ja, dat lijkt me ook erg leuk. Het inspreken/zingen van tekenfilms enzo lijkt me geweldig.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:02 schreef SHE het volgende:
Mo; jij hebt ook een goede stem. Je zou echt eens lessen moeten gaan volgen en iets met die stem moeten doen. Het is idd very disney en daar is een gigantische markt voor!
Ik kan jouw linkje niet openenquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, dat lijkt me ook erg leuk. Het inspreken/zingen van tekenfilms enzo lijkt me geweldig.
Had daarnet al 's zitten zoeken op casting meuk enzo, en misschien dat ik dat maar 's ga doen
Mooi!quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:53 schreef kwakveense het volgende:
ennn in deze had ik voor t eerst een echte solo, maar hier kijk ik heel bangalsof ik in mn broek poep...en t orkest doet iets vaudt... en ik ben wel een beetje beter én dunner geworden sinds vorig jaar. (solo zit op 2.30 minuut)
Klasgenoot van middelbare school deed dat. Hij zei dat het echt goed verdiende, en was er maar weinig tijd mee kwijtquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, dat lijkt me ook erg leuk. Het inspreken/zingen van tekenfilms enzo lijkt me geweldig.
Had daarnet al 's zitten zoeken op casting meuk enzo, en misschien dat ik dat maar 's ga doen
èrg hè?quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:31 schreef Greys het volgende:
Kwak en Mo, ik ben jaloers op jullie! Wees maar heel blij met jullie talent!
Wat ik ook nog zo leuk vond was dat Mo, ruige motor- en lakchick als ik haar hier toch een beetje 'ken', gewoon een schattig Disney- en musicalmeisje blijkt te zijn!![]()
En nu ga ik aardappels schillen.quote:Eetlijstje voor vandaag:
O: brinta
T: ijsbergsla, tomaat, paprika, olijf, light mozarella, azijn, olie, peper
L: yoghurt met muesli
T: 1 volkoren knackebrod houmous, 1 volkoren knackebrod tehina (ben benieuwd hoe dat smaakt)
T: 2 bekers optimel
D: weet nog niet, geen inspiratie Ongeinspireerd maar lekker: zuurkoolstamppot
T: handje amandelen
quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:38 schreef Vivi het volgende:
Kijk wat ik net bezorgd krijg van mijn lieve vriendje!
[ afbeelding ]
Wat moooooooiquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:38 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]
Awww! Wat lief en mooi!quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:38 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]
Om me op te fleuren zei ie aan de telefoon.
(De sukkel wilde eerst nog doen alsof ie van niks wist).
Ja, daar is onderhand ook wel een praatgroep voor nodigquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:44 schreef sigme het volgende:
Wel ken ik Lighning McQueen, lokaal bekend als Bliksemekwien, misschien troost dat.
Wel goed! Nog geen bed, maar ik was langs m'n BFF en liet foto's zien en zij had allemaal leuke ideeën dus komt goedquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:30 schreef Isabeau het volgende:
Hoest met de kamer en de bedperikelen, PF?
Hoi miss Kwak, zeg, je bent ook hier wel wat afwezig / kort van stofquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:50 schreef kwakveense het volgende:
awww arme sigme!
verder komt er niks nuttigs uit mij meer geloof ik. ga lekker op de bank hangen, straks nog een paar cdeetjes kopiëren en dat is t wel weer voor vanavond (opgeruimd en was draait, afwas staat er nog maar dikke POEP tegen de afwas. dahaaag.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |