Ik heb geen idee meer waar Lost over gaat. Een goede, duidelijke recap is dan ook geen overbodige luxe...quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:14 schreef n8n het volgende:
Wat is die fascinatie met 00? Alleen maar wat terugkijken en gehype in zulke 'afleveringen'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, ik ben niet enige. Zoek me een ongeluk, hij is toch uitgezondenquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:26 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Zonde dat de recap niet te vinden is, dan maar gewoon kijken
S05E00 Destiny Calls, ik heb het gevonden hoor.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet enige. Zoek me een ongeluk, hij is toch uitgezonden.
Bedoel je "Lost S05E00 720p BluRay x264-CtrlHD.mkv" ?quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:31 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
S05E00 Destiny Calls, ik heb het gevonden hoor.
Die is er gewoon niet en vraag me af of die nog gaat komen. Ik wacht niet lang dan maar een avi van 350mbquote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:47 schreef Nuna het volgende:
Als je een recap wil, kijk dan gewoon deze:
Erg grappig, maar toch ook wel precies goed samengevat.
Omdat veel mensen dat leuk vinden.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom komen er steeds meer vragen bij terwijl de onbeantwoorde vragen onbeantwoord blijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |