quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:53 schreef kwakveense het volgende:
ik zal even kijken, heb wel twee kleine stukjes waar ik solo zing,
muziekgeblaat en linkjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan je spoilers niet openen
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
Nonsens, het valt alleen meer op bij leuke mensen omdat het je emotioneel raakt. (de grootste klootzak uit mijn klas was als eerste dood op zijn 19equote:Op woensdag 21 januari 2009 16:54 schreef Tinkepink het volgende:
Raar is dat toch dat echt nare dingen alleen leuke en lieve mensen lijken te overkomen. De kutwijfen, etterbakken en klootzakken van deze wereld lijken we immuum te zijn voor alles wat naar ziekte, pech en tegenslag ruikt.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:58 schreef kwakveense het volgende:
ik heb m inmiddels uit de spoiler gehaald, hij doet echt RAAAARRRR
Als je nekharen overeind gaan staan dan heb je het vast niet helemaal geluisterdquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:02 schreef cyclechick het volgende:
Op die eerste hoor ik alleen een heel koor, en niet perse jou? (en dat is echt een van de weinige muziekdingen waar echt al mijn haren overeind van gaan staan -niet positief, no offence)
De tweede vind ik mooier, en je hebt wel een heel mooie stem! en ik bewonder je mooie dramatische blik die je erbij doet
Het was een kaartje van een collega van me. Zij is begin dit jaar haar vader verloren die al een tijdje ziek was (maar ineens ging het dan toch heel snel...). Het is wrang om zoiets te delen, maar het is ook fijn om begrepen te worden.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:41 schreef ColdFeet het volgende:
Claudia, wat lief, dat kaartje! Stond er een afzender op, of was het gewoon van een anonieme collega? Jij hebt natuurlijk ook een zware tijd achter de rug, ik hoop dat de feestdagen je een beetje zijn meegevallen.
hihihi, geeftnietquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:02 schreef cyclechick het volgende:
Op die eerste hoor ik alleen een heel koor, en niet perse jou? (en dat is echt een van de weinige muziekdingen waar echt al mijn haren overeind van gaan staan -niet positief, no offence)
De tweede vind ik mooier, en je hebt wel een heel mooie stem! en ik bewonder je mooie dramatische blik die je erbij doet
quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je nekharen overeind gaan staan dan heb je het vast niet helemaal geluisterd
Vanaf 2:45 hoor je een engel zingen en ik denk dat dat kwakveense is
en ik op jouquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:06 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hihihi, geeftnietik vidn koren ook vaak niet mooi, en mn eigen koor ook niet. ik zing een stukje over het koor heen, ergens halverwege
de dramatische blik met aan gewerkt worden... das een teveel aan spanning dat je zie top mn voorhoofd...
en Mo: thnx(ik probeerde net mezelf op te nemen met iets poppy's en datwas AFGRIJselijk... dus ik ben nog steeds jaloers op je...)
is dizzy ook jarig?quote:
*zingt*quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nonsens, het valt alleen meer op bij leuke mensen omdat het je emotioneel raakt. (de grootste klootzak uit mijn klas was als eerste dood op zijn 19eok, dat vond ik eigenlijk best heftig en erg, ook al was het een lul)
??quote:
Ik zou graag uberhaupt willen kunnen zingen. Of in iedergeval zorgen dat niet gelijk de hele buurt evacueert wanneer ik in een onbezonnen moment mijn bek opentrek, omdat ze denken dat er een natuurramp plaatsvindtquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en ik op jouwant ik wil ook zo mooi hoog en klassiek kunnen zingen
![]()
ja een soort...maar niet op een vervelende manier hoor!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:09 schreef cyclechick het volgende:
[..]
??
dat betekent vast niet: Oke, thanks, byebye?
De grote vraag is: heb je een opera- of een Disneystem?quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:08 schreef k_i_m het volgende:
[..]
*zingt*
...where Hector was the first of the gang
with a gun in his hand
and the first to do time
the first of the gang to die. Oh my.
Whehehe
Alleen bij de eerste gebeurde dat hequote:Op woensdag 21 januari 2009 17:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je nekharen overeind gaan staan dan heb je het vast niet helemaal geluisterd
Vanaf 2:45 hoor je een engel zingen en ik denk dat dat kwakveense is
t is op 0:45quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:11 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Alleen bij de eerste gebeurde dat heEn die duurt maar 2.30
but you've been barack-roll'dquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]dan heb je écht tijd teveel
Ja, dat dusquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:10 schreef cyclechick het volgende:
Ik zou graag uberhaupt willen kunnen zingen. Of in iedergeval zorgen dat niet gelijk de hele buurt evacueert wanneer ik in een onbezonnen moment mijn bek opentrek, omdat ze denken dat er een natuurramp plaatsvindt
O, nu zie ik dat er drie warenquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:11 schreef cyclechick het volgende:
Alleen bij de eerste gebeurde dat heEn die duurt maar 2.30
Morrissey!quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:08 schreef k_i_m het volgende:
[..]
*zingt*
...where Hector was the first of the gang
with a gun in his hand
and the first to do time
the first of the gang to die. Oh my.
Whehehe
Clau, dat kán ook niet, het enige waar je "dankbaar" (met een HELE grote "quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het was een kaartje van een collega van me. Zij is begin dit jaar haar vader verloren die al een tijdje ziek was (maar ineens ging het dan toch heel snel...). Het is wrang om zoiets te delen, maar het is ook fijn om begrepen te worden.
Ik heb geen flauw idee hoe ik anderen moet vertellen hoe kut ik me voel. Ik denk alleen maar aan mijn vader. In de bus naar de Uithof neem ik bijvoorbeeld alle ziekenhuisscènes in mijn hoofd door (hij lag in het UMC bij de Uithof). Dat is dan waarschijnlijk wat men 'verwerken' noemt. Het is een vervelend cliché, maar het klopt dat het ontzettend veel tijd kost. Ik ben er nu sinds juli mee bezig en vooralsnog kom ik nog steeds niet veel verder dan scènes in mijn hoofd doornemen. Begrijpen wat er gebeurd is of begrijpen wat het betekent dat hij er niet meer is doe ik nog steeds niet. Godzijdank zijn er de lichtpuntjes. Die houden me in ieder geval gaande, en dat is toch heel belangrijk.
Ik zou dan ook niet weten hoe je je voor kunt bereiden op de dood van een ouder, zoals Vivi nu geacht wordt te doen. Hoe kun je bewust genieten van de tijd die je nog samen hebt zonder bewust verdrietig te zijn om de eindigheid ervan? Ik zou er volslagen van in paniek raken. Denk ik. Maar goed, ik raakte in het ziekenhuis ook niet in paniek. Je doet wat je moet doen.
Geen van beiden. Mijn stem is wel uitermate geschikt voor het zingen van Morrisseyquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De grote vraag is: heb je een opera- of een Disneystem?
Ik wou dat ik zo'n sportieverd was als jijquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:17 schreef cyclechick het volgende:
Dude, ga es wat doen dan!
Ik heb al een tosti op en de verwarming aan![]()
Ga nu sporttas pakken/omkleden en dan mijn tosti er weer uit schoppen en boksen
quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:28 schreef motorbloempje het volgende:
mèn, er zit gewoon een willem nijholt academie hier
MBO opleiding, dat wel, maar er zijn binnenkort audities![]()
Ik zou bijna voor de lol auditie doen
http://www.roc-nijmegen.nl/wna/
Wauw, jij kan mooi zingenquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:53 schreef kwakveense het volgende:
(als reactie op moblo... en de spoiler deot raar zie ik! hij pakt mn signature mee!!)
(edit 2: de spoler doet t niet, dus ik haal m maar weg, sorry voor de topicvervuiling)
ik zal even kijken, heb wel twee kleine stukjes waar ik solo zing,
muziekgeblaat en linkjes:
t is wel een beetje vals, het hele koor zakt.. en t was mn eerste keer op t podium alleen voor het koor...dus ik bibber een beetje en ben en beetje hoog van de zenuwen...(dat, en het is nou niet echt mn volle opera stem... zie je mijn "voor" figuur ook? op de foto, voor het koor...aiaiaiai)
ennn in deze had ik voor t eerst een echte solo, maar hier kijk ik heel bangalsof ik in mn broek poep...en t orkest doet iets vaudt... en ik ben wel een beetje beter én dunner geworden sinds vorig jaar. (solo zit op 2.30 minuut)
dit ben ik niet, maar dit stuk ben ik nu hard aan aan t werken..heeeerlijk... (alleen dan een halfje hoger, dit is in barok-stemming)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |