abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65291240
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 18:02 schreef SHE het volgende:
Mo; jij hebt ook een goede stem. Je zou echt eens lessen moeten gaan volgen en iets met die stem moeten doen. Het is idd very disney en daar is een gigantische markt voor!
ja, dat lijkt me ook erg leuk. Het inspreken/zingen van tekenfilms enzo lijkt me geweldig.
Had daarnet al 's zitten zoeken op casting meuk enzo, en misschien dat ik dat maar 's ga doen
Ja doei.
pi_65291293
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 18:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, dat lijkt me ook erg leuk. Het inspreken/zingen van tekenfilms enzo lijkt me geweldig.
Had daarnet al 's zitten zoeken op casting meuk enzo, en misschien dat ik dat maar 's ga doen
Ik kan jouw linkje niet openen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_65291317
Hoi
pi_65291326
Hoest met de kamer en de bedperikelen, PF?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_65291334
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 16:53 schreef kwakveense het volgende:
ennn in deze had ik voor t eerst een echte solo, maar hier kijk ik heel bang alsof ik in mn broek poep...en t orkest doet iets vaudt... en ik ben wel een beetje beter én dunner geworden sinds vorig jaar. (solo zit op 2.30 minuut)
Mooi!
Zowel stem als Kwak zelf.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 januari 2009 @ 18:31:18 #206
163650 Greys
pi_65291349
Kwak en Mo, ik ben jaloers op jullie! Wees maar heel blij met jullie talent!

Wat ik ook nog zo leuk vond was dat Mo, ruige motor- en lakchick als ik haar hier toch een beetje 'ken', gewoon een schattig Disney- en musicalmeisje blijkt te zijn!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65291358
quote:

[..]

Klasgenoot van middelbare school deed dat. Hij zei dat het echt goed verdiende, en was er maar weinig tijd mee kwijt . Doen, als je leuke stem hebt (heb niet geluisterd ofzo verder)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_65291398
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 18:29 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik kan jouw linkje niet openen
rechtermuisknop en dan 'koppeling opslaan als:" kiezen, dan kun je'm opslaan
Ja doei.
pi_65291415
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 18:31 schreef Greys het volgende:
Kwak en Mo, ik ben jaloers op jullie! Wees maar heel blij met jullie talent!

Wat ik ook nog zo leuk vond was dat Mo, ruige motor- en lakchick als ik haar hier toch een beetje 'ken', gewoon een schattig Disney- en musicalmeisje blijkt te zijn!
èrg hè? en dank je

ik moet er soms ook wel om lachen. Vriend van me zat ook echt zo van"

"ben jij dat! maar het klinkt zo LIEF!"

nu ff eten
Ja doei.
pi_65291531
quote:
Eetlijstje voor vandaag:

O: brinta
T: ijsbergsla, tomaat, paprika, olijf, light mozarella, azijn, olie, peper
L: yoghurt met muesli
T: 1 volkoren knackebrod houmous, 1 volkoren knackebrod tehina (ben benieuwd hoe dat smaakt)
T: 2 bekers optimel
D: weet nog niet, geen inspiratie Ongeinspireerd maar lekker: zuurkoolstamppot
T: handje amandelen
En nu ga ik aardappels schillen.
  woensdag 21 januari 2009 @ 18:38:42 #211
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65291560
Kijk wat ik net bezorgd krijg van mijn lieve vriendje !

Om me op te fleuren zei ie aan de telefoon .

(De sukkel wilde eerst nog doen alsof ie van niks wist ).
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_65291599
Ohhhh, mooi Moblo!

Ik wilde dat ik dit nummer kon zingen, ik heb deze film vroeger echt zooooo vaak gezien
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 januari 2009 @ 18:40:28 #213
163650 Greys
pi_65291601
Potver Viev! Da's mooi!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65291612
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 18:38 schreef Vivi het volgende:

[ afbeelding ]
Wat ontzettend lief!
pi_65291617
quote:

[ afbeelding ]
Wat moooooooi !!!
pi_65291619
Zo Vivi! Wat een schat! Prachtig
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_65291628
quote:

[ afbeelding ]

Om me op te fleuren zei ie aan de telefoon .

(De sukkel wilde eerst nog doen alsof ie van niks wist ).
Awww! Wat lief en mooi! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65291641
Kwak wat zing je mooi Wanneer ga je weer optreden ??
pi_65291702
Goedeavond.
Ik heb de linkjes niet beluisterd maar wel bijgelezen. Vik 'feliteerd.
Vivi, sterkte, gebruik fok en dit topic waar nuttig, daar is het voor. Ik struisvogel gewoon verder door het leven (the horror, the horror). Wel ken ik Lighning McQueen, lokaal bekend als Bliksemekwien, misschien troost dat.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 21 januari 2009 @ 18:48:24 #220
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65291821
mooooie bloemen viv, wat liev!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_65291828
Sinds gisteravond verlaat vast voedsel mijn lichaam in rap tempo, nauwelijks verteerd. Maar verder voel ik me al wel weer wat beter. Vandaag dan maar heel langzaam gehouthakt.

• Half bakje slappe brinta
  • Twee boterhammen (bakker), beetje kaas
    - toiletbezoek
  • 2 opkikkers dan maar
  • 1 aardappel, lading spruitjes
    * knijpt billen samen en hoopt dat de boel binnenblijft
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      woensdag 21 januari 2009 @ 18:49:21 #222
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_65291851
    quote:
    Op woensdag 21 januari 2009 18:44 schreef sigme het volgende:
    Wel ken ik Lighning McQueen, lokaal bekend als Bliksemekwien, misschien troost dat.
    Ja, daar is onderhand ook wel een praatgroep voor nodig .
      woensdag 21 januari 2009 @ 18:50:10 #223
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_65291883
    awww arme sigme!

verder komt er niks nuttigs uit mij meer geloof ik. ga lekker op de bank hangen, straks nog een paar cdeetjes kopiëren en dat is t wel weer voor vanavond (opgeruimd en was draait, afwas staat er nog maar dikke POEP tegen de afwas. dahaaag.)
    Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
    Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
    Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
    pi_65291952
    quote:
    Op woensdag 21 januari 2009 18:30 schreef Isabeau het volgende:
    Hoest met de kamer en de bedperikelen, PF?
    Wel goed! Nog geen bed, maar ik was langs m'n BFF en liet foto's zien en zij had allemaal leuke ideeën dus komt goed Had ik veeeel eerder moeten doen !
    pi_65292079
    quote:
    Op woensdag 21 januari 2009 18:50 schreef kwakveense het volgende:
    awww arme sigme!

verder komt er niks nuttigs uit mij meer geloof ik. ga lekker op de bank hangen, straks nog een paar cdeetjes kopiëren en dat is t wel weer voor vanavond (opgeruimd en was draait, afwas staat er nog maar dikke POEP tegen de afwas. dahaaag.)
    Hoi miss Kwak, zeg, je bent ook hier wel wat afwezig / kort van stof .
    Vergeet je niet dat je hier wel ook je hart uit mag storten? Dat doet de hele goegemeente hier, en terecht, dus wees welkom.

Ga je nog een keer uitgebreid vertellen wat je allemaal in de USA gaat doen en waarom ze jou speciaal uitgenodigd hebben enzo?
    pi_65292191
    Ik ben ook benieuwd naar de USA details!
    pi_65292253
    Zometeen eten Aardappelpuree met karbonade met honing-mosterd marinade en stoofpeertjes Toetje is yoghurt met appel en kaneel
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
    pi_65292340
    quote:
    Op woensdag 21 januari 2009 10:41 schreef Anosmie het volgende:
    PF! Als je toch in de AH rondstruint, neem gelijk even de Allerhande mee. Deze maand een goedkoop koken special:
    Goedkoop en slim koken
    Deze maand letten we op de kleintjes. Dat betekent economisch inkopen en slim koken. Met deze AllerHande zet je een voordelige, lekkere maaltijd op tafel. Elke dag weer!
    Thank you! M'n mama heeft em al gehaald hoor ik net!!
    pi_65292368
    We aten patat, ik niet maar wel een paar gejat, en nu doet mijn buik pijn en hij borrelt etc .
    pi_65292391
    quote:
    Op woensdag 21 januari 2009 18:52 schreef P.F het volgende:

[..]

Wel goed! Nog geen bed, maar ik was langs m'n BFF en liet foto's zien en zij had allemaal leuke ideeën dus komt goed Had ik veeeel eerder moeten doen !
    Wat voor ideetjes allemaal?
    pi_65292569
    quote:
    Op woensdag 21 januari 2009 18:52 schreef P.F het volgende:

Klinkt positief (nog geen matras naar je kamer gesleept dus )

Sigme, als je buikklachten hebt dan zijn spruitjes niet het meest handige eten Da's best zwaar.

Ik heb een enorm bord spinazie op (met aardappelpuree en een gebakken visje) (en appelmoes)
    pi_65292588
    O, de Allerhande van volgende maand gaat over slank koken
    pi_65292617
    quote:
    Op woensdag 21 januari 2009 19:04 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wat voor ideetjes allemaal?
    Nou, er komt sowieso een vloer, van kliklaminaat die ik dan weer mee kan nemen, van grijs hout wss. (deze is van de gamma)

en een sfeerhaard ooit als ik geld heb

En een groot bureau/tafel.. En ik wil nog graag een klein koelkastje, combi magnetron en een nespresso ding, maar dat zijn nu nog gewoon dromen Maar dan zou ik daar nog een plekje voor moeten bedenken en meer hoeft er niet in denk ik

Alleen 't bed ben ik nog niet over uit!
    pi_65292637
    quote:
    Op woensdag 21 januari 2009 19:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Sigme, als je buikklachten hebt dan zijn spruitjes niet het meest handige eten Da's best zwaar.

Ik heb een enorm bord spinazie op (met aardappelpuree en een gebakken visje) (en appelmoes)
    Ja dan moet ik 2 uur met het OV, gaat niet zo werken
    pi_65292716
    quote:
    Op woensdag 21 januari 2009 19:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb geen klachten - 't ruimt lekker op zo .
    Die spruitjes moesten op. 't Zij zo.
    quote:
    Hoe maak je spinazie op zo'n manier klaar dat je het zo kan eten ? Ik eet spinazie eigenlijk alleen in die totaal aan flarden gehakte variant, en dan bij wijze van saus.
      woensdag 21 januari 2009 @ 19:16:52 #236
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_65292757
    quote:

[..]

*Geluisterd heeft*

Zou ik zeker doen! Je klinkt echt schattig en bubbly!

Kwakz0r, jij hebt een prachtige heldere stem zeg, en je ziet er zo koninklijk uit in die filmpjes!
      woensdag 21 januari 2009 @ 19:19:23 #237
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_65292837
    En mijn hele woonkamer ruikt naar blommetjes !
      woensdag 21 januari 2009 @ 19:20:13 #238
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_65292864
    quote:
    Op woensdag 21 januari 2009 19:15 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb geen klachten - 't ruimt lekker op zo .
    Die spruitjes moesten op. 't Zij zo.
    [..]

Hoe maak je spinazie op zo'n manier klaar dat je het zo kan eten ? Ik eet spinazie eigenlijk alleen in die totaal aan flarden gehakte variant, en dan bij wijze van saus.
    Ik roerbak het altijd lekker in de wok met wat knof, oesterzwammen en evt. wat sesamzaadjes .
    pi_65292878
    Wat een lieve bloemen Vivi! En succes
    pi_65292897
    sigme, ik doe er niet zoveel mee hoor. Gewoon een enorme zak verse spinazie en dan koken met beetje zout en nootmuskaat. Zo vind ik het heerlijk en vers smaakt totaal anders dan die pakjes uit diepvries.
    pi_65292922
    quote:
    Op woensdag 21 januari 2009 19:20 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik roerbak het altijd lekker in de wok met wat knof, oesterzwammen en evt. wat sesamzaadjes .
    Vers of diepvries?
    pi_65292925
    Spinazie roerbakken met knoflook is ook zalig
    pi_65293007
    Kwak voel je je al wat beter? Als het helpt: ik kan net aan drie halve (dus niet eens hele ) sit ups op m'n knieën.. Zie ook deze topics voor tips:
    Opdrukken voor n00bies #2
    Pushups voor newbies
    pi_65293089
    quote:
    Op woensdag 21 januari 2009 19:21 schreef Isabeau het volgende:
    sigme, ik doe er niet zoveel mee hoor. Gewoon een enorme zak verse spinazie en dan koken met beetje zout en nootmuskaat. Zo vind ik het heerlijk en vers smaakt totaal anders dan die pakjes uit diepvries.
    Ok, de klassieker dus. Deze ken ik wel, ik stop die van Vivi in m'n geheugen (zeker omdat ik dit jaar ook oesterzwammen wil gaan telen ) .

Mijn toepassingen smaken sowieso anders, omdat ik geen spinazie gebruik maar snijbiet / warmoes. Meer smaak dan spinazie, makkelijker te verbouwen, maar niet in de groentehandel verkrijgbaar.

Omdat de snijbiet nu echt op is en ik ziekig had ik deze week weer eens spinazie (diepvries) gekocht, ik vind dat nu wel echt heel flauw van smaak.

Maar goed, wegens succes dit jaar -al duurde het even voordat ik een goede bereiding had- wil ik komend jaar meer snijbiet zetten en dus zoek ik meer (spinazie-)recepten.
    pi_65293146
    Ik heb nog nooit snijbiet gehad Daar ben ik ook wel benieuwd naar
    pi_65293150
    Oesterzwammen kun je ook vaak gewoon in het bos vinden
      woensdag 21 januari 2009 @ 19:32:44 #247
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_65293281
    quote:
    Op woensdag 21 januari 2009 19:21 schreef sigme het volgende:

[..]

Vers of diepvries?
    Vers, maar ik denk dat het ook wel kan met bladspinazie uit de diepvries?
    Het lekkerste is wilde spinazie, vind ik!
    pi_65293324
    quote:
    Op woensdag 21 januari 2009 19:28 schreef Isabeau het volgende:
    Ik heb nog nooit snijbiet gehad Daar ben ik ook wel benieuwd naar
    Och, het is gewoon een vrij ruwe en smaakvolle spinazie hoor.
    Als je een beetje ruimte hebt kan je zo wat zaaien, het wil vast ook wel in pot of bak.

Tegenwoordige zijn er echt hele mooie soorten:

Maar de 'gewone groene' is het lekkerst.

(Je kan naar keuze je richten op blad of de ribben (de stelen dus)).
    pi_65293341
    Het ging eerder over knolselderij zag ik, bij deze nog een receptje uit de Allerhande van deze maand:

Knolselderijkoekjes: Meng een halve geraspte knolselderij met 1 ei en 1 el bloem. Voeg zout en versgemalen peper toe. Verhit een flinke laag olijfolie in de koekenpan en schep 3 kleine bergjes van het knolselderijmengsel los van elkaar in de pan. Druk ze met een spatel plat en bak ze aan beide kanten goudbruin. Keer de koekjes voorzichtig. Bak op deze manier in totaal 12 koekjes.

*gaat terug in lurkstand*
    That's what happens when you play catch without arms
    pi_65293415
    Oh ja, die knolselderij. Ik heb eenmaal geprobeerd daarvan puree te maken. Met de pureeknijper. Dat werd driewerf niets. Hoe maak je puree van de gekookte knol? Met een staafmixer?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')