M. voelde gister ons meisje schoppen

Ja je mag en moet zelfs paracetamol nemendan... maar ik had gisteren/vannacht wel heel erg veel last. Ik denk dat ik gisterenavond wat te veel heb gedaan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:09 schreef Vicky het volgende:
Oei Diaan, migraine is al vreselijk maar als je zwanger bent helemaal omdat je bijna niets mag hebben.. ff heel hard afklopt, nog geen migraine gehad tot nu toe
Hoe isset nu met Twan?
 die griep is niet fijn, wel super dat M. de baby nu ook gevoeld heeft.
 die griep is niet fijn, wel super dat M. de baby nu ook gevoeld heeft. 

bij Amber had ik met 35/36 weken ook een verschrikkelijke migraineaanval. In overleg met de huisarts mocht ik toen ibuprofen en dat heeft toen wel geholpen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja je mag en moet zelfs paracetamol nemendan... maar ik had gisteren/vannacht wel heel erg veel last. Ik denk dat ik gisterenavond wat te veel heb gedaan.
Met Twan gaat het redelijk, hij heeft ook niet heel goed geslapen, hij heeft gisteren toen ik hem voor de 2e keer naar bed bracht ook weer overgegeven. Vandaag even een dagje thuis. Alleen zo even naar mn ouders lopen om de auto op te halen, wel even lekker de frisse lucht in.
Beterschapdie griep is niet fijn, wel super dat M. de baby nu ook gevoeld heeft.

de baby gevoeld heeft
 de baby gevoeld heeft   !
 ! Koningin nog maar een maand...gaat echt super snel zeg.
  Koningin nog maar een maand...gaat echt super snel zeg. mijn geheugen laat me aardig in de steek.
  mijn geheugen laat me aardig in de steek. Het is echt verbasingwekkend hoe ongelovelijk snel een zwangerschap voorbij gaat.
 Het is echt verbasingwekkend hoe ongelovelijk snel een zwangerschap voorbij gaat. 

Hier gewoon om de hoek. Ik was helemaal hyper toen ik thuiskwam. En mijn man vond 'm ook leuk...mjaa, ik heb zeg maar niet overlegd ofzo, maar gewoon JA geroepen bij die mevrouw...
  Hier gewoon om de hoek. Ik was helemaal hyper toen ik thuiskwam. En mijn man vond 'm ook leuk...mjaa, ik heb zeg maar niet overlegd ofzo, maar gewoon JA geroepen bij die mevrouw... Doet hij nooit. Dus ik de HA gebeld, moet ik een tetanus-prik hebben. Gelukkig heb ik die gekregen toen ik voor mijn werk naar Nigeria moest en is ie nog geldig. pfff.
  Doet hij nooit. Dus ik de HA gebeld, moet ik een tetanus-prik hebben. Gelukkig heb ik die gekregen toen ik voor mijn werk naar Nigeria moest en is ie nog geldig. pfff. 

Ah, da's leuk. Had m'n vriend toen ie toevallig in z'n slaap z'n arm om m'n buik had geslagen, hij werd er helemaal vrolijk wakker van.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:09 schreef Vicky het volgende:

Het ging ook aardig tekeer in mijn buik.

Ja ik zie regelmatig mijn buik omhoog komen, zo leuk om te zien! M. was meestal ook te laat maar gister zag ie het ookquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ah, da's leuk. Had m'n vriend toen ie toevallig in z'n slaap z'n arm om m'n buik had geslagen, hij werd er helemaal vrolijk wakker van.
Heb je je buik al zien bewegen? Ik wel, maar als ik m'n vriend dan roep om te komen kijken is het weer stil.

Ach germ, ik zou zo'n mensje niet met alle geweld in te krappe kleding proppen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:00 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha, nummer_zoveel, dan doe je gewoon net als mijn moeder bij mij deed. Hardnekkig voor de foto de baby er tóch gewoon in proppen wat resulteert in hilarische foto's met van die knoopjes op springen enzo

quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ach germ, ik zou zo'n mensje niet met alle geweld in te krappe kleding proppen.
 het zag er ook een beetje zielig uit op de foto hahaha
 het zag er ook een beetje zielig uit op de foto hahaha  

Ja, dan is dat wel goed voor te stellen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:13 schreef huuphuup het volgende:
[..]
maar ze had wat dingskes zelfgebreid en die zouden anders dus nooit gedragen worden dus ze wilde per se een foto van mij mét vestje.

ik zie het al helemaal voor me
  ik zie het al helemaal voor me 
 Bij een woningcorporatie ga ik de hele afdeling vastgoedbeheer onderzoeken en de fouten eruit halen
  Bij een woningcorporatie ga ik de hele afdeling vastgoedbeheer onderzoeken en de fouten eruit halen   

Geeft niets hoor! Ik vergeet ook vanallesquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:08 schreef Brighteyes het volgende:
Oh dat is echt zo gaaf, dat steigerhoutspul!
Maarreh... zitten er dan niet een heleboel splinters aan?
Fruppel, heerlijk dat het allemaal zo goed gaat joh!
Waarom loop je eig. in het ziekenhuis? Ik zou het vast moeten weten, maar de laatste dagen word ik steeds vergeetachtiger.

Da's wel fijn, een manager die begrip heeft voor de situatie en als je je eens niet goed voelt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:46 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
dankje huup
Het lijkt mij ook echt een uitdaging! De manager was ook zo makkelijk over de zwangerschap, ze zei dat als ik me een dagje niet goed voelde dat ik dan gewoon thuis kon werken enzo echt top!

Ik heb normaal 1 á 2 migraineaanvallen per jaar, nu heb ik er al 6 binnen een week gehad. Ach ja het hoort erbij hé...
  Ik heb normaal 1 á 2 migraineaanvallen per jaar, nu heb ik er al 6 binnen een week gehad. Ach ja het hoort erbij hé...   

Beide keren heb ik 1 dag voor de bevalling begon flinke migraine aanvallen gehad....quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb even gebeld met de assistente, omdat gisteren mijn bloeddruk goed was, verwacht ze dat dit gewoon een flinke migraine-aanval is en mn bloeddruk wel goed zal zijn. Ik heb verder ook geen andere klachten, ze gaat nog wel even overleggen met de VK. Als ze voor 12 uur niet belt, moet ik gewoon morgen weer komen.
Jelief succes straks bij de gyn!!

Had er wel een uurtje naar kunnen luisteren, jammer genoeg is dat weer zo voorbij. En binnen 10 min stond ik weer buiten
 Had er wel een uurtje naar kunnen luisteren, jammer genoeg is dat weer zo voorbij. En binnen 10 min stond ik weer buiten 

Heel veel succes en het gaat natuurlijk allemaal gewoon voorspoedig, vind ik!
 Heel veel succes en het gaat natuurlijk allemaal gewoon voorspoedig, vind ik!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |