èrg hè?quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:31 schreef Greys het volgende:
Kwak en Mo, ik ben jaloers op jullie! Wees maar heel blij met jullie talent!
Wat ik ook nog zo leuk vond was dat Mo, ruige motor- en lakchick als ik haar hier toch een beetje 'ken', gewoon een schattig Disney- en musicalmeisje blijkt te zijn!![]()
En nu ga ik aardappels schillen.quote:Eetlijstje voor vandaag:
O: brinta
T: ijsbergsla, tomaat, paprika, olijf, light mozarella, azijn, olie, peper
L: yoghurt met muesli
T: 1 volkoren knackebrod houmous, 1 volkoren knackebrod tehina (ben benieuwd hoe dat smaakt)
T: 2 bekers optimel
D: weet nog niet, geen inspiratie Ongeinspireerd maar lekker: zuurkoolstamppot
T: handje amandelen
quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:38 schreef Vivi het volgende:
Kijk wat ik net bezorgd krijg van mijn lieve vriendje!
[ afbeelding ]
Wat moooooooiquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:38 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]
Awww! Wat lief en mooi!quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:38 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]
Om me op te fleuren zei ie aan de telefoon.
(De sukkel wilde eerst nog doen alsof ie van niks wist).
Ja, daar is onderhand ook wel een praatgroep voor nodigquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:44 schreef sigme het volgende:
Wel ken ik Lighning McQueen, lokaal bekend als Bliksemekwien, misschien troost dat.
Wel goed! Nog geen bed, maar ik was langs m'n BFF en liet foto's zien en zij had allemaal leuke ideeën dus komt goedquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:30 schreef Isabeau het volgende:
Hoest met de kamer en de bedperikelen, PF?
Hoi miss Kwak, zeg, je bent ook hier wel wat afwezig / kort van stofquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:50 schreef kwakveense het volgende:
awww arme sigme!
verder komt er niks nuttigs uit mij meer geloof ik. ga lekker op de bank hangen, straks nog een paar cdeetjes kopiëren en dat is t wel weer voor vanavond (opgeruimd en was draait, afwas staat er nog maar dikke POEP tegen de afwas. dahaaag.)
Thank you! M'n mama heeft em al gehaald hoor ik net!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:41 schreef Anosmie het volgende:
PF! Als je toch in de AH rondstruint, neem gelijk even de Allerhande mee. Deze maand een goedkoop koken special:
Goedkoop en slim koken
Deze maand letten we op de kleintjes. Dat betekent economisch inkopen en slim koken. Met deze AllerHande zet je een voordelige, lekkere maaltijd op tafel. Elke dag weer!
Wat voor ideetjes allemaal?quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Wel goed! Nog geen bed, maar ik was langs m'n BFF en liet foto's zien en zij had allemaal leuke ideeën dus komt goedHad ik veeeel eerder moeten doen
!
Klinkt positiefquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:52 schreef P.F het volgende:
Wel goed! Nog geen bed, maar ik was langs m'n BFF en liet foto's zien en zij had allemaal leuke ideeën dus komt goedHad ik veeeel eerder moeten doen
!
Nou, er komt sowieso een vloer, van kliklaminaat die ik dan weer mee kan nemen, van grijs hout wss. (deze is van de gamma)quote:
Ja dan moet ik 2 uur met het OV, gaat niet zo werkenquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt positief(nog geen matras naar je kamer gesleept dus
)
Sigme, als je buikklachten hebt dan zijn spruitjes niet het meest handige etenDa's best zwaar.
Ik heb een enorm bord spinazie op(met aardappelpuree en een gebakken visje) (en appelmoes)
Ik heb geen klachten - 't ruimt lekker op zoquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt positief(nog geen matras naar je kamer gesleept dus
)
Sigme, als je buikklachten hebt dan zijn spruitjes niet het meest handige etenDa's best zwaar.
Hoe maak je spinazie op zo'n manier klaar dat je het zo kan etenquote:Ik heb een enorm bord spinazie op(met aardappelpuree en een gebakken visje) (en appelmoes)
*Geluisterd heeft*quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, dat lijkt me ook erg leuk. Het inspreken/zingen van tekenfilms enzo lijkt me geweldig.
Had daarnet al 's zitten zoeken op casting meuk enzo, en misschien dat ik dat maar 's ga doen
Ik roerbak het altijd lekker in de wok met wat knof, oesterzwammen en evt. wat sesamzaadjesquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb geen klachten - 't ruimt lekker op zo.
Die spruitjes moesten op. 't Zij zo.
[..]
Hoe maak je spinazie op zo'n manier klaar dat je het zo kan eten? Ik eet spinazie eigenlijk alleen in die totaal aan flarden gehakte variant, en dan bij wijze van saus.
Vers of diepvries?quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik roerbak het altijd lekker in de wok met wat knof, oesterzwammen en evt. wat sesamzaadjes.
Ok, de klassieker dus. Deze ken ik wel, ik stop die van Vivi in m'n geheugen (zeker omdat ik dit jaar ook oesterzwammen wil gaan telenquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:21 schreef Isabeau het volgende:
sigme, ik doe er niet zoveel mee hoor. Gewoon een enorme zak verse spinazie en dan koken met beetje zout en nootmuskaat. Zo vind ik het heerlijk en vers smaakt totaal anders dan die pakjes uit diepvries.
Vers, maar ik denk dat het ook wel kan met bladspinazie uit de diepvries?quote:
Och, het is gewoon een vrij ruwe en smaakvolle spinazie hoor.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nog nooit snijbiet gehadDaar ben ik ook wel benieuwd naar
Een snelle google tocht levert op: met een stamper, keukenmachine of staafmixer (??!). En veel mensen doen er ook nog aardappels bij. Dat maakt het misschien stampbaarderquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:37 schreef sigme het volgende:
Oh ja, die knolselderij. Ik heb eenmaal geprobeerd daarvan puree te maken. Met de pureeknijper. Dat werd driewerf niets. Hoe maak je puree van de gekookte knol? Met een staafmixer?
Wel bij de biologische.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:26 schreef sigme het volgende:
Mijn toepassingen smaken sowieso anders, omdat ik geen spinazie gebruik maar snijbiet / warmoes. Meer smaak dan spinazie, makkelijker te verbouwen, maar niet in de groentehandel verkrijgbaar.
Daar heeft men een iets hogere tolerantie jegens 'verlepping' en andere uiterlijke onfraaiheden.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wel bij de biologische.![]()
Het heet ook wel 'eeuwige spinazie'. Snij af en het groeit weer aan. Dus je kan het voor de sier neerzetten en opetenquote:Ik wil het graag in mijn tuin omdat het er zo übervrolijk uitziet.
Het is gewoon zonde om op te eten.
das liefquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoi miss Kwak, zeg, je bent ook hier wel wat afwezig / kort van stof.
Vergeet je niet dat je hier wel ook je hart uit mag storten? Dat doet de hele goegemeente hier, en terecht, dus wees welkom.
Ga je nog een keer uitgebreid vertellen wat je allemaal in de USA gaat doen en waarom ze jou speciaal uitgenodigd hebben enzo?
Oh, net als rabarber dus!quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:54 schreef sigme het volgende:
Het heet ook wel 'eeuwige spinazie'. Snij af en het groeit weer aan. Dus je kan het voor de sier neerzetten en opeten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |