wat leukquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:50 schreef Nijna het volgende:
Even nog een plaatje van de echo gister:
[ afbeelding ]
MeNicole, succes het heeft hier ook even gesneeuwd...
Thanks! Jij ook seilram... ik wou dat ik gewoon een test durfde te doen, dan had ik wat meer zekerheid (die van clearblue die hcg gehalte aangeeft).. .maar ik durf gewoon echt niet. Eerst wil ik het niet omdat ik moet werken en dan wil ik het weekend niet verpesten en en en... nou ja.. steeds smoezen. Misschien dat ik het maandag durf en anders gewoon woensdag cold turkey naar de gyn. Ik hoop nog steeds op heftige misselijkheid enzo en dat mijn borsten weer vreselijk gespannen worden en en en...quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
Happy, ook ik weet alles van niks voelen en onzeker zijn. Het zegt gelukkig allemaal niks.
Maar ik snap je onzekerheid heel erg goed!![]()
Oh meid, ik snap je helemaal. Althans... ik durfde dan weer wel te testen zeg maar, maar goed, weet dat het niet hebben van symptomen niet per se negatief hoeft te zijn dus he!quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:07 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Thanks! Jij ook seilram... ik wou dat ik gewoon een test durfde te doen, dan had ik wat meer zekerheid (die van clearblue die hcg gehalte aangeeft).. .maar ik durf gewoon echt niet. Eerst wil ik het niet omdat ik moet werken en dan wil ik het weekend niet verpesten en en en... nou ja.. steeds smoezen. Misschien dat ik het maandag durf en anders gewoon woensdag cold turkey naar de gyn. Ik hoop nog steeds op heftige misselijkheid enzo en dat mijn borsten weer vreselijk gespannen worden en en en...ik ben een wrak
Maar laten we het positief houden ...
![]()
![]()
Diaan en Jelief
![]()
Nijna wat een mooie echo!
Ja 12 weken en een beetje. 6,2 cm mensjequote:Op donderdag 22 januari 2009 11:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
Mooie echo Nijna.
Die is van 12 weken? Ik heb er een met 10 weken gehad, moet je zien hoe zo'n mensje in 2 weken al kan groeien.
quote:Hai, weeen om de 4 minuten, nog wel kort maar wel beetje zuchten nodig.
2 cm ontsluiting, laten nu even alles zijn gang gaan. Ik heb er vertrouwen in!
Om 3:30 weer arts aan mijn bed.
Kus voor Diaan!![]()
Dan is ze nu in ieder geval bezigquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Diaan nog niet... wij worden pas om 12.00 uur verwacht.
Ik zat een tijd geleden met hetzelfde probleem. Ik heb getest en ondanks dat de test niet leuk was (want negatief), was de rust die ik kreeg wel bevordelijk voor mijn humeur (en bij ons ging het om de kerstdagenquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:07 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Thanks! Jij ook seilram... ik wou dat ik gewoon een test durfde te doen, dan had ik wat meer zekerheid (die van clearblue die hcg gehalte aangeeft).. .maar ik durf gewoon echt niet. Eerst wil ik het niet omdat ik moet werken en dan wil ik het weekend niet verpesten en en en... nou ja.. steeds smoezen. Misschien dat ik het maandag durf en anders gewoon woensdag cold turkey naar de gyn. Ik hoop nog steeds op heftige misselijkheid enzo en dat mijn borsten weer vreselijk gespannen worden en en en...ik ben een wrak
Maar laten we het positief houden ...
![]()
![]()
Diaan en Jelief
![]()
Nijna wat een mooie echo!
Uitblijven menstruatie en stuk of 15 ovulatietesten/zwangerschapstesten moet genoeg zijn tochquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:21 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe kwamen jullie er trouwens achter? Heb je kwaaltjes ofzo? Of 'gewoon' het uitblijven van je menstruatie?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
groot fan van haptonomie
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:15 schreef Rottdog het volgende:
Hier een kleine domper![]()
We weten nog niets er zit iets maar het is nog te pril over twee weken terug komen dus bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |