Me tooquote:Op donderdag 22 januari 2009 07:17 schreef karoltje het volgende:.
Ik wil dit aanzetten voor ik naar mn werk ga!
dan ben je Gay Niggers From Outer Space aan het downloaden.quote:Op donderdag 22 januari 2009 07:53 schreef Shoombak het volgende:
Wordt nu gepost:
(lost.s05e01-s05e02.hdtv.xvid-fqm) [01/26] - "lost.501502.fqm.part01.rar" yEnc
[0]
Een 6 op IMDBquote:Op donderdag 22 januari 2009 07:59 schreef Caesu het volgende:
[..]
dan ben je Gay Niggers From Outer Space aan het downloaden.
http://www.imdb.com/title/tt0274518/
Mja de 720p staat er nog niet opquote:Op donderdag 22 januari 2009 07:17 schreef karoltje het volgende:.
Ik wil dit aanzetten voor ik naar mn werk ga!
Idd..quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:07 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Mja de 720p staat er nog niet op
Heb niks aan die normale Xvid natuurlijk
Nou ben ik echt geen nitwit, maar van wat hierboven staat snap ik dus echt geen sikkepit. ABC laat frames weg op tv om meer reclames in een aflevering te kunnen proppen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:09 schreef rthls het volgende:
Ik hoor net dat 'ABC is using time compression (you may have noticed problems with grey's anatomy / brothers & sisters) where they drop frames and fit a bit more commercials in and you dont notice watching on tv due to the dupe frames, but when its capped and the dupe frames removed it makes the playback jerky and this is the reason theres been no Ep 1 of lost pre'd yet..'
Maar daarna: 'Ep-1 is pre'd'
Dus heel even wachten nog totdat die wordt gepost op torrentsites (voor mij dan)
Raar dat dan EPo2 daar geen last van heeftquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:09 schreef rthls het volgende:
Ik hoor net dat 'ABC is using time compression (you may have noticed problems with grey's anatomy / brothers & sisters) where they drop frames and fit a bit more commercials in and you dont notice watching on tv due to the dupe frames, but when its capped and the dupe frames removed it makes the playback jerky and this is the reason theres been no Ep 1 of lost pre'd yet..'
Maar daarna: 'Ep-1 is pre'd'
Dus heel even wachten nog totdat die wordt gepost op torrentsites (voor mij dan)
quote:Op donderdag 22 januari 2009 05:28 schreef Sitethief het volgende:
Hij staat al een tijdje op mininova.
Ben nu aan het downen, met bijna 40.000 mensen op de torrent.
Edit: inmiddels 20.000 seeds en 30.000 leechs.
Ep00 is nog niet uitgebracht, 1 en 2 wel. Daarvan is alleen 2 op dit moment in HD:quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:37 schreef capital_P het volgende:
ep 00 bestaat niet toch?
en waarom kan ik 0501 niet vinden?
Heeft iemand al een HD versie van 1 van de 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |