Als het niks is ben je toch zo weer weg? Waarom niet gewoon proberen?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien zou ik ook een keer naar zoiets moeten gaan. Iets doen wat ik normaal niet zo snel zou doen. Aangezien ik wil veranderen. Moet ik dingen doen ik normaal niet zou doen. Alleen twijfel ik nog of het wel zo'n goed idee is.
Zijn er nog kaarten dan voor dat feest?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb dat nu, de zenuwen beginne nu langzaam door mijn lichaam te gieren... Dit is voor het eerst dat ik weer ga stappen in nou 5 jaar?? Dus ik zit er nu sowieso wel tegenop... maaar heb het beloofd om te proberen... anders word het een gezellige aaf bij mij thuis
Net even gekeken op 9292. De hele nacht verbinding met het OVquote:Op zondag 25 januari 2009 17:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok hebben we tot woensdag om je over te halen
wij kopen ze ws aan de deur, ik gok erop dat dat dan niet uitverkocht is en anders lachen we eens heel lief en zwaaien krols onze heupen op ofzoquote:Op zondag 25 januari 2009 17:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn er nog kaarten dan voor dat feest?
Dat ben ik ook wel van plan eigenlijk. Maar toch blijft er twijfel.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als het niks is ben je toch zo weer weg? Waarom niet gewoon proberen?
Ik hoop het wel want wij hebben ze nog nietquote:Op zondag 25 januari 2009 17:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn er nog kaarten dan voor dat feest?
Within Temptation draai ik laatste tijd vaak (beetje laat ontdekt) en voor de rest The Doors (alleen kan ik die niet meer live zienquote:Op zondag 25 januari 2009 17:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor muziek vind jij leuk dan?
dus dus dus je gaat mee?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:25 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Net even gekeken op 9292. De hele nacht verbinding met het OV
Zou een domper zijn...komen wij daar aan...uitverkocht.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik hoop het wel want wij hebben ze nog niet
Dat zou voor jou, Cue en Knuffel wel werken maar voor een man niet. Maar eigenlijk wil ik ook wel mee. Als dat mag.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wij kopen ze ws aan de deur, ik gok erop dat dat dan niet uitverkocht is en anders lachen we eens heel lief en zwaaien krols onze heupen op ofzo
Zoals ik al zei: even kijken wat ik in die week ga doen, wordt wel heel vermoeiend om Utrecht - Uden - (eventueel) Zutphen - Utrecht - Uden - Utrecht te doenquote:
Within Temptation daar luister ik al een tijdje niet meer naar. Ik vind allen Enter en The Dance leuk van Within Temptation. The Doors zijn ook wel leuk.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Within Temptation draai ik laatste tijd vaak (beetje laat ontdekt) en voor de rest The Doors (alleen kan ik die niet meer live zien) en ik hou van een hoop andere.
Dan maken we gewoon ergens anders er een leuk avondje vanquote:Op zondag 25 januari 2009 17:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou een domper zijn...komen wij daar aan...uitverkocht.![]()
Maar ach, dat heeft het zo moeten zijn he.
Alsof ze bij zo'n feest daar onderscheid in maken. Het hele bestaansrecht van dat feest is ontleend aan het feit dat ze mensen elkaar tegen willen laten komenquote:Op zondag 25 januari 2009 17:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou voor jou, Cue en Knuffel wel werken maar voor een man niet. Maar eigenlijk wil ik ook wel mee. Als dat mag.
Wat gaan jullie dan doen als het uitverkocht is?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik hoop het wel want wij hebben ze nog niet
Oh dat is wel heel vervelend :Squote:Op zondag 25 januari 2009 17:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Woensdag gaat ie ze niet meer halen, hij komt ze ook niet meer op vrijdag halen voor het weekend, maar pas op zaterdagmiddag om 1 uur![]()
en in de vakanties wil hij ze ook niet, alleen nog maar twee weken in de zomervakantie.
zogenaamd omdat dat niet gaat met zn werk(wat onzin is dus)
^^ Meneer is druk met z'n eigen leventje en kan daar op dit moment geen kinderen bij gebruiken, blijkbaar. En waarschijnlijk gaat hij daar tegen zijn 50e spijt van krijgen. Maar daar heb je nou natuurlijk geen reet aanquote:Op zondag 25 januari 2009 17:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Woensdag gaat ie ze niet meer halen, hij komt ze ook niet meer op vrijdag halen voor het weekend, maar pas op zaterdagmiddag om 1 uur![]()
en in de vakanties wil hij ze ook niet, alleen nog maar twee weken in de zomervakantie.
Zien we dan wel weerquote:Op zondag 25 januari 2009 17:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat gaan jullie dan doen als het uitverkocht is?
Dat klopt maar op een gegeven moment is de zaal vol. Er mogen maar een bepaald aantal bezoekers in.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Alsof ze bij zo'n feest daar onderscheid in maken. Het hele bestaansrecht van dat feest is ontleend aan het feit dat ze mensen elkaar tegen willen laten komen
5 jaar !? Ligt voormij vooral met wie ik uitga (en of de locatie beetje bekend is) hoe ik me op mijn gemak voelquote:Op zondag 25 januari 2009 17:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb dat nu, de zenuwen beginne nu langzaam door mijn lichaam te gieren... Dit is voor het eerst dat ik weer ga stappen in nou 5 jaar?? Dus ik zit er nu sowieso wel tegenop... maaar heb het beloofd om te proberen... anders word het een gezellige aaf bij mij thuis
quote:Op zondag 25 januari 2009 17:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Den haag heeft iig 1 leuke kroeg waar ik geen last heb van mijn angst.. gaan we daar heenquote:Op zondag 25 januari 2009 17:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat gaan jullie dan doen als het uitverkocht is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |