quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:28 schreef k_i_m het volgende:
Nouja, ik vond het dus heel slim van mezelf inene.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:35 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja was het ook!! En nu ook bellen, he!!
quote:
Ik wist alleen maar voornamen en om nou naar de receptie te bellen voor ene Henk vond ik ook weer te ingewikkeldquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:37 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik ook! Ik snapte je verhaal alleen niet helemaal, in welke afdelingsagenda je nou keek (maar nu snap ik hem, van je huidig baan) en hoe je geen contactgegevens kon hebben als je er gesolliciteerd hebtMaar aangezien ik op sommige momenten NIET heel slim ben moet jij je dat vooral niet aantrekken
Jaaaaaa zie je, dat dacht ik al, dat je geen achternamen wist!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik wist alleen maar voornamen en om nou naar de receptie te bellen voor ene Henk vond ik ook weer te ingewikkeld.
En dan werk je er al een tijdje, en hoe langer je wacht, hoe belachelijker het wordt om te vragen!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaa zie je, dat dacht ik al, dat je geen achternamen wist!
Nou, eerlijk gezegd dacht ik stiekem dat je misschien heel de namen niet meer wistDat had iets voor mij kunnen zijn namelijk, op van de zenuwen gaan zitten solliciteren en dat je dan achteraf buiten staat en denkt 'verhip, hoe heten ze eigenlijk'? En zie daar dan maar weer eens met enig fatsoen achter te komen ja!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, eerlijk gezegd dacht ik stiekem dat je misschien heel de namen niet meer wistDat had iets voor mij kunnen zijn namelijk, op van de zenuwen gaan zitten solliciteren en dat je dan achteraf buiten staat en denkt 'verhip, hoe heten ze eigenlijk'? En zie daar dan maar weer eens met enig fatsoen achter te komen ja!
jij ookquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:43 schreef kwakveense het volgende:
ik voel me 10000 keer beter, en ga nu de deur uit, zangles. lat0rz.. jullie zijn lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, het moet wel met een vetjequote:Op woensdag 21 januari 2009 12:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee. Knolselderij is lekkerder
Beetje slagroom erbij, anos. Da's nog lekkerder. en een pietsie fijngehakte peterselie.
Ik vind het allang weer heerlijk om mijn eigen eten te koken! Vooral omdat de steak en lams-tjoppies me m'n neus uitkwamen. Ik kan nu weer gewoon veel groente en weinig vlees eten, veel lekkerder.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:51 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, het moet wel met een vetjeMijn meneer doet soms een klontje roomboter erdoor (niet te veel!). En wat je niet opkrijgt, kan je in de oven gratineren met een beetje geraspte kaas, de dag erna! Dat is weer de tip van ColdFeet.
Ben je alweer aan het bakken geslagen nu je weer thuis bent?
Ja, je kan best snel genoeg krijgen van vlees! Na 1 avondje Koreaanse barbecue denk ik ook altijd: nu de rest van de maand maar even vegetarisch doen. Maar hadden ze geen heerlijk fruit, of verse groente? Er groeit daar toch vanalles, heb ik het ideequote:Op woensdag 21 januari 2009 13:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het allang weer heerlijk om mijn eigen eten te koken! Vooral omdat de steak en lams-tjoppies me m'n neus uitkwamen. Ik kan nu weer gewoon veel groente en weinig vlees eten, veel lekkerder.
Ik krijg dit weekend geloof ik gasten, die ga ik 's lekker verwennen met uitgebreid eten en taart en lekkers
Veel vezels eten! En goed schijten voordat je de deur uitgaatquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:07 schreef AKnynke het volgende:
wat kan ik tegen diarree doen? heb niets in huis...en wil vanmiddag eigenlijk wel de deur uit. Tis niet zo erg, maar eens in de zoveel tijd meot het eruit..
je hebt pilletjes die je kan nemen zodat je een tijd lang niet naar de wc moet enzo... weet alleen niet hoe dat heet, zal zo wel ff googlenquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:07 schreef AKnynke het volgende:
wat kan ik tegen diarree doen? heb niets in huis...en wil vanmiddag eigenlijk wel de deur uit. Tis niet zo erg, maar eens in de zoveel tijd meot het eruit..
denk je dat ik er dan vanaf ben? Dan ga ik dat zo maar eens doen denk ik...quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:10 schreef Tinkepink het volgende:
Koffie drinken is ook nog een optie Nynke. Goed sterk en dan snel naar de wc. Dan ben je er vanaf.
Maar dan moet je niet mer eten natuurlijk!
NOuja, dat doe ik iig altijd als ik 's morgens een pruttelbuik heb. Buikje is daarna leegquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
denk je dat ik er dan vanaf ben? Dan ga ik dat zo maar eens doen denk ik...
Klopt hoor, het verse fruit van langs de weg is echt to die forquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:07 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, je kan best snel genoeg krijgen van vlees! Na 1 avondje Koreaanse barbecue denk ik ook altijd: nu de rest van de maand maar even vegetarisch doen. Maar hadden ze geen heerlijk fruit, of verse groente? Er groeit daar toch vanalles, heb ik het idee
Haha, dat doe ik idd ook wel. Net zoiets als idioot heet eten als je verkouden bentquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
NOuja, dat doe ik iig altijd als ik 's morgens een pruttelbuik heb. Buikje is daarna leeg
Daarvoor heb je de grote kaartjees uitwisseltruc!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb al bedacht dat mijn kamergenote mij de komende tijd mag gaan trainen op namen. Iedereen die binnenloopt, daarvan moet ze me achteraf vertellen wat die persoon doet en hoe hij/zij heet.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En dan werk je er al een tijdje, en hoe langer je wacht, hoe belachelijker het wordt om te vragen!
Nouja, het is altijd nog beter dan 4 boterhammen met volvette kaas zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:20 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb 4 boterhammen met kroket gegeten. Gewoon omdat ik het kon.
Toch wel 4 boterhammen met één kroket hè!quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:20 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb 4 boterhammen met kroket gegeten. Gewoon omdat ik het kon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, 4 boterhammen met 2 kroketten. Ik dacht ik maak het niet te gekquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:22 schreef Laureline het volgende:
[..]
Toch wel 4 boterhammen met één kroket hè!![]()
Volgens mij wordt jij erg opstandig van shakezakjes eten.
Dat heb je niet. je bent gewoon recal en je wil gewoon roken omdat je het van jezelf niet mag.quote:
Ik ook. Maar als we het doen zijn we lóóóósertttttts!quote:
Loveli doet een PFje!quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:30 schreef loveli het volgende:
Heb je ze niet nodig dan weet je ze precies te vinden, maar nu kan ik m'n diploma en cijferlijst nergens vinden. Zucht.
Ik ben niet gestopt, ik heb alleen 21 dagen niet gerookt. En ik doe niet aan falen, dus ik voel me ook nooit kut over mezelfquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:29 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Dat heb je niet. je bent gewoon recal en je wil gewoon roken omdat je het van jezelf niet mag.
Als jij zo graag buiten in de miezer, stinkend en met vergeelde vingers aan zo'n ransding wil lurken.
Moet je vooral doen. Kan je je daarna weer kut voelen omdat je een faalpaard bent.
Ahhh Anos, ik heb je gemistquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:29 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Dat heb je niet. je bent gewoon recal en je wil gewoon roken omdat je het van jezelf niet mag.
Als jij zo graag buiten in de miezer, stinkend en met vergeelde vingers aan zo'n ransding wil lurken.
Moet je vooral doen. Kan je je daarna weer kut voelen omdat je een faalpaard bent.
Gewoon meer dan een half uur gezochtquote:
Ik heb vaste plaatsen in huis voor portemonnee en sleutels, anders word ik gekquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:36 schreef neen het volgende:
[..]
Gewoon meer dan een half uur gezochthij lag onder de bank naast een laptop
Nou ja, OV, Rijbewijs enzo iig niet kwijt
En feli Vik
Wat ben je ook een lekker ding. Dat is ook lekker makkelijk. Mensen die niet aan falen doen zetten meestal alles op alles om te bereiken wat ze willen bereiken. Jij stelt jezelf geen doel, geen grens, geen deadline. Dus kán je ook niet falen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:34 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ben niet gestopt, ik heb alleen 21 dagen niet gerookt. En ik doe niet aan falen, dus ik voel me ook nooit kut over mezelf.
Laat door een prikchinees een naaldje in je oor prikken. Neemt de zin weg, onderdrukt de verslaving en als je mazzel hebt dan plakt ie ook nog een rustmagneetje in je oorschelp. Kan je over wrijven als je onrustig wordt. Bij mij op het werk wisten ze precies hoe laat het was als ik aan mn oor zat. Ik weet niet of het echt helpt. Ik gebruikte het meer als gimmick om vervelende mensen van mn kamer te jagen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook. Maar als we het doen zijn we lóóóósertttttts!![]()
<-- zelfs van die smiley krijg ik trek
Je hebt rookpauze.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:47 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben al drie keer gestopt met roken. Vandaar dat ik deze keer het stoppen maar achterwege laat
.
Ik leg m'n sleutels, portemonnee, mp3speler en telefoon ook altijd bij elkaar op dezelfde plak maar deze keer had ik m'n telefoon nog in m'n broekzak, mp3speler op de eettafel, sleutels in de fiets en de portemonnee onder de bank naast een laptop.... niet eens mijn laptopquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb vaste plaatsen in huis voor portemonnee en sleutels, anders word ik gek
Ik zit op m'n werk... Is het daar geschikt voor?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
zingen, keihard, is zo fijn als er niemand thuis is
http://www.faithy.nl/files/mis7.wma
liedje uit les-miserables, muziek dusquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zit op m'n werk... Is het daar geschikt voor?
Zing jij dat?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
zingen, keihard, is zo fijn als er niemand thuis is
http://www.faithy.nl/files/mis7.wma
yup!quote:
ik heb hier geen geluid.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
liedje uit les-miserables, muziek dus
Kwak zoekt nog mensen voor d'r koor.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
yup!
In het kader van de 'waar ben jij blij mee', kies ik met stip op één voor mijn stem
Probleem -> oplossing!quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:05 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Kwak zoekt nog mensen voor d'r koor.
Leiden - Nijmegen is niet echt bereisbaar:+quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:05 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Kwak zoekt nog mensen voor d'r koor.
Klinkt goed!quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yup!
In het kader van de 'waar ben jij blij mee', kies ik met stip op één voor mijn stem
Welk gedeelte van A'dam woon jij? Ik sportte vroeger bij Brightside Fitness, geen opgeblazen gedoe daarquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:10 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Probleem -> oplossing!
Ik zoek nog een sportschool. Ergens tussen Scheveningen en mijn huis. Maar ik haat sportscholen waar van die domme bimbo's achter de balie zitten.En dat is jammer, want dan valt de sportschool die het allerdichtste bij mijn huis zit af.
Hoe selecteer ik een fatsoenlijke sportschool, zonder overal langs te gaan?
Dat valt toch wel mee?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Leiden - Nijmegen is niet echt bereisbaar:+
Bezwijken voor is beter dan bezwijken onder. Verder kan ik er weinig positiefs over zeggen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben aan het bezwijken voor Engelse Dropjes.
In Den Haag is ok dus? Ik weet namelijk niet waar jouw huis woont.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:10 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Probleem -> oplossing!
Ik zoek nog een sportschool. Ergens tussen Scheveningen en mijn huis. Maar ik haat sportscholen waar van die domme bimbo's achter de balie zitten.En dat is jammer, want dan valt de sportschool die het allerdichtste bij mijn huis zit af.
Hoe selecteer ik een fatsoenlijke sportschool, zonder overal langs te gaan?
Ik woon niet in Amsterdam. Ik logeer er wel regelmatig.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Welk gedeelte van A'dam woon jij? Ik sportte vroeger bij Brightside Fitness, geen opgeblazen gedoe daar
Ik dacht dat, omdat je na de meet de vorige keer ook naar A'dam gingquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:20 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik woon niet in Amsterdam. Ik logeer er wel regelmatig.
Ik woon in het Westland. Ten zuiden van Den Haag dus.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:20 schreef Laureline het volgende:
[..]
In Den Haag is ok dus? Ik weet namelijk niet waar jouw huis woont.
Mijn vriend woont in Amsterdam. Vandaar.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik dacht dat, omdat je na de meet de vorige keer ook naar A'dam ging
Voor Kim werkt het klaarblijkelijk super, voor mij zou dat omgekeerd werken.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:48 schreef loveli het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een goede instelling, van k_i_m. Er zijn mensen genoeg die als ze een keer "van de wagen vallen" meteen in zo'n dip zitten, dat ze er niet meer opklimmen.
Schatz, vertel 's: hoe gaat het met je? Ik lees verontrustende berichten. En hoe is het met je moeder?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:37 schreef Vivi het volgende:
TVPretzel. Oh nee, die heb ik gisteravond al opgegeten.
Gevonden!quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:33 schreef k_i_m het volgende:
Hee, je hebt toch een soort van getuigschriften enzo, die je door je baas kan laten tekenen als je weg gaat? Hoe werkt dat eigenlijk, moet je dat van internet downloaden?
Probeer het uit je hoofd te zetten, je moet niet zo op het stoppen focussen. Probeer je gedachten op iets anders zetten. Bedenk wie je nog allemaal een verjaardagskaart moet sturen, heb je nog een goed boek waar je in kan duiken, hoe lang is het geleden dat je de vloer achter de wasmachine hebt gesopt. Dat soort dingen. Leidt jezelf af.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor Kim werkt het klaarblijkelijk super, voor mij zou dat omgekeerd werken.
Want dan ben ik niet officieel gestopt dus als ik me dan klote voel kan ik er net zo goed eentje opsteken en morgen opnieuw beginnen met niet stoppen![]()
Ik zie wel alwéér op tegen vanavond
Ik weet er denk wel een in het volgende dorp waar ze leuke groepslessen doen op de tijden die ik handig vind.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:37 schreef Isabeau het volgende:
Liejannuh, ik vrees dat je toch een sportschool moet binnenstappen om te kijken of het iets is. Zijn er geen mensen op je werk die ergens sporten en er iets over kunnen zeggen?
Kut en Kutquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Schatz, vertel 's: hoe gaat het met je? Ik lees verontrustende berichten. En hoe is het met je moeder?
Ik kijk je posthistory wel even naquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Kut en Kut.
Sorry, je bent heel lief dat je ernaar vraagt maar ik heb vanochtend al een heel relaas gedaan en heb er nu ff de puf niet meer voor.
In short; moeders maakt het niet lang meer en wb mezelf is het afwachten wat er precies aan de hand is.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:52 schreef Vivi het volgende:
Ja dat vind ik ook heel erg, ik zou me helemaal op haar en *het afscheid* "willen" focussen nu maar ik ben totally stressed out over mijn eigen gezondheid. Als ik die kleine kabouter hier niet rond had lopen was ik nu fijn in bed gaan liggen met de dekens over mijn hoofd totdat alles weer goed was.
Wat ontzettend lief gezegd.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:31 schreef ColdFeet het volgende:
Dat kan ik wel begrijpenMaar gelukkig is de kabouter er wèl; het geeft jou een reden om door te gaan in deze rotperiode en ik weet zeker dat ie voor je moeder een grote bron van vreugde is
Sterkte, meis
En ontzettend wáár. Ik zag op de Hyves van Viev d'r moeder bij WieWatWaar van vandaag nog een hele lieve foto van Viev en Dean staan, dus OF hij (en zij!) een bron van vreugde zijn!quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:31 schreef ColdFeet het volgende:
Dat kan ik wel begrijpenMaar gelukkig is de kabouter er wèl; het geeft jou een reden om door te gaan in deze rotperiode en ik weet zeker dat ie voor je moeder een grote bron van vreugde is
Sterkte, meis
Thanks, en dat is ook zo, dat zeggen we ook heel vaak tegen elkaarquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:31 schreef ColdFeet het volgende:
Sterkte, meis
*instelt als bureaublad*quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
![]()
Ik vond vanochtend een kaartje op mijn bureau met:
[ afbeelding ]
Sterkte Vivi.
Ik vind het mooi!quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:34 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en net op verzoek, omdat Yashaaaaa wilde weten of ik echt zo'n disneystem had
http://www.faithy.nl/files/klein.wma
best goed gelukt, eigenlijks :")
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:09 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet waarom Clau, maar van die spreuk ga ik haast zitten janken.
Prachtig.
Dat zit er helaas niet in zoals het er nu uitziet. Ik word pas in februari geopereerd (datum weet ik nog niet) en de uitslag komt pas weer een paar weken dáár na. En aangezien mijn mama 2 weken geleden nog "een paar weken tot een maand" kreeg...quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.![]()
Vief, ik vind je zo sterk! Ik hoop voor je dat je snel uitsluitsel hebt over je eigen kwalen én dat je de hopelijk positieve uitslag nog met je moeder kan delen (als ik dat zo mag zeggen. Het lijkt mij iig dat ze dan met een geruster hart over haar eigen dochter kan sterven. Excuses als ik daarmee te persoonlijk word ofzo, het is lief bedoed iig).
Het zjin ook wel ontzettend nare en zware dingen die je te verstouwen krijgt.. Ook sterkte van mij toegewenst, ik hoop dat je heel snel in ieder geval de zorgen over je eigen gezondheid kwijt bent, en healthy blijkt te zijn, zodat je al/een hoop energie aan je mams kunt bestedenquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:29 schreef Vivi het volgende:
Jullie zijn schatten allemaal. Sorry dat ik het topic zo deprimeer. Hopelijk ben ik snel weer gezellig!
ik kan echt niets zeggen. ik kan het me niet voorstellen, ik wil het me niet voorstellen, ik weet ook niet wát ik uberhaupt kán zeggen, dus sorry als ik ontzettend ongeïnteresseerd lijk, maar ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen....quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat zit er helaas niet in zoals het er nu uitziet. Ik word pas in februari geopereerd (datum weet ik nog niet) en de uitslag komt pas weer een paar weken dáár na. En aangezien mijn mama 2 weken geleden nog "een paar weken tot een maand" kreeg.... (Je weet het natuurlijk nooit, maar erg waarschijnlijk is het dus niet).
Ik vind dat ook heel erg hoor. Ik heb zelfs getwijfeld om het te vertellen, uiteindelijk toch gedaan omdat ze toch alles van mij n gezicht af kan lezen.
Alsof het al niet moeilijk genoeg is voor d'r.
Snap ik wel hoor, ik zou het me zelf ook niet willen voorstellen en wb dit soort klotedingen speel ik ook altijd het liefste struisvogel omdat ik het me te erg aantrek. Alleen nu gaat het om mezelf en gaat dat struisvogel spelen wat minder makkelijkquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik kan echt niets zeggen. ik kan het me niet voorstellen, ik wil het me niet voorstellen, ik weet ook niet wát ik uberhaupt kán zeggen, dus sorry als ik ontzettend ongeïnteresseerd lijk, maar ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen....
sterkte, natuurlijk, maar zelfs dat is bijna een understatement....
Daar zijn wij voor, om dat aan te horenquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:29 schreef Vivi het volgende:
Jullie zijn schatten allemaal. Sorry dat ik het topic zo deprimeer. Hopelijk ben ik snel weer gezellig!
Maar Vievje (en dit bedoel ik op mijn allerbest!)... je moet je Google-zorgen niet al te zeer met je moeder delen denk ik hoor. Want zoals Co ook al zei, je zit jezelf gekker te maken dan je zou moet doen, ook al is dat logisch en zouden meer mensen dat doen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat zit er helaas niet in zoals het er nu uitziet. Ik word pas in februari geopereerd (datum weet ik nog niet) en de uitslag komt pas weer een paar weken dáár na. En aangezien mijn mama 2 weken geleden nog "een paar weken tot een maand" kreeg.... (Je weet het natuurlijk nooit, maar erg waarschijnlijk is het dus niet).
Ik vind dat ook heel erg hoor. Ik heb zelfs getwijfeld om het te vertellen, uiteindelijk toch gedaan omdat ze toch alles van mij n gezicht af kan lezen.
Pff, wat naar...quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nu met je nieuwe lijf kunnen ze je dáár in ieder geval niet op afwijzen, een mooi koppie had je de hele tijd al en je schijnt ook nog te kunnen zingen (kan hier niets afluisteren).... waag het erop!quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:37 schreef motorbloempje het volgende:
kwak: ik wil dan weer heel graag opera kunnen zingen![]()
chick: zingen is echt mijn grote uitlaatklepik vind 't zo heerlijk! Heb me zelfs een keer opgegeven voor Idols, maar ben nooit naar de audities gegaan
![]()
Ik heb daar iig geen goede ervaringen mee. Ik ben ooit eens terug gegaan naar de mango met een trui die blijkbaar alleen op de hand gewassen mocht worden. Alleen zat er geen bonnetje in de trui met wasvoorschriften. Dus ik heb 'm op 30 graden gewassen in de machine, maar met minder toeren later centrifugeren (ik vermoedde al iets). Helaas toch gekrompen, maar in de winkel waren ze ervan overtuigd dat ik het bonnetje er zelf had uitgeknipt... Maar misschien is de H&M coulanter.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nu met je nieuwe lijf kunnen ze je dáár in ieder geval niet op afwijzen, een mooi koppie had je de hele tijd al en je schijnt ook nog te kunnen zingen (kan hier niets afluisteren).... waag het erop!![]()
@Vivi: je weet dat ik aan je denk. Ik vind het gewoon kut dat je in zo'n situatie zit.
Nog even een egodingetje: ik heb 2 maanden geleden een blouse gekocht bij de H&M. Nu is die tijdens het strijken volledig vernaggeld (lees: scheuren). Ik heb niet te heet gestreken. Wel heb ik een stijfmiddel gebruikt. Bonnetje heb ik niet meer. Hoe schatten jullie de kans in dat ik nog wat geld terug krijg cq een nieuwe blouse mag uitzoeken? Of is dit een gevalletje "eigen schuld"?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:53 schreef kwakveense het volgende:
ik zal even kijken, heb wel twee kleine stukjes waar ik solo zing,
muziekgeblaat en linkjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan je spoilers niet openen
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
Nonsens, het valt alleen meer op bij leuke mensen omdat het je emotioneel raakt. (de grootste klootzak uit mijn klas was als eerste dood op zijn 19equote:Op woensdag 21 januari 2009 16:54 schreef Tinkepink het volgende:
Raar is dat toch dat echt nare dingen alleen leuke en lieve mensen lijken te overkomen. De kutwijfen, etterbakken en klootzakken van deze wereld lijken we immuum te zijn voor alles wat naar ziekte, pech en tegenslag ruikt.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:58 schreef kwakveense het volgende:
ik heb m inmiddels uit de spoiler gehaald, hij doet echt RAAAARRRR
Als je nekharen overeind gaan staan dan heb je het vast niet helemaal geluisterdquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:02 schreef cyclechick het volgende:
Op die eerste hoor ik alleen een heel koor, en niet perse jou? (en dat is echt een van de weinige muziekdingen waar echt al mijn haren overeind van gaan staan -niet positief, no offence)
De tweede vind ik mooier, en je hebt wel een heel mooie stem! en ik bewonder je mooie dramatische blik die je erbij doet
Het was een kaartje van een collega van me. Zij is begin dit jaar haar vader verloren die al een tijdje ziek was (maar ineens ging het dan toch heel snel...). Het is wrang om zoiets te delen, maar het is ook fijn om begrepen te worden.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:41 schreef ColdFeet het volgende:
Claudia, wat lief, dat kaartje! Stond er een afzender op, of was het gewoon van een anonieme collega? Jij hebt natuurlijk ook een zware tijd achter de rug, ik hoop dat de feestdagen je een beetje zijn meegevallen.
hihihi, geeftnietquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:02 schreef cyclechick het volgende:
Op die eerste hoor ik alleen een heel koor, en niet perse jou? (en dat is echt een van de weinige muziekdingen waar echt al mijn haren overeind van gaan staan -niet positief, no offence)
De tweede vind ik mooier, en je hebt wel een heel mooie stem! en ik bewonder je mooie dramatische blik die je erbij doet
quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je nekharen overeind gaan staan dan heb je het vast niet helemaal geluisterd
Vanaf 2:45 hoor je een engel zingen en ik denk dat dat kwakveense is
en ik op jouquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:06 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hihihi, geeftnietik vidn koren ook vaak niet mooi, en mn eigen koor ook niet. ik zing een stukje over het koor heen, ergens halverwege
de dramatische blik met aan gewerkt worden... das een teveel aan spanning dat je zie top mn voorhoofd...
en Mo: thnx(ik probeerde net mezelf op te nemen met iets poppy's en datwas AFGRIJselijk... dus ik ben nog steeds jaloers op je...)
is dizzy ook jarig?quote:
*zingt*quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nonsens, het valt alleen meer op bij leuke mensen omdat het je emotioneel raakt. (de grootste klootzak uit mijn klas was als eerste dood op zijn 19eok, dat vond ik eigenlijk best heftig en erg, ook al was het een lul)
??quote:
Ik zou graag uberhaupt willen kunnen zingen. Of in iedergeval zorgen dat niet gelijk de hele buurt evacueert wanneer ik in een onbezonnen moment mijn bek opentrek, omdat ze denken dat er een natuurramp plaatsvindtquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en ik op jouwant ik wil ook zo mooi hoog en klassiek kunnen zingen
![]()
ja een soort...maar niet op een vervelende manier hoor!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:09 schreef cyclechick het volgende:
[..]
??
dat betekent vast niet: Oke, thanks, byebye?
De grote vraag is: heb je een opera- of een Disneystem?quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:08 schreef k_i_m het volgende:
[..]
*zingt*
...where Hector was the first of the gang
with a gun in his hand
and the first to do time
the first of the gang to die. Oh my.
Whehehe
Alleen bij de eerste gebeurde dat hequote:Op woensdag 21 januari 2009 17:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je nekharen overeind gaan staan dan heb je het vast niet helemaal geluisterd
Vanaf 2:45 hoor je een engel zingen en ik denk dat dat kwakveense is
t is op 0:45quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:11 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Alleen bij de eerste gebeurde dat heEn die duurt maar 2.30
but you've been barack-roll'dquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]dan heb je écht tijd teveel
Ja, dat dusquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:10 schreef cyclechick het volgende:
Ik zou graag uberhaupt willen kunnen zingen. Of in iedergeval zorgen dat niet gelijk de hele buurt evacueert wanneer ik in een onbezonnen moment mijn bek opentrek, omdat ze denken dat er een natuurramp plaatsvindt
O, nu zie ik dat er drie warenquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:11 schreef cyclechick het volgende:
Alleen bij de eerste gebeurde dat heEn die duurt maar 2.30
Morrissey!quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:08 schreef k_i_m het volgende:
[..]
*zingt*
...where Hector was the first of the gang
with a gun in his hand
and the first to do time
the first of the gang to die. Oh my.
Whehehe
Clau, dat kán ook niet, het enige waar je "dankbaar" (met een HELE grote "quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het was een kaartje van een collega van me. Zij is begin dit jaar haar vader verloren die al een tijdje ziek was (maar ineens ging het dan toch heel snel...). Het is wrang om zoiets te delen, maar het is ook fijn om begrepen te worden.
Ik heb geen flauw idee hoe ik anderen moet vertellen hoe kut ik me voel. Ik denk alleen maar aan mijn vader. In de bus naar de Uithof neem ik bijvoorbeeld alle ziekenhuisscènes in mijn hoofd door (hij lag in het UMC bij de Uithof). Dat is dan waarschijnlijk wat men 'verwerken' noemt. Het is een vervelend cliché, maar het klopt dat het ontzettend veel tijd kost. Ik ben er nu sinds juli mee bezig en vooralsnog kom ik nog steeds niet veel verder dan scènes in mijn hoofd doornemen. Begrijpen wat er gebeurd is of begrijpen wat het betekent dat hij er niet meer is doe ik nog steeds niet. Godzijdank zijn er de lichtpuntjes. Die houden me in ieder geval gaande, en dat is toch heel belangrijk.
Ik zou dan ook niet weten hoe je je voor kunt bereiden op de dood van een ouder, zoals Vivi nu geacht wordt te doen. Hoe kun je bewust genieten van de tijd die je nog samen hebt zonder bewust verdrietig te zijn om de eindigheid ervan? Ik zou er volslagen van in paniek raken. Denk ik. Maar goed, ik raakte in het ziekenhuis ook niet in paniek. Je doet wat je moet doen.
Geen van beiden. Mijn stem is wel uitermate geschikt voor het zingen van Morrisseyquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De grote vraag is: heb je een opera- of een Disneystem?
Ik wou dat ik zo'n sportieverd was als jijquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:17 schreef cyclechick het volgende:
Dude, ga es wat doen dan!
Ik heb al een tosti op en de verwarming aan![]()
Ga nu sporttas pakken/omkleden en dan mijn tosti er weer uit schoppen en boksen
quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:28 schreef motorbloempje het volgende:
mèn, er zit gewoon een willem nijholt academie hier
MBO opleiding, dat wel, maar er zijn binnenkort audities![]()
Ik zou bijna voor de lol auditie doen
http://www.roc-nijmegen.nl/wna/
Wauw, jij kan mooi zingenquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:53 schreef kwakveense het volgende:
(als reactie op moblo... en de spoiler deot raar zie ik! hij pakt mn signature mee!!)
(edit 2: de spoler doet t niet, dus ik haal m maar weg, sorry voor de topicvervuiling)
ik zal even kijken, heb wel twee kleine stukjes waar ik solo zing,
muziekgeblaat en linkjes:
t is wel een beetje vals, het hele koor zakt.. en t was mn eerste keer op t podium alleen voor het koor...dus ik bibber een beetje en ben en beetje hoog van de zenuwen...(dat, en het is nou niet echt mn volle opera stem... zie je mijn "voor" figuur ook? op de foto, voor het koor...aiaiaiai)
ennn in deze had ik voor t eerst een echte solo, maar hier kijk ik heel bangalsof ik in mn broek poep...en t orkest doet iets vaudt... en ik ben wel een beetje beter én dunner geworden sinds vorig jaar. (solo zit op 2.30 minuut)
dit ben ik niet, maar dit stuk ben ik nu hard aan aan t werken..heeeerlijk... (alleen dan een halfje hoger, dit is in barok-stemming)
ja, dat lijkt me ook erg leuk. Het inspreken/zingen van tekenfilms enzo lijkt me geweldig.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:02 schreef SHE het volgende:
Mo; jij hebt ook een goede stem. Je zou echt eens lessen moeten gaan volgen en iets met die stem moeten doen. Het is idd very disney en daar is een gigantische markt voor!
Ik kan jouw linkje niet openenquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, dat lijkt me ook erg leuk. Het inspreken/zingen van tekenfilms enzo lijkt me geweldig.
Had daarnet al 's zitten zoeken op casting meuk enzo, en misschien dat ik dat maar 's ga doen
Mooi!quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:53 schreef kwakveense het volgende:
ennn in deze had ik voor t eerst een echte solo, maar hier kijk ik heel bangalsof ik in mn broek poep...en t orkest doet iets vaudt... en ik ben wel een beetje beter én dunner geworden sinds vorig jaar. (solo zit op 2.30 minuut)
Klasgenoot van middelbare school deed dat. Hij zei dat het echt goed verdiende, en was er maar weinig tijd mee kwijtquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, dat lijkt me ook erg leuk. Het inspreken/zingen van tekenfilms enzo lijkt me geweldig.
Had daarnet al 's zitten zoeken op casting meuk enzo, en misschien dat ik dat maar 's ga doen
èrg hè?quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:31 schreef Greys het volgende:
Kwak en Mo, ik ben jaloers op jullie! Wees maar heel blij met jullie talent!
Wat ik ook nog zo leuk vond was dat Mo, ruige motor- en lakchick als ik haar hier toch een beetje 'ken', gewoon een schattig Disney- en musicalmeisje blijkt te zijn!![]()
En nu ga ik aardappels schillen.quote:Eetlijstje voor vandaag:
O: brinta
T: ijsbergsla, tomaat, paprika, olijf, light mozarella, azijn, olie, peper
L: yoghurt met muesli
T: 1 volkoren knackebrod houmous, 1 volkoren knackebrod tehina (ben benieuwd hoe dat smaakt)
T: 2 bekers optimel
D: weet nog niet, geen inspiratie Ongeinspireerd maar lekker: zuurkoolstamppot
T: handje amandelen
quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:38 schreef Vivi het volgende:
Kijk wat ik net bezorgd krijg van mijn lieve vriendje!
[ afbeelding ]
Wat moooooooiquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:38 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]
Awww! Wat lief en mooi!quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:38 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]
Om me op te fleuren zei ie aan de telefoon.
(De sukkel wilde eerst nog doen alsof ie van niks wist).
Ja, daar is onderhand ook wel een praatgroep voor nodigquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:44 schreef sigme het volgende:
Wel ken ik Lighning McQueen, lokaal bekend als Bliksemekwien, misschien troost dat.
Wel goed! Nog geen bed, maar ik was langs m'n BFF en liet foto's zien en zij had allemaal leuke ideeën dus komt goedquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:30 schreef Isabeau het volgende:
Hoest met de kamer en de bedperikelen, PF?
Hoi miss Kwak, zeg, je bent ook hier wel wat afwezig / kort van stofquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:50 schreef kwakveense het volgende:
awww arme sigme!
verder komt er niks nuttigs uit mij meer geloof ik. ga lekker op de bank hangen, straks nog een paar cdeetjes kopiëren en dat is t wel weer voor vanavond (opgeruimd en was draait, afwas staat er nog maar dikke POEP tegen de afwas. dahaaag.)
Thank you! M'n mama heeft em al gehaald hoor ik net!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:41 schreef Anosmie het volgende:
PF! Als je toch in de AH rondstruint, neem gelijk even de Allerhande mee. Deze maand een goedkoop koken special:
Goedkoop en slim koken
Deze maand letten we op de kleintjes. Dat betekent economisch inkopen en slim koken. Met deze AllerHande zet je een voordelige, lekkere maaltijd op tafel. Elke dag weer!
Wat voor ideetjes allemaal?quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Wel goed! Nog geen bed, maar ik was langs m'n BFF en liet foto's zien en zij had allemaal leuke ideeën dus komt goedHad ik veeeel eerder moeten doen
!
Klinkt positiefquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:52 schreef P.F het volgende:
Wel goed! Nog geen bed, maar ik was langs m'n BFF en liet foto's zien en zij had allemaal leuke ideeën dus komt goedHad ik veeeel eerder moeten doen
!
Nou, er komt sowieso een vloer, van kliklaminaat die ik dan weer mee kan nemen, van grijs hout wss. (deze is van de gamma)quote:
Ja dan moet ik 2 uur met het OV, gaat niet zo werkenquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt positief(nog geen matras naar je kamer gesleept dus
)
Sigme, als je buikklachten hebt dan zijn spruitjes niet het meest handige etenDa's best zwaar.
Ik heb een enorm bord spinazie op(met aardappelpuree en een gebakken visje) (en appelmoes)
Ik heb geen klachten - 't ruimt lekker op zoquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt positief(nog geen matras naar je kamer gesleept dus
)
Sigme, als je buikklachten hebt dan zijn spruitjes niet het meest handige etenDa's best zwaar.
Hoe maak je spinazie op zo'n manier klaar dat je het zo kan etenquote:Ik heb een enorm bord spinazie op(met aardappelpuree en een gebakken visje) (en appelmoes)
*Geluisterd heeft*quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik roerbak het altijd lekker in de wok met wat knof, oesterzwammen en evt. wat sesamzaadjesquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb geen klachten - 't ruimt lekker op zo.
Die spruitjes moesten op. 't Zij zo.
[..]
Hoe maak je spinazie op zo'n manier klaar dat je het zo kan eten? Ik eet spinazie eigenlijk alleen in die totaal aan flarden gehakte variant, en dan bij wijze van saus.
Vers of diepvries?quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik roerbak het altijd lekker in de wok met wat knof, oesterzwammen en evt. wat sesamzaadjes.
Ok, de klassieker dus. Deze ken ik wel, ik stop die van Vivi in m'n geheugen (zeker omdat ik dit jaar ook oesterzwammen wil gaan telenquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:21 schreef Isabeau het volgende:
sigme, ik doe er niet zoveel mee hoor. Gewoon een enorme zak verse spinazie en dan koken met beetje zout en nootmuskaat. Zo vind ik het heerlijk en vers smaakt totaal anders dan die pakjes uit diepvries.
Vers, maar ik denk dat het ook wel kan met bladspinazie uit de diepvries?quote:
Och, het is gewoon een vrij ruwe en smaakvolle spinazie hoor.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nog nooit snijbiet gehadDaar ben ik ook wel benieuwd naar
Een snelle google tocht levert op: met een stamper, keukenmachine of staafmixer (??!). En veel mensen doen er ook nog aardappels bij. Dat maakt het misschien stampbaarderquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:37 schreef sigme het volgende:
Oh ja, die knolselderij. Ik heb eenmaal geprobeerd daarvan puree te maken. Met de pureeknijper. Dat werd driewerf niets. Hoe maak je puree van de gekookte knol? Met een staafmixer?
Wel bij de biologische.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:26 schreef sigme het volgende:
Mijn toepassingen smaken sowieso anders, omdat ik geen spinazie gebruik maar snijbiet / warmoes. Meer smaak dan spinazie, makkelijker te verbouwen, maar niet in de groentehandel verkrijgbaar.
Daar heeft men een iets hogere tolerantie jegens 'verlepping' en andere uiterlijke onfraaiheden.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wel bij de biologische.![]()
Het heet ook wel 'eeuwige spinazie'. Snij af en het groeit weer aan. Dus je kan het voor de sier neerzetten en opetenquote:Ik wil het graag in mijn tuin omdat het er zo übervrolijk uitziet.
Het is gewoon zonde om op te eten.
das liefquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoi miss Kwak, zeg, je bent ook hier wel wat afwezig / kort van stof.
Vergeet je niet dat je hier wel ook je hart uit mag storten? Dat doet de hele goegemeente hier, en terecht, dus wees welkom.
Ga je nog een keer uitgebreid vertellen wat je allemaal in de USA gaat doen en waarom ze jou speciaal uitgenodigd hebben enzo?
Oh, net als rabarber dus!quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:54 schreef sigme het volgende:
Het heet ook wel 'eeuwige spinazie'. Snij af en het groeit weer aan. Dus je kan het voor de sier neerzetten en opeten!
Ik heb de tirade gelezenquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:56 schreef kwakveense het volgende:
[..]
das liefhmmm k heb vanochtend een hele tirade gepost, maar voel me al een stukje beter, na t sporten en een fijne zangles, en met alle lieve reacties op mn filmpjes...
ben vooral erg moe, en heb geen leuke verhaaltjes meer te vertellen... dus vandaar.
mn amerika verhaal heb ik eventjes geen puf voor, ik ga wel een keer t hele verhaal vertellen incl. google maps plaatjesenzo
Zaaien: Ergens tussen maart en augustus. Had ik al gezegd dat het een makkelijke teelt isquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:57 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh, net als rabarber dus!![]()
Wanneer moet je het zaaien?
(Mijn tuin is nu nog een zandbak en over een tijdje weer een zandbak overwoekerd met nachtschade. En ik wil graag een sier- moestuin, maar heb nog niet heel veel kennis van zelf dingen laten groeien.)
quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:05 schreef sigme het volgende:
Met rabarber moet je wel voorzichtig zijn hoor! Je kan de plant doodeten en je kan jezelf ermee vergiftigen.
Rabarber niet doodmaken: 1e jaar niks oogsten, 2e jaar bijna niks. Daarna niet na half juli en altijd drie bladeren laten staan. (En beter niet de stelen afsnijden: rabarber is heel sterk maar kwetsbaar voor rot). (Oh ja- rabarber niet planten op een plek waar ooit (20 jaar) rabarber gestaan heeft).quote:
ff rechtermuisknop op linkje en dan koppeling opslaan als kiezenquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haaaai!
Ik wil ook Mo's muziekjes horenMaar hij doet het niet!
![]()
En een heeeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel voor Vivi en ook één voor Claudia! Kusje erbij? Okee dan!Mwah!
Oh en uiteraaaard: GEFELICITEERD VIKING!![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 21-01-2009 20:40:06 ]Ja doei.
Val jij niet ontzettend af, van elke dag zo weinig eten? En ik vind dat je overdag ook echt behoorlijk eenzijdig eetquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:18 schreef Sugar het volgende:
Ik heb niet bij kunnen lezen, maar ik zag wel hele mooie bloemen voor Vivi!Lief!
Maar ik zag ook BlaatschaaP die je sterkte wenste, zijn er nieuwe ontwikkelingen?Ik zou willen dat ik iets kon doen aan alles wat jij en je familie doormaakt... Echt
![]()
![]()
Viking, heb je een leuke verjaardag?
En ColdFeet, ben je alweer gewend aan het slankiegangetje (zoef!!!) hier?
Mijn lijstje van vandaag:
O: allbran + magere melk
T: allbran + magere melk again
L: gehakte spinazie (uit een potje, koud!) met een paar zongedroogde tomaatjes en twee plakjes kipfilet in snippers
T: cup-a-soup
S: 1 uur taebo!![]()
A: maaltijdsalade biefstuk teriyaki AH, zonder de pasta
Totaal gegeten: 945 kcal.
Totaal gesport, volgens valtaf.nl (aerobics) 420 kcal
Ik zal vanavond nog yoghurt nemen, want dit is te weinig, dat zie ik ook wel.
Hmm ik zou het niet echt weten, maar kan me voorstellen dat je nog zin hebt in iets.. Heb je geen lekkere yoghurt ofzo in huis?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:29 schreef Laureline het volgende:
Lijstje vandaag:
O: magere yoghurt met vieze bessen, grapefruitsap
T: 45 min crosstrainer
T: geroosterde volkorenboterham gekookt ei,mandarijn
T: volkorenboterham pindakaas, magere kwark, appel
L/D: spinazie met anderhalf rundertartaartje
T: 2 volkorenboterhammen ham
T: ham-augurkrolletjes en magere kwark
Volgens onze vrienden van het Voedingscentrum zit ik nu al op 1450 kcal (en ze zeggen ook iedere dag dat ik te vet eet! Horken!), maar ik voel me nog zo onbevredigd. Iemand nog tips?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:40 schreef P.F het volgende:
Toen ik mij gisternacht zo druk zat te maken over wanneer en hoe ik ging slapen in m'n kamer, heeft mr pf dit briefje opgehangen en die zag ik vanmiddag!! Ik vind dat altijd zo lief om opeens een briefje ergens te vinden
![]()
[ afbeelding ]
Ik had een enorme kom gemaakt, maar toen nog heel erg hongerquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:41 schreef cyclechick het volgende:
Brinta? Ik kan daar altijd wel een paar uur mee door, als ik een goede kom eet
Ohh wat een lieve hanenpootjesquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:40 schreef P.F het volgende:
Toen ik mij gisternacht zo druk zat te maken over wanneer en hoe ik ging slapen in m'n kamer, heeft mr pf dit briefje opgehangen en die zag ik vanmiddag!! Ik vind dat altijd zo lief om opeens een briefje ergens te vinden
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb een nieuwe blousequote:Op woensdag 21 januari 2009 16:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit ook met zoiets, Tink. Vorige week een broek thuisgekregen die ik online bij H&M had besteld, paste perfect, ik was 'm 1 keer en hij is zoveel wijder geworden dat 'ie me gewoon van m'n kont afzakt.. Ik heb de klantenservice gemaild, ben benieuwd wat ze zeggen!
Yeah baby!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe blouseHopelijk krijg jij ook goed nieuws.
Maar als je nu elke dag zoveel meer eet dan normaal, rek je misschien ook je maag uit?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik had een enorme kom gemaakt, maar toen nog heel erg honger. Normaal vult het mij ook wel ja, kan ik er ook makkelijk een paar uur mee door. Toen heb ik dubbel (of driedubbel) ontbeten. Dus probeerde ik het met brood. Dat was na 6 stuks nog niet genoeg. Crackers kon ik wel een heel pak van op. En dan om 12 uur weer net zoveel honger als op andere dagen, hoeveel ik er 's morgens ook in prop
. Begin dr een beetje gek van te worden.
Cutequote:Op woensdag 21 januari 2009 20:40 schreef P.F het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Goed gedaan! moest je al je vrouwelijke charmes in de strijd gooien, of deden ze helemaal niet moeilijk?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe blouseHopelijk krijg jij ook goed nieuws.
Ik durf geen rauw ei te etenquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:51 schreef sigme het volgende:
SHE heeft toch zo'n ontbijtshake met rauw ei? Dat zal wel vullen..
Wat eet je normaal? Kan het zijn dat je enorm loopt te pieken en dalen met je bloedsuiker? Eet je max elke 2 uur iets? In dat geval zou je toch bijna niet flauw kunnen zijn tussendoor (nou ja, als je gezonde dingen eet)quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:53 schreef Chicolate het volgende:
Mja ik moet sowieso gaan minderen in eten. Dat snap ik. Maar gister bijvoorbeeld, heb ik mijn normale hoeveelheden genomen ... en was ik de hele dag duizelig en hoofdpijn enzo. En 's avonds uiteindelijk alsnog weer gaan eten, omdat ik helemaal leeg en slap werd, rommelende buik etc. Echt heel erg raar, want ik verbrand niet meer, mijn lijf heeft niet meer nodig, maar toch schreeuwt het om voedsel. En ik kom aan als een idioot, dus verbranden doet het ook niet.
Normaal:quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:55 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Wat eet je normaal? Kan het zijn dat je enorm loopt te pieken en dalen met je bloedsuiker? Eet je max elke 2 uur iets? In dat geval zou je toch bijna niet flauw kunnen zijn tussendoor (nou ja, als je gezonde dingen eet)
Ik weet het niet eigenlijk, fruit is wel alleen maar suiker toch? misschien dat je dat beter kunt vervangen voor iets waar je wat langer op kunt teren? volkoren crackers ofzo, 2 per keer? Het lijkt mij op zich een vrij normale lijst nu, maar blijkbaar is het niet goed, anders zou je je niet zo voelen..quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Normaal:
O: stevige bak brinta
T: stuk fruit
L: 2 boterhammen met mager beleg
T: weer stuk fruit, glas/pak optimel oid
D: bord vol aardappelen, groente en vlees
T: yoghurt
Dat is mijn vrij normale lijst. En daar doe ik het meestal prima op. Maar na mijn D was ik nog steeds slapjes, en heb ik 'even' een stapel boterhammen weggewerkt. Pas tóen voelde ik me weer wat fitter. Is het veel gepiek? Ben wel vrij gevoelig met mn bloedsuiker ja, zeker als ik het veel gegeten heb in de dagen ervoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |