Jaja, maar ondertussen is het weel een grote fantasie van jou om met een vrouw naar bed te gaan.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee helemaal niet maar als er alleen kansloze losers om me heen hangen krijg ik die neiging wel eens
Ja,dat vind ik dus een beetje onzin. Al die chicks die een beetje bi worden als het uitkomt of omdat dat ze een geile uitstraling moet gevenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee helemaal niet maar als er alleen kansloze losers om me heen hangen krijg ik die neiging wel eens
Haha klopt, want ik las wat anders dan jij had getyptquote:Op zondag 25 januari 2009 16:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahahaha ik zal met je mee kijken
euh er stond eerst wat anders in die quote
neuh been there done that niet mijn dingquote:Op zondag 25 januari 2009 16:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jaja, maar ondertussen is het weel een grote fantasie van jou om met een vrouw naar bed te gaan.
Als je dat doet maak er dan een foto van.quote:
Als je zegt dat je een vriend hebt, gaan veel mannen ook niet weg hoor. Niet van dat soort gasten iigquote:Op zondag 25 januari 2009 16:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je volgende keer zeggen dat je een vriend hebt. Sommige mannen willen inderdaad een trio. En sommige mannen denken dat ze vrouwen kunnen bekeren als ze er meer naar bed zijn geweest.
dat is dan jouw mening heeft niets met geile uitstraling te maken, die heb ik zo ook al wel als t moetquote:Op zondag 25 januari 2009 16:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja,dat vind ik dus een beetje onzin. Al die chicks die een beetje bi worden als het uitkomt of omdat dat ze een geile uitstraling moet geven
Ik vind het prima als iemand bi is, maar er zijn nu zoveel van die bi-omdat-het-hip-is chicks
iddquote:Op zondag 25 januari 2009 16:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja,dat vind ik dus een beetje onzin. Al die chicks die een beetje bi worden als het uitkomt of omdat dat ze een geile uitstraling moet geven
Ik vind het prima als iemand bi is, maar er zijn nu zoveel van die bi-omdat-het-hip-is chicks
alleen puur uiterlijk gericht al kansloosquote:Op zondag 25 januari 2009 16:44 schreef Ludootje het volgende:
Ach, definieer kansloze losers... Kijk, de kerels die je tegenkomt in een club of zo zijn nou eenmaal op oorlogspad. Op zo'n moment zijn ze ook heus niet op zoek naar de liefde van hun leven, maar eerder voor een nachtje/weekje lol. Dat hoort er ook een beetje bij
Diezelfde kerel zal heel anders zijn op het moment dat je hem tegenkomt bij de supermarkt, op het schoolplein of in de trein.
Oke,quote:Op zondag 25 januari 2009 16:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neuh been there done that niet mijn ding
Lul niet. Als je met vrouwen gaat staan zoenen, ben je toch bi of wat?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is dan jouw mening heeft niets met geile uitstraling te maken, die heb ik zo ook al wel als t moet![]()
en ben niks bi nog geen heel klein stukje
Waarom doe je het dan?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is dan jouw mening heeft niets met geile uitstraling te maken, die heb ik zo ook al wel als t moet![]()
en ben niks bi nog geen heel klein stukje
Die gasten zijn gewoon kansloos.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je zegt dat je een vriend hebt, gaan veel mannen ook niet weg hoor. Niet van dat soort gasten iig
Meestal is het dan "Ja, maar die is hier niet he? "of "ik ben echt leuker hoor".
de boodschap kwam anders wel over, ze hebben even verlekkerd gekeken en toen een ander groepje dames gaan lastig vallen, werkte primaquote:Op zondag 25 januari 2009 16:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
idd
En als je die "kansloze lozers" beu bent zijn er een heleboel manieren om ze dat duidelijk te maken
Je weet toch zelf ook wel wat voor reactie je uitlokt als je een vrouw gaat kussen? niet echt de boodschap die je uit wi zenden als je ze beu bent
nee ik ben niet bi en ook niet meer nieuwsgierigquote:Op zondag 25 januari 2009 16:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Lul niet. Als je met vrouwen gaat staan zoenen, ben je toch bi of wat?
Ik vind het een flauwe en omslachtige manierquote:Op zondag 25 januari 2009 16:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de boodschap kwam anders wel over, ze hebben even verlekkerd gekeken en toen een ander groepje dames gaan lastig vallen, werkte prima
getriggerd niet getrikkertquote:Op zondag 25 januari 2009 16:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
Geweldig een hele discussie getrikkerd met mijn opmerking
For the record ik ben echt bi, mijn opmerking was lollig bedoeld en we gaan er met z'n 3en (misschien ludootje er ook bij?) en ontzettende leuke avond van maken...
juist teveel somsquote:Op zondag 25 januari 2009 16:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan?
Beetje aandacht te kort of wat
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de boodschap kwam anders wel over, ze hebben even verlekkerd gekeken en toen een ander groepje dames gaan lastig vallen, werkte prima
Zoals ik al zei: het gedrag van een man op een avondje uit is (in de meeste gevallen) niet het gedrag wat die man normaal ook vertoont. Dat oppervlakkige foute sjansen hoort een beetje bij de setting. Geldt overigens ook voor (al dan niet met elkaar zoenende) vrouwen.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
alleen puur uiterlijk gericht al kansloos
over het gedrag maar niet te spreken.
Het is alleen vervelend als jij met jou euhm plezier andere een naam geeftquote:Op zondag 25 januari 2009 16:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
juist teveel soms
waarom? gewoon voor de lol
ieder zn eigen plezier ok!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 25 januari 2009 16:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
Geweldig een hele discussie getrikkerd met mijn opmerking
For the record ik ben echt bi, mijn opmerking was lollig bedoeld en we gaan er met z'n 3en (misschien ludootje er ook bij?) en ontzettende leuke avond van maken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |