abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65279102
Het vorige deel: Slank de winter door #496 - vroeger was alles beter

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
En vergeet niet : SHE is always RIGHT!

Teruggeplaatst van "http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Slank"

[ Bericht 94% gewijzigd door vergeetmewelletje op 21-01-2009 13:14:27 ]
pi_65279127
fipo!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 januari 2009 @ 12:37:16 #3
163650 Greys
pi_65279134
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:28 schreef k_i_m het volgende:
Nouja, ik vond het dus heel slim van mezelf inene .

Ik ook! Ik snapte je verhaal alleen niet helemaal, in welke afdelingsagenda je nou keek (maar nu snap ik hem, van je huidig baan) en hoe je geen contactgegevens kon hebben als je er gesolliciteerd hebt Maar aangezien ik op sommige momenten NIET heel slim ben moet jij je dat vooral niet aantrekken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 21 januari 2009 @ 12:37:48 #4
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65279158
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:35 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ja was het ook!! En nu ook bellen, he!!
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:30 schreef k_i_m het volgende:
Ze waren in bespreking .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 21 januari 2009 @ 12:38:56 #5
14746 k_i_m
pi_65279209
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ook! Ik snapte je verhaal alleen niet helemaal, in welke afdelingsagenda je nou keek (maar nu snap ik hem, van je huidig baan) en hoe je geen contactgegevens kon hebben als je er gesolliciteerd hebt Maar aangezien ik op sommige momenten NIET heel slim ben moet jij je dat vooral niet aantrekken
Ik wist alleen maar voornamen en om nou naar de receptie te bellen voor ene Henk vond ik ook weer te ingewikkeld .
In my life
Why do I smile
pi_65279227
Eetlijst voor de dag:

O: yoghurt was ranzig, dus heb ik ontbeten met amandelen op mn werk. En drie dropjes
L: restant geroosterde groentes met yoghurt-tahindip
T: paar stukjes biltong
T: minneola en gold-kiwi
Zwemmen
T: dikke boterham met hummus
D: gepofte zoete aardappel met gepofte-knoflookboter, kip, geroosterde pompoen met malay-curry
pi_65279281
Ik ga effe lunchen, OP moet dus even wachten.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 januari 2009 @ 12:40:35 #8
163650 Greys
pi_65279293
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:38 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik wist alleen maar voornamen en om nou naar de receptie te bellen voor ene Henk vond ik ook weer te ingewikkeld .
Jaaaaaa zie je, dat dacht ik al, dat je geen achternamen wist!
Nou, eerlijk gezegd dacht ik stiekem dat je misschien heel de namen niet meer wist Dat had iets voor mij kunnen zijn namelijk, op van de zenuwen gaan zitten solliciteren en dat je dan achteraf buiten staat en denkt 'verhip, hoe heten ze eigenlijk'? En zie daar dan maar weer eens met enig fatsoen achter te komen ja!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65279307
Eetlijstje tot nu toe:

O: 2 witte boterhammen met gebakken ei met ham en kaas en klein beetje light mayo
  woensdag 21 januari 2009 @ 12:43:30 #10
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65279396
lijstje
10.45 hardlopen
12 u crackers met rauwe ham
13.30 kipboterham
15.00 2 kipboterhammen
16.30 kipboterham
18.00 gestoofde vis met kool en wortel (rauw)
19.30 misschien wat uitjes en augurkjes.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 21 januari 2009 @ 12:43:57 #11
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65279415
ik voel me 10000 keer beter, en ga nu de deur uit, zangles. lat0rz.. jullie zijn lief
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_65279426
TVP
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 21 januari 2009 @ 12:44:52 #13
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_65279449
TVP voor straks.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_65279475
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou, eerlijk gezegd dacht ik stiekem dat je misschien heel de namen niet meer wist Dat had iets voor mij kunnen zijn namelijk, op van de zenuwen gaan zitten solliciteren en dat je dan achteraf buiten staat en denkt 'verhip, hoe heten ze eigenlijk'? En zie daar dan maar weer eens met enig fatsoen achter te komen ja!
En dan werk je er al een tijdje, en hoe langer je wacht, hoe belachelijker het wordt om te vragen!

woensdag 21 januari 2009 @ 12:46:53 #15
14746 k_i_m
pi_65279512
quote:

[..]

. Dat was ook nog wel wat geweest ja. Maar dat viel dus wel mee. Toen ik voor het eerst "Henk" aan de lijn had met de uitnodiging voor het gesprek, zei hij dat hij een mailtje zou sturen met daarin alle gegevens. Dus ik heb niet de moeite gedaan om nog eens naar zijn achternaam te vragen, want dat vond ik stom om te vragen.

Vervolgens kreeg ik geen mail en moest ik wel solliciteren. Toen heb ik de naam uit het sollicitatieberichtje (bel Kees voor meer informatie) maar opgegeven toen ik daar bij de balie stond, in de hoop dat die er ook bij zou zitten . Dat bleek gelukkig het geval te zijn.

Maar toen ik weer buitenstond had ik dus niet meer informatie dan Henk en Kees .
In my life
Why do I smile
pi_65279546
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:43 schreef kwakveense het volgende:
ik voel me 10000 keer beter, en ga nu de deur uit, zangles. lat0rz.. jullie zijn lief
jij ook
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65279657
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:16 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nee. Knolselderij is lekkerder
Beetje slagroom erbij, anos. Da's nog lekkerder. en een pietsie fijngehakte peterselie.
Ja, het moet wel met een vetje Mijn meneer doet soms een klontje roomboter erdoor (niet te veel!). En wat je niet opkrijgt, kan je in de oven gratineren met een beetje geraspte kaas, de dag erna! Dat is weer de tip van ColdFeet.
Ben je alweer aan het bakken geslagen nu je weer thuis bent?
  woensdag 21 januari 2009 @ 13:01:42 #18
236335 neen
schone schijn
pi_65280054
tvportemonnee zoeken
het lijkt niet wat het is
pi_65280115
goedemorgen dames

ik heb ff schandalig bijgeslapen... daar was ik echt enorm aan toe....

nu lekker ff een bakje brinta maken

dikke knuf voor Viev

en een heel hard
GEFELICITEERD voor Viking
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_65280157
Ik ben weer thuis. . Werd loeichagrijnig in de UB.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65280174
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:51 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ja, het moet wel met een vetje Mijn meneer doet soms een klontje roomboter erdoor (niet te veel!). En wat je niet opkrijgt, kan je in de oven gratineren met een beetje geraspte kaas, de dag erna! Dat is weer de tip van ColdFeet.
Ben je alweer aan het bakken geslagen nu je weer thuis bent?
Ik vind het allang weer heerlijk om mijn eigen eten te koken! Vooral omdat de steak en lams-tjoppies me m'n neus uitkwamen. Ik kan nu weer gewoon veel groente en weinig vlees eten, veel lekkerder.
Ik krijg dit weekend geloof ik gasten, die ga ik 's lekker verwennen met uitgebreid eten en taart en lekkers
  woensdag 21 januari 2009 @ 13:07:09 #22
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65280263
wat kan ik tegen diarree doen? heb niets in huis...en wil vanmiddag eigenlijk wel de deur uit. Tis niet zo erg, maar eens in de zoveel tijd meot het eruit..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_65280278
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:05 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vind het allang weer heerlijk om mijn eigen eten te koken! Vooral omdat de steak en lams-tjoppies me m'n neus uitkwamen. Ik kan nu weer gewoon veel groente en weinig vlees eten, veel lekkerder.
Ik krijg dit weekend geloof ik gasten, die ga ik 's lekker verwennen met uitgebreid eten en taart en lekkers
Ja, je kan best snel genoeg krijgen van vlees! Na 1 avondje Koreaanse barbecue denk ik ook altijd: nu de rest van de maand maar even vegetarisch doen. Maar hadden ze geen heerlijk fruit, of verse groente? Er groeit daar toch vanalles, heb ik het idee
pi_65280334
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:07 schreef AKnynke het volgende:
wat kan ik tegen diarree doen? heb niets in huis...en wil vanmiddag eigenlijk wel de deur uit. Tis niet zo erg, maar eens in de zoveel tijd meot het eruit..
Veel vezels eten! En goed schijten voordat je de deur uitgaat

En anders Norit oid halen
  woensdag 21 januari 2009 @ 13:09:21 #25
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65280358
Volgens mijn arts:
- minimaal 3 uur (liever 8 uur) niets eten
- dan rustig weer opbouwen met beschuit, zoute stengels, bouillon, gekookte wortelpuree
- wel drinken, maar niet te veel tegelijk en niet te koud!

En als je vanmiddag nog de deur uit wil kan ik je alleen maar een luier adviseren
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_65280373
hoi

ook weer thuis

nu even lunchen met een restje rijst/curry van gisteren en dan zo eens wat nuttigs doen.. samenvattingen maken voor Kunstmatige Intelligentie, bijvoorbeeld
Ja doei.
pi_65280420
zo heb me ingehouden tijdens de lunch een geen chocolademelk genomen of een boterham met hagelslag
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  woensdag 21 januari 2009 @ 13:10:47 #28
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65280424
Koffie drinken is ook nog een optie Nynke. Goed sterk en dan snel naar de wc. Dan ben je er vanaf.
Maar dan moet je niet mer eten natuurlijk!
pi_65280428
maar wat heb je dan wél genomen?
Ja doei.
pi_65280438
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:07 schreef AKnynke het volgende:
je hebt pilletjes die je kan nemen zodat je een tijd lang niet naar de wc moet enzo... weet alleen niet hoe dat heet, zal zo wel ff googlen
  woensdag 21 januari 2009 @ 13:12:11 #31
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65280477
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:10 schreef Tinkepink het volgende:
Koffie drinken is ook nog een optie Nynke. Goed sterk en dan snel naar de wc. Dan ben je er vanaf.
Maar dan moet je niet mer eten natuurlijk!
denk je dat ik er dan vanaf ben? Dan ga ik dat zo maar eens doen denk ik...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 21 januari 2009 @ 13:12:19 #32
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_65280482
10 bananen eten Nyn.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_65280509
  woensdag 21 januari 2009 @ 13:14:33 #34
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65280555
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:12 schreef AKnynke het volgende:

[..]

denk je dat ik er dan vanaf ben? Dan ga ik dat zo maar eens doen denk ik...
NOuja, dat doe ik iig altijd als ik 's morgens een pruttelbuik heb. Buikje is daarna leeg
pi_65280558
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:07 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ja, je kan best snel genoeg krijgen van vlees! Na 1 avondje Koreaanse barbecue denk ik ook altijd: nu de rest van de maand maar even vegetarisch doen. Maar hadden ze geen heerlijk fruit, of verse groente? Er groeit daar toch vanalles, heb ik het idee
Klopt hoor, het verse fruit van langs de weg is echt to die for Ananassen, mango's, avocado's... Echt heerlijk. Hebben we ook wel gegeten. Maar ja, Afrikaners, hè... Boerewors op de braai En de restjes de volgende ochtend bij het ontbijt Mijn darmen, wat doe je
pi_65280602
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:14 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

NOuja, dat doe ik iig altijd als ik 's morgens een pruttelbuik heb. Buikje is daarna leeg
Haha, dat doe ik idd ook wel. Net zoiets als idioot heet eten als je verkouden bent
pi_65280665
Ik ga naar mn werk

Ennuh Greysje ik zal je niet meer zo plagen
pi_65280724
Mijn lijstje voor vandaag is crap. Ik heb een hoop fatsoenlijks in huis maar ik was te laat vanochtend dus de uitgebreide salade voor de lunch kwam te vervallen. Ik heb 4 appels mee naar kantoor en als lunch heb ik een cup-a-soup prei créme. . Met een halve liter water zodat het nog enigszins weg te krijgen is.
Straks maar even een foodschema maken voor de rest van de week, vanavond boodschappen doen en dan naar Burn after reading.

*burp*

Yugh.. opgeboerde prei. .
Fok!bejaarde
pi_65280759
Ik heb nog niet eens ontbeten, dus mijn staat nu een gigantische omelet voor me klaar te maken
  woensdag 21 januari 2009 @ 13:20:32 #40
14746 k_i_m
pi_65280795
Ik heb 4 boterhammen met kroket gegeten. Gewoon omdat ik het kon .
In my life
Why do I smile
pi_65280814
Ik moet administratie doen en voel me net Conleche op die foto van gisteren
Allemaal facturen van vorig jaar maken die ik niet in 2008 wilde versturen omdat ik anders teveel zou verdienen. Toen had ik blijkbaar nog een luxe-probleem Maar als ik straks al die getalletjes bij elkaar heb opgeteld, van wat ik nog krijg, word ik wel weer gelukkig. Tot de belastingaangifte gedaan moet worden.
pi_65280828
quote:

[..]

Daarvoor heb je de grote kaartjees uitwisseltruc!
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

En dan werk je er al een tijdje, en hoe langer je wacht, hoe belachelijker het wordt om te vragen!

Ik heb al bedacht dat mijn kamergenote mij de komende tijd mag gaan trainen op namen. Iedereen die binnenloopt, daarvan moet ze me achteraf vertellen wat die persoon doet en hoe hij/zij heet.
Leek mij wel een mooie oplossing.

Hebben ze bij jullie trouwens geen smoelenboek? Dat wil ook nog wel eens helpen.
Ik heb vorige week net zo lang zitten zeuren totdat ik een leuke foto in het smoelenboek kreeg ipv de pasfoto waarop ik verplicht boos moest kijken.
  woensdag 21 januari 2009 @ 13:22:13 #43
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65280856
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:20 schreef k_i_m het volgende:
Nouja, het is altijd nog beter dan 4 boterhammen met volvette kaas zullen we maar zeggen
pi_65280876
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:20 schreef k_i_m het volgende:
Toch wel 4 boterhammen met één kroket hè!
Volgens mij wordt jij erg opstandig van shakezakjes eten.
pi_65280877
Eetlijstje voor vandaag:

O: brinta
T: ijsbergsla, tomaat, paprika, olijf, light mozarella, azijn, olie, peper
L: yoghurt met muesli
T: 1 volkoren knackebrod houmous, 1 volkoren knackebrod tehina (ben benieuwd hoe dat smaakt)
T: 2 bekers optimel
D: weet nog niet, geen inspiratie
T: handje amandelen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65280884
Ow, en Kim, slimme actie van je!
Ik hoop dat je ze snel te pakken krijgt en je door bent.
pi_65280898
O: Brinta met zoetstof, thee met zoetstof (ik kan er beter aandelen in kopen...)
T: Sneetje met rookvlees
L: Drie sneetjes rookvlees
T: Appel & mandarijn
D: Geen idee, we eten bij de schoonies.
T: VLAAI

Ik maak wel eens knolselderijsoep. Als het klaar is ziet het eruit als bleke appelmoes, maar het is toch lekker.
Recept uit de Allerhande van dec 2008 geloof ik.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 21 januari 2009 @ 13:26:00 #48
14746 k_i_m
pi_65281008
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:22 schreef Laureline het volgende:

[..]

Toch wel 4 boterhammen met één kroket hè!
Volgens mij wordt jij erg opstandig van shakezakjes eten.
Nee, 4 boterhammen met 2 kroketten. Ik dacht ik maak het niet te gek . En van de zakjes word ik niet zozeer opstandig, maar van allerlei andere dingen wel. En ik heb zin om te roken .
In my life
Why do I smile
  woensdag 21 januari 2009 @ 13:27:27 #49
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65281076
Mijn daglijstje van gisteren:

o. 2 brood met jam
t. yoghurt (als ik het me goed herinner) + kiwi
l. spruitjes met knolselderij
t. ijsje en 4 chocolade
d. pizza en een ijscoupe

Mijn lijst van vandaag
o. stuk ontbijtkoek
t. yoghurt met frambozen
t. banaan
l. spruitjes met knolselderij (ja, alweer)
t. kiwi
t. yoghurt
d. salade
pi_65281085
en ik ga vanavond lekker oranjekoek eten
mijn schoonmoeder is jarig, dus gaan in Fryslan op de koffie.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')