Whatever... je begrijpt me das het belangrijkstquote:
idd, iig dat is de volwassen manier om er mee om te gaanquote:Op zondag 25 januari 2009 16:50 schreef Ripley het volgende:
[..]dus jouw oplssing om van een vervelende gast af te komen is je tong in een van je vriendinnen steken? Je kan je mond ook ergens anders voor gebruiken hoor
Wat is überhaupt precies jullie plan?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
Geweldig een hele discussie getrikkerd met mijn opmerking
For the record ik ben echt bi, mijn opmerking was lollig bedoeld en we gaan er met z'n 3en (misschien ludootje er ook bij?) en ontzettende leuke avond van maken...
dat staium ben ik dan allang voorbij, je gaf zelf aan dat sommige mannen geen nee kunnen horen!quote:Op zondag 25 januari 2009 16:50 schreef Ripley het volgende:
[..]dus jouw oplssing om van een vervelende gast af te komen is je tong in een van je vriendinnen steken? Je kan je mond ook ergens anders voor gebruiken hoor
ik wou alleen maar helpenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Whatever... je begrijpt me das het belangrijkst
Ja, mee eens. Beetje kinderachtig.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:50 schreef Ripley het volgende:
Jou ken ik al wat beter dan de rest... maar heb het idee dat de rest er te serieus op ingaat...quote:Op zondag 25 januari 2009 16:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
(ik nam je opmerking ook lollig op hoor en ging er lollig op door)
gaat ludootje ook mee? heb niks gelezen??
waarom zou ik anderen er een naam mee geven?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is alleen vervelend als jij met jou euhm plezier andere een naam geeft
Weet ik maar ben ondertussen 6 dingen te gelijk aan het doen.. dan kan het gebeuren dat mijn spelling ergens onderaan mijn prio lijstje staatquote:Op zondag 25 januari 2009 16:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wou alleen maar helpen
Het is een engelswoord namelijk
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Jou ken ik al wat beter dan de rest... maar heb het idee dat de rest er te serieus op ingaat...
Nee, ik gaf aan dat het niet helpt om je lesbisch voor te doen of te zeggen dat je een vriend hebt. Bij een hardnekkige gast helpt het echter wel om gewoon te zeggen "Nee, lijkt me niks. Ik kan het zeker niet op jou. Sorry."quote:Op zondag 25 januari 2009 16:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat staium ben ik dan allang voorbij, je gaf zelf aan dat sommige mannen geen nee kunnen horen!
of je nu zegt bi te zijn of een vriend te hebben of of of....
Er heen gaan, lol maken en naar huis gaanquote:Op zondag 25 januari 2009 16:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat is überhaupt precies jullie plan?
Helemaal mee eensquote:Op zondag 25 januari 2009 16:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik gaf aan dat het niet helpt om je lesbisch voor te doen of te zeggen dat je een vriend hebt. Bij een hardnekkige gast helpt het echter wel om gewoon te zeggen "Nee, lijkt me niks. Ik kan het zeker niet op jou. Sorry."
En het ging me ook om dat toontje in die post - je had het over het opgeilen van die gasten en dat dat leuk was, dat vind ik nogal raar als je er van af wil.
Sorry hoor, maar het is een beetje een stokpaardje van me, vind dat soort kinderachtig gedrag echt zo sneu
Ja, dat dus.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:54 schreef RealZeus het volgende:
Daarbij staan sommige vrouwen puur voor de aandacht met elkaar te rommelen.Aandachtsorgels.
we gaan naar die party gewoon voor de fun, niet met het idee er nu eens te scoren of de man/ vrouw van ons leven tegen te komen.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat is überhaupt precies jullie plan?
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik gaf aan dat het niet helpt om je lesbisch voor te doen of te zeggen dat je een vriend hebt. Bij een hardnekkige gast helpt het echter wel om gewoon te zeggen "Nee, lijkt me niks. Ik kan het zeker niet op jou. Sorry."
En het ging me ook om dat toontje in die post - je had het over het opgeilen van die gasten en dat dat leuk was, dat vind ik nogal raar als je er van af wil.
Sorry hoor, maar het is een beetje een stokpaardje van me, vind dat soort kinderachtig gedrag echt zo sneu
Klinkt simpel genoegquote:Op zondag 25 januari 2009 16:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Er heen gaan, lol maken en naar huis gaan
Idd... leuk als iemand van ons (of alle 3) iemand scoren.. maar dat is dus niet de opzet hahaquote:
sja ze staan dan inderdaad verlekkerd te kijken maar zijn daarna ook zo verdwenen, ik zie daar geen probleem in en ach afentoe kan ik wel behoorlijk speels doen ja thats mequote:Op zondag 25 januari 2009 16:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waar is die party dan?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Idd... leuk als iemand van ons (of alle 3) iemand scoren.. maar dat is dus niet de opzet haha
Ik krijg gewoon nogal een vreemd beeld van jequote:Op zondag 25 januari 2009 16:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja ze staan dan inderdaad verlekkerd te kijken maar zijn daarna ook zo verdwenen, ik zie daar geen probleem in en ach afentoe kan ik wel behoorlijk speels doen ja thats me(en ben er trots op)
verder maken jullie er veel meer van dan er is zoals jullie mij nu als aandachtstrekkende kinderachtige snol voor jullie zien, zie ik een stel zure pruimen met norse gezichten voor me,
Klopt vast OOK niet
oordelen op enkel wat geheel onserieuze posten is zo![]()
Gaat het over dat relatieplanet feest singles plan?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we gaan naar die party gewoon voor de fun, niet met het idee er nu eens te scoren of de man/ vrouw van ons leven tegen te komen.
gewoon eens meemaken, en sja we houden natuurlijk wel onze ogen open
maar puur fun dus en niet met een opgezet plan. (ik iig niet en geloof cg en knuff ook niet)
Rofl, het is ook écht een Relatieplanet feestquote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 17:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gaat het over dat relatieplanet feest singles plan?
Het enige wat ik dan altijd denk is:quote:Op zondag 25 januari 2009 16:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja ze staan dan inderdaad verlekkerd te kijken maar zijn daarna ook zo verdwenen,
HEEEEEEEEEEERLIJK fout toch? Mijn motto is... hoe fouter hoe beterquote:Op zondag 25 januari 2009 17:03 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Rofl, het is ook écht een Relatieplanet feest
Ik dacht dat KZ een geintje maakte toen ik dat zei
Cuegirlie had me indd. gevraagd en linkje gestuurd...maar als ik die beelden zo zie krijg ik het alleen maar benauwd van zulke dingen.quote:
Wat is nu eigenlijk het probleem?. Dat 2 vrouwen met elkaar zoenen zonder daar bij iets te voelen. Als zij dat leuk vinden moeten ze dat toch gewoon doen. En als zij dat doen om jongens uit te dagen is daar niks mis mee.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja ze staan dan inderdaad verlekkerd te kijken maar zijn daarna ook zo verdwenen, ik zie daar geen probleem in en ach afentoe kan ik wel behoorlijk speels doen ja thats me(en ben er trots op)
verder maken jullie er veel meer van dan er is zoals jullie mij nu als aandachtstrekkende kinderachtige snol voor jullie zien, zie ik een stel zure pruimen met norse gezichten voor me,
Klopt vast OOK niet
oordelen op enkel wat geheel onserieuze posten is zo![]()
Zó herkenbaar! Lesbisch zijn of een vriendje hebben werkt niet, alleen als je hem of haar bij je hebt. Gewoon zeggen dat iemand op moet flikkeren werkt 100 keer beter.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
tis inderdaad fok maar, maar ook irl kan het me niet veel boeien wat men over me denkt.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon nogal een vreemd beeld van je
Er staat me ook nog wat bij van ongevraagd fotos maken onder dr kilt van een man
Dan ben ik maar preuts maar ik vind dat je sommige dingen gewoon niet doet
(en op fok doet het me eigenlijk nogal weinig wat je over me denkt, het is fok maar)
quote:Op zondag 25 januari 2009 17:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEEERLIJK fout toch? Mijn motto is... hoe fouter hoe beter
Lieve sgat, de laatste keer dat ik het probeerde ging ik ook met een paniekaanval naar huis.. je bent onder een gelijke.. het is gewoon (voor mij) weer tijd om het te proberen... als 1 van ons het niet trekt gaan we gewoon weg!quote:Op zondag 25 januari 2009 17:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Cuegirlie had me indd. gevraagd en linkje gestuurd...maar als ik die beelden zo zie krijg ik het alleen maar benauwd van zulke dingen.
Je moet er inderdaad van houden zulk soort dingen. Aan mij zijn zulk soort dingen ook niet besteed.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Cuegirlie had me indd. gevraagd en linkje gestuurd...maar als ik die beelden zo zie krijg ik het alleen maar benauwd van zulke dingen.
Je moet het zien als een leuk avondje uit, zonder rare verwachtingen of iets! Gewoon fout stappen, misschien leuke mensen ontmoeten maar nergens hoge verwachtingen van hebbenquote:Op zondag 25 januari 2009 17:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik tref alleen vrouwen die het doen om mannen op te geilen.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het enige wat ik dan altijd denk is:"Aandachtssloerie." , ik blijf niet zo
staan kijken of zo.
Maar dat is dan wel als mensen pontificaal op de dansvloer huigje tik gaan doen, als ze in een hoekje staan te ouwehoeren moeten ze dat lekker zelf weten.
Maar vrouwen die het doen om mannen op te geilen:
dus je gaat mee??quote:Op zondag 25 januari 2009 17:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat is ook regelmatig mijn motto bij het stappen!
Ik heb daar ook wel aan gedacht, dat vertrouwen in jullie zeg maar.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Lieve sgat, de laatste keer dat ik het probeerde ging ik ook met een paniekaanval naar huis.. je bent onder een gelijke.. het is gewoon (voor mij) weer tijd om het te proberen... als 1 van ons het niet trekt gaan we gewoon weg!
Ze heeft het eerder over angstaanvallen, drukke ruimtes enzoquote:Op zondag 25 januari 2009 17:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je moet het zien als een leuk avondje uit, zonder rare verwachtingen of iets! Gewoon fout stappen, misschien leuke mensen ontmoeten maar nergens hoge verwachtingen van hebben
waarom krijg je t benauwd?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
nou kijk ff in je agenda, staat er niets dan zet je er nu in dat je wat voor hebtquote:Op zondag 25 januari 2009 17:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
A.S. vrijdag he? Moet nog even kijken of ik dan kan, maar het lijkt me sowieso super grappig
De keren dat ik 'gewoon heb gestapt' vond ik vreselijk.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je moet het zien als een leuk avondje uit, zonder rare verwachtingen of iets! Gewoon fout stappen, misschien leuke mensen ontmoeten maar nergens hoge verwachtingen van hebben
I love woman more then menquote:Op zondag 25 januari 2009 17:07 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Ik tref alleen vrouwen die het doen om mannen op te geilen.. In plaats dat ze mij nou willen.
.
ahzo oh nou zelfde regel voor venco hoor als t niet gaat dan gaan we gewoon!quote:Op zondag 25 januari 2009 17:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze heeft het eerder over angstaanvallen, drukke ruimtes enzo
Gezelligquote:Op zondag 25 januari 2009 17:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
A.S. vrijdag he? Moet nog even kijken of ik dan kan, maar het lijkt me sowieso super grappig
M'n opa en oma zijn in die week 55 jaar getrouwd, dus diner op woensdag en een brunch/feest in het weekend. Ik moet even kijken of ik dan in Uden blijf of dat ik terug naar Utrecht kom. Zo ja, dan lijkt dat feest me wel garant staan voor een leuke foute tijdquote:Op zondag 25 januari 2009 17:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou kijk ff in je agenda, staat er niets dan zet je er nu in dat je wat voor hebt
Ik zie op de foto's of filmpje ofzo, allerlei mensen die een oh zo sociale indruk geven. Hip gekleed zijn, er ontzettend zin in hebben, drinken (of niet) en het gezellig gaan hebben.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
waarom krijg je t benauwd?
als t niets voor je is dan sla je over maar anders kom je gezellig mee!
Wat zei zegt want die afspraak is ook met mij gemaakt want ik heb ook paniekaanvallen/angststoornis met zulke dingen... maar af en toe moet je toch "face your fear" doen en samen staan we sterk venco!quote:Op zondag 25 januari 2009 17:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ahzo oh nou zelfde regel voor venco hoor als t niet gaat dan gaan we gewoon!
je bent iig uitgenodigd en geloof dat knuff en cue t ook wel ok vinden!quote:Op zondag 25 januari 2009 17:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
M'n opa en oma zijn in die week 55 jaar getrouwd, dus diner op woensdag en een brunch/feest in het weekend. Ik moet even kijken of ik dan in Uden blijf of dat ik terug naar Utrecht kom. Zo ja, dan lijkt dat feest me wel garant staan voor een leuke foute tijd
The more the merrierquote:Op zondag 25 januari 2009 17:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je bent iig uitgenodigd en geloof dat knuff en cue t ook wel ok vinden!
Daar is toch niks mis mee. Dat je discotheken niet leuk vindt.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
De keren dat ik 'gewoon heb gestapt' vond ik vreselijk.Een discotheek waar zelfs een blinde aan kan zien dat ik daar niet hoor én me niet prettig voel.
Ik ben niet hip, ik draag gewoon jeans met sneakers en een shirtjequote:Op zondag 25 januari 2009 17:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zie op de foto's of filmpje ofzo, allerlei mensen die een oh zo sociale indruk geven. Hip gekleed zijn, er ontzettend zin in hebben, drinken (of niet) en het gezellig gaan hebben.
Ik zie mezelf daar niet tussen staan omdat ik me gewoon niet lekker voel bij zulke groepen mensen. Het hele sociale aspect ontbreekt dan bij mij gewoon en zou het liefst onzichtbaar aan een tafeltje zitten waar niemand me kan zien en oordelen kan vormen over waarom ik niet 'gezellig' mee doe.
Daarom scheelt het als je gaat met een paar "bekenden" van Fok!. Heb je in ieder geval mensen om tegenaan te praten en een bijpassend gespreksonderwerpquote:Op zondag 25 januari 2009 17:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zie op de foto's of filmpje ofzo, allerlei mensen die een oh zo sociale indruk geven. Hip gekleed zijn, er ontzettend zin in hebben, drinken (of niet) en het gezellig gaan hebben.
Ik zie mezelf daar niet tussen staan omdat ik me gewoon niet lekker voel bij zulke groepen mensen. Het hele sociale aspect ontbreekt dan bij mij gewoon en zou het liefst onzichtbaar aan een tafeltje zitten waar niemand me kan zien en oordelen kan vormen over waarom ik niet 'gezellig' mee doe.
Ach paniekaanvallen/angststoornis en gerelateerde dingen klinken voor mijn gevoel beetje zwaar maar hoe kan ik het nu het makkelijkst uitleggen"?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Wat zei zegt want die afspraak is ook met mij gemaakt want ik heb ook paniekaanvallen/angststoornis met zulke dingen... maar af en toe moet je toch "face your fear" doen en samen staan we sterk venco!
je gaat dan al met een paar mensen waar je mee kan kletsen, juist omdat het zo groot opgezet is lijkt het me minder erg, dan val je niet zo op tussen de rest! en wij vinden je toch al aardig of je nu enorm enthousiast gaat rondspringen of een beetje ingetogen rondkijktquote:Op zondag 25 januari 2009 17:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kijk het even aan deze week. Uiterlijk woensdag weet ik wat ik ga doenquote:Op zondag 25 januari 2009 17:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je bent iig uitgenodigd en geloof dat knuff en cue t ook wel ok vinden!
ok hebben we tot woensdag om je over te halenquote:Op zondag 25 januari 2009 17:15 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik kijk het even aan deze week. Uiterlijk woensdag weet ik wat ik ga doen
Klinkt erg bekendquote:Op zondag 25 januari 2009 17:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen danser en als venco meegaat hoef ik niet perse met de rest mee de dansvloer opquote:Op zondag 25 januari 2009 17:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je gaat dan al met een paar mensen waar je mee kan kletsen, juist omdat het zo groot opgezet is lijkt het me minder erg, dan val je niet zo op tussen de rest! en wij vinden je toch al aardig of je nu enorm enthousiast gaat rondspringen of een beetje ingetogen rondkijkt
Als je dan toch hebt toegezegd om te gaan ben je dan ook de hele week er mee bezig en zie je er als een berg tegenop ?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach paniekaanvallen/angststoornis en gerelateerde dingen klinken voor mijn gevoel beetje zwaar maar hoe kan ik het nu het makkelijkst uitleggen"?
Ik voel me niet fijn tussen al het sociale, gezellige volk die zo leuk met elkaar kunnen praten.Ik heb alleen maar het gevoel dat ik vooral NIET zo ben en ook niet zo ga worden.
![]()
Maar tof dat we dan iig samen sterk staan.
lekkerquote:
Als een bang hertje in het gat van het geweer van een jager.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je gaat dan al met een paar mensen waar je mee kan kletsen, juist omdat het zo groot opgezet is lijkt het me minder erg, dan val je niet zo op tussen de rest! en wij vinden je toch al aardig of je nu enorm enthousiast gaat rondspringen of een beetje ingetogen rondkijkt
Ja concert is al wat anders. Ik beweeg dan ook bijna niet en vind het leuk die lui op het podium te observeren enzo (en natuurlijk hun muziek aan te horen).quote:Op zondag 25 januari 2009 17:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt erg bekend![]()
Terwijl als ik naar een concert ga het prima naar mijn zin heb.
Das het voordeel, ik heb nog niet toegezegd.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als je dan toch hebt toegezegd om te gaan ben je dan ook de hele week er mee bezig en zie je er als een berg tegenop ?
Ik heb dat nu, de zenuwen beginne nu langzaam door mijn lichaam te gieren... Dit is voor het eerst dat ik weer ga stappen in nou 5 jaar?? Dus ik zit er nu sowieso wel tegenop... maaar heb het beloofd om te proberen... anders word het een gezellige aaf bij mij thuisquote:Op zondag 25 januari 2009 17:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als je dan toch hebt toegezegd om te gaan ben je dan ook de hele week er mee bezig en zie je er als een berg tegenop ?
Misschien zou ik ook een keer naar zoiets moeten gaan. Iets doen wat ik normaal niet zo snel zou doen. Aangezien ik wil veranderen. Moet ik dingen doen ik normaal niet zou doen. Alleen twijfel ik nog of het wel zo'n goed idee is.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen danser en als venco meegaat hoef ik niet perse met de rest mee de dansvloer opdat is namelijk de plek waar het dan echt fout gaat... kan ik tenminste tegen vencootje aan lullen dus gewoon mee gaan venco hup hup
Wat voor muziek vind jij leuk dan?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja concert is al wat anders. Ik beweeg dan ook bijna niet en vind het leuk die lui op het podium te observeren enzo (en natuurlijk hun muziek aan te horen).
Als het niks is ben je toch zo weer weg? Waarom niet gewoon proberen?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien zou ik ook een keer naar zoiets moeten gaan. Iets doen wat ik normaal niet zo snel zou doen. Aangezien ik wil veranderen. Moet ik dingen doen ik normaal niet zou doen. Alleen twijfel ik nog of het wel zo'n goed idee is.
Zijn er nog kaarten dan voor dat feest?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb dat nu, de zenuwen beginne nu langzaam door mijn lichaam te gieren... Dit is voor het eerst dat ik weer ga stappen in nou 5 jaar?? Dus ik zit er nu sowieso wel tegenop... maaar heb het beloofd om te proberen... anders word het een gezellige aaf bij mij thuis
Net even gekeken op 9292. De hele nacht verbinding met het OVquote:Op zondag 25 januari 2009 17:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok hebben we tot woensdag om je over te halen
wij kopen ze ws aan de deur, ik gok erop dat dat dan niet uitverkocht is en anders lachen we eens heel lief en zwaaien krols onze heupen op ofzoquote:Op zondag 25 januari 2009 17:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn er nog kaarten dan voor dat feest?
Dat ben ik ook wel van plan eigenlijk. Maar toch blijft er twijfel.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als het niks is ben je toch zo weer weg? Waarom niet gewoon proberen?
Ik hoop het wel want wij hebben ze nog nietquote:Op zondag 25 januari 2009 17:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn er nog kaarten dan voor dat feest?
Within Temptation draai ik laatste tijd vaak (beetje laat ontdekt) en voor de rest The Doors (alleen kan ik die niet meer live zienquote:Op zondag 25 januari 2009 17:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor muziek vind jij leuk dan?
dus dus dus je gaat mee?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:25 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Net even gekeken op 9292. De hele nacht verbinding met het OV
Zou een domper zijn...komen wij daar aan...uitverkocht.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik hoop het wel want wij hebben ze nog niet
Dat zou voor jou, Cue en Knuffel wel werken maar voor een man niet. Maar eigenlijk wil ik ook wel mee. Als dat mag.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wij kopen ze ws aan de deur, ik gok erop dat dat dan niet uitverkocht is en anders lachen we eens heel lief en zwaaien krols onze heupen op ofzo
Zoals ik al zei: even kijken wat ik in die week ga doen, wordt wel heel vermoeiend om Utrecht - Uden - (eventueel) Zutphen - Utrecht - Uden - Utrecht te doenquote:
Within Temptation daar luister ik al een tijdje niet meer naar. Ik vind allen Enter en The Dance leuk van Within Temptation. The Doors zijn ook wel leuk.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Within Temptation draai ik laatste tijd vaak (beetje laat ontdekt) en voor de rest The Doors (alleen kan ik die niet meer live zien) en ik hou van een hoop andere.
Dan maken we gewoon ergens anders er een leuk avondje vanquote:Op zondag 25 januari 2009 17:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou een domper zijn...komen wij daar aan...uitverkocht.![]()
Maar ach, dat heeft het zo moeten zijn he.
Alsof ze bij zo'n feest daar onderscheid in maken. Het hele bestaansrecht van dat feest is ontleend aan het feit dat ze mensen elkaar tegen willen laten komenquote:Op zondag 25 januari 2009 17:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou voor jou, Cue en Knuffel wel werken maar voor een man niet. Maar eigenlijk wil ik ook wel mee. Als dat mag.
Wat gaan jullie dan doen als het uitverkocht is?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik hoop het wel want wij hebben ze nog niet
Oh dat is wel heel vervelend :Squote:Op zondag 25 januari 2009 17:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Woensdag gaat ie ze niet meer halen, hij komt ze ook niet meer op vrijdag halen voor het weekend, maar pas op zaterdagmiddag om 1 uur![]()
en in de vakanties wil hij ze ook niet, alleen nog maar twee weken in de zomervakantie.
zogenaamd omdat dat niet gaat met zn werk(wat onzin is dus)
^^ Meneer is druk met z'n eigen leventje en kan daar op dit moment geen kinderen bij gebruiken, blijkbaar. En waarschijnlijk gaat hij daar tegen zijn 50e spijt van krijgen. Maar daar heb je nou natuurlijk geen reet aanquote:Op zondag 25 januari 2009 17:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Woensdag gaat ie ze niet meer halen, hij komt ze ook niet meer op vrijdag halen voor het weekend, maar pas op zaterdagmiddag om 1 uur![]()
en in de vakanties wil hij ze ook niet, alleen nog maar twee weken in de zomervakantie.
Zien we dan wel weerquote:Op zondag 25 januari 2009 17:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat gaan jullie dan doen als het uitverkocht is?
Dat klopt maar op een gegeven moment is de zaal vol. Er mogen maar een bepaald aantal bezoekers in.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Alsof ze bij zo'n feest daar onderscheid in maken. Het hele bestaansrecht van dat feest is ontleend aan het feit dat ze mensen elkaar tegen willen laten komen
5 jaar !? Ligt voormij vooral met wie ik uitga (en of de locatie beetje bekend is) hoe ik me op mijn gemak voelquote:Op zondag 25 januari 2009 17:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb dat nu, de zenuwen beginne nu langzaam door mijn lichaam te gieren... Dit is voor het eerst dat ik weer ga stappen in nou 5 jaar?? Dus ik zit er nu sowieso wel tegenop... maaar heb het beloofd om te proberen... anders word het een gezellige aaf bij mij thuis
quote:Op zondag 25 januari 2009 17:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Den haag heeft iig 1 leuke kroeg waar ik geen last heb van mijn angst.. gaan we daar heenquote:Op zondag 25 januari 2009 17:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat gaan jullie dan doen als het uitverkocht is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |