quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:28 schreef k_i_m het volgende:
Nouja, ik vond het dus heel slim van mezelf inene.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:35 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja was het ook!! En nu ook bellen, he!!
quote:
Ik wist alleen maar voornamen en om nou naar de receptie te bellen voor ene Henk vond ik ook weer te ingewikkeldquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:37 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik ook! Ik snapte je verhaal alleen niet helemaal, in welke afdelingsagenda je nou keek (maar nu snap ik hem, van je huidig baan) en hoe je geen contactgegevens kon hebben als je er gesolliciteerd hebtMaar aangezien ik op sommige momenten NIET heel slim ben moet jij je dat vooral niet aantrekken
Jaaaaaa zie je, dat dacht ik al, dat je geen achternamen wist!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik wist alleen maar voornamen en om nou naar de receptie te bellen voor ene Henk vond ik ook weer te ingewikkeld.
En dan werk je er al een tijdje, en hoe langer je wacht, hoe belachelijker het wordt om te vragen!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaa zie je, dat dacht ik al, dat je geen achternamen wist!
Nou, eerlijk gezegd dacht ik stiekem dat je misschien heel de namen niet meer wistDat had iets voor mij kunnen zijn namelijk, op van de zenuwen gaan zitten solliciteren en dat je dan achteraf buiten staat en denkt 'verhip, hoe heten ze eigenlijk'? En zie daar dan maar weer eens met enig fatsoen achter te komen ja!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, eerlijk gezegd dacht ik stiekem dat je misschien heel de namen niet meer wistDat had iets voor mij kunnen zijn namelijk, op van de zenuwen gaan zitten solliciteren en dat je dan achteraf buiten staat en denkt 'verhip, hoe heten ze eigenlijk'? En zie daar dan maar weer eens met enig fatsoen achter te komen ja!
jij ookquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:43 schreef kwakveense het volgende:
ik voel me 10000 keer beter, en ga nu de deur uit, zangles. lat0rz.. jullie zijn lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, het moet wel met een vetjequote:Op woensdag 21 januari 2009 12:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee. Knolselderij is lekkerder
Beetje slagroom erbij, anos. Da's nog lekkerder. en een pietsie fijngehakte peterselie.
Ik vind het allang weer heerlijk om mijn eigen eten te koken! Vooral omdat de steak en lams-tjoppies me m'n neus uitkwamen. Ik kan nu weer gewoon veel groente en weinig vlees eten, veel lekkerder.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:51 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, het moet wel met een vetjeMijn meneer doet soms een klontje roomboter erdoor (niet te veel!). En wat je niet opkrijgt, kan je in de oven gratineren met een beetje geraspte kaas, de dag erna! Dat is weer de tip van ColdFeet.
Ben je alweer aan het bakken geslagen nu je weer thuis bent?
Ja, je kan best snel genoeg krijgen van vlees! Na 1 avondje Koreaanse barbecue denk ik ook altijd: nu de rest van de maand maar even vegetarisch doen. Maar hadden ze geen heerlijk fruit, of verse groente? Er groeit daar toch vanalles, heb ik het ideequote:Op woensdag 21 januari 2009 13:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het allang weer heerlijk om mijn eigen eten te koken! Vooral omdat de steak en lams-tjoppies me m'n neus uitkwamen. Ik kan nu weer gewoon veel groente en weinig vlees eten, veel lekkerder.
Ik krijg dit weekend geloof ik gasten, die ga ik 's lekker verwennen met uitgebreid eten en taart en lekkers
Veel vezels eten! En goed schijten voordat je de deur uitgaatquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:07 schreef AKnynke het volgende:
wat kan ik tegen diarree doen? heb niets in huis...en wil vanmiddag eigenlijk wel de deur uit. Tis niet zo erg, maar eens in de zoveel tijd meot het eruit..
je hebt pilletjes die je kan nemen zodat je een tijd lang niet naar de wc moet enzo... weet alleen niet hoe dat heet, zal zo wel ff googlenquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:07 schreef AKnynke het volgende:
wat kan ik tegen diarree doen? heb niets in huis...en wil vanmiddag eigenlijk wel de deur uit. Tis niet zo erg, maar eens in de zoveel tijd meot het eruit..
denk je dat ik er dan vanaf ben? Dan ga ik dat zo maar eens doen denk ik...quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:10 schreef Tinkepink het volgende:
Koffie drinken is ook nog een optie Nynke. Goed sterk en dan snel naar de wc. Dan ben je er vanaf.
Maar dan moet je niet mer eten natuurlijk!
NOuja, dat doe ik iig altijd als ik 's morgens een pruttelbuik heb. Buikje is daarna leegquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
denk je dat ik er dan vanaf ben? Dan ga ik dat zo maar eens doen denk ik...
Klopt hoor, het verse fruit van langs de weg is echt to die forquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:07 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, je kan best snel genoeg krijgen van vlees! Na 1 avondje Koreaanse barbecue denk ik ook altijd: nu de rest van de maand maar even vegetarisch doen. Maar hadden ze geen heerlijk fruit, of verse groente? Er groeit daar toch vanalles, heb ik het idee
Haha, dat doe ik idd ook wel. Net zoiets als idioot heet eten als je verkouden bentquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
NOuja, dat doe ik iig altijd als ik 's morgens een pruttelbuik heb. Buikje is daarna leeg
Daarvoor heb je de grote kaartjees uitwisseltruc!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb al bedacht dat mijn kamergenote mij de komende tijd mag gaan trainen op namen. Iedereen die binnenloopt, daarvan moet ze me achteraf vertellen wat die persoon doet en hoe hij/zij heet.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En dan werk je er al een tijdje, en hoe langer je wacht, hoe belachelijker het wordt om te vragen!
Nouja, het is altijd nog beter dan 4 boterhammen met volvette kaas zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:20 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb 4 boterhammen met kroket gegeten. Gewoon omdat ik het kon.
Toch wel 4 boterhammen met één kroket hè!quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:20 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb 4 boterhammen met kroket gegeten. Gewoon omdat ik het kon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, 4 boterhammen met 2 kroketten. Ik dacht ik maak het niet te gekquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:22 schreef Laureline het volgende:
[..]
Toch wel 4 boterhammen met één kroket hè!![]()
Volgens mij wordt jij erg opstandig van shakezakjes eten.
Dat heb je niet. je bent gewoon recal en je wil gewoon roken omdat je het van jezelf niet mag.quote:
Ik ook. Maar als we het doen zijn we lóóóósertttttts!quote:
Loveli doet een PFje!quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:30 schreef loveli het volgende:
Heb je ze niet nodig dan weet je ze precies te vinden, maar nu kan ik m'n diploma en cijferlijst nergens vinden. Zucht.
Ik ben niet gestopt, ik heb alleen 21 dagen niet gerookt. En ik doe niet aan falen, dus ik voel me ook nooit kut over mezelfquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:29 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Dat heb je niet. je bent gewoon recal en je wil gewoon roken omdat je het van jezelf niet mag.
Als jij zo graag buiten in de miezer, stinkend en met vergeelde vingers aan zo'n ransding wil lurken.
Moet je vooral doen. Kan je je daarna weer kut voelen omdat je een faalpaard bent.
Ahhh Anos, ik heb je gemistquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:29 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Dat heb je niet. je bent gewoon recal en je wil gewoon roken omdat je het van jezelf niet mag.
Als jij zo graag buiten in de miezer, stinkend en met vergeelde vingers aan zo'n ransding wil lurken.
Moet je vooral doen. Kan je je daarna weer kut voelen omdat je een faalpaard bent.
Gewoon meer dan een half uur gezochtquote:
Ik heb vaste plaatsen in huis voor portemonnee en sleutels, anders word ik gekquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:36 schreef neen het volgende:
[..]
Gewoon meer dan een half uur gezochthij lag onder de bank naast een laptop
Nou ja, OV, Rijbewijs enzo iig niet kwijt
En feli Vik
Wat ben je ook een lekker ding. Dat is ook lekker makkelijk. Mensen die niet aan falen doen zetten meestal alles op alles om te bereiken wat ze willen bereiken. Jij stelt jezelf geen doel, geen grens, geen deadline. Dus kán je ook niet falen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:34 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ben niet gestopt, ik heb alleen 21 dagen niet gerookt. En ik doe niet aan falen, dus ik voel me ook nooit kut over mezelf.
Laat door een prikchinees een naaldje in je oor prikken. Neemt de zin weg, onderdrukt de verslaving en als je mazzel hebt dan plakt ie ook nog een rustmagneetje in je oorschelp. Kan je over wrijven als je onrustig wordt. Bij mij op het werk wisten ze precies hoe laat het was als ik aan mn oor zat. Ik weet niet of het echt helpt. Ik gebruikte het meer als gimmick om vervelende mensen van mn kamer te jagen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook. Maar als we het doen zijn we lóóóósertttttts!![]()
<-- zelfs van die smiley krijg ik trek
Je hebt rookpauze.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:47 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben al drie keer gestopt met roken. Vandaar dat ik deze keer het stoppen maar achterwege laat
.
Ik leg m'n sleutels, portemonnee, mp3speler en telefoon ook altijd bij elkaar op dezelfde plak maar deze keer had ik m'n telefoon nog in m'n broekzak, mp3speler op de eettafel, sleutels in de fiets en de portemonnee onder de bank naast een laptop.... niet eens mijn laptopquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb vaste plaatsen in huis voor portemonnee en sleutels, anders word ik gek
Ik zit op m'n werk... Is het daar geschikt voor?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
zingen, keihard, is zo fijn als er niemand thuis is
http://www.faithy.nl/files/mis7.wma
liedje uit les-miserables, muziek dusquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zit op m'n werk... Is het daar geschikt voor?
Zing jij dat?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
zingen, keihard, is zo fijn als er niemand thuis is
http://www.faithy.nl/files/mis7.wma
yup!quote:
ik heb hier geen geluid.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
liedje uit les-miserables, muziek dus
Kwak zoekt nog mensen voor d'r koor.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
yup!
In het kader van de 'waar ben jij blij mee', kies ik met stip op één voor mijn stem
Probleem -> oplossing!quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:05 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Kwak zoekt nog mensen voor d'r koor.
Leiden - Nijmegen is niet echt bereisbaar:+quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:05 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Kwak zoekt nog mensen voor d'r koor.
Klinkt goed!quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yup!
In het kader van de 'waar ben jij blij mee', kies ik met stip op één voor mijn stem
Welk gedeelte van A'dam woon jij? Ik sportte vroeger bij Brightside Fitness, geen opgeblazen gedoe daarquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:10 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Probleem -> oplossing!
Ik zoek nog een sportschool. Ergens tussen Scheveningen en mijn huis. Maar ik haat sportscholen waar van die domme bimbo's achter de balie zitten.En dat is jammer, want dan valt de sportschool die het allerdichtste bij mijn huis zit af.
Hoe selecteer ik een fatsoenlijke sportschool, zonder overal langs te gaan?
Dat valt toch wel mee?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Leiden - Nijmegen is niet echt bereisbaar:+
Bezwijken voor is beter dan bezwijken onder. Verder kan ik er weinig positiefs over zeggen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben aan het bezwijken voor Engelse Dropjes.
In Den Haag is ok dus? Ik weet namelijk niet waar jouw huis woont.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:10 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Probleem -> oplossing!
Ik zoek nog een sportschool. Ergens tussen Scheveningen en mijn huis. Maar ik haat sportscholen waar van die domme bimbo's achter de balie zitten.En dat is jammer, want dan valt de sportschool die het allerdichtste bij mijn huis zit af.
Hoe selecteer ik een fatsoenlijke sportschool, zonder overal langs te gaan?
Ik woon niet in Amsterdam. Ik logeer er wel regelmatig.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Welk gedeelte van A'dam woon jij? Ik sportte vroeger bij Brightside Fitness, geen opgeblazen gedoe daar
Ik dacht dat, omdat je na de meet de vorige keer ook naar A'dam gingquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:20 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik woon niet in Amsterdam. Ik logeer er wel regelmatig.
Ik woon in het Westland. Ten zuiden van Den Haag dus.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:20 schreef Laureline het volgende:
[..]
In Den Haag is ok dus? Ik weet namelijk niet waar jouw huis woont.
Mijn vriend woont in Amsterdam. Vandaar.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik dacht dat, omdat je na de meet de vorige keer ook naar A'dam ging
Voor Kim werkt het klaarblijkelijk super, voor mij zou dat omgekeerd werken.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:48 schreef loveli het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een goede instelling, van k_i_m. Er zijn mensen genoeg die als ze een keer "van de wagen vallen" meteen in zo'n dip zitten, dat ze er niet meer opklimmen.
Schatz, vertel 's: hoe gaat het met je? Ik lees verontrustende berichten. En hoe is het met je moeder?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:37 schreef Vivi het volgende:
TVPretzel. Oh nee, die heb ik gisteravond al opgegeten.
Gevonden!quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:33 schreef k_i_m het volgende:
Hee, je hebt toch een soort van getuigschriften enzo, die je door je baas kan laten tekenen als je weg gaat? Hoe werkt dat eigenlijk, moet je dat van internet downloaden?
Probeer het uit je hoofd te zetten, je moet niet zo op het stoppen focussen. Probeer je gedachten op iets anders zetten. Bedenk wie je nog allemaal een verjaardagskaart moet sturen, heb je nog een goed boek waar je in kan duiken, hoe lang is het geleden dat je de vloer achter de wasmachine hebt gesopt. Dat soort dingen. Leidt jezelf af.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor Kim werkt het klaarblijkelijk super, voor mij zou dat omgekeerd werken.
Want dan ben ik niet officieel gestopt dus als ik me dan klote voel kan ik er net zo goed eentje opsteken en morgen opnieuw beginnen met niet stoppen![]()
Ik zie wel alwéér op tegen vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |