Whatever... je begrijpt me das het belangrijkstquote:
idd, iig dat is de volwassen manier om er mee om te gaanquote:Op zondag 25 januari 2009 16:50 schreef Ripley het volgende:
[..]dus jouw oplssing om van een vervelende gast af te komen is je tong in een van je vriendinnen steken? Je kan je mond ook ergens anders voor gebruiken hoor
Wat is überhaupt precies jullie plan?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
Geweldig een hele discussie getrikkerd met mijn opmerking
For the record ik ben echt bi, mijn opmerking was lollig bedoeld en we gaan er met z'n 3en (misschien ludootje er ook bij?) en ontzettende leuke avond van maken...
dat staium ben ik dan allang voorbij, je gaf zelf aan dat sommige mannen geen nee kunnen horen!quote:Op zondag 25 januari 2009 16:50 schreef Ripley het volgende:
[..]dus jouw oplssing om van een vervelende gast af te komen is je tong in een van je vriendinnen steken? Je kan je mond ook ergens anders voor gebruiken hoor
ik wou alleen maar helpenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Whatever... je begrijpt me das het belangrijkst
Ja, mee eens. Beetje kinderachtig.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:50 schreef Ripley het volgende:
Jou ken ik al wat beter dan de rest... maar heb het idee dat de rest er te serieus op ingaat...quote:Op zondag 25 januari 2009 16:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
(ik nam je opmerking ook lollig op hoor en ging er lollig op door)
gaat ludootje ook mee? heb niks gelezen??
waarom zou ik anderen er een naam mee geven?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is alleen vervelend als jij met jou euhm plezier andere een naam geeft
Weet ik maar ben ondertussen 6 dingen te gelijk aan het doen.. dan kan het gebeuren dat mijn spelling ergens onderaan mijn prio lijstje staatquote:Op zondag 25 januari 2009 16:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wou alleen maar helpen
Het is een engelswoord namelijk
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Jou ken ik al wat beter dan de rest... maar heb het idee dat de rest er te serieus op ingaat...
Nee, ik gaf aan dat het niet helpt om je lesbisch voor te doen of te zeggen dat je een vriend hebt. Bij een hardnekkige gast helpt het echter wel om gewoon te zeggen "Nee, lijkt me niks. Ik kan het zeker niet op jou. Sorry."quote:Op zondag 25 januari 2009 16:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat staium ben ik dan allang voorbij, je gaf zelf aan dat sommige mannen geen nee kunnen horen!
of je nu zegt bi te zijn of een vriend te hebben of of of....
Er heen gaan, lol maken en naar huis gaanquote:Op zondag 25 januari 2009 16:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat is überhaupt precies jullie plan?
Helemaal mee eensquote:Op zondag 25 januari 2009 16:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik gaf aan dat het niet helpt om je lesbisch voor te doen of te zeggen dat je een vriend hebt. Bij een hardnekkige gast helpt het echter wel om gewoon te zeggen "Nee, lijkt me niks. Ik kan het zeker niet op jou. Sorry."
En het ging me ook om dat toontje in die post - je had het over het opgeilen van die gasten en dat dat leuk was, dat vind ik nogal raar als je er van af wil.
Sorry hoor, maar het is een beetje een stokpaardje van me, vind dat soort kinderachtig gedrag echt zo sneu
Ja, dat dus.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:54 schreef RealZeus het volgende:
Daarbij staan sommige vrouwen puur voor de aandacht met elkaar te rommelen.Aandachtsorgels.
we gaan naar die party gewoon voor de fun, niet met het idee er nu eens te scoren of de man/ vrouw van ons leven tegen te komen.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat is überhaupt precies jullie plan?
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik gaf aan dat het niet helpt om je lesbisch voor te doen of te zeggen dat je een vriend hebt. Bij een hardnekkige gast helpt het echter wel om gewoon te zeggen "Nee, lijkt me niks. Ik kan het zeker niet op jou. Sorry."
En het ging me ook om dat toontje in die post - je had het over het opgeilen van die gasten en dat dat leuk was, dat vind ik nogal raar als je er van af wil.
Sorry hoor, maar het is een beetje een stokpaardje van me, vind dat soort kinderachtig gedrag echt zo sneu
Klinkt simpel genoegquote:Op zondag 25 januari 2009 16:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Er heen gaan, lol maken en naar huis gaan
Idd... leuk als iemand van ons (of alle 3) iemand scoren.. maar dat is dus niet de opzet hahaquote:
sja ze staan dan inderdaad verlekkerd te kijken maar zijn daarna ook zo verdwenen, ik zie daar geen probleem in en ach afentoe kan ik wel behoorlijk speels doen ja thats mequote:Op zondag 25 januari 2009 16:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waar is die party dan?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Idd... leuk als iemand van ons (of alle 3) iemand scoren.. maar dat is dus niet de opzet haha
Ik krijg gewoon nogal een vreemd beeld van jequote:Op zondag 25 januari 2009 16:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja ze staan dan inderdaad verlekkerd te kijken maar zijn daarna ook zo verdwenen, ik zie daar geen probleem in en ach afentoe kan ik wel behoorlijk speels doen ja thats me(en ben er trots op)
verder maken jullie er veel meer van dan er is zoals jullie mij nu als aandachtstrekkende kinderachtige snol voor jullie zien, zie ik een stel zure pruimen met norse gezichten voor me,
Klopt vast OOK niet
oordelen op enkel wat geheel onserieuze posten is zo![]()
Gaat het over dat relatieplanet feest singles plan?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we gaan naar die party gewoon voor de fun, niet met het idee er nu eens te scoren of de man/ vrouw van ons leven tegen te komen.
gewoon eens meemaken, en sja we houden natuurlijk wel onze ogen open
maar puur fun dus en niet met een opgezet plan. (ik iig niet en geloof cg en knuff ook niet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |