar raadde. Ik zei zoiets als "10 punten voor jou!", en toen begonnen meer mensen om punten te zeuren. En toen werd het blijkbaar een running gag
Volgens mij zijn auto en Cue de enige twee met punten, auto 40 (of 30) en Cue ook zoietsquote:Op zondag 25 januari 2009 15:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En wie staat er nu bovenaan in de puntenlijst?
Ik voel een goed verhaal aankomen!quote:Op zondag 25 januari 2009 15:10 schreef Tammeh het volgende:
Hoe lame is het om versierd te worden door een gozer die eerst nog even 2 van z'n vrienden aflebbert?
Nee joh & dat was de intentie ook niet. Het was in ieder geval gezellig, leuke kerelquote:
Hehequote:Op zondag 25 januari 2009 15:10 schreef Tammeh het volgende:
Hoe lame is het om versierd te worden door een gozer die eerst nog even 2 van z'n vrienden aflebbert?
Kweet niet vertel wat eens wat meerquote:Op zondag 25 januari 2009 15:10 schreef Tammeh het volgende:
Zonder intentie is toch de beste manier ?quote:Op zondag 25 januari 2009 15:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee joh & dat was de intentie ook niet. Het was in ieder geval gezellig, leuke kerel
Ja, dat wel, maar goed. Weet ik veel. Het was leuk en dat is het belangrijkstequote:Op zondag 25 januari 2009 15:13 schreef mrbox het volgende:
Zonder intentie is toch de beste manier ?
Ach dat viel wel mee. Had gedurende de avond een beetje oogcontact met die gozer. Zag er leuk uit, leuk koppie.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik voel een goed verhaal aankomen!
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:18 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ach dat viel wel mee. Had gedurende de avond een beetje oogcontact met die gozer. Zag er leuk uit, leuk koppie.
Maar goed, ik sta te dansen met een vriendin van me, zij stond met d'r rug naar hem toe. Pakt hij het hoofd van een maat van hem vast, geeft hem een superranzige tongzoen, en herhaalt vervolgens hetzelfde nog eens bij een andere maat van hem.
Dus ik stond al echt te kijken van; Wat gebeurt hieeeer?![]()
Dus ik tik een vriend van hem aan.
"Doet 'ie dat altijd?"
- In de 15 jaar dat ik hem ken is dit nog nooit voorgekomen. Maar wil je ook?
"Uhhh, met hem of wat?"
- Ja! Kan ik regelen hoor.
"Nehhhh, 't zag er niet écht lekker uit. Bedankt."
- O..
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:18 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ach dat viel wel mee. Had gedurende de avond een beetje oogcontact met die gozer. Zag er leuk uit, leuk koppie.
Maar goed, ik sta te dansen met een vriendin van me, zij stond met d'r rug naar hem toe. Pakt hij het hoofd van een maat van hem vast, geeft hem een superranzige tongzoen, en herhaalt vervolgens hetzelfde nog eens bij een andere maat van hem.
Dus ik stond al echt te kijken van; Wat gebeurt hieeeer?![]()
Dus ik tik een vriend van hem aan.
"Doet 'ie dat altijd?"
- In de 15 jaar dat ik hem ken is dit nog nooit voorgekomen. Maar wil je ook?
"Uhhh, met hem of wat?"
- Ja! Kan ik regelen hoor.
"Nehhhh, 't zag er niet écht lekker uit. Bedankt."
- O..
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]Zijn vrienden die hij zoende zullen ook wel hebben gedacht.
Nja het ergste is dat ze er gewoon in meegaan.. en dat ze het wel ff voor je 'regelen" als je hem ook wilt zoenenquote:Op zondag 25 januari 2009 15:24 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ja ik weet niet. Zij zullen hem beter kennen dan ik lijkt mij. Misschien zijn ze zulke acties wel gewend van hem, maar op andere manieren.
Misschien wel maar ik zou het niet tof vinden als we in een kroeg staan en een vriend duwt zijn tong ineens in mijn mondquote:Op zondag 25 januari 2009 15:24 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ja ik weet niet. Zij zullen hem beter kennen dan ik lijkt mij. Misschien zijn ze zulke acties wel gewend van hem, maar op andere manieren.
Dat ook inderdaadquote:Op zondag 25 januari 2009 15:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Nja het ergste is dat ze er gewoon in meegaan.. en dat ze het wel ff voor je 'regelen" als je hem ook wilt zoenen
Ja dat vond ik nog het kanslooste stukje dat regelenquote:Op zondag 25 januari 2009 15:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Nja het ergste is dat ze er gewoon in meegaan.. en dat ze het wel ff voor je 'regelen" als je hem ook wilt zoenen
Heb je echt zo'n gelijk in. Dat regelen vind ik zo lame. Hoeft iemand niet mee aan te komen bij mij dus.Ik bedoel; hoe oud zijn we nou? We zijn geen 14 meer ofzo. Doe dat soort dingen liever zelf.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja idem hierquote:Op zondag 25 januari 2009 15:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Misschien wel maar ik zou het niet tof vinden als we in een kroeg staan en een vriend duwt zijn tong ineens in mijn mond
Mwah, echte vrienden zijn elkaars wingman als het er op aankomt. Ok, deze uitvoering was wellicht minder geslaagd. Maar vrienden horen elkaar bij te staan als het om kansloos vrouwen in de club versieren gaatquote:Op zondag 25 januari 2009 15:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook biquote:Op zondag 25 januari 2009 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
Als een van mn vriendinnen dr tong in mn mond zou duwen zou ik dat best gezellig vinden
Ze zijn allemaal best heet
Jah maar bij vrouwen is het sowieso anders... die hebben allemaal stiekum wat bi in zichquote:Op zondag 25 januari 2009 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
Als een van mn vriendinnen dr tong in mn mond zou duwen zou ik dat best gezellig vinden
Ze zijn allemaal best heet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |