abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65284051
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 14:37 schreef Isabeau het volgende:
Liejannuh, ik vrees dat je toch een sportschool moet binnenstappen om te kijken of het iets is. Zijn er geen mensen op je werk die ergens sporten en er iets over kunnen zeggen?
Ik weet er denk wel een in het volgende dorp waar ze leuke groepslessen doen op de tijden die ik handig vind. En er zit een zwembad ( ) en een sauna ( ) bij. En ze zijn ook nog eens op zaterdag open.
En ik kan er paalfitness gaan doen.
  woensdag 21 januari 2009 @ 14:46:32 #102
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65284072
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 14:38 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Schatz, vertel 's: hoe gaat het met je? Ik lees verontrustende berichten. En hoe is het met je moeder?
Kut en Kut .

Sorry, je bent heel lief dat je ernaar vraagt maar ik heb vanochtend al een heel relaas gedaan en heb er nu ff de puf niet meer voor .

In short; moeders maakt het niet lang meer en wb mezelf is het afwachten wat er precies aan de hand is.

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_65284160
Dat is mooi kut Vivi. 2 keer mooi kut zelfs.
pi_65284197
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 14:46 schreef Vivi het volgende:

[..]

Kut en Kut .

Sorry, je bent heel lief dat je ernaar vraagt maar ik heb vanochtend al een heel relaas gedaan en heb er nu ff de puf niet meer voor .

In short; moeders maakt het niet lang meer en wb mezelf is het afwachten wat er precies aan de hand is.

Ik kijk je posthistory wel even na

Maar joh, wat rot. Allebei. Het lijkt me zo lastig om je op je moeder te focussen terwijl het met jou ook helemaal niet lekker gaat Ik duim voor goede uitslagen en hoop dat je moeder kan genieten van de tijd die ze nog heeft met jullie
  woensdag 21 januari 2009 @ 14:52:24 #105
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65284298
Ja dat vind ik ook heel erg, ik zou me helemaal op haar en *het afscheid* "willen" focussen nu maar ik ben totally stressed out over mijn eigen gezondheid. Als ik die kleine kabouter hier niet rond had lopen was ik nu fijn in bed gaan liggen met de dekens over mijn hoofd totdat alles weer goed was.
  woensdag 21 januari 2009 @ 15:08:06 #106
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_65284893
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 14:52 schreef Vivi het volgende:
Ja dat vind ik ook heel erg, ik zou me helemaal op haar en *het afscheid* "willen" focussen nu maar ik ben totally stressed out over mijn eigen gezondheid. Als ik die kleine kabouter hier niet rond had lopen was ik nu fijn in bed gaan liggen met de dekens over mijn hoofd totdat alles weer goed was.

Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_65285754
Dat kan ik wel begrijpen Maar gelukkig is de kabouter er wèl; het geeft jou een reden om door te gaan in deze rotperiode en ik weet zeker dat ie voor je moeder een grote bron van vreugde is

Sterkte, meis
  woensdag 21 januari 2009 @ 15:34:02 #108
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65285846
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:31 schreef ColdFeet het volgende:
Dat kan ik wel begrijpen Maar gelukkig is de kabouter er wèl; het geeft jou een reden om door te gaan in deze rotperiode en ik weet zeker dat ie voor je moeder een grote bron van vreugde is

Sterkte, meis
Wat ontzettend lief gezegd.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 januari 2009 @ 15:38:50 #109
163650 Greys
pi_65286051
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:34 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wat ontzettend lief gezegd.
En ontzettend wáár. Ik zag op de Hyves van Viev d'r moeder bij WieWatWaar van vandaag nog een hele lieve foto van Viev en Dean staan, dus OF hij (en zij!) een bron van vreugde zijn!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 21 januari 2009 @ 15:40:26 #110
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65286116
Arme VIvi ... kaarsje voor jou.
Prrrrr
pi_65286508
Wat een kutsituatie Vivi... Ik wens je veel kracht, en verder sluit ik me aan bij de wijze woorden van CF.
Are you pondering what I'm pondering?
  Vis een optie? woensdag 21 januari 2009 @ 15:49:54 #112
70532 loveli
N
pi_65286512
Ook een voor Vief. Langs de zijlijn kan ik niet veel meer doen dan dat, jammer genoeg. Ik gun je moeder, de kabouter en jou van harte een gerust gemoed en een goede tijd.
crap in = crap out
pi_65286856
Ach Vivi, wat naar. Uit wat je postte over jou en je moeder klinkt het wel alsof jullie in ieder geval enorm veel hebben genoten, en nog steeds genieten van elkaar, de liefde en levensvreugde spat ervanaf zeg maar. En dat is toch ook iets wat jullie allebei weer doorgeven aan de kabouter
Veel kracht gewenst de komende tijd
pi_65287063
quote:

Sterkte, meis

Ik vond vanochtend een kaartje op mijn bureau met:

Sterkte Vivi.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 januari 2009 @ 16:09:42 #115
163650 Greys
pi_65287259
Ik weet niet waarom Clau, maar van die spreuk ga ik haast zitten janken.
Prachtig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 21 januari 2009 @ 16:18:13 #116
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65287528
quote:

Sterkte, meis
Thanks, en dat is ook zo, dat zeggen we ook heel vaak tegen elkaar .
  woensdag 21 januari 2009 @ 16:19:41 #117
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65287567
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 16:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vond vanochtend een kaartje op mijn bureau met:

[ afbeelding ]

Sterkte Vivi.
*instelt als bureaublad* .

Mooi! Ik word er ook een beetje emo van .
pi_65287572
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 14:34 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en net op verzoek, omdat Yashaaaaa wilde weten of ik echt zo'n disneystem had

http://www.faithy.nl/files/klein.wma
best goed gelukt, eigenlijks :")
Ik vind het mooi!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65287624
Viev kusknuf
pi_65287659
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 16:19 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik vind het mooi!
dank !
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 januari 2009 @ 16:22:52 #121
163650 Greys
pi_65287670
MoBlo, ik kan je liedjes pas thuis luisteren hoor, strakkies! Ik ben heel benieuwd!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 21 januari 2009 @ 16:23:09 #122
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65287679
hele dikke knuffel en enorm veel sterkte voor viefje.....

*speechlesssssss*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_65287859
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 16:09 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet waarom Clau, maar van die spreuk ga ik haast zitten janken.
Prachtig.
Helemaal mee eens.

Vief, ik vind je zo sterk! Ik hoop voor je dat je snel uitsluitsel hebt over je eigen kwalen én dat je de hopelijk positieve uitslag nog met je moeder kan delen (als ik dat zo mag zeggen. Het lijkt mij iig dat ze dan met een geruster hart over haar eigen dochter kan sterven. Excuses als ik daarmee te persoonlijk word ofzo, het is lief bedoed iig).
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 21 januari 2009 @ 16:28:53 #124
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65287861
*langsrent*

Oh Viev Wat een enorme rottijd moet je nu doorgaan zeg... Ik weet niet echt wat te zeggen, maar iig héél véél sterkte voor jou en je moeder!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 21 januari 2009 @ 16:29:01 #125
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65287865
Jullie zijn schatten allemaal. Sorry dat ik het topic zo deprimeer . Hopelijk ben ik snel weer gezellig!
  woensdag 21 januari 2009 @ 16:29:22 #126
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65287883
dikke kus voor vivi, weeral, maar je verdient ze momenteel gewoon continu!

mo: je hebt een mooie stem!! dat musical-achige/pop kan ik dus niet, dus ik ben stikjaloers op je. ik kan alleen maar opera galmen :p

net wel echt een kick-ass zangles gehad. heerlijk! en een enrorme abs-workout, ik voel ze nooit zo goed al na een heftige zangles...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 21 januari 2009 @ 16:30:55 #127
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_65287938
*knuffelt Vief*

Die Loesje tekst is echt goed.
Doet me denken aan een liedje van Ede Staal die ik voor papa had uitgekozen:
t Het nog nooit, nog nooit zo donker west,
Of t wer altied wel weer licht...

Kusje voor jou, je mama en je kabouter.
Fok!bejaarde
  woensdag 21 januari 2009 @ 16:33:14 #128
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65288027
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 16:28 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.

Vief, ik vind je zo sterk! Ik hoop voor je dat je snel uitsluitsel hebt over je eigen kwalen én dat je de hopelijk positieve uitslag nog met je moeder kan delen (als ik dat zo mag zeggen. Het lijkt mij iig dat ze dan met een geruster hart over haar eigen dochter kan sterven. Excuses als ik daarmee te persoonlijk word ofzo, het is lief bedoed iig).
Dat zit er helaas niet in zoals het er nu uitziet. Ik word pas in februari geopereerd (datum weet ik nog niet) en de uitslag komt pas weer een paar weken dáár na. En aangezien mijn mama 2 weken geleden nog "een paar weken tot een maand" kreeg... . (Je weet het natuurlijk nooit, maar erg waarschijnlijk is het dus niet).

Ik vind dat ook heel erg hoor. Ik heb zelfs getwijfeld om het te vertellen, uiteindelijk toch gedaan omdat ze toch alles van mij n gezicht af kan lezen .

Alsof het al niet moeilijk genoeg is voor d'r .
pi_65288077
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 16:29 schreef Vivi het volgende:
Jullie zijn schatten allemaal. Sorry dat ik het topic zo deprimeer . Hopelijk ben ik snel weer gezellig!
Het zjin ook wel ontzettend nare en zware dingen die je te verstouwen krijgt.. Ook sterkte van mij toegewenst, ik hoop dat je heel snel in ieder geval de zorgen over je eigen gezondheid kwijt bent, en healthy blijkt te zijn, zodat je al/een hoop energie aan je mams kunt besteden
Edit, ik lees net je andere bericht. Wat ontzettend klote moet dat voelen zeg zolang je nog geen uitsluitsel hebt over je eigen situatie, kun je waarschijnlijk niks/weinig doen daaraan, en piekeren helpt zeker niet, dus breng je tijd toch nog zoveel mogelijk door met je moeder, en geniet van alle momenten met haar. (het klinkt gelijk zo belerend, maar dat is helemaal niet mijn bedoeling, ik kan je natuurlijk onmogelijk vertellen wat je moet doen.. Maar nou ja.. tis goed bedoeld, en hopelijk snap je het..)

Moblo: jeetje wat een sprookjesstem zeg Ik ben ineens gerustgesteld als je zegt dat je karaoke wil doen, dat durf ik nog wel te luisteren

Kwak: fijn dat je je weer beter voelt! Daarom hou ik zo van sporten: daarna kan ik altijd de hele wereld aan, met 1 hand

Terug van de bieb alwaar ik voor de verandering eens braaf heb gestudeerd over autisme en PTSS
Nu even iets eten en dan naar kickfun
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_65288081
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 16:33 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dat zit er helaas niet in zoals het er nu uitziet. Ik word pas in februari geopereerd (datum weet ik nog niet) en de uitslag komt pas weer een paar weken dáár na. En aangezien mijn mama 2 weken geleden nog "een paar weken tot een maand" kreeg... . (Je weet het natuurlijk nooit, maar erg waarschijnlijk is het dus niet).

Ik vind dat ook heel erg hoor. Ik heb zelfs getwijfeld om het te vertellen, uiteindelijk toch gedaan omdat ze toch alles van mij n gezicht af kan lezen .

ik kan echt niets zeggen. ik kan het me niet voorstellen, ik wil het me niet voorstellen, ik weet ook niet wát ik uberhaupt kán zeggen, dus sorry als ik ontzettend ongeïnteresseerd lijk, maar ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen....

sterkte, natuurlijk, maar zelfs dat is bijna een understatement....
Ja doei.
pi_65288112
Ik heb net mijn fiets opgehaald van het station (gister met de auto naar huis gekomen, dus hij stond er nog). Dat was 20-25 min. wandelen en toen op de fiets weer naar huis. Tussendoor nog even langs de Aldi geweest hier, maar dat was niet echt een succes. De verse producten waren echt bagger en voor de rest was het assortiment ook niet echt ruim. Ja, wel het assortiment koekjes/chocolaatjes/chipjes, maar die heb ik niet meegenomen . Het was wel goedkoop, maar niet echt voor herhaling vatbaar. De turkse winkel die ernaast zit is wel fijn!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65288187
kwak: ik wil dan weer heel graag opera kunnen zingen

chick: zingen is echt mijn grote uitlaatklep ik vind 't zo heerlijk! Heb me zelfs een keer opgegeven voor Idols, maar ben nooit naar de audities gegaan
Ja doei.
pi_65288202
Ik weet niets anders te zeggen dan; sterkte Vivi.
pi_65288223
Ik weet net als MoBlo zo vaak ook niet wat ik moet zeggen, en anderen zeggen het toch vaak beter, maar ik wens je ook heel veel sterkte. Wat een vreselijke tijd is dit voor je.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65288288
Dat is wel extra heftig Vivi!
Sterkte. Nog een keer!

Ik heb trek. En ik moet zo een uur fietsen. Geen briljante combinatie, want dan ga ik op de fiets al zitten bedenken wat voor ongezonds ik allemaal wel niet kan gaan eten als ik eenmaal thuis ben. En als ik dan helemaal pech heb, dan begin ik met eten en hou ik de rest van de avond niet op.
* Liejannuh eet nog maar een mueslireep en een appel.
  woensdag 21 januari 2009 @ 16:40:46 #136
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65288289
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 16:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik kan echt niets zeggen. ik kan het me niet voorstellen, ik wil het me niet voorstellen, ik weet ook niet wát ik uberhaupt kán zeggen, dus sorry als ik ontzettend ongeïnteresseerd lijk, maar ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen....

sterkte, natuurlijk, maar zelfs dat is bijna een understatement....
Snap ik wel hoor, ik zou het me zelf ook niet willen voorstellen en wb dit soort klotedingen speel ik ook altijd het liefste struisvogel omdat ik het me te erg aantrek. Alleen nu gaat het om mezelf en gaat dat struisvogel spelen wat minder makkelijk . En idd, wat moet je zeggen behalve "sterkte".
Dus voel je daar niet lullig over.

Ik ga vanaaf ook ff naar je stemmetje luisteren, ik word thans nog ff geterroriseerd door Lightning McQueen .
pi_65288312
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 16:29 schreef Vivi het volgende:
Daar zijn wij voor, om dat aan te horen

Claudia, wat lief, dat kaartje! Stond er een afzender op, of was het gewoon van een anonieme collega? Jij hebt natuurlijk ook een zware tijd achter de rug, ik hoop dat de feestdagen je een beetje zijn meegevallen.
pi_65288317
Mooie stem, MoBlo!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 januari 2009 @ 16:42:11 #139
163650 Greys
pi_65288330
quote:

[..]

Maar Vievje (en dit bedoel ik op mijn allerbest!)... je moet je Google-zorgen niet al te zeer met je moeder delen denk ik hoor. Want zoals Co ook al zei, je zit jezelf gekker te maken dan je zou moet doen, ook al is dat logisch en zouden meer mensen dat doen.
Die dokter had er verstand van en die kon jou toen geruststellen dat hoogstwaarschijnlijk gewoon goedaardig is en ZELFS als het die zeldzame tumor is, dat die dan goed aan te pakken is. Weet je nog? En als jij dan nu uitzaaiingen in je longen denkt te voelen, dat lijkt me dan wel erg zwaar voor je moeder als je daar al teveel je angsten over deelt. Probeer het alsjeblieft positief te blijven inzien. Ga er gewoon heel arrogant/optimistisch/realistisch (!!!!) van uit dat met jou gewoon alles goed komt! Voor jezelf, voor je mams, voor je meneer en je kabouter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65288355
quote:

[..]

Pff, wat naar... Ik kan me voorstellen dat je het liever niet had gezegd, maar ja, moeders weten nu eenmaal alles. Wat lijkt februari dan nog ver weg.

Ik wil je geen valse hoop geven, maar je hoort wel vaker dat mensen pas nà iets belangrijks sterven, ook al was ze niet lang meer gegeven. Maar als je je daar te veel aan vast houdt, is de klap des te groter als het toch eerder gebeurd...
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 21 januari 2009 @ 16:43:48 #141
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65288380
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 16:37 schreef motorbloempje het volgende:
kwak: ik wil dan weer heel graag opera kunnen zingen

chick: zingen is echt mijn grote uitlaatklep ik vind 't zo heerlijk! Heb me zelfs een keer opgegeven voor Idols, maar ben nooit naar de audities gegaan
Nu met je nieuwe lijf kunnen ze je dáár in ieder geval niet op afwijzen, een mooi koppie had je de hele tijd al en je schijnt ook nog te kunnen zingen (kan hier niets afluisteren).... waag het erop!

@Vivi: je weet dat ik aan je denk. Ik vind het gewoon kut dat je in zo'n situatie zit.

Nog even een egodingetje: ik heb 2 maanden geleden een blouse gekocht bij de H&M. Nu is die tijdens het strijken volledig vernaggeld (lees: scheuren). Ik heb niet te heet gestreken. Wel heb ik een stijfmiddel gebruikt. Bonnetje heb ik niet meer. Hoe schatten jullie de kans in dat ik nog wat geld terug krijg cq een nieuwe blouse mag uitzoeken? Of is dit een gevalletje "eigen schuld"?
pi_65288522
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 16:43 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nu met je nieuwe lijf kunnen ze je dáár in ieder geval niet op afwijzen, een mooi koppie had je de hele tijd al en je schijnt ook nog te kunnen zingen (kan hier niets afluisteren).... waag het erop!

@Vivi: je weet dat ik aan je denk. Ik vind het gewoon kut dat je in zo'n situatie zit.

Nog even een egodingetje: ik heb 2 maanden geleden een blouse gekocht bij de H&M. Nu is die tijdens het strijken volledig vernaggeld (lees: scheuren). Ik heb niet te heet gestreken. Wel heb ik een stijfmiddel gebruikt. Bonnetje heb ik niet meer. Hoe schatten jullie de kans in dat ik nog wat geld terug krijg cq een nieuwe blouse mag uitzoeken? Of is dit een gevalletje "eigen schuld"?
Ik heb daar iig geen goede ervaringen mee. Ik ben ooit eens terug gegaan naar de mango met een trui die blijkbaar alleen op de hand gewassen mocht worden. Alleen zat er geen bonnetje in de trui met wasvoorschriften. Dus ik heb 'm op 30 graden gewassen in de machine, maar met minder toeren later centrifugeren (ik vermoedde al iets). Helaas toch gekrompen, maar in de winkel waren ze ervan overtuigd dat ik het bonnetje er zelf had uitgeknipt... Maar misschien is de H&M coulanter.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 21 januari 2009 @ 16:50:13 #143
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65288553
Greysie, I know, en dat doe ik ook niet hoor! Mijn angstaanvallen bewaar ik wel voor als ik alleen ben .

Tinkje, ik zou het gewoon proberen, mij lukken dat soort dingen iig altijd wel .
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 januari 2009 @ 16:51:13 #144
163650 Greys
pi_65288578
Viev, vast ten overvloede, maar je weet dat je me altijd mag bellen he?
Ook als je een keer oppas voor je kabouter ofzo nodig hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65288598
Ik zie het al, Vivi is véél overtuigender dan ik!
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 21 januari 2009 @ 16:52:43 #146
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65288623
Viefke .

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_65288636
Tink ik zou het ook gewoon proberen!
Ik heb vaak zat van dat soort dingen (heb wel eens een hengsel van een leren tas afgetrokken toen ik heel hard bleef haken achter mijn stuur, maar had het bonnetje niet meer. Ben gewoon teruggegaan en heb net zo lang volgehouden dat het aan de tas lag tot ik mijn zin kreeg
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  woensdag 21 januari 2009 @ 16:53:58 #148
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65288653
(als reactie op moblo... en de spoiler deot raar zie ik! hij pakt mn signature mee!!)
(edit 2: de spoler doet t niet, dus ik haal m maar weg, sorry voor de topicvervuiling)

ik zal even kijken, heb wel twee kleine stukjes waar ik solo zing,

muziekgeblaat en linkjes:

t is wel een beetje vals, het hele koor zakt.. en t was mn eerste keer op t podium alleen voor het koor...dus ik bibber een beetje en ben en beetje hoog van de zenuwen...(dat, en het is nou niet echt mn volle opera stem... zie je mijn "voor" figuur ook? op de foto, voor het koor...aiaiaiai)
Bekijk deze YouTube-video

ennn in deze had ik voor t eerst een echte solo, maar hier kijk ik heel bang alsof ik in mn broek poep...en t orkest doet iets vaudt... en ik ben wel een beetje beter én dunner geworden sinds vorig jaar. (solo zit op 2.30 minuut)

dit ben ik niet, maar dit stuk ben ik nu hard aan aan t werken..heeeerlijk... (alleen dan een halfje hoger, dit is in barok-stemming)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 21 januari 2009 @ 16:54:31 #149
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65288668
Raar is dat toch dat echt nare dingen alleen leuke en lieve mensen lijken te overkomen. De kutwijfen, etterbakken en klootzakken van deze wereld lijken we immuum te zijn voor alles wat naar ziekte, pech en tegenslag ruikt.
pi_65288722
Ik zit ook met zoiets, Tink. Vorige week een broek thuisgekregen die ik online bij H&M had besteld, paste perfect, ik was 'm 1 keer en hij is zoveel wijder geworden dat 'ie me gewoon van m'n kont afzakt. . Ik heb de klantenservice gemaild, ben benieuwd wat ze zeggen!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')