quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:35 schreef Chan het volgende:
Ik ben weer terug en het was schitterendecht wauw
Het bewoog de hele tijd, wilde niet stil liggen, lijkt nu al op papa
En het zwaaide
En toen het eindelijk even stil lag konden we het hartje zien kloppen ook
En toen zag ik dat er onder het vruchtzakje met de baby nog een zwart rondje zat, en ze zei dat dat inderdaad nog een vruchtzakje was, maar er zat niks in en ze kon ook niet zien of er iets in gezeten heeft.
En we hebben twee mooie foto's gekregen![]()
Ohw en mijn uitgerekende datum mag naar 16 augustusZou je dat willen aanpassen BE?
*zucht*
Ik heb dat de hele tijd, vooral als ik de nies niet helemaal de vrije loop laat gaan zegmaar. Het doet dan echt pijn zelfs. Dus ik probeer nu telkens maar zo vrijuit mogelijk te niezen..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:54 schreef mikoxx het volgende:
Herkent iemand dit gevoel: ik ben op dit moment snipverkouden en als ik moet niezen dan voel ik daarna een soort spiersamentrekking in mijn buik.Hebben jullie dat wel eens gehad?
OMGquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:55 schreef mikoxx het volgende:
Oh jeetje en ik zie dat ik zowaar al bijna tot de helft gestegen ben in de lijst! Wat gaat dat hard!!!
ik heb er in de lijst meer onder me dan boven me..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:00 schreef tessie het volgende:
[..]
OMGToen jij dat zei dacht ik dat geldt voor mij ook natuurlijk!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:51 schreef Poppedein het volgende: Ik had zo'n heerlijke geluksgolf door mijn hele lijf heen toen ik m voor t eerst zag bewegen dat t even duurde voordat ik mezelf betrapte op al t liefkozend gebrabbel wat ik tegen t scherm stond uit te kramen![]()
Nee, was het maar waarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:51 schreef Poppedein het volgende:
Bedoel je niet stiekem een echte zwangerschapsstreep Innepin, een linea nigra .... dat komt in dat geval door je hormonen en niet door het scheuren van de huid.. die verdwijnt dan ook weer straks!
Ik heb vandaag ook even weer gekoekeloerd, was alweer even geleden, ik weet mezelf knap in te houden vind ikIs ook veel leuker om op die manier écht duidelijk veschil te zien. Maar ik heb ook een heerlijk spartelend frummeltje bewonderd, met 2 armen, 2 beentjes en al een heel mooi rond koppie.. Ik had zo'n heerlijke geluksgolf door mijn hele lijf heen toen ik m voor t eerst zag bewegen dat t even duurde voordat ik mezelf betrapte op al t liefkozend gebrabbel wat ik tegen t scherm stond uit te kramen
![]()
Minder dan BE testen heeft gedaanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:24 schreef innepin het volgende:
Hoeveel echo's heb je nu al bij jezelf gedaan?Lijkt me ook moeilijk om je in te houden hoor!
Precies....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:16 schreef Jelief het volgende:
Mijsje, lees ff de laatste pagina van het vorige topic daar staat meer over mij en Diaan.
De ene keer kan ik er beter tegen dan de andere, en deze keer was wat minder.... Peaceman stond onderaan de trap al bijna te kokhalzenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:28 schreef Brighteyes het volgende:
Ow Diaan... brrrr, da's wel even slikken dan idd als je wederhelft er echt niet tegenkan.
Maar jij ook niet echt zo te lezen!
Okay...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:44 schreef Nijna het volgende:
Meer getsie als in, wat naar voor je. Verhaal erover kan ik prima lezen, ik hoef het niet te zien liever...
Al denk ik dat ik ook degene ben die het mag opruimen als het hier eens zover komt, lief gaat ook over zn nek van poepluiers... (dat is een kwestie van veel doen toch...).
Ik heb ook geen nare weken gehad mbt lichamelijk ongemak. Hooguit wat spanning omdat ik het toch wel heel erg eng vond of het wel goed zou blijven gaan. Nu nog steeds, trouwens.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:53 schreef Brighteyes het volgende:
Kinderwens, het kan wel hoor. Het is alleen niet van je babietje maar van je opgezette darmen.Maar het hoort wel degelijk bij de zwangerschap!
miss_sly, niet meer getest idd. Ik ben nu wel overtuigd.
Gisteren zei iemand half meewarig 'hoe is het nu met je, jij zit nog in de nare eerste weken'. Toen zei ik maar dat ik sowieso geen nare eerste weken heb, ook geen 'goeie periode' daarna. Ik voel me gewoon 9 maanden prima. Althans... de vorige keer wel, en daar ga ik nu ook voor!
Vooralsnog nog steeds niks aangekomen en ondanks een wel degelijk licht opbollende buik zakt mijn broek een beetje af.Ik hoop het nog heel even vol te houden en een maatje minder te kunnen met de positiebroeken.
Ik las jouw 'ik ben gewoon heerlijk zwanger' post net en moest er helemaal van lachen.Kan je je vorostellen dat je over een paar maanden echt zo'n echte mooie bolling hebt en dat je je kindje van binnen tegen je buik voelt kriebelen enzo?
Geweldig toch?
Ja je mag en moet zelfs paracetamol nemendan... maar ik had gisteren/vannacht wel heel erg veel last. Ik denk dat ik gisterenavond wat te veel heb gedaan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:09 schreef Vicky het volgende:
Oei Diaan, migraine is al vreselijk maar als je zwanger bent helemaal omdat je bijna niets mag hebben.. ff heel hard afklopt, nog geen migraine gehad tot nu toe
Hoe isset nu met Twan?
bij Amber had ik met 35/36 weken ook een verschrikkelijke migraineaanval. In overleg met de huisarts mocht ik toen ibuprofen en dat heeft toen wel geholpen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja je mag en moet zelfs paracetamol nemendan... maar ik had gisteren/vannacht wel heel erg veel last. Ik denk dat ik gisterenavond wat te veel heb gedaan.
Met Twan gaat het redelijk, hij heeft ook niet heel goed geslapen, hij heeft gisteren toen ik hem voor de 2e keer naar bed bracht ook weer overgegeven. Vandaag even een dagje thuis. Alleen zo even naar mn ouders lopen om de auto op te halen, wel even lekker de frisse lucht in.
Beterschapdie griep is niet fijn, wel super dat M. de baby nu ook gevoeld heeft.
Ah, da's leuk. Had m'n vriend toen ie toevallig in z'n slaap z'n arm om m'n buik had geslagen, hij werd er helemaal vrolijk wakker van.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:09 schreef Vicky het volgende:![]()
![]()
M. voelde gister ons meisje schoppen
![]()
![]()
Het ging ook aardig tekeer in mijn buik.
Ja ik zie regelmatig mijn buik omhoog komen, zo leuk om te zien! M. was meestal ook te laat maar gister zag ie het ookquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ah, da's leuk. Had m'n vriend toen ie toevallig in z'n slaap z'n arm om m'n buik had geslagen, hij werd er helemaal vrolijk wakker van.
Heb je je buik al zien bewegen? Ik wel, maar als ik m'n vriend dan roep om te komen kijken is het weer stil.
Ach germ, ik zou zo'n mensje niet met alle geweld in te krappe kleding proppen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:00 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha, nummer_zoveel, dan doe je gewoon net als mijn moeder bij mij deed. Hardnekkig voor de foto de baby er tóch gewoon in proppen wat resulteert in hilarische foto's met van die knoopjes op springen enzo
quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ach germ, ik zou zo'n mensje niet met alle geweld in te krappe kleding proppen.
Ja, dan is dat wel goed voor te stellen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:13 schreef huuphuup het volgende:
[..]
maar ze had wat dingskes zelfgebreid en die zouden anders dus nooit gedragen worden dus ze wilde per se een foto van mij mét vestje.
Geeft niets hoor! Ik vergeet ook vanallesquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:08 schreef Brighteyes het volgende:
Oh dat is echt zo gaaf, dat steigerhoutspul!
Maarreh... zitten er dan niet een heleboel splinters aan?
Fruppel, heerlijk dat het allemaal zo goed gaat joh!
Waarom loop je eig. in het ziekenhuis? Ik zou het vast moeten weten, maar de laatste dagen word ik steeds vergeetachtiger.
Da's wel fijn, een manager die begrip heeft voor de situatie en als je je eens niet goed voelt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:46 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
dankje huup
Het lijkt mij ook echt een uitdaging! De manager was ook zo makkelijk over de zwangerschap, ze zei dat als ik me een dagje niet goed voelde dat ik dan gewoon thuis kon werken enzo echt top!
Beide keren heb ik 1 dag voor de bevalling begon flinke migraine aanvallen gehad....quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb even gebeld met de assistente, omdat gisteren mijn bloeddruk goed was, verwacht ze dat dit gewoon een flinke migraine-aanval is en mn bloeddruk wel goed zal zijn. Ik heb verder ook geen andere klachten, ze gaat nog wel even overleggen met de VK. Als ze voor 12 uur niet belt, moet ik gewoon morgen weer komen.
Jelief succes straks bij de gyn!!
Blij zijn dat iemand dood is?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:44 schreef marlieske het volgende:
hier net telefoontje van mijn moeder, de moeder van mijn vader is overleden (de titel oma is teveel eer voor die vrouw) zal vast geen rouwkaart krijgen ofzo, Ik had al een tijdje geen contact meer met die familie.
Maar ben er (ja klinkt hard) blij mee dat ze er niet meer is, dat mens heeft de mooiste momenten in mijn leven weten te vergallen en kon toch alleen negatief denken en praten.
Ander bijkomend voordeel is dat ik mijn vader en zijn foto-makende-met-telelens-nieuwe-vriendin zo niet meer tegen hoef te komen *vreugde dansje doet*
Welk kraambureau zit jij?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:40 schreef Vicky het volgende:
hier kraamzorg ook zo snel mogelijk geregeld omdat er geloof ik nogal een tekort is aan kraamverzorgsters hier in de buurt....
Dat is toch super huuphuup?! Geniet ervan zou k zeggen!quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:46 schreef huuphuup het volgende:
Hier alles prima, de kwaaltjes zijn langzaamaan aan het afnemen. Kan dat eigk wel met 10 weken? Ik bedoel, het was niet in 1 klap ofzo maar ik voel me beduidend beter dan in het begin. Dat zou wel betekenen dat een heleboel misselijkheid me bespaard blijft *afklopt* Ben wel nog moe, maarja, dat was nooit dramatisch en dat is het nu ook niet.
Nou het kwam er meer op neer dat wij wel van haar geprobeerd hebben te houden Nummer_Zoveel, maar nooit liefde terug hebben mogen ontvangen, als je alleen narigheid van iemand mee krijgt en je gekleineerd word waar je bij staat dan neem je al veel eerder van iemand afscheid en dan doet het er m.i. niet eens meer toe of iemand wel of niet leeft rouwen heeft al veel eerder plaatsgevonden.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Blij zijn dat iemand dood is?![]()
Ook al kun je iemand niet luchten of zien, blij zijn dat iemand dood is gaat mijn inziens wel erg ver.
Bureau kraamzorg extra. Zitten in de Herenstraat. Had ik bij Amber ook. Als het allemaal lukt komt ook de kraamverzorgster van vorige keer.quote:
Welke babyfoon is goed?quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:19 schreef mikoxx het volgende:
misschien niet de juiste plaats om het te vragen, maar weet iemand of er een topic bestaat over babyfoons?
dat was maar kort volgens mijquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:39 schreef Brighteyes het volgende:
Marlieske, mss moet je het onderwerp hier sowieso maar laten rusten. Het heeft niks met Z&G te maken ten slotte.Het had beter op het speeltuinbankje gepast.
Diaan was toch naar haar moeder vanmiddag?
maar van een dagje thuis hoef je natuurlijk niet steeds te fokken iddquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:13 schreef Diaan73 het volgende:
Vandaag even een dagje thuis. Alleen zo even naar mn ouders lopen om de auto op te halen, wel even lekker de frisse lucht in.
ben nieuwsgierig en misschien domquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:52 schreef Diaan73 het volgende:
Dan wordt gekeken of baarmoedermond voldoende verweekt is en zo niet, dan krijg ik zo'n veter zo wel dan word ik ingeleid!!!![]()
Als ik een veter krijg, dan word ik vrijdagmorgen om 7 uur ingeleid, ik moet in ieder geval dan morgenavond een nachtje blijven.
Spannend Jelief, dus morgen misschien een datumtweeling!!
Het is echt een opluchting, ik hoop dat ik ook morgen gewoon beval...quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:53 schreef mrien het volgende:
9 pond![]()
Wat fijn dat ze je gaan inleiden morgen! Spannend zeg!!
Wel heeeeel fijn dat ze je niet meer langer laten lopen zeg! Opluchting zeker?
Die zorgt dat de baarmoedermond rijpt, dat moet eerst gebeuren voordat je uberhaupt kunt bevallen. En dat duurt ong. 24 uur heb ik me laten vertellen. Soms wordt ook gel gebruikt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben nieuwsgierig en misschien dommaar wat is zo'n veter en wat doet die?
Volgens mij moet die veter de baarmoedermond rijp maken voor inleiding als die nog niet zover isquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben nieuwsgierig en misschien dommaar wat is zo'n veter en wat doet die?
Kan me de opluchting voorstellen!quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is echt een opluchting, ik hoop dat ik ook morgen gewoon beval...
quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die zorgt dat de baarmoedermond rijpt, dat moet eerst gebeuren voordat je uberhaupt kunt bevallen. En dat duurt ong. 24 uur heb ik me laten vertellen. Soms wordt ook gel gebruikt.
http://members.home.nl/vr(...)atief/inleiding.html
ik hoop het ook. Met Twan ging het voor een eerste redelijk vlot. 42 weken zwanger, ingeleid, 0 cm ontsluiting, begonnen met infuus rond half 9 en smiddags rond half 5 's middags is hij geboren en ik was om 2 uur later thuis. Ik ga er nu maar van uit dat ik een nachtje moet blijven....quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:58 schreef mrien het volgende:
[..]
Kan me de opluchting voorstellen!
Ik vond het toen ook zo fijn om te weten wanneer er actie ondernomen zou gaan worden!
Lotte kwam vervolgens de volgende dag al, maar toch
Hopelijk gaat het allemaal vrij vlot!
Heeft de bevalling van Twan uiteindelijk lang geduurd?
Mijsjequote:Mefke, dat je onzeker bent, is logisch. Ik hoop alleen dat het niet teveel van je leven beheerst, want dan kun je ook niet lekker van je zwangerschap genieten...
Uiteraard! Hopelijk kan jij ook een beetje slapen vannacht!quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:05 schreef peaceman het volgende:
t wordt nu voor vader ook echt spannend...
Nee hoor dat probleem had ik laatst ook al begreep al helemaal niet hoe jullie aan die cijfers kwamenquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:41 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij ben ik blind aan het worden.
Ik kon volgens mij de eerste keer dat ik hier keek mijn gewicht enz invullen en dan toen kreeg ik een 'advies' over het aankomen tijdens de zwangerschap. Maar nu zie ik dat niet meer. Ben ik nou gek?
http://www.babybytes.nl/e(...)hap/Gewichtstoename/
Wat lief dat je aan me denkt! Hier is alles rustig...wel een lekker gezellig druk kindje in mijn buik maar geen tekenen van een bevalling!quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:18 schreef Kinderwens het volgende:
Fruppel alles nog rustig?
Ik heb morgen weer een echo, dan ben ik 'al' 9 weken en 3 dagenWe zijn er weer heeeeel benieuwd naar
Nog ongeveer 2,5 week, dan zal ik onthullen wie ik benLijkt me wel gek hoor
Maar dan mag iedereen het weten (de lurkers).
Spannend!quote:7:33
Moge, ik heb 1,5 cm ontsluiting. Gel ingebracht, dat lijkt wel wat effect te hebben. Ik had vannacht ook al wat gerommel. Jelief
spannendquote:Op donderdag 22 januari 2009 08:16 schreef mrien het volgende:
Ik heb een smsje van Jelief :
[..]
Spannend!
Ik heb haar heel veel succes en sterkte gewenst!
Jij ook succes Diaan!
Fijn dat je goed geslapen hebt
[ afbeelding ]Baby's on their way![ afbeelding ]
Ik moet wachten op de uitslag, maar als het niet in orde is wordt ik gebeld.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:35 schreef Memmel het volgende:
Nummer_zoveel, hoe ging het met prikken? Weet je al wat of moet je wachten op de uitslag?
Diaan nog niet... wij worden pas om 12.00 uur verwacht.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:28 schreef Koningin het volgende:
2 inleidingen vandaag![]()
Dat betekent 2 baby's erbij vandaag!!![]()
![]()
![]()
Sterkte allebei, jullie zullen wel al lekker bezig zijn.
Hoe is het met jou? Heb je nog nagels?quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Diaan nog niet... wij worden pas om 12.00 uur verwacht.
Jawel.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hoe is het met jou? Heb je nog nagels?
Die van de nekplooi krijg je idd meteen maar omdat ze een combitest krijgt wordt de kansberekening natuurlijk wat later uitgevoerd. Dat duurt idd een weekje ofzo.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:29 schreef happyme28 het volgende:
Oe ... hopenlijk verse beebjes vandaag!
Miss_sly, veel succes vandaag, ik duim voor een mooie meting. Overigens doen ze bij ons in het Zh. direct de uitslag na de nekplooi (dus op dezelfde dag). Weet je zeker dat het nog een week duurt voordat je de uitslag hoort?
Dat zal best ja. Ten slotte is het voor jou echt helemaal compleet nieuw. Spannend hoor!quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jawel.Maar ben wel gespannen....
Bij ons werd gezegd dat doordat je een ca. week eerder de bloedtest hebt gedaan en de uitslag daarvan al hebben, ze die kansberekening direct kunnen doen. Maar goed, dat verschilt misschien per ziekenhuis of ik heb het verkeerd begrepenquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die van de nekplooi krijg je idd meteen maar omdat ze een combitest krijgt wordt de kansberekening natuurlijk wat later uitgevoerd. Dat duurt idd een weekje ofzo.
Succes Miss_Sly!
Nou, mijn bloed hebben ze ook al. Ik ben benieuwd, misschien krijgen we die ook wel meteen. Wat spannendquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:50 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Bij ons werd gezegd dat doordat je een ca. week eerder de bloedtest hebt gedaan en de uitslag daarvan al hebben, ze die kansberekening direct kunnen doen. Maar goed, dat verschilt misschien per ziekenhuis of ik heb het verkeerd begrepen
We zijn nu nog met zn tweetjes, Twan was nog wat ziekjes en is bij mijn ouders gebleven vannacht voor het geval we vanmorgen gebeld werden om te komen. Ik heb Twan vanmorgen gesproken en hij zit ook een beetje vol spanning, ook wel logisch... dus lekker nog even thuis bij opa en oma.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:33 schreef huuphuup het volgende:
Jelief is nu gewoon bezig alHeel veel sterkte Jelief!!
![]()
![]()
Diaan, geniet nog heel even van die gekke uurtjes dat Peaceman en jij nog met zn twee zijn. (of drie met Twan) Jij ook heel veel succes straks!
![]()
![]()
Miss_sly veel plezier bij de echo, dat wordt gewoon een keimooie plooi, ik voel het aan mn water
Ik vind het zoo spannend Diaan en zoo leuk. Het lijkt nog zo kort geleden dat je een positieve test kwam melden na zoo lange tijd en nu komt jullie zoon er bijna aanquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We zijn nu nog met zn tweetjes, Twan was nog wat ziekjes en is bij mijn ouders gebleven vannacht voor het geval we vanmorgen gebeld werden om te komen. Ik heb Twan vanmorgen gesproken en hij zit ook een beetje vol spanning, ook wel logisch... dus lekker nog even thuis bij opa en oma.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het zoo spannend Diaan en zoo leuk. Het lijkt nog zo kort geleden dat je een positieve test kwam melden na zoo lange tijd en nu komt jullie zoon er bijna aan
Ik zit hier echt een beetje melancholiek te zijnquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Toen we gisteren bij het ziekenhuis uitstapten, was het precies 9 maanden geleden dat we daar waren voor de IUI. Heel bijzonder.
Maar voor jou gaat het nu ook opschieten hoor.... het is zo eind juliAl moet je nog maar eerst even gewoon lekker genieten van het zwanger zijn!!! Is en blijft heel bijzonder!!
zal mn "bijzondere status"
ook wel gaan missen...
Dat geeft helemaal niets hoorquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zit hier echt een beetje melancholiek te zijnStiekeme traantjes in mijn ooghoeken, maar verder wil ik niet gaan, want dat slaat nergens op
Dank je wel.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:29 schreef miss_sly het volgende:
En peaceman jij ook heel veel succes. Het zal ook voor jou spannend zijn, maar je doet het vast goed
wat leukquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:50 schreef Nijna het volgende:
Even nog een plaatje van de echo gister:
[ afbeelding ]
MeNicole, succes het heeft hier ook even gesneeuwd...
Thanks! Jij ook seilram... ik wou dat ik gewoon een test durfde te doen, dan had ik wat meer zekerheid (die van clearblue die hcg gehalte aangeeft).. .maar ik durf gewoon echt niet. Eerst wil ik het niet omdat ik moet werken en dan wil ik het weekend niet verpesten en en en... nou ja.. steeds smoezen. Misschien dat ik het maandag durf en anders gewoon woensdag cold turkey naar de gyn. Ik hoop nog steeds op heftige misselijkheid enzo en dat mijn borsten weer vreselijk gespannen worden en en en...quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
Happy, ook ik weet alles van niks voelen en onzeker zijn. Het zegt gelukkig allemaal niks.
Maar ik snap je onzekerheid heel erg goed!![]()
Oh meid, ik snap je helemaal. Althans... ik durfde dan weer wel te testen zeg maar, maar goed, weet dat het niet hebben van symptomen niet per se negatief hoeft te zijn dus he!quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:07 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Thanks! Jij ook seilram... ik wou dat ik gewoon een test durfde te doen, dan had ik wat meer zekerheid (die van clearblue die hcg gehalte aangeeft).. .maar ik durf gewoon echt niet. Eerst wil ik het niet omdat ik moet werken en dan wil ik het weekend niet verpesten en en en... nou ja.. steeds smoezen. Misschien dat ik het maandag durf en anders gewoon woensdag cold turkey naar de gyn. Ik hoop nog steeds op heftige misselijkheid enzo en dat mijn borsten weer vreselijk gespannen worden en en en...ik ben een wrak
Maar laten we het positief houden ...
![]()
![]()
Diaan en Jelief
![]()
Nijna wat een mooie echo!
Ja 12 weken en een beetje. 6,2 cm mensjequote:Op donderdag 22 januari 2009 11:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
Mooie echo Nijna.
Die is van 12 weken? Ik heb er een met 10 weken gehad, moet je zien hoe zo'n mensje in 2 weken al kan groeien.
quote:Hai, weeen om de 4 minuten, nog wel kort maar wel beetje zuchten nodig.
2 cm ontsluiting, laten nu even alles zijn gang gaan. Ik heb er vertrouwen in!
Om 3:30 weer arts aan mijn bed.
Kus voor Diaan!![]()
Dan is ze nu in ieder geval bezigquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Diaan nog niet... wij worden pas om 12.00 uur verwacht.
Ik zat een tijd geleden met hetzelfde probleem. Ik heb getest en ondanks dat de test niet leuk was (want negatief), was de rust die ik kreeg wel bevordelijk voor mijn humeur (en bij ons ging het om de kerstdagenquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:07 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Thanks! Jij ook seilram... ik wou dat ik gewoon een test durfde te doen, dan had ik wat meer zekerheid (die van clearblue die hcg gehalte aangeeft).. .maar ik durf gewoon echt niet. Eerst wil ik het niet omdat ik moet werken en dan wil ik het weekend niet verpesten en en en... nou ja.. steeds smoezen. Misschien dat ik het maandag durf en anders gewoon woensdag cold turkey naar de gyn. Ik hoop nog steeds op heftige misselijkheid enzo en dat mijn borsten weer vreselijk gespannen worden en en en...ik ben een wrak
Maar laten we het positief houden ...
![]()
![]()
Diaan en Jelief
![]()
Nijna wat een mooie echo!
Uitblijven menstruatie en stuk of 15 ovulatietesten/zwangerschapstesten moet genoeg zijn tochquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:21 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe kwamen jullie er trouwens achter? Heb je kwaaltjes ofzo? Of 'gewoon' het uitblijven van je menstruatie?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
groot fan van haptonomie
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:15 schreef Rottdog het volgende:
Hier een kleine domper![]()
We weten nog niets er zit iets maar het is nog te pril over twee weken terug komen dus bah
Wat naar Bar, dat je je zo gespannen voelt. Die tip over haptonomie zou wel eens wat kunnen zijn. Ik hoop het zo, want het zou zo fijn zijn als je ook een beetje kunt genietenquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:18 schreef _Bar_ het volgende:
hier maandag 12 weken, ondanks alles vliegt de tijd wel voorbij, binnenkort toch maar eens beginnen met voorzichtig babyshoppen
Dat hoop ik ook, want nu vind ik het echt zo jammer dat het genieten niet dusdanig lukken wilt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat naar Bar, dat je je zo gespannen voelt. Die tip over haptonomie zou wel eens wat kunnen zijn. Ik hoop het zo, want het zou zo fijn zijn als je ook een beetje kunt genieten
Ach, de verlos zei bij de bevalling van dennis heel lief dat er wat ontlasting meekwam, waarop mijn reactie was van geeft niks, ben verkouden en ruik toch niks. (dit vertelde ze me trouwens pas op de nacontrole)quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:47 schreef seilram het volgende:
Nog even tussendoor iets om te lachen (tenminste, ik vond het hilarisch!). Vriendin van mij zat vrijdagavond haar bevallingsverhaal te vertellen: Ze had het warm en alle kleren moesten uit. Het was al avond, in het ziekenhuis. En zij zo: "opeens zag ik mezelf in het raam! Ik zag eruit! Dik, naakt, rood hoofd en haar recht op mijn kop". Hahaha, toen mocht ze eindelijk gaan persen en de VK riep: ooo er komt wat! Dus zij nog harder persen en gillen "wat is het? wat is het?". Bleek het een drol te zijn! Wehehehe, tranen liepen over mijn wangen. Dat je dat gewoon mee kunt maken. Ik vind het allemaal nogal bizarGelukkig dat je er later wel zelf ook heel hard om kunt lachen.
Spannend he!!quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:26 schreef Shaienne het volgende:
Wat spannend zeg, hier nog steeds niets aan de hand. 39 w en 2 dagen.
Fruppel, wij zijn echt de volgende die aan de beurt zijn!
as zondag 22 weken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:39 schreef Linda2205 het volgende:
oh, wat leuk Vicky! Hoe ver ben je nu? Kan niet wachten tot dat ik dat ook voelen kan
Ik had d'r teruggestuurd dat dat balen was en of de pijn nog wel een beetje te doen wasquote:17:17
Het gaat nog wel even duren. Ontsluiting schiet niet zo op, weeën zijn kort
Schiet nog niet zo helaas dusquote:17:24
Te goed helaas. Ik heb al een huilbui gehad dus de spanning is eruit, nu onsje nog...
Oooh Miss_sly wat ben ik blij voor jou en schaapquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:10 schreef miss_sly het volgende:
Dit zegt nog niet alles over de uitslag van de combinatietest, omdat daar ook andere dingenmeegenomen worden in de berekening, maar een goede nekplooimeting is toch wel een belangirjke graadmeter
*o*quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:10 schreef miss_sly het volgende:
Rottdog, toch wel een dompermaar er zat wel iets, je testen zijn positief, dan is er over 2 weken vast wel iets goed te zien
happy, ik ben morgen 13 weken en ben niet ziek, zwak, misselijk, alleen wat moe. Het kan dus heel best zonder kwaaltjes. Ik vond het ook eng hoor, geen kwaaltjes, dus ik begrijp je helemaal, en ik durfde ook niet te testen. maar na 4 echo's geloof ik wel dat het kan, fluitend zonder kwaaltjes zwanger zijnSterkte met wachten
Jelief![]()
![]()
En Diaan, die is nu ook in het ziekenhuis![]()
![]()
En dan nu: de nekplooimeting: uitslag: 1,2![]()
![]()
![]()
Verder 2 handjes, 2 voetjes, 10 vingertjes, teentjes waren nog niet te zien, een heel mooi kloppend hartje, oogkasjes, een duidelijke onderkaak, 7,49 cm, goede placenta, kortom: een geweldige echo met alleen maar goed nieuws
Dit zegt nog niet alles over de uitslag van de combinatietest, omdat daar ook andere dingenmeegenomen worden in de berekening, maar een goede nekplooimeting is toch wel een belangirjke graadmeter
Geweldig Takkembah! Van harte gefeliciteerd!quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:17 schreef Takkembah het volgende:
Tussen alle bevallingspanningen door kom ik me tussendoor hier even officieel aanmelden!!!
Maandag licht positief getest (zonder mannetje) en vanavond met manlief zwaaaaar positief![]()
![]()
![]()
De uitrekendatum is 28 september
Tinkerrrrbel niet meer onderaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |