M'n opa en oma zijn in die week 55 jaar getrouwd, dus diner op woensdag en een brunch/feest in het weekend. Ik moet even kijken of ik dan in Uden blijf of dat ik terug naar Utrecht kom. Zo ja, dan lijkt dat feest me wel garant staan voor een leuke foute tijdquote:Op zondag 25 januari 2009 17:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou kijk ff in je agenda, staat er niets dan zet je er nu in dat je wat voor hebt
Ik zie op de foto's of filmpje ofzo, allerlei mensen die een oh zo sociale indruk geven. Hip gekleed zijn, er ontzettend zin in hebben, drinken (of niet) en het gezellig gaan hebben.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
waarom krijg je t benauwd?
als t niets voor je is dan sla je over maar anders kom je gezellig mee!
Wat zei zegt want die afspraak is ook met mij gemaakt want ik heb ook paniekaanvallen/angststoornis met zulke dingen... maar af en toe moet je toch "face your fear" doen en samen staan we sterk venco!quote:Op zondag 25 januari 2009 17:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ahzo oh nou zelfde regel voor venco hoor als t niet gaat dan gaan we gewoon!
je bent iig uitgenodigd en geloof dat knuff en cue t ook wel ok vinden!quote:Op zondag 25 januari 2009 17:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
M'n opa en oma zijn in die week 55 jaar getrouwd, dus diner op woensdag en een brunch/feest in het weekend. Ik moet even kijken of ik dan in Uden blijf of dat ik terug naar Utrecht kom. Zo ja, dan lijkt dat feest me wel garant staan voor een leuke foute tijd
The more the merrierquote:Op zondag 25 januari 2009 17:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je bent iig uitgenodigd en geloof dat knuff en cue t ook wel ok vinden!
Daar is toch niks mis mee. Dat je discotheken niet leuk vindt.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
De keren dat ik 'gewoon heb gestapt' vond ik vreselijk.Een discotheek waar zelfs een blinde aan kan zien dat ik daar niet hoor én me niet prettig voel.
Ik ben niet hip, ik draag gewoon jeans met sneakers en een shirtjequote:Op zondag 25 januari 2009 17:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zie op de foto's of filmpje ofzo, allerlei mensen die een oh zo sociale indruk geven. Hip gekleed zijn, er ontzettend zin in hebben, drinken (of niet) en het gezellig gaan hebben.
Ik zie mezelf daar niet tussen staan omdat ik me gewoon niet lekker voel bij zulke groepen mensen. Het hele sociale aspect ontbreekt dan bij mij gewoon en zou het liefst onzichtbaar aan een tafeltje zitten waar niemand me kan zien en oordelen kan vormen over waarom ik niet 'gezellig' mee doe.
Daarom scheelt het als je gaat met een paar "bekenden" van Fok!. Heb je in ieder geval mensen om tegenaan te praten en een bijpassend gespreksonderwerpquote:Op zondag 25 januari 2009 17:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zie op de foto's of filmpje ofzo, allerlei mensen die een oh zo sociale indruk geven. Hip gekleed zijn, er ontzettend zin in hebben, drinken (of niet) en het gezellig gaan hebben.
Ik zie mezelf daar niet tussen staan omdat ik me gewoon niet lekker voel bij zulke groepen mensen. Het hele sociale aspect ontbreekt dan bij mij gewoon en zou het liefst onzichtbaar aan een tafeltje zitten waar niemand me kan zien en oordelen kan vormen over waarom ik niet 'gezellig' mee doe.
Ach paniekaanvallen/angststoornis en gerelateerde dingen klinken voor mijn gevoel beetje zwaar maar hoe kan ik het nu het makkelijkst uitleggen"?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Wat zei zegt want die afspraak is ook met mij gemaakt want ik heb ook paniekaanvallen/angststoornis met zulke dingen... maar af en toe moet je toch "face your fear" doen en samen staan we sterk venco!
je gaat dan al met een paar mensen waar je mee kan kletsen, juist omdat het zo groot opgezet is lijkt het me minder erg, dan val je niet zo op tussen de rest! en wij vinden je toch al aardig of je nu enorm enthousiast gaat rondspringen of een beetje ingetogen rondkijktquote:Op zondag 25 januari 2009 17:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kijk het even aan deze week. Uiterlijk woensdag weet ik wat ik ga doenquote:Op zondag 25 januari 2009 17:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je bent iig uitgenodigd en geloof dat knuff en cue t ook wel ok vinden!
ok hebben we tot woensdag om je over te halenquote:Op zondag 25 januari 2009 17:15 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik kijk het even aan deze week. Uiterlijk woensdag weet ik wat ik ga doen
Klinkt erg bekendquote:Op zondag 25 januari 2009 17:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen danser en als venco meegaat hoef ik niet perse met de rest mee de dansvloer opquote:Op zondag 25 januari 2009 17:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je gaat dan al met een paar mensen waar je mee kan kletsen, juist omdat het zo groot opgezet is lijkt het me minder erg, dan val je niet zo op tussen de rest! en wij vinden je toch al aardig of je nu enorm enthousiast gaat rondspringen of een beetje ingetogen rondkijkt
Als je dan toch hebt toegezegd om te gaan ben je dan ook de hele week er mee bezig en zie je er als een berg tegenop ?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach paniekaanvallen/angststoornis en gerelateerde dingen klinken voor mijn gevoel beetje zwaar maar hoe kan ik het nu het makkelijkst uitleggen"?
Ik voel me niet fijn tussen al het sociale, gezellige volk die zo leuk met elkaar kunnen praten.Ik heb alleen maar het gevoel dat ik vooral NIET zo ben en ook niet zo ga worden.
![]()
Maar tof dat we dan iig samen sterk staan.
lekkerquote:
Als een bang hertje in het gat van het geweer van een jager.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je gaat dan al met een paar mensen waar je mee kan kletsen, juist omdat het zo groot opgezet is lijkt het me minder erg, dan val je niet zo op tussen de rest! en wij vinden je toch al aardig of je nu enorm enthousiast gaat rondspringen of een beetje ingetogen rondkijkt
Ja concert is al wat anders. Ik beweeg dan ook bijna niet en vind het leuk die lui op het podium te observeren enzo (en natuurlijk hun muziek aan te horen).quote:Op zondag 25 januari 2009 17:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt erg bekend![]()
Terwijl als ik naar een concert ga het prima naar mijn zin heb.
Das het voordeel, ik heb nog niet toegezegd.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als je dan toch hebt toegezegd om te gaan ben je dan ook de hele week er mee bezig en zie je er als een berg tegenop ?
Ik heb dat nu, de zenuwen beginne nu langzaam door mijn lichaam te gieren... Dit is voor het eerst dat ik weer ga stappen in nou 5 jaar?? Dus ik zit er nu sowieso wel tegenop... maaar heb het beloofd om te proberen... anders word het een gezellige aaf bij mij thuisquote:Op zondag 25 januari 2009 17:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als je dan toch hebt toegezegd om te gaan ben je dan ook de hele week er mee bezig en zie je er als een berg tegenop ?
Misschien zou ik ook een keer naar zoiets moeten gaan. Iets doen wat ik normaal niet zo snel zou doen. Aangezien ik wil veranderen. Moet ik dingen doen ik normaal niet zou doen. Alleen twijfel ik nog of het wel zo'n goed idee is.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen danser en als venco meegaat hoef ik niet perse met de rest mee de dansvloer opdat is namelijk de plek waar het dan echt fout gaat... kan ik tenminste tegen vencootje aan lullen dus gewoon mee gaan venco hup hup
Wat voor muziek vind jij leuk dan?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja concert is al wat anders. Ik beweeg dan ook bijna niet en vind het leuk die lui op het podium te observeren enzo (en natuurlijk hun muziek aan te horen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |