Ik heb geen idee meer waar Lost over gaat. Een goede, duidelijke recap is dan ook geen overbodige luxe...quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:14 schreef n8n het volgende:
Wat is die fascinatie met 00? Alleen maar wat terugkijken en gehype in zulke 'afleveringen'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, ik ben niet enige. Zoek me een ongeluk, hij is toch uitgezondenquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:26 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Zonde dat de recap niet te vinden is, dan maar gewoon kijken
S05E00 Destiny Calls, ik heb het gevonden hoor.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet enige. Zoek me een ongeluk, hij is toch uitgezonden.
Bedoel je "Lost S05E00 720p BluRay x264-CtrlHD.mkv" ?quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:31 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
S05E00 Destiny Calls, ik heb het gevonden hoor.
Die is er gewoon niet en vraag me af of die nog gaat komen. Ik wacht niet lang dan maar een avi van 350mbquote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:47 schreef Nuna het volgende:
Als je een recap wil, kijk dan gewoon deze:
Erg grappig, maar toch ook wel precies goed samengevat.
Omdat veel mensen dat leuk vinden.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom komen er steeds meer vragen bij terwijl de onbeantwoorde vragen onbeantwoord blijven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Nou, ik vind dat er anders al wat meer duidelijk is geworden hoor. Het verhaal wordt steeds duidelijker. Echt zo'n toffe serie ditquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom komen er steeds meer vragen bij terwijl de onbeantwoorde vragen onbeantwoord blijven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je vindt, ...
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:54 schreef Da_Ripper het volgende:
I'm still in love with Kate![]()
![]()
Hugh, Sawyer,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:56 schreef Nuna het volgende:u sure?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je vindt, ...![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:03 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
u sure?rascisten bestaan niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Waarom die spoilertags? De afleveringen zijn uitgezonden, spoilertags hoeven niet meer. Het leest zo ongemakkelijk.
"Atb is lief, groetjes Peri."![]()
Hurleywie was die vrouw op het laatst? Niet eerder gezien toch?
![]()
D'r was zo'n geluidseffect die je ook altijd hoort als je weer een bekende ziet, maar ik kan haar niet herinneren.
Wel even wennen...toch weer heel anders dan we gewend zijn.![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:03 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
u sure?Ja, dat is Sun niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is toch gewoon Penny - die altijd naar Desmond op zoek was na zijn vermissing/tijd opt eiland & de dochter van die man die Sun aanhield opt vliegveld (tevens papa Bradford uit Ugly Betty)Wat je vindt, ...![]()
Wel of geen gebruik maken van spoilertags?
kvind t allemaal weer een rare bedoeling :SFeyenoord Rotterdam![]()
Misschien eventjes tussendoor een linkje naar 108 Lost karakters uit de afgelopen seizoenen waar sommige nog een (grote) rol gaan spelen in S5-S6: http://www.buddytv.com/sl(...)ou-need-to-know.aspx .
Een goede hulp voor de mensen die ineens Ms Hawking niet meer herkennen, het vliegtuig van Yemi, Ana Lucia of gewoon Chares Widmore.Crookers ruined my life!![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:52 schreef Da_Ripper het volgende:
Is toch gewoon Penny - die altijd naar Desmond op zoek was na zijn vermissing/tijd opt eiland & de dochter van die man die Sun aanhield opt vliegveld (tevens papa Bradford uit Ugly Betty)
Bedoel je dat zij Penny uit de toekomst is?![]()
![]()
quote:Ms. Hawking
When Desmond became unstuck in time in “Flashes Before Your Eyes,” he met Ms. Hawking, the old woman who sold him his engagement ring for Penny. She knows everything about Desmond’s future and says that if he doesn’t do those things, everyone will die. Ms. Hawking can see when people will die and that those things cannot be changed, because the universe compensates.
Crookers ruined my life!![]()
Ik begrijp die hele Lost-hype niet. Kan iemand mij vertellen wat er nu zo ongelofelijk vet, stoer, of andere bijna-moderne woordjes is? Het lukt mij maar niet om een aflevering te kijken zonder snurkgeluiden uit te stoten.[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=uYsE5TTN6IY[/youtube]![]()
Oh, ik dacht dat die vraag voor ep1 bedoeld was ... ep2 is binnen maar nog niet gekeken
@ Popie; bij het begin begonnen?Wat je vindt, ...![]()
Zijn er series die je wel leuk vind?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:58 schreef Popie het volgende:
Ik begrijp die hele Lost-hype niet. Kan iemand mij vertellen wat er nu zo ongelofelijk vet, stoer, of andere bijna-moderne woordjes is? Het lukt mij maar niet om een aflevering te kijken zonder snurkgeluiden uit te stoten.
Echt snurken wtfEr gebeurt meer dan welke andere serie dan ook.
![]()
Gewoon DVD 1 Seizoen 1 op de kop tikken. In je dvd speler duwen, achterover zitten en genieten.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:58 schreef Popie het volgende:
Ik begrijp die hele Lost-hype niet. Kan iemand mij vertellen wat er nu zo ongelofelijk vet, stoer, of andere bijna-moderne woordjes is? Het lukt mij maar niet om een aflevering te kijken zonder snurkgeluiden uit te stoten.
Crookers ruined my life!![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:55 schreef Itisbanging het volgende:
Misschien eventjes tussendoor een linkje naar 108 Lost karakters uit de afgelopen seizoenen waar sommige nog een (grote) rol gaan spelen in S5-S6: http://www.buddytv.com/sl(...)ou-need-to-know.aspx .quote:Walt Lloyd
Also known as “WAAAAAAAAAALT!!!”, he seems to have special psychic abilities, like communicating with animals.![]()
![]()
Mijn ouders zijn nu ook verslaafd en zitten nog in seizoen 1.![]()
En ik ben jaloers! Zij kijken nu ook nachtenlang naar Lost, sinds pas net dan, maar ze hebben nog zo lekker veel te gaan!
Wij vanavond aan seizoen 5, dus ik lees maar half mee.
Ik wil lekker met heel veel snoep en een pot thee gewoon lekker uitgebreid genieten, dus ga nu nog niet snel kijken...![]()
![]()
Het wordt wel een beetje vaag allemaal ik denk trouwens dat Faraday geen other is in het verleden maar dat hij een manier heeft gevonden om het tijdreizen stil te zetten en dat hij daarmee iets met dat wiel moet doen en zo is hij dus toen de survivors in de tijd van Mister Kwan waren naar the Orchid gegaan en wil hij daar iets met dat wiel doen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: