Pic's enzo.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
Als een van mn vriendinnen dr tong in mn mond zou duwen zou ik dat best gezellig vinden
Ze zijn allemaal best heet
helaas doen ze dat nou nooitquote:
En laten we God/Darwin* daarvoor danken!quote:Op zondag 25 januari 2009 15:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Jah maar bij vrouwen is het sowieso anders... die hebben allemaal stiekum wat bi in zich
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:36 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En laten we God/Darwin* daarvoor danken!
* Doorhalen wat niet van toepassing is
vrienden worden?quote:
Ok, dan ga ik maar af op jou best heet zijn uitspraakquote:
Sorry heb geen koortsquote:
maar een en die is lesbisch met een vaste scharrelquote:Op zondag 25 januari 2009 15:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik maar af op jou best heet zijn uitspraakZijn ze single is natuurlijk de volgende vraag
En we zijn weer ontopic
Wat heb ik daar nou weer aan? Schiet ook niet op.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar een en die is lesbisch met een vaste scharrel
Pas op, anders brand je je vingers alsnog!quote:
nee dat zeg ikquote:Op zondag 25 januari 2009 15:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat heb ik daar nou weer aan? Schiet ook niet op.
Gelukkig ga ik over een week op vakantie naar een plek met een hoop hete meidenquote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Pas op, anders brand je je vingers alsnog!
Goede zoener! Moet goedkomen dus!quote:Op zondag 25 januari 2009 15:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
btw ben niet een fotomodel maar zeker ook niet de lelijkste... ben (helaas voor jou)..gewoon normaal.. maar ben wel een goede zoener al zeg ik het zelf
Jij gaat je even goed uitleven?quote:Op zondag 25 januari 2009 15:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik over een week op vakantie naar een plek met een hoop hete meiden
Ik ga wel flink feesten jaquote:
Hoe lang ga je er heen??quote:Op zondag 25 januari 2009 15:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga wel flink feesten jaIk hoorde dat er al mensen langs waren geweest om te vragen wanneer ik zou komen. Mijn vrienden zijn dus op de hoogte wanneer ik land.
En dan is er natuurlijk nog carnaval5 dagen lang non stop feest en vrouwen
En ik vind het fijn om oma weer te zien. Dit zal denk ik de laatste keer worden. Dus zoals mij hier al werd geadviseerd neem afscheid. Dus ik ga een hoop leuke dingen met haar doen
Een volle maandquote:
1 dag voor mijn verjaardag terugquote:Op zondag 25 januari 2009 16:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een volle maandIk vertrek 1 februari en vlieg 1 maart terug
En ik ben 9 dagen later jarigquote:Op zondag 25 januari 2009 16:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
1 dag voor mijn verjaardag terug![]()
Allebij complexe mensjesquote:Op zondag 25 januari 2009 16:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En ik ben 9 dagen later jarig
Allebei visjes
Dat zekerquote:
Dus niet vissen zijn niet complex. Daar geloof ik dus helemaal niks van. Horoscoop onzin.quote:
Ik ken het ideequote:Op zondag 25 januari 2009 16:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zekerMijn moeder zei altijd dat een gebruiksaanwijzing voor mij te dik zou zijn om te schrijven. En het klopt ook nog hehe.
Van wanneer tot wanneer zijn vissen?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik ken het idee
en tijn.. de meeste visjes zijn complex... ik ken zelfs alleen maar visjes die complex zijn.
van 21 feb t/m 20 maartquote:Op zondag 25 januari 2009 16:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van wanneer tot wanneer zijn vissen?
ik vind het ook nogal onzinquote:Op zondag 25 januari 2009 16:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik ken het idee
en tijn.. de meeste visjes zijn complex... ik ken zelfs alleen maar visjes die complex zijn.
Al die sterrenbeelden zeggen mij toch niks. Ik vind al dat astrologisch gedoe onzin. Dus het zal wel.quote:
Tuurlijkquote:Op zondag 25 januari 2009 16:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben ook vis maar niet complex hoor
Oh, daar verschillen de meningen volgens mij over.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben ook vis maar niet complex hoor
Ik wil je vingers en tenen wel even ontdooienquote:Op zondag 25 januari 2009 16:25 schreef Duimelot het volgende:
ben er trouwens weer met bevroren tenen en mn vingertopjes voel ik ook als ik tiep
Whehehe, definieer "normaal"en waarom "helaas voor mij"?quote:Op zondag 25 januari 2009 15:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
btw ben niet een fotomodel maar zeker ook niet de lelijkste... ben (helaas voor jou)..gewoon normaal.. maar ben wel een goede zoener al zeg ik het zelf
je mag ook wel met ons mee gaan andersquote:Op zondag 25 januari 2009 14:20 schreef Ludootje het volgende:
Een vriendin van mij en ik zouden er ook eens naartoe gaan, alleen wordt zij nu ineens heel serieus met haar scharrel
wij gaan vrijdag wel eens even samen zoenen en dan ga ik hier doorgeven of het kloptquote:Op zondag 25 januari 2009 15:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Whehehe, definieer "normaal"en waarom "helaas voor mij"?
Jamaar.. ze quotte mij!quote:
Daar hou ik je aanquote:Op zondag 25 januari 2009 16:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wij gaan vrijdag wel eens even samen zoenen en dan ga ik hier doorgeven of het klopt
ga je me in de magnetron proppen?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil je vingers en tenen wel even ontdooien
hahaha ligt er wel aan of er wat leuks op t feest rondloopt of ik dat daar doe of beter wat privequote:
Natuurlijk niet. Jij toch geen hond of kat.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga je me in de magnetron proppen?
* duimelot heeft heel charmant ski sokken aangedaan om een beetje op te warmen....
Laat maarquote:
ik heb wel een poesquote:Op zondag 25 januari 2009 16:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Jij toch geen hond of kat.![]()
Ik wou gewoon je handen en voeten masseren tot dat ze weer warm zijn.
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Laat maarben nu ook de weg kwijt
of... ze worden er opgewonden van en hebben ze nog meer intresse (je weet toch hoe mannen inelkaar zittenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahaha ligt er wel aan of er wat leuks op t feest rondloopt of ik dat daar doe of beter wat privewil niet mn kansen verprutsen door jou te zoenen en men denkt dat ik van vrouwen hou
Aah dan moet je moete doen om de deursensor te omzeilen enzo kokend water is wat simpelerquote:Op zondag 25 januari 2009 16:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga je me in de magnetron proppen?
* duimelot heeft heel charmant ski sokken aangedaan om een beetje op te warmen....
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Weet ik toch
Ik quotte haar vraag aan jou
hahaha heb ik vaker met een vriendin gedaan met stappen, eerst al die mannen gek maken die blijven maar om je heen draaien, dan hadden we er genoeg van en gingen we elkaar zoenen en tegen elkaar aan dansen enzo, ze wisten niet wat ze moesten, blijven kijken of er vandoor gaan omdat we ws toch niets van hun wildenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
of... ze worden er opgewonden van en hebben ze nog meer intresse (je weet toch hoe mannen inelkaar zitten)
en nu quote je jezelf?? lolquote:Op zondag 25 januari 2009 16:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daar stond net toch echt iets heel anders..
dat vind ik zo kansloos als je zo mannen moet scorenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
of... ze worden er opgewonden van en hebben ze nog meer intresse (je weet toch hoe mannen inelkaar zitten)
quote:
Oh jaquote:Op zondag 25 januari 2009 16:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb wel een poes![]()
oh dat is beter!, een massage!
ik vond tijns aanbieding toch een stuk verleidelijker eerlijk gezegdquote:Op zondag 25 januari 2009 16:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah dan moet je moete doen om de deursensor te omzeilen enzo kokend water is wat simpeler
Lucky youquote:Op zondag 25 januari 2009 15:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga wel flink feesten jaIk hoorde dat er al mensen langs waren geweest om te vragen wanneer ik zou komen. Mijn vrienden zijn dus op de hoogte wanneer ik land.
En dan is er natuurlijk nog carnaval5 dagen lang non stop feest en vrouwen
En ik vind het fijn om oma weer te zien. Dit zal denk ik de laatste keer worden. Dus zoals mij hier al werd geadviseerd neem afscheid. Dus ik ga een hoop leuke dingen met haar doen
Waarom denk je dat ik meer vrouw georienteerd benquote:Op zondag 25 januari 2009 16:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat vind ik zo kansloos als je zo mannen moet scoren
ik ben duimelot hoe groot denk je dat duimelot isquote:Op zondag 25 januari 2009 16:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh jadat is waar ook.
Maar nee ik ga jou toch niet in de magnetron stoppen dat past niet eens. Maar in de broodrooster daar zouden je handen voeten wel weer in passen.Vraag maar aan Rhubarbje.
En dan mannen maar hopen dat hij een trio kan scoren.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahaha heb ik vaker met een vriendin gedaan met stappen, eerst al die mannen gek maken die blijven maar om je heen draaien, dan hadden we er genoeg van en gingen we elkaar zoenen en tegen elkaar aan dansen enzo, ze wisten niet wat ze moesten, blijven kijken of er vandoor gaan omdat we ws toch niets van hun wilden
Ja, inderdaad. Te sneu voor woorden vind ik dat, ik erger me mateloos aan dat soort gedrag.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook een lekkere kop warme rooibosthee (of chocomel desnoods) kunnen maken en daar je handen aan warmenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben duimelot hoe groot denk je dat duimelot is
begin jij ook al, houd t maar op die massage dan!
is dan ook niet om mannen te scorenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Graag of niet.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben duimelot hoe groot denk je dat duimelot is
begin jij ook al, houd t maar op die massage dan!
Straks ga ik me nog buitengesloten voelenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahaha ligt er wel aan of er wat leuks op t feest rondloopt of ik dat daar doe of beter wat privewil niet mn kansen verprutsen door jou te zoenen en men denkt dat ik van vrouwen hou
oh mjamie (die chocmelk of andere theequote:Op zondag 25 januari 2009 16:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook een lekkere kop warme rooibosthee (of chocomel desnoods) kunnen maken en daar je handen aan warmen
Ja, ik heb wel eens gezegd tegen een gast die ni9et wilde oplazeren dat ik lesbisch was. En dan zeggen ze inderdaad meestal "Ik wil wel meedoen hoor".quote:Op zondag 25 januari 2009 16:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan mannen maar hopen dat hij een trio kan scoren.
Stiekum een beetje biquote:Op zondag 25 januari 2009 16:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is dan ook niet om mannen te scoren
moet ik jou ook zoenenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Straks ga ik me nog buitengesloten voelen
nee helemaal niet maar als er alleen kansloze losers om me heen hangen krijg ik die neiging wel eensquote:
quote:
Trio zoenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Straks ga ik me nog buitengesloten voelen
iddquote:Op zondag 25 januari 2009 16:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Te sneu voor woorden vind ik dat, ik erger me mateloos aan dat soort gedrag.
Misschien moet je volgende keer zeggen dat je een vriend hebt. Sommige mannen willen inderdaad een trio. En sommige mannen denken dat ze vrouwen kunnen bekeren als ze er meer naar bed zijn geweest.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel eens gezegd tegen een gast die ni9et wilde oplazeren dat ik lesbisch was. En dan zeggen ze inderdaad meestal "Ik wil wel meedoen hoor".
Jaja, maar ondertussen is het weel een grote fantasie van jou om met een vrouw naar bed te gaan.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee helemaal niet maar als er alleen kansloze losers om me heen hangen krijg ik die neiging wel eens
Ja,dat vind ik dus een beetje onzin. Al die chicks die een beetje bi worden als het uitkomt of omdat dat ze een geile uitstraling moet gevenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee helemaal niet maar als er alleen kansloze losers om me heen hangen krijg ik die neiging wel eens
Haha klopt, want ik las wat anders dan jij had getyptquote:Op zondag 25 januari 2009 16:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahahaha ik zal met je mee kijken
euh er stond eerst wat anders in die quote
neuh been there done that niet mijn dingquote:Op zondag 25 januari 2009 16:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jaja, maar ondertussen is het weel een grote fantasie van jou om met een vrouw naar bed te gaan.
Als je dat doet maak er dan een foto van.quote:
Als je zegt dat je een vriend hebt, gaan veel mannen ook niet weg hoor. Niet van dat soort gasten iigquote:Op zondag 25 januari 2009 16:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je volgende keer zeggen dat je een vriend hebt. Sommige mannen willen inderdaad een trio. En sommige mannen denken dat ze vrouwen kunnen bekeren als ze er meer naar bed zijn geweest.
dat is dan jouw mening heeft niets met geile uitstraling te maken, die heb ik zo ook al wel als t moetquote:Op zondag 25 januari 2009 16:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja,dat vind ik dus een beetje onzin. Al die chicks die een beetje bi worden als het uitkomt of omdat dat ze een geile uitstraling moet geven
Ik vind het prima als iemand bi is, maar er zijn nu zoveel van die bi-omdat-het-hip-is chicks
iddquote:Op zondag 25 januari 2009 16:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja,dat vind ik dus een beetje onzin. Al die chicks die een beetje bi worden als het uitkomt of omdat dat ze een geile uitstraling moet geven
Ik vind het prima als iemand bi is, maar er zijn nu zoveel van die bi-omdat-het-hip-is chicks
alleen puur uiterlijk gericht al kansloosquote:Op zondag 25 januari 2009 16:44 schreef Ludootje het volgende:
Ach, definieer kansloze losers... Kijk, de kerels die je tegenkomt in een club of zo zijn nou eenmaal op oorlogspad. Op zo'n moment zijn ze ook heus niet op zoek naar de liefde van hun leven, maar eerder voor een nachtje/weekje lol. Dat hoort er ook een beetje bij
Diezelfde kerel zal heel anders zijn op het moment dat je hem tegenkomt bij de supermarkt, op het schoolplein of in de trein.
Oke,quote:Op zondag 25 januari 2009 16:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neuh been there done that niet mijn ding
Lul niet. Als je met vrouwen gaat staan zoenen, ben je toch bi of wat?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is dan jouw mening heeft niets met geile uitstraling te maken, die heb ik zo ook al wel als t moet![]()
en ben niks bi nog geen heel klein stukje
Waarom doe je het dan?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is dan jouw mening heeft niets met geile uitstraling te maken, die heb ik zo ook al wel als t moet![]()
en ben niks bi nog geen heel klein stukje
Die gasten zijn gewoon kansloos.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je zegt dat je een vriend hebt, gaan veel mannen ook niet weg hoor. Niet van dat soort gasten iig
Meestal is het dan "Ja, maar die is hier niet he? "of "ik ben echt leuker hoor".
de boodschap kwam anders wel over, ze hebben even verlekkerd gekeken en toen een ander groepje dames gaan lastig vallen, werkte primaquote:Op zondag 25 januari 2009 16:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
idd
En als je die "kansloze lozers" beu bent zijn er een heleboel manieren om ze dat duidelijk te maken
Je weet toch zelf ook wel wat voor reactie je uitlokt als je een vrouw gaat kussen? niet echt de boodschap die je uit wi zenden als je ze beu bent
nee ik ben niet bi en ook niet meer nieuwsgierigquote:Op zondag 25 januari 2009 16:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Lul niet. Als je met vrouwen gaat staan zoenen, ben je toch bi of wat?
Ik vind het een flauwe en omslachtige manierquote:Op zondag 25 januari 2009 16:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de boodschap kwam anders wel over, ze hebben even verlekkerd gekeken en toen een ander groepje dames gaan lastig vallen, werkte prima
getriggerd niet getrikkertquote:Op zondag 25 januari 2009 16:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
Geweldig een hele discussie getrikkerd met mijn opmerking
For the record ik ben echt bi, mijn opmerking was lollig bedoeld en we gaan er met z'n 3en (misschien ludootje er ook bij?) en ontzettende leuke avond van maken...
juist teveel somsquote:Op zondag 25 januari 2009 16:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan?
Beetje aandacht te kort of wat
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de boodschap kwam anders wel over, ze hebben even verlekkerd gekeken en toen een ander groepje dames gaan lastig vallen, werkte prima
Zoals ik al zei: het gedrag van een man op een avondje uit is (in de meeste gevallen) niet het gedrag wat die man normaal ook vertoont. Dat oppervlakkige foute sjansen hoort een beetje bij de setting. Geldt overigens ook voor (al dan niet met elkaar zoenende) vrouwen.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
alleen puur uiterlijk gericht al kansloos
over het gedrag maar niet te spreken.
Het is alleen vervelend als jij met jou euhm plezier andere een naam geeftquote:Op zondag 25 januari 2009 16:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
juist teveel soms
waarom? gewoon voor de lol
ieder zn eigen plezier ok!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 25 januari 2009 16:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
Geweldig een hele discussie getrikkerd met mijn opmerking
For the record ik ben echt bi, mijn opmerking was lollig bedoeld en we gaan er met z'n 3en (misschien ludootje er ook bij?) en ontzettende leuke avond van maken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |