quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:40 schreef P.F het volgende:
Toen ik mij gisternacht zo druk zat te maken over wanneer en hoe ik ging slapen in m'n kamer, heeft mr pf dit briefje opgehangen en die zag ik vanmiddag!! Ik vind dat altijd zo lief om opeens een briefje ergens te vinden
![]()
[ afbeelding ]
Ik had een enorme kom gemaakt, maar toen nog heel erg hongerquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:41 schreef cyclechick het volgende:
Brinta? Ik kan daar altijd wel een paar uur mee door, als ik een goede kom eet
Ohh wat een lieve hanenpootjesquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:40 schreef P.F het volgende:
Toen ik mij gisternacht zo druk zat te maken over wanneer en hoe ik ging slapen in m'n kamer, heeft mr pf dit briefje opgehangen en die zag ik vanmiddag!! Ik vind dat altijd zo lief om opeens een briefje ergens te vinden
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb een nieuwe blousequote:Op woensdag 21 januari 2009 16:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit ook met zoiets, Tink. Vorige week een broek thuisgekregen die ik online bij H&M had besteld, paste perfect, ik was 'm 1 keer en hij is zoveel wijder geworden dat 'ie me gewoon van m'n kont afzakt.. Ik heb de klantenservice gemaild, ben benieuwd wat ze zeggen!
Yeah baby!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe blouseHopelijk krijg jij ook goed nieuws.
Maar als je nu elke dag zoveel meer eet dan normaal, rek je misschien ook je maag uit?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik had een enorme kom gemaakt, maar toen nog heel erg honger. Normaal vult het mij ook wel ja, kan ik er ook makkelijk een paar uur mee door. Toen heb ik dubbel (of driedubbel) ontbeten. Dus probeerde ik het met brood. Dat was na 6 stuks nog niet genoeg. Crackers kon ik wel een heel pak van op. En dan om 12 uur weer net zoveel honger als op andere dagen, hoeveel ik er 's morgens ook in prop
. Begin dr een beetje gek van te worden.
Cutequote:Op woensdag 21 januari 2009 20:40 schreef P.F het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Goed gedaan! moest je al je vrouwelijke charmes in de strijd gooien, of deden ze helemaal niet moeilijk?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe blouseHopelijk krijg jij ook goed nieuws.
Ik durf geen rauw ei te etenquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:51 schreef sigme het volgende:
SHE heeft toch zo'n ontbijtshake met rauw ei? Dat zal wel vullen..
Wat eet je normaal? Kan het zijn dat je enorm loopt te pieken en dalen met je bloedsuiker? Eet je max elke 2 uur iets? In dat geval zou je toch bijna niet flauw kunnen zijn tussendoor (nou ja, als je gezonde dingen eet)quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:53 schreef Chicolate het volgende:
Mja ik moet sowieso gaan minderen in eten. Dat snap ik. Maar gister bijvoorbeeld, heb ik mijn normale hoeveelheden genomen ... en was ik de hele dag duizelig en hoofdpijn enzo. En 's avonds uiteindelijk alsnog weer gaan eten, omdat ik helemaal leeg en slap werd, rommelende buik etc. Echt heel erg raar, want ik verbrand niet meer, mijn lijf heeft niet meer nodig, maar toch schreeuwt het om voedsel. En ik kom aan als een idioot, dus verbranden doet het ook niet.
Normaal:quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:55 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Wat eet je normaal? Kan het zijn dat je enorm loopt te pieken en dalen met je bloedsuiker? Eet je max elke 2 uur iets? In dat geval zou je toch bijna niet flauw kunnen zijn tussendoor (nou ja, als je gezonde dingen eet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |