Dan is het al donderdagquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:52 schreef Dawnbreaker het volgende:
voor ons is het dan toch eigenlijk donderdag... of je moet om 4 uur snachts willen gaan kijken
Christian zei toch: You can go now of iets dergelijks?quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:00 schreef Dawnbreaker het volgende:
Wrom? Een terugkeer zou ik niet verwonderlijk vinden... net zoals ik vermoed dat locke weer tot leven gaat komen eenmaal terug op het eiland..
ik kan het helemaal mis hebben, maar daarom is lost ook zo vet
Michael is gewoon echt dood! Die heeft zijn taak volbracht.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:00 schreef Dawnbreaker het volgende:
Wrom? Een terugkeer zou ik niet verwonderlijk vinden... net zoals ik vermoed dat locke weer tot leven gaat komen eenmaal terug op het eiland..
ik kan het helemaal mis hebben, maar daarom is lost ook zo vet
Mijn excuses. Ik heb m'n post niet teruggekekenquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:08 schreef Arn0 het volgende:
Heb maar nieuw topic aangemaakt, mits niemand anders dat deed![]()
Kheb deze alvast toegevoegd aan de OPquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:20 schreef Lov1 het volgende:
Doen we niet meer aan topic-nummers?
2 toch?quote:
Die memo-stijl stemquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:40 schreef Dawnbreaker het volgende:
Jack throws ball with Mr. Friendlyquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:36 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Die memo-stijl stem![]()
Jack meets Kate
Kate stiches up Jack
they bond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |