quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:56 schreef FoXje het volgende:
Zijn er nou 3 eps?
00
01
02?
Ik kan alleen 01 en 02 vinden!
Klopt maar niet erg veel last van gehad gelukkig zo aan aflevering 2 beginnenquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:51 schreef n8n het volgende:
1 schijnt fucked te zijn door framedrops heb ik vernomen, heft iemand de invloed hiervan al ondervonden (bron: thepiratebay)
Als het nou ook kon met een NL account had ik het geen enkel bezwaar gevonden om drie dollar of euro te betalenquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:08 schreef Jarno het volgende:
Ep01 en 02 staan al wel op iTunes (in de VS store). (Inclusief een spoiler in de description...). Misschien handig voor de mensen met een iTunes US account die er 3 dollar aan willen wagen (wel HD!).
Maar dan heb je geen HD gekeken?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:09 schreef bob1234 het volgende:
[..]
Klopt maar niet erg veel last van gehad gelukkig zo aan aflevering 2 beginnen
Ach, een US account is zo gemaakt, en gift certificates haal je van eBay. Zeker vorig jaar met de lage dollar was dat erg interessant. Heb nu nog maar 67 dollarcent op dat account staan dus deze episodes kopen zit er even niet in...quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:13 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Als het nou ook kon met een NL account had ik het geen enkel bezwaar gevonden om drie dollar of euro te betalen
Kijk dan 1 van de vele samenvattingen op Youtube, eerder in deze topic zijn er al een aantal te vinden.quote:
Ok cool, alleen jammer dat het nog 3 kwartier gaat duren hierquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:09 schreef bob1234 het volgende:
[..]
Klopt maar niet erg veel last van gehad gelukkig zo aan aflevering 2 beginnen
quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:29 schreef tralalala het volgende:
Even voor de duidelijkheid:
Is er nou nog geen enkele aflevering goed te downloaden?
DIVX of HD?
![]()
![]()
![]()
Ik heb hem over 5 minuten binnen, laat het wel even horen...maar is het al vanaf het begin foute boel of ergens in het midden? Wil eigenlijk niet vooruit gaan spoelenquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:32 schreef OmeCo het volgende:
[..]
kben bezig met 1 en 2 (xvid) 1 is van pushercrew (nog 20minz moet die, 1 seed maar :S) en afl van 2eztv schiet ook niet echt op (40k leech, 10k seed)
lost.s05e01.hdtv.xvid.pushercrew is goed jaquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:37 schreef s0k het volgende:
Begin was prima, naar mijn mening.
Edit: Schijnt prima te kijken te zijn.
Ik ben weg hierquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:43 schreef FoXje het volgende:
Kunnen we het nu over de inhoud gaan hebben
over 3 kwartierquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:43 schreef FoXje het volgende:
Kunnen we het nu over de inhoud gaan hebben
S05E00 720 is ook al gezien/gereleased?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:46 schreef Licko het volgende:
s05e02 720p was zo binnen
nu nog wachten op de release van s05e01
nog niet voorbij zien komen, hoop dat ie nog wel komt, heb wel behoefte aan een recap (in goede kwaliteit wel te verstaanquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:56 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
S05E00 720 is ook al gezien/gereleased?
Mag ook wel na zo'n lange tijd wachtenquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:03 schreef OmeCo het volgende:
tering, 1e 10min van afl1 wordt al veel prijs gegeven zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:08 schreef Asskicker14 het volgende:viel te verwachten tog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |