quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:35 schreef Chan het volgende:
Ik ben weer terug en het was schitterendecht wauw
Het bewoog de hele tijd, wilde niet stil liggen, lijkt nu al op papa
En het zwaaide
En toen het eindelijk even stil lag konden we het hartje zien kloppen ook
En toen zag ik dat er onder het vruchtzakje met de baby nog een zwart rondje zat, en ze zei dat dat inderdaad nog een vruchtzakje was, maar er zat niks in en ze kon ook niet zien of er iets in gezeten heeft.
En we hebben twee mooie foto's gekregen![]()
Ohw en mijn uitgerekende datum mag naar 16 augustusZou je dat willen aanpassen BE?
*zucht*
Ik heb dat de hele tijd, vooral als ik de nies niet helemaal de vrije loop laat gaan zegmaar. Het doet dan echt pijn zelfs. Dus ik probeer nu telkens maar zo vrijuit mogelijk te niezen..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:54 schreef mikoxx het volgende:
Herkent iemand dit gevoel: ik ben op dit moment snipverkouden en als ik moet niezen dan voel ik daarna een soort spiersamentrekking in mijn buik.Hebben jullie dat wel eens gehad?
OMGquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:55 schreef mikoxx het volgende:
Oh jeetje en ik zie dat ik zowaar al bijna tot de helft gestegen ben in de lijst! Wat gaat dat hard!!!
ik heb er in de lijst meer onder me dan boven me..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:00 schreef tessie het volgende:
[..]
OMGToen jij dat zei dacht ik dat geldt voor mij ook natuurlijk!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:51 schreef Poppedein het volgende: Ik had zo'n heerlijke geluksgolf door mijn hele lijf heen toen ik m voor t eerst zag bewegen dat t even duurde voordat ik mezelf betrapte op al t liefkozend gebrabbel wat ik tegen t scherm stond uit te kramen![]()
Nee, was het maar waarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:51 schreef Poppedein het volgende:
Bedoel je niet stiekem een echte zwangerschapsstreep Innepin, een linea nigra .... dat komt in dat geval door je hormonen en niet door het scheuren van de huid.. die verdwijnt dan ook weer straks!
Ik heb vandaag ook even weer gekoekeloerd, was alweer even geleden, ik weet mezelf knap in te houden vind ikIs ook veel leuker om op die manier écht duidelijk veschil te zien. Maar ik heb ook een heerlijk spartelend frummeltje bewonderd, met 2 armen, 2 beentjes en al een heel mooi rond koppie.. Ik had zo'n heerlijke geluksgolf door mijn hele lijf heen toen ik m voor t eerst zag bewegen dat t even duurde voordat ik mezelf betrapte op al t liefkozend gebrabbel wat ik tegen t scherm stond uit te kramen
![]()
Minder dan BE testen heeft gedaanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:24 schreef innepin het volgende:
Hoeveel echo's heb je nu al bij jezelf gedaan?Lijkt me ook moeilijk om je in te houden hoor!
Precies....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:16 schreef Jelief het volgende:
Mijsje, lees ff de laatste pagina van het vorige topic daar staat meer over mij en Diaan.
De ene keer kan ik er beter tegen dan de andere, en deze keer was wat minder.... Peaceman stond onderaan de trap al bijna te kokhalzenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:28 schreef Brighteyes het volgende:
Ow Diaan... brrrr, da's wel even slikken dan idd als je wederhelft er echt niet tegenkan.
Maar jij ook niet echt zo te lezen!
Okay...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:44 schreef Nijna het volgende:
Meer getsie als in, wat naar voor je. Verhaal erover kan ik prima lezen, ik hoef het niet te zien liever...
Al denk ik dat ik ook degene ben die het mag opruimen als het hier eens zover komt, lief gaat ook over zn nek van poepluiers... (dat is een kwestie van veel doen toch...).
Ik heb ook geen nare weken gehad mbt lichamelijk ongemak. Hooguit wat spanning omdat ik het toch wel heel erg eng vond of het wel goed zou blijven gaan. Nu nog steeds, trouwens.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:53 schreef Brighteyes het volgende:
Kinderwens, het kan wel hoor. Het is alleen niet van je babietje maar van je opgezette darmen.Maar het hoort wel degelijk bij de zwangerschap!
miss_sly, niet meer getest idd. Ik ben nu wel overtuigd.
Gisteren zei iemand half meewarig 'hoe is het nu met je, jij zit nog in de nare eerste weken'. Toen zei ik maar dat ik sowieso geen nare eerste weken heb, ook geen 'goeie periode' daarna. Ik voel me gewoon 9 maanden prima. Althans... de vorige keer wel, en daar ga ik nu ook voor!
Vooralsnog nog steeds niks aangekomen en ondanks een wel degelijk licht opbollende buik zakt mijn broek een beetje af.Ik hoop het nog heel even vol te houden en een maatje minder te kunnen met de positiebroeken.
Ik las jouw 'ik ben gewoon heerlijk zwanger' post net en moest er helemaal van lachen.Kan je je vorostellen dat je over een paar maanden echt zo'n echte mooie bolling hebt en dat je je kindje van binnen tegen je buik voelt kriebelen enzo?
Geweldig toch?
Ja je mag en moet zelfs paracetamol nemendan... maar ik had gisteren/vannacht wel heel erg veel last. Ik denk dat ik gisterenavond wat te veel heb gedaan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:09 schreef Vicky het volgende:
Oei Diaan, migraine is al vreselijk maar als je zwanger bent helemaal omdat je bijna niets mag hebben.. ff heel hard afklopt, nog geen migraine gehad tot nu toe
Hoe isset nu met Twan?
bij Amber had ik met 35/36 weken ook een verschrikkelijke migraineaanval. In overleg met de huisarts mocht ik toen ibuprofen en dat heeft toen wel geholpen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja je mag en moet zelfs paracetamol nemendan... maar ik had gisteren/vannacht wel heel erg veel last. Ik denk dat ik gisterenavond wat te veel heb gedaan.
Met Twan gaat het redelijk, hij heeft ook niet heel goed geslapen, hij heeft gisteren toen ik hem voor de 2e keer naar bed bracht ook weer overgegeven. Vandaag even een dagje thuis. Alleen zo even naar mn ouders lopen om de auto op te halen, wel even lekker de frisse lucht in.
Beterschapdie griep is niet fijn, wel super dat M. de baby nu ook gevoeld heeft.
Ah, da's leuk. Had m'n vriend toen ie toevallig in z'n slaap z'n arm om m'n buik had geslagen, hij werd er helemaal vrolijk wakker van.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:09 schreef Vicky het volgende:![]()
![]()
M. voelde gister ons meisje schoppen
![]()
![]()
Het ging ook aardig tekeer in mijn buik.
Ja ik zie regelmatig mijn buik omhoog komen, zo leuk om te zien! M. was meestal ook te laat maar gister zag ie het ookquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ah, da's leuk. Had m'n vriend toen ie toevallig in z'n slaap z'n arm om m'n buik had geslagen, hij werd er helemaal vrolijk wakker van.
Heb je je buik al zien bewegen? Ik wel, maar als ik m'n vriend dan roep om te komen kijken is het weer stil.
Ach germ, ik zou zo'n mensje niet met alle geweld in te krappe kleding proppen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:00 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha, nummer_zoveel, dan doe je gewoon net als mijn moeder bij mij deed. Hardnekkig voor de foto de baby er tóch gewoon in proppen wat resulteert in hilarische foto's met van die knoopjes op springen enzo
quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ach germ, ik zou zo'n mensje niet met alle geweld in te krappe kleding proppen.
Ja, dan is dat wel goed voor te stellen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:13 schreef huuphuup het volgende:
[..]
maar ze had wat dingskes zelfgebreid en die zouden anders dus nooit gedragen worden dus ze wilde per se een foto van mij mét vestje.
Geeft niets hoor! Ik vergeet ook vanallesquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:08 schreef Brighteyes het volgende:
Oh dat is echt zo gaaf, dat steigerhoutspul!
Maarreh... zitten er dan niet een heleboel splinters aan?
Fruppel, heerlijk dat het allemaal zo goed gaat joh!
Waarom loop je eig. in het ziekenhuis? Ik zou het vast moeten weten, maar de laatste dagen word ik steeds vergeetachtiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |