mooi, morgenochtend dus kijkenquote:
Fake it till you make it!quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:15 schreef Arn0 het volgende:
Ik heb natuurlijk morgen tot half 5 les, hopelijk word ik nog ziek vandaag![]()
quote:
Dan is het al donderdagquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:52 schreef Dawnbreaker het volgende:
voor ons is het dan toch eigenlijk donderdag... of je moet om 4 uur snachts willen gaan kijken
Christian zei toch: You can go now of iets dergelijks?quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:00 schreef Dawnbreaker het volgende:
Wrom? Een terugkeer zou ik niet verwonderlijk vinden... net zoals ik vermoed dat locke weer tot leven gaat komen eenmaal terug op het eiland..
ik kan het helemaal mis hebben, maar daarom is lost ook zo vet
Michael is gewoon echt dood! Die heeft zijn taak volbracht.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:00 schreef Dawnbreaker het volgende:
Wrom? Een terugkeer zou ik niet verwonderlijk vinden... net zoals ik vermoed dat locke weer tot leven gaat komen eenmaal terug op het eiland..
ik kan het helemaal mis hebben, maar daarom is lost ook zo vet
Mijn excuses. Ik heb m'n post niet teruggekekenquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:08 schreef Arn0 het volgende:
Heb maar nieuw topic aangemaakt, mits niemand anders dat deed![]()
Kheb deze alvast toegevoegd aan de OPquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:20 schreef Lov1 het volgende:
Doen we niet meer aan topic-nummers?
2 toch?quote:
Die memo-stijl stemquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:40 schreef Dawnbreaker het volgende:
Jack throws ball with Mr. Friendlyquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:36 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Die memo-stijl stem![]()
Jack meets Kate
Kate stiches up Jack
they bond
Jammer dat tvshows niet voor Windows gebruikers isquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:33 schreef J.A.N.A. het volgende:
* J.A.N.A.] heeft tvshows[/url al weer aan staan![]()
[ [url=http://i41.tinypic.com/w9fbyq.png]afbeelding ]
Laatste aflevering van seizoen 4 geloof ik, de mysterieuze man in de kist is Locke.quote:Op [url=http://forum.fok. gellofnl/topic/1245386/2/50#65290335]woensdag 21 januari 2009 17:53[/url] schreef Ranja_Ranja het volgende:
Locke dood?? Hoe dat nou weer :S
(ik ben 't echt kwijt)
Ik moet altijd wel lachen om dat droge Ah, the circle of life.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:36 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Die memo-stijl stem![]()
Jack meets Kate
Kate stiches up Jack
they bond
quote:21-Jan-2009 Lost 05x00 Destiny Calls
21-Jan-2009 Lost 05x01 Because You Left
21-Jan-2009 Lost 05x02 The Lie
*Jaloers*quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:02 schreef Jovatov het volgende:
Afgelopen twee weken S4 herbekeken en vandaag de finale weer gezien.
Ik ben echt compleet HYPED en kan absoluut niet wachten tot morgenochtend, maar ja, wat moet dat moet
Lost
Volgens mij maar 2 en 1 terugblik (vandaar dat die geen episode nummer heeft).quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:58 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen om dat droge Ah, the circle of life.
Voor Windows is er o.a. TED:quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:24 schreef andre347 het volgende:
[..]
Jammer dat tvshows niet voor Windows gebruikers isLeek me wel een interessant programma.
Lost![]()
heb t eens geinstalleerd, benieuwd of ik morgen als ik wakker word dan aflevering 1&2 al binnen hebquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:12 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Voor Windows is er o.a. TED:
http://www.rulecam.net/ted/
here we go again!quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:53 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Locke dood?? Hoe dat nou weer :S
(ik ben 't echt kwijt)
Same! Ik heb er helemaal zin inquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:49 schreef Mip1988 het volgende:
yea voorpret!!!
morgen lekker vrij dus gelijk kijken
Dat is op ABC altijd al zo geweestquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:14 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb begrepen dat je de eps ook online kunt bekijken. Alleen zat ik net op de site van ABC en toen ik een ep wilde starten werd mij verteld dat alleen Amerikanen full-eps kunnen kijken. Whats up met dat?
Nee 2. De recap is voor mietjes die seizoen 4 niet opnieuw hebben gekekenquote:
Ik meen zelfs dat er een firefox plugin is die je instellingen verhult en zo net kan doen of je vanuit america de website bezoekt.. hoe het precies werkte weet ik niet meerquote:
Heb ik net gedaan, en dat was hard nodig! Maar ook wel logisch na 8-9 maanden.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:51 schreef Breekfast het volgende:
Morgen maar eerst laaste paar afleveringen terugzien van seizoen 4, ben er helemaal uit
Ik ben het ook wel een beetje kwijt, maar verwacht morgen weer helemaal op de hoogte te zijn .quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:40 schreef Breach het volgende:
Heb ik net gedaan, en dat was hard nodig! Maar ook wel logisch na 8-9 maanden.
Ja, ikke dus!quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:48 schreef wolfrolf het volgende:
Nee 2. De recap is voor mietjes die seizoen 4 niet opnieuw hebben gekeken
Episode 2 is bijna uitgezonden in USA en dan zal LOL wel een dubbele rls uitgeven. Dus niet zo lang meer.quote:Op donderdag 22 januari 2009 04:42 schreef Hellrazor het volgende:
hoelaat is et te downloaden dan ?
Me tooquote:Op donderdag 22 januari 2009 07:17 schreef karoltje het volgende:.
Ik wil dit aanzetten voor ik naar mn werk ga!
dan ben je Gay Niggers From Outer Space aan het downloaden.quote:Op donderdag 22 januari 2009 07:53 schreef Shoombak het volgende:
Wordt nu gepost:
(lost.s05e01-s05e02.hdtv.xvid-fqm) [01/26] - "lost.501502.fqm.part01.rar" yEnc
[0]
Een 6 op IMDBquote:Op donderdag 22 januari 2009 07:59 schreef Caesu het volgende:
[..]
dan ben je Gay Niggers From Outer Space aan het downloaden.
http://www.imdb.com/title/tt0274518/
Mja de 720p staat er nog niet opquote:Op donderdag 22 januari 2009 07:17 schreef karoltje het volgende:.
Ik wil dit aanzetten voor ik naar mn werk ga!
Idd..quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:07 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Mja de 720p staat er nog niet op
Heb niks aan die normale Xvid natuurlijk
Nou ben ik echt geen nitwit, maar van wat hierboven staat snap ik dus echt geen sikkepit. ABC laat frames weg op tv om meer reclames in een aflevering te kunnen proppen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:09 schreef rthls het volgende:
Ik hoor net dat 'ABC is using time compression (you may have noticed problems with grey's anatomy / brothers & sisters) where they drop frames and fit a bit more commercials in and you dont notice watching on tv due to the dupe frames, but when its capped and the dupe frames removed it makes the playback jerky and this is the reason theres been no Ep 1 of lost pre'd yet..'
Maar daarna: 'Ep-1 is pre'd'
Dus heel even wachten nog totdat die wordt gepost op torrentsites (voor mij dan)
Raar dat dan EPo2 daar geen last van heeftquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:09 schreef rthls het volgende:
Ik hoor net dat 'ABC is using time compression (you may have noticed problems with grey's anatomy / brothers & sisters) where they drop frames and fit a bit more commercials in and you dont notice watching on tv due to the dupe frames, but when its capped and the dupe frames removed it makes the playback jerky and this is the reason theres been no Ep 1 of lost pre'd yet..'
Maar daarna: 'Ep-1 is pre'd'
Dus heel even wachten nog totdat die wordt gepost op torrentsites (voor mij dan)
quote:Op donderdag 22 januari 2009 05:28 schreef Sitethief het volgende:
Hij staat al een tijdje op mininova.
Ben nu aan het downen, met bijna 40.000 mensen op de torrent.
Edit: inmiddels 20.000 seeds en 30.000 leechs.
Ep00 is nog niet uitgebracht, 1 en 2 wel. Daarvan is alleen 2 op dit moment in HD:quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:37 schreef capital_P het volgende:
ep 00 bestaat niet toch?
en waarom kan ik 0501 niet vinden?
Heeft iemand al een HD versie van 1 van de 2?
quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:56 schreef FoXje het volgende:
Zijn er nou 3 eps?
00
01
02?
Ik kan alleen 01 en 02 vinden!
Klopt maar niet erg veel last van gehad gelukkig zo aan aflevering 2 beginnenquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:51 schreef n8n het volgende:
1 schijnt fucked te zijn door framedrops heb ik vernomen, heft iemand de invloed hiervan al ondervonden (bron: thepiratebay)
Als het nou ook kon met een NL account had ik het geen enkel bezwaar gevonden om drie dollar of euro te betalenquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:08 schreef Jarno het volgende:
Ep01 en 02 staan al wel op iTunes (in de VS store). (Inclusief een spoiler in de description...). Misschien handig voor de mensen met een iTunes US account die er 3 dollar aan willen wagen (wel HD!).
Maar dan heb je geen HD gekeken?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:09 schreef bob1234 het volgende:
[..]
Klopt maar niet erg veel last van gehad gelukkig zo aan aflevering 2 beginnen
Ach, een US account is zo gemaakt, en gift certificates haal je van eBay. Zeker vorig jaar met de lage dollar was dat erg interessant. Heb nu nog maar 67 dollarcent op dat account staan dus deze episodes kopen zit er even niet in...quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:13 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Als het nou ook kon met een NL account had ik het geen enkel bezwaar gevonden om drie dollar of euro te betalen
Kijk dan 1 van de vele samenvattingen op Youtube, eerder in deze topic zijn er al een aantal te vinden.quote:
Ok cool, alleen jammer dat het nog 3 kwartier gaat duren hierquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:09 schreef bob1234 het volgende:
[..]
Klopt maar niet erg veel last van gehad gelukkig zo aan aflevering 2 beginnen
quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:29 schreef tralalala het volgende:
Even voor de duidelijkheid:
Is er nou nog geen enkele aflevering goed te downloaden?
DIVX of HD?
![]()
![]()
![]()
Ik heb hem over 5 minuten binnen, laat het wel even horen...maar is het al vanaf het begin foute boel of ergens in het midden? Wil eigenlijk niet vooruit gaan spoelenquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:32 schreef OmeCo het volgende:
[..]
kben bezig met 1 en 2 (xvid) 1 is van pushercrew (nog 20minz moet die, 1 seed maar :S) en afl van 2eztv schiet ook niet echt op (40k leech, 10k seed)
lost.s05e01.hdtv.xvid.pushercrew is goed jaquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:37 schreef s0k het volgende:
Begin was prima, naar mijn mening.
Edit: Schijnt prima te kijken te zijn.
Ik ben weg hierquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:43 schreef FoXje het volgende:
Kunnen we het nu over de inhoud gaan hebben
over 3 kwartierquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:43 schreef FoXje het volgende:
Kunnen we het nu over de inhoud gaan hebben
S05E00 720 is ook al gezien/gereleased?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:46 schreef Licko het volgende:
s05e02 720p was zo binnen
nu nog wachten op de release van s05e01
nog niet voorbij zien komen, hoop dat ie nog wel komt, heb wel behoefte aan een recap (in goede kwaliteit wel te verstaanquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:56 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
S05E00 720 is ook al gezien/gereleased?
Mag ook wel na zo'n lange tijd wachtenquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:03 schreef OmeCo het volgende:
tering, 1e 10min van afl1 wordt al veel prijs gegeven zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:08 schreef Asskicker14 het volgende:viel te verwachten tog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Ik heb geen idee meer waar Lost over gaat. Een goede, duidelijke recap is dan ook geen overbodige luxe...quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:14 schreef n8n het volgende:
Wat is die fascinatie met 00? Alleen maar wat terugkijken en gehype in zulke 'afleveringen'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, ik ben niet enige. Zoek me een ongeluk, hij is toch uitgezondenquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:26 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Zonde dat de recap niet te vinden is, dan maar gewoon kijken
S05E00 Destiny Calls, ik heb het gevonden hoor.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet enige. Zoek me een ongeluk, hij is toch uitgezonden.
Bedoel je "Lost S05E00 720p BluRay x264-CtrlHD.mkv" ?quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:31 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
S05E00 Destiny Calls, ik heb het gevonden hoor.
Die is er gewoon niet en vraag me af of die nog gaat komen. Ik wacht niet lang dan maar een avi van 350mbquote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:47 schreef Nuna het volgende:
Als je een recap wil, kijk dan gewoon deze:
Erg grappig, maar toch ook wel precies goed samengevat.
Omdat veel mensen dat leuk vinden.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom komen er steeds meer vragen bij terwijl de onbeantwoorde vragen onbeantwoord blijven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Nou, ik vind dat er anders al wat meer duidelijk is geworden hoor. Het verhaal wordt steeds duidelijker. Echt zo'n toffe serie ditquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom komen er steeds meer vragen bij terwijl de onbeantwoorde vragen onbeantwoord blijven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je vindt, ...
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:54 schreef Da_Ripper het volgende:
I'm still in love with Kate![]()
![]()
Hugh, Sawyer,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:56 schreef Nuna het volgende:u sure?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je vindt, ...![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:03 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
u sure?rascisten bestaan niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Waarom die spoilertags? De afleveringen zijn uitgezonden, spoilertags hoeven niet meer. Het leest zo ongemakkelijk.
"Atb is lief, groetjes Peri."![]()
Hurleywie was die vrouw op het laatst? Niet eerder gezien toch?
![]()
D'r was zo'n geluidseffect die je ook altijd hoort als je weer een bekende ziet, maar ik kan haar niet herinneren.
Wel even wennen...toch weer heel anders dan we gewend zijn.![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:03 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
u sure?Ja, dat is Sun niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is toch gewoon Penny - die altijd naar Desmond op zoek was na zijn vermissing/tijd opt eiland & de dochter van die man die Sun aanhield opt vliegveld (tevens papa Bradford uit Ugly Betty)Wat je vindt, ...![]()
Wel of geen gebruik maken van spoilertags?
kvind t allemaal weer een rare bedoeling :SFeyenoord Rotterdam![]()
Misschien eventjes tussendoor een linkje naar 108 Lost karakters uit de afgelopen seizoenen waar sommige nog een (grote) rol gaan spelen in S5-S6: http://www.buddytv.com/sl(...)ou-need-to-know.aspx .
Een goede hulp voor de mensen die ineens Ms Hawking niet meer herkennen, het vliegtuig van Yemi, Ana Lucia of gewoon Chares Widmore.Crookers ruined my life!![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:52 schreef Da_Ripper het volgende:
Is toch gewoon Penny - die altijd naar Desmond op zoek was na zijn vermissing/tijd opt eiland & de dochter van die man die Sun aanhield opt vliegveld (tevens papa Bradford uit Ugly Betty)
Bedoel je dat zij Penny uit de toekomst is?![]()
![]()
quote:Ms. Hawking
When Desmond became unstuck in time in “Flashes Before Your Eyes,” he met Ms. Hawking, the old woman who sold him his engagement ring for Penny. She knows everything about Desmond’s future and says that if he doesn’t do those things, everyone will die. Ms. Hawking can see when people will die and that those things cannot be changed, because the universe compensates.
Crookers ruined my life!![]()
Ik begrijp die hele Lost-hype niet. Kan iemand mij vertellen wat er nu zo ongelofelijk vet, stoer, of andere bijna-moderne woordjes is? Het lukt mij maar niet om een aflevering te kijken zonder snurkgeluiden uit te stoten.[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=uYsE5TTN6IY[/youtube]![]()
Oh, ik dacht dat die vraag voor ep1 bedoeld was ... ep2 is binnen maar nog niet gekeken
@ Popie; bij het begin begonnen?Wat je vindt, ...![]()
Zijn er series die je wel leuk vind?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:58 schreef Popie het volgende:
Ik begrijp die hele Lost-hype niet. Kan iemand mij vertellen wat er nu zo ongelofelijk vet, stoer, of andere bijna-moderne woordjes is? Het lukt mij maar niet om een aflevering te kijken zonder snurkgeluiden uit te stoten.
Echt snurken wtfEr gebeurt meer dan welke andere serie dan ook.
![]()
Gewoon DVD 1 Seizoen 1 op de kop tikken. In je dvd speler duwen, achterover zitten en genieten.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:58 schreef Popie het volgende:
Ik begrijp die hele Lost-hype niet. Kan iemand mij vertellen wat er nu zo ongelofelijk vet, stoer, of andere bijna-moderne woordjes is? Het lukt mij maar niet om een aflevering te kijken zonder snurkgeluiden uit te stoten.
Crookers ruined my life!![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:55 schreef Itisbanging het volgende:
Misschien eventjes tussendoor een linkje naar 108 Lost karakters uit de afgelopen seizoenen waar sommige nog een (grote) rol gaan spelen in S5-S6: http://www.buddytv.com/sl(...)ou-need-to-know.aspx .quote:Walt Lloyd
Also known as “WAAAAAAAAAALT!!!”, he seems to have special psychic abilities, like communicating with animals.![]()
![]()
Mijn ouders zijn nu ook verslaafd en zitten nog in seizoen 1.![]()
En ik ben jaloers! Zij kijken nu ook nachtenlang naar Lost, sinds pas net dan, maar ze hebben nog zo lekker veel te gaan!
Wij vanavond aan seizoen 5, dus ik lees maar half mee.
Ik wil lekker met heel veel snoep en een pot thee gewoon lekker uitgebreid genieten, dus ga nu nog niet snel kijken...![]()
![]()
Het wordt wel een beetje vaag allemaal ik denk trouwens dat Faraday geen other is in het verleden maar dat hij een manier heeft gevonden om het tijdreizen stil te zetten en dat hij daarmee iets met dat wiel moet doen en zo is hij dus toen de survivors in de tijd van Mister Kwan waren naar the Orchid gegaan en wil hij daar iets met dat wiel doen.![]()
bijna binnen
Well, I could be wrong, but I believe diversity is an old, old wooden ship that was used during the Civil War era.![]()
2 woorden geweldig en geniaal
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Dat zou kunnen, maar Faraday was er ook nogal duidelijk in, dat je niets kunt veranderen in het verleden omdat "wat gebeurd is, is gebeurd".quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:44 schreef Julien het volgende:
Het wordt wel een beetje vaag allemaal ik denk trouwens dat Faraday geen other is in het verleden maar dat hij een manier heeft gevonden om het tijdreizen stil te zetten en dat hij daarmee iets met dat wiel moet doen en zo is hij dus toen de survivors in de tijd van Mister Kwan waren naar the Orchid gegaan en wil hij daar iets met dat wiel doen.
![]()
Dat zegt hij natuurlijk alleen maar omdat de gevolgen niet te overzien zijn. Net zoals hij tegen Sawyer zegt dat er toch niemand open doet bij de Orchid, terwijl even later Desmond toch echt naar buiten komtquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:08 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar Faraday was er ook nogal duidelijk in, dat je niets kunt veranderen in het verleden omdat "wat gebeurd is, is gebeurd"..
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms![]()
Others? De Dharma peeps zijn daar bezig met The Orchid te bouwen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:44 schreef Julien het volgende:
Het wordt wel een beetje vaag allemaal ik denk trouwens dat Faraday geen other is in het verleden maar dat hij een manier heeft gevonden om het tijdreizen stil te zetten en dat hij daarmee iets met dat wiel moet doen en zo is hij dus toen de survivors in de tijd van Mister Kwan waren naar the Orchid gegaan en wil hij daar iets met dat wiel doen.
We weten toch ook dat Widmore / Abaddon Naomi, Daniel, Charlotte, Miles en Frank speciaal heeft uitgekozen om de missie te doen. Omdat ze allemaal een doel diende.
Miles heeft vorig seizoen toch al gehint dat Charlotte eerder op het eiland is geweest?
De uitleg van wat hij bij de The Orchid deed en achter de camera bij een van die introductie filmpjes deed zal wel samenhangen met het verhaal dat Desmond de moeder van Daniel op moet zoeken @ Oxford.
Dan nog dat stuk met Locke en Alpert. Zei Alpert nu dat hijzelf Locke de volgende keer niet zou herkennen en dat Locke hem dan het kompas moest geven?Crookers ruined my life!![]()
t was weer vertrouwd goed, alleen waarom gaan ze allemaal the hatch en als ze daar zijn mogen ze van faraday niet naar binnen of wat dan ook. Waarom zijn ze daar dan heengegaan![]()
![]()
ja dat vond ik ook stomquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:26 schreef planethugo het volgende:
t was weer vertrouwd goed, alleen waarom gaan ze allemaal the hatch en als ze daar zijn mogen ze van faraday niet naar binnen of wat dan ook. Waarom zijn ze daar dan heengegaan
looooooooooooooooool lol![]()
The Hatch was toch een herkenningspunt? Als hij er niet meer was dan zouden ze nog in het heden zijn. Wanneer the Hatch er wel was dan zouden ze in de past zijn.. of heb ik dat nou fout?![]()
Even tussendoor: waarom staat #90 eigenlijk in de TT?
Het vorige topic was nr. 87. Zou dit dan niet nr. 88 moeten zijn?![]()
Ge het geliek, vorige topic was er 2 x bijgezetquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:42 schreef Symer het volgende:
Even tussendoor: waarom staat #90 eigenlijk in de TT?
Het vorige topic was nr. 87. Zou dit dan niet nr. 88 moeten zijn?Wat je vindt, ...![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:35 schreef andre347 het volgende:
The Hatch was toch een herkenningspunt? Als hij er niet meer was dan zouden ze nog in het heden zijn. Wanneer the Hatch er wel was dan zouden ze in de past zijn.. of heb ik dat nou fout?
nee je hebt gelijk, was gewoon een herkenningspunt om te kijken waar ze in de tijd waren, ze hadden het net zo goed met dat vliegtuig van die negert kunne doen maar daar zat locke al
Feyenoord Rotterdam![]()
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -![]()
Leuk altijd als van die background characters doodgaan... heb je echt zo iets van... who careslol
Was ook niet echt een slimme dude, begint ie wat panisch op en neer te rennen over het strand terwijl ie in de fik staat.
De zee was vlakbij... waarom niet daarin springen als je aan het fikken bent<hr>![]()
Oh verdorie waarom is E2 eerder klaar dan E1
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
omdat je in een tijdzone zit waar je vooruit en achteruit geslingerd wordt.
De enige manier om het op te lossen is om terug te gaan!!!<hr>![]()
We have to go backquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:06 schreef Dawnbreaker het volgende:
omdat je in een tijdzone zit waar je vooruit en achteruit geslingerd wordt.
De enige manier om het op te lossen is om terug te gaan!!!
![]()
Voor de mensen die een samenvatting van Lost willen moeten kijken naar Ep2. Hurley legt daar 'precies' uit wat er allemaal gebeurd is![]()
En nu moeten we weer een week wachten![]()
![]()
Ja ik bedoel die Darma peeps, ik denk dat Faraday daar rondloopt om het verplaatsen in de tijd te stoppen het is trouwens denk ik zo dat Charlotte op het eiland geboren is(waarschijnlijk) en daarom langzaam lijkt op te gaan in de tijd ofzo(bloedneus die ze alleen als kind had en ze is de naam van haar moeder vergeten) maar ik blijf het wel een vage wending vinden, deze afleveringen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:15 schreef Itisbanging het volgende:
[..]
Others? De Dharma peeps zijn daar bezig met The Orchid te bouwen.
We weten toch ook dat Widmore / Abaddon Naomi, Daniel, Charlotte, Miles en Frank speciaal heeft uitgekozen om de missie te doen. Omdat ze allemaal een doel diende.
Miles heeft vorig seizoen toch al gehint dat Charlotte eerder op het eiland is geweest?
De uitleg van wat hij bij de The Orchid deed en achter de camera bij een van die introductie filmpjes deed zal wel samenhangen met het verhaal dat Desmond de moeder van Daniel op moet zoeken @ Oxford.
Dan nog dat stuk met Locke en Alpert. Zei Alpert nu dat hijzelf Locke de volgende keer niet zou herkennen en dat Locke hem dan het kompas moest geven?
![]()
Tot nu toe heb ik meer vragen dan dat ik antwoorden heb gekregenquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:38 schreef Julien het volgende:
[..]
Ja ik bedoel die Darma peeps, ik denk dat Faraday daar rondloopt om het verplaatsen in de tijd te stoppen het is trouwens denk ik zo dat Charlotte op het eiland geboren is(waarschijnlijk) en daarom langzaam lijkt op te gaan in de tijd ofzo(bloedneus die ze alleen als kind had en ze is de naam van haar moeder vergeten) maar ik blijf het wel een vage wending vinden, deze afleveringen.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:38 schreef Julien het volgende:
[..]
Ja ik bedoel die Darma peeps, ik denk dat Faraday daar rondloopt om het verplaatsen in de tijd te stoppen het is trouwens denk ik zo dat Charlotte op het eiland geboren is(waarschijnlijk) en daarom langzaam lijkt op te gaan in de tijd ofzo(bloedneus die ze alleen als kind had en ze is de naam van haar moeder vergeten) maar ik blijf het wel een vage wending vinden, deze afleveringen.
da was in season 4 tog iets over, charlotte, dat ze eindelijk 'thuis' was toen ze op het eiland kwam?Feyenoord Rotterdam![]()
Nog altijd geen S05E01 in 720p x264?
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:54 schreef Symer het volgende:
Haha, die blik van Ben als Hurley die burrito naar hem gooitidd, zo van: Dude, what the ..
![]()
http://i41.tinypic.com/10csns7.jpg
en neej, volgens mij is er geen 00 ge-airedWat je vindt, ...![]()
Ik vraag me af waarom de peeps van Locke niet zijn meegegaan.When all else fails, you always have delusion.![]()
Ik denk omdat ze op het eiland geboren zijn en bij het interieur horen. Als The Others ook heen en weer zouden reizen zouden ze zichzelf tegen kunnen komen, wat paradoxen oplevert.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:45 schreef Mirel het volgende:
Ik vraag me af waarom de peeps van Locke niet zijn meegegaan.![]()
Maar er konden toch geen baby's geboren worden op het eiland? Daarvoor kwam juist Juliet.. Zwangere vrouwen gingen dood in hun derde trimester, behalve Claire en Sun.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:50 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk omdat ze op het eiland geboren zijn en bij het interieur horen. Als The Others ook heen en weer zouden reizen zouden ze zichzelf tegen kunnen komen, wat paradoxen oplevert.
![]()
dat tijdreizen lijkt mij trouwens geen "we weten niet meer wat we moeten verzinnen" move. Lindeloff heeft in een interview al een keer aangegeven dat bijvoorbeeld de aanwezigheid van Adam en Eve (lijken in de grot in seizoen 1) het bewijs zullen zijn dat ze vanaf het begin wisten wat ze aan het doen waren.
Verder leuke kleine dingen: de vader van Hurly kijkt op gegeven moment naar een tv show (Exposé) waarin Nikky (levend begraven) heeft gespeeld. Verder stond die dokter aan het begin van EP1 om 8:15 op, precies uit de reeks van hurley (4-8-15-16-23-42)."Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen![]()
Met die laatste shift zijn ze denk ik ook richting WO2 gegaan ... met die britse soldaten (en brandende pijlen).
?Wat je vindt, ...![]()
Denk je dat er een relatie tussen de zwangerschapsproblemen en het tijdreizen is?quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:03 schreef Nuna het volgende:
[..]
Maar er konden toch geen baby's geboren worden op het eiland? Daarvoor kwam juist Juliet.. Zwangere vrouwen gingen dood in hun derde trimester, behalve Claire en Sun.![]()
Zou wel tof zijn als ze nazi's tegenkomen die in het geheim de boel liepen te researchen. :dWhen all else fails, you always have delusion.![]()
Ik denk dat die Britten Widmore's mannen zijn. We wisten al dat het eiland ooit van Widmore was (dat beweerde hij althans), in dat tijdstip moeten ze nu beland zijn gok ik.![]()
Ik snap er nu al geen ene reet meer van.
Vanavond maar E2 kijken.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
vond de knipoog naar de lost intro wel leuk, previously on Expose.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:03 schreef Malebolgia het volgende:
dat tijdreizen lijkt mij trouwens geen "we weten niet meer wat we moeten verzinnen" move. Lindeloff heeft in een interview al een keer aangegeven dat bijvoorbeeld de aanwezigheid van Adam en Eve (lijken in de grot in seizoen 1) het bewijs zullen zijn dat ze vanaf het begin wisten wat ze aan het doen waren.
Verder leuke kleine dingen: de vader van Hurly kijkt op gegeven moment naar een tv show (Exposé) waarin Nikky (levend begraven) heeft gespeeld. Verder stond die dokter aan het begin van EP1 om 8:15 op, precies uit de reeks van hurley (4-8-15-16-23-42).'Curiouser and curiouser!' cried Alice.![]()
Dat lijkt mij ook de rede waarom Charlotte die bloedneus kreeg en ze opeens de naam van haar moeder niet meer wist, ze moet dus op het eiland geboren zijn of iets dergelijks en daarom doet ze zo raar.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:50 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk omdat ze op het eiland geboren zijn en bij het interieur horen. Als The Others ook heen en weer zouden reizen zouden ze zichzelf tegen kunnen komen, wat paradoxen oplevert.
Toen ben een nummertje trok in die slagerij was dat nummer 342, dat laatste 3 cijfers van de reeks.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:03 schreef Malebolgia het volgende:
Verder leuke kleine dingen: de vader van Hurly kijkt op gegeven moment naar een tv show (Exposé) waarin Nikky (levend begraven) heeft gespeeld. Verder stond die dokter aan het begin van EP1 om 8:15 op, precies uit de reeks van hurley (4-8-15-16-23-42).
![]()
"previously on" hoor je bij elke serie.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:20 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
vond de knipoog naar de lost intro wel leuk, previously on Expose.
Misschien hebben ze expres britse accenten zodat we de link kunnen leggen met hun en Widmore omdat hij ook Brits is.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:17 schreef Symer het volgende:
Ik denk dat die Britten Widmore's mannen zijn. We wisten al dat het eiland ooit van Widmore was (dat beweerde hij althans), in dat tijdstip moeten ze nu beland zijn gok ik.
When all else fails, you always have delusion.![]()
Wow, die eerste aflevering!![]()
Heb hem maar als divx gekeken, kón gewoon niet wachten.
Nu gelijk ep 2 kijken
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
ja ondertussen wel, maar lost was 1 van de eerstequote:Op donderdag 22 januari 2009 18:38 schreef Mirel het volgende:
[..]
"previously on" hoor je bij elke serie.
[..]
Misschien hebben ze expres britse accenten zodat we de link kunnen leggen met hun en Widmore omdat hij ook Brits is.
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.![]()
HURLEYquote:We have to go back![]()
Voor de mensen die een samenvatting van Lost willen moeten kijken naar Ep2. Hurley legt daar 'precies' uit wat er allemaal gebeurd is![]()
"See, we did crash,
But it was on this crazy island.
And we waited for rescue, and there wasn't any rescue.
And there was a smoke monster,
And then there were other people on the island.
We called them the others, and they started attacking us.
And we found some hatches,
And there was a button you had to push every 108 minutes or...
Well, I was never really clear on that.
But... the others didn't have anything to do with the hatches.
That was the dharma initiative. but they were all dead.
The others killed them, and now they're trying to kill us.
And then we teamed up with the others
Because some worse people were coming on a freighter.
Desmond's girlfriend's father sent them to kill us.
So we stole their helicopter
And we flew it to their freighter, but it blew up.
And we couldn't go back to the island
Because it disappeared, so then we crashed into the ocean,
And we floated there for a while
Until a boat came and picked us up.
And by then, there were six of us. that part was true.
But the...
But the rest of the people...
[..]They're still on that island."
Er is leven na de lach.![]()
Hm, zou kunnen ja. Maar waarom de rest van the Others niet bij Locke zijn gebleven, vind ik ook wel raar. Locke vroeg dat ook aan Alpert, maar die zei iets van dat hij er nog wel was alleen dat Locke weg ging.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:10 schreef Symer het volgende:
[..]
Denk je dat er een relatie tussen de zwangerschapsproblemen en het tijdreizen is?
![]()
![]()
Nee en ik ga er niet van uit dat ie nog komt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:06 schreef DaFrenk het volgende:
Nog altijd geen S05E01 in 720p x264?
Dus heb net e01 in SD gezien en daarna e02, maar vond dat die matig geluid had
Wel vette eps![]()
![]()
Geluid van beide was idd niet helemaal lekker. Die divx leek overstuurd en die van 2HD was erg zacht. Maar dat mocht de pret niet drukken nee!quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:35 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nee en ik ga er niet van uit dat ie nog komt.
Dus heb net e01 in SD gezien en daarna e02, maar vond dat die matig geluid had
Wel vette eps
Overigens zal Ep1 nog wel komen in HD, maar dan moeten we wachten op de herhaling of de uitzending op SkyOne. Vorig seizoen werd het ook tegelijkertijd in Canada uitgezonden, maar dit seizoen dus niet.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dat komt wel weer overeen met Faraday's theorie dat niet het eiland en hun inwoners, maar alleen zijzelf (Locke en Sawyer enzo) heen en weer reizen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:31 schreef Nuna het volgende:
[..]
Hm, zou kunnen ja. Maar waarom de rest van the Others niet bij Locke zijn gebleven, vind ik ook wel raar. Locke vroeg dat ook aan Alpert, maar die zei iets van dat hij er nog wel was alleen dat Locke weg ging.
Het eiland verdween in z'n geheel (vanuit het perspectief van de 06) en vervolgens raakten alleen Locke, Sawyer, Charlotte, Faraday, Julliet, Bernard, Rose, Frogurt en nog een paar redshirts 'dislodged in time'. Denk ik dan.
Ik ben wel bang dat het geforceerd gaat voelen als ze allerlei belangrijke momenten uit de eiland-geschiedenis aan ons gaan laten zien. Zo van: "Wat moeten we nog meer doen? Oh ja, de aankomst van Daniëlle en haar team. Nou, dan sturen we Sawyer en Locke daar even naar toe."![]()
Zijn toch gewoon oude Dharma-mannetjes, lijkt me?quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:09 schreef Da_Ripper het volgende:
Met die laatste shift zijn ze denk ik ook richting WO2 gegaan ... met die britse soldaten (en brandende pijlen).
?
![]()
![]()
Geweldige afleveringen. Voor iedereen die niet helemaal mee was:
http://lostpedia.wikia.com/wiki/Because_You_Left
http://lostpedia.wikia.com/wiki/The_LieBy hook or by crook, I'll be last in this book.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: