Rofl, het is ook écht een Relatieplanet feestquote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 17:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gaat het over dat relatieplanet feest singles plan?
Het enige wat ik dan altijd denk is:quote:Op zondag 25 januari 2009 16:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja ze staan dan inderdaad verlekkerd te kijken maar zijn daarna ook zo verdwenen,
HEEEEEEEEEEERLIJK fout toch? Mijn motto is... hoe fouter hoe beterquote:Op zondag 25 januari 2009 17:03 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Rofl, het is ook écht een Relatieplanet feest
Ik dacht dat KZ een geintje maakte toen ik dat zei
Cuegirlie had me indd. gevraagd en linkje gestuurd...maar als ik die beelden zo zie krijg ik het alleen maar benauwd van zulke dingen.quote:
Wat is nu eigenlijk het probleem?. Dat 2 vrouwen met elkaar zoenen zonder daar bij iets te voelen. Als zij dat leuk vinden moeten ze dat toch gewoon doen. En als zij dat doen om jongens uit te dagen is daar niks mis mee.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja ze staan dan inderdaad verlekkerd te kijken maar zijn daarna ook zo verdwenen, ik zie daar geen probleem in en ach afentoe kan ik wel behoorlijk speels doen ja thats me(en ben er trots op)
verder maken jullie er veel meer van dan er is zoals jullie mij nu als aandachtstrekkende kinderachtige snol voor jullie zien, zie ik een stel zure pruimen met norse gezichten voor me,
Klopt vast OOK niet
oordelen op enkel wat geheel onserieuze posten is zo![]()
Zó herkenbaar! Lesbisch zijn of een vriendje hebben werkt niet, alleen als je hem of haar bij je hebt. Gewoon zeggen dat iemand op moet flikkeren werkt 100 keer beter.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik gaf aan dat het niet helpt om je lesbisch voor te doen of te zeggen dat je een vriend hebt. Bij een hardnekkige gast helpt het echter wel om gewoon te zeggen "Nee, lijkt me niks. Ik kan het zeker niet op jou. Sorry."
En het ging me ook om dat toontje in die post - je had het over het opgeilen van die gasten en dat dat leuk was, dat vind ik nogal raar als je er van af wil.
Sorry hoor, maar het is een beetje een stokpaardje van me, vind dat soort kinderachtig gedrag echt zo sneu
tis inderdaad fok maar, maar ook irl kan het me niet veel boeien wat men over me denkt.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon nogal een vreemd beeld van je
Er staat me ook nog wat bij van ongevraagd fotos maken onder dr kilt van een man
Dan ben ik maar preuts maar ik vind dat je sommige dingen gewoon niet doet
(en op fok doet het me eigenlijk nogal weinig wat je over me denkt, het is fok maar)
quote:Op zondag 25 januari 2009 17:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEEERLIJK fout toch? Mijn motto is... hoe fouter hoe beter
Lieve sgat, de laatste keer dat ik het probeerde ging ik ook met een paniekaanval naar huis.. je bent onder een gelijke.. het is gewoon (voor mij) weer tijd om het te proberen... als 1 van ons het niet trekt gaan we gewoon weg!quote:Op zondag 25 januari 2009 17:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Cuegirlie had me indd. gevraagd en linkje gestuurd...maar als ik die beelden zo zie krijg ik het alleen maar benauwd van zulke dingen.
Je moet er inderdaad van houden zulk soort dingen. Aan mij zijn zulk soort dingen ook niet besteed.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Cuegirlie had me indd. gevraagd en linkje gestuurd...maar als ik die beelden zo zie krijg ik het alleen maar benauwd van zulke dingen.
Je moet het zien als een leuk avondje uit, zonder rare verwachtingen of iets! Gewoon fout stappen, misschien leuke mensen ontmoeten maar nergens hoge verwachtingen van hebbenquote:Op zondag 25 januari 2009 17:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik tref alleen vrouwen die het doen om mannen op te geilen.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het enige wat ik dan altijd denk is:"Aandachtssloerie." , ik blijf niet zo
staan kijken of zo.
Maar dat is dan wel als mensen pontificaal op de dansvloer huigje tik gaan doen, als ze in een hoekje staan te ouwehoeren moeten ze dat lekker zelf weten.
Maar vrouwen die het doen om mannen op te geilen:
dus je gaat mee??quote:Op zondag 25 januari 2009 17:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat is ook regelmatig mijn motto bij het stappen!
Ik heb daar ook wel aan gedacht, dat vertrouwen in jullie zeg maar.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Lieve sgat, de laatste keer dat ik het probeerde ging ik ook met een paniekaanval naar huis.. je bent onder een gelijke.. het is gewoon (voor mij) weer tijd om het te proberen... als 1 van ons het niet trekt gaan we gewoon weg!
Ze heeft het eerder over angstaanvallen, drukke ruimtes enzoquote:Op zondag 25 januari 2009 17:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je moet het zien als een leuk avondje uit, zonder rare verwachtingen of iets! Gewoon fout stappen, misschien leuke mensen ontmoeten maar nergens hoge verwachtingen van hebben
waarom krijg je t benauwd?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
nou kijk ff in je agenda, staat er niets dan zet je er nu in dat je wat voor hebtquote:Op zondag 25 januari 2009 17:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
A.S. vrijdag he? Moet nog even kijken of ik dan kan, maar het lijkt me sowieso super grappig
De keren dat ik 'gewoon heb gestapt' vond ik vreselijk.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je moet het zien als een leuk avondje uit, zonder rare verwachtingen of iets! Gewoon fout stappen, misschien leuke mensen ontmoeten maar nergens hoge verwachtingen van hebben
I love woman more then menquote:Op zondag 25 januari 2009 17:07 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Ik tref alleen vrouwen die het doen om mannen op te geilen.. In plaats dat ze mij nou willen.
.
ahzo oh nou zelfde regel voor venco hoor als t niet gaat dan gaan we gewoon!quote:Op zondag 25 januari 2009 17:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze heeft het eerder over angstaanvallen, drukke ruimtes enzo
Gezelligquote:Op zondag 25 januari 2009 17:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
A.S. vrijdag he? Moet nog even kijken of ik dan kan, maar het lijkt me sowieso super grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |