abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 januari 2009 @ 14:33:46 #251
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_65317539
Heb er nog genoeg liggen kan nog meer bij Had nl net nieuwe ovulatietesten bestelt (30) en kreeg daar zwangerschapstesten bij (6) die twee weken test ik ook wel vol
pi_65317618
Hahahaha, jij bent stooeeer
  donderdag 22 januari 2009 @ 14:47:18 #253
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_65318015
Hè rottdog, toch vervelend. Gelukkig dat je er zelf zo positief tegenover staat.
Ik heb vandaag baby shop zin Net in mijn pauze een mutsje gekocht en groen rompertje :) Ik wil meer.

Ben benieuwd hoe het met die 2 dames is.

Nog even tussendoor iets om te lachen (tenminste, ik vond het hilarisch!). Vriendin van mij zat vrijdagavond haar bevallingsverhaal te vertellen: Ze had het warm en alle kleren moesten uit. Het was al avond, in het ziekenhuis. En zij zo: "opeens zag ik mezelf in het raam! Ik zag eruit! Dik, naakt, rood hoofd en haar recht op mijn kop". Hahaha, toen mocht ze eindelijk gaan persen en de VK riep: ooo er komt wat! Dus zij nog harder persen en gillen "wat is het? wat is het?". Bleek het een drol te zijn! Wehehehe, tranen liepen over mijn wangen. Dat je dat gewoon mee kunt maken. Ik vind het allemaal nogal bizar Gelukkig dat je er later wel zelf ook heel hard om kunt lachen.
Niet mieten! Door gieten!
pi_65318093
Rottdog,
Hopelijk over 2 weken wel iets te zien!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 22 januari 2009 @ 15:08:09 #255
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_65318791
Even vraagje nog, kun je ook zittend bandenpijn hebben?

Ik lag trouwens gisteren avond in bed en moest ineens heel hard lachen en toen deed ook heel mijn buik pijn. Is dat raar?
pi_65318884
Rottdog, toch wel een domper maar er zat wel iets, je testen zijn positief, dan is er over 2 weken vast wel iets goed te zien

happy, ik ben morgen 13 weken en ben niet ziek, zwak, misselijk, alleen wat moe. Het kan dus heel best zonder kwaaltjes. Ik vond het ook eng hoor, geen kwaaltjes, dus ik begrijp je helemaal, en ik durfde ook niet te testen. maar na 4 echo's geloof ik wel dat het kan, fluitend zonder kwaaltjes zwanger zijn Sterkte met wachten

Jelief

En Diaan, die is nu ook in het ziekenhuis

En dan nu: de nekplooimeting: uitslag: 1,2
Verder 2 handjes, 2 voetjes, 10 vingertjes, teentjes waren nog niet te zien, een heel mooi kloppend hartje, oogkasjes, een duidelijke onderkaak, 7,49 cm, goede placenta, kortom: een geweldige echo met alleen maar goed nieuws

Dit zegt nog niet alles over de uitslag van de combinatietest, omdat daar ook andere dingenmeegenomen worden in de berekening, maar een goede nekplooimeting is toch wel een belangirjke graadmeter
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_65319112
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65319120
goed nieuws miss-sly

Jelief en Diaan
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_65319144
hier maandag 12 weken, ondanks alles vliegt de tijd wel voorbij, binnenkort toch maar eens beginnen met voorzichtig babyshoppen
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_65319244
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 15:18 schreef _Bar_ het volgende:
hier maandag 12 weken, ondanks alles vliegt de tijd wel voorbij, binnenkort toch maar eens beginnen met voorzichtig babyshoppen
Wat naar Bar, dat je je zo gespannen voelt. Die tip over haptonomie zou wel eens wat kunnen zijn. Ik hoop het zo, want het zou zo fijn zijn als je ook een beetje kunt genieten
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 22 januari 2009 @ 15:24:19 #261
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65319342
miss_sly! Fijn joh!

seilraM, ik zou het niet weten, maar als je de boel maar goed of juist verkeerd aan spant zal het best kunnen.
pi_65319694
Wat fijn Miss_sly!

Wat een domper Rottdog, hopelijk is alles over 2 weken gewoon heel goed..wel lange 2 weken denk ik voor jullie
pi_65320233
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 15:21 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat naar Bar, dat je je zo gespannen voelt. Die tip over haptonomie zou wel eens wat kunnen zijn. Ik hoop het zo, want het zou zo fijn zijn als je ook een beetje kunt genieten
Dat hoop ik ook, want nu vind ik het echt zo jammer dat het genieten niet dusdanig lukken wilt.
ik ga me dan ook even inlezen in het haptonomie gebeuren en me misschien wel opgeven.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_65320322
Wat heerlijk Miss_sly! Mooie meting hoor! Nog even spannend voor de uitslag van de combi test, maar dit ziet er erg goed uit!
  donderdag 22 januari 2009 @ 15:54:40 #265
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_65320388
Bar, wat vervelend zeg, hoop echt dat je iets hebt aan haptonomie. Of misschien een klassiek homeopaat die gericht is op zwangerschap. (
Miss_sly, wat geweldig! Fijn zeg!
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:02:02 #266
156412 hestria
erg gastvrij
pi_65320698
Even jelief en diaan sucses wensen!!!
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 14:47 schreef seilram het volgende:

Nog even tussendoor iets om te lachen (tenminste, ik vond het hilarisch!). Vriendin van mij zat vrijdagavond haar bevallingsverhaal te vertellen: Ze had het warm en alle kleren moesten uit. Het was al avond, in het ziekenhuis. En zij zo: "opeens zag ik mezelf in het raam! Ik zag eruit! Dik, naakt, rood hoofd en haar recht op mijn kop". Hahaha, toen mocht ze eindelijk gaan persen en de VK riep: ooo er komt wat! Dus zij nog harder persen en gillen "wat is het? wat is het?". Bleek het een drol te zijn! Wehehehe, tranen liepen over mijn wangen. Dat je dat gewoon mee kunt maken. Ik vind het allemaal nogal bizar Gelukkig dat je er later wel zelf ook heel hard om kunt lachen.
Ach, de verlos zei bij de bevalling van dennis heel lief dat er wat ontlasting meekwam, waarop mijn reactie was van geeft niks, ben verkouden en ruik toch niks. (dit vertelde ze me trouwens pas op de nacontrole)
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_65321029
Jelief en Diaan, wat een spannende dag! Dat jullie maar snel jullie kleintjes vast mogen hebben

Rottdog, dat is inderdaad een domper. Hopelijk over 2 weken een hele mooie echo
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65321036
De echo was goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed!

Ons kleine minimensje is gegroeid van 8,7mm naar 2,4cm (de beentjes niet meegemeten)

En we hebben het hartje gehoord

Ze zeiden ons dat de kans op een miskraam nu nog maar heel erg klein is. Pfff!!! Gelukkig maar.

In februari hebben we de nekplooimeting en in maart hoef ik pas weer terug naar de gyn. (Jammer, had best wel meer echo's willen hebben )

We voelen ons zó rijk en gelukkig!

Ik vind het nog steeds zo'n wonder! 4 mislukte IUI's en een miskraam en nu helemaal spontaan, op ambachtelijke wijze zwanger! Dat had ik nou nooit verwacht! De wonderen zijn de wereld niet uit dames!

Miss_Sly wat een goede uitslagen al!! Het gaat vast helemaal goedkomen!!!
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:20:38 #269
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_65321311
Kinderwens wij hebben hetzelfde ongeveer meegemaakt.. ook een miskraam, 4 mislukte iui's de moed eigenlijk opgegeven en opeens na 4 jaar toch zonder medische hulp zwanger geraakt en ons kleine meisje is nu al 6 maand.... zoals je dus zelf zegt de wonderen zijn de wereld nog nietuit

Nog geen nieuws van jelief of diaan... spannend
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:29:26 #270
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_65321545
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 08:26 schreef Shaienne het volgende:
Wat spannend zeg, hier nog steeds niets aan de hand. 39 w en 2 dagen.
Fruppel, wij zijn echt de volgende die aan de beurt zijn!
Spannend he!!
Hier is ook nog niets aan de hand vandaag lekker de hort op geweest met een vriendinnetje!
pi_65322780
Super Kinderwens, gefeliciteerd! Wat een heerlijk idee moet dat zijn! Ongelofelijk toch, een minimensje van 2,4cm.
pi_65323408
Jelief en Diaan, super veel succes, krijg maar mooie baby's vandaag!

Happy & Rottdog, veel sterkte met wachten, komt vast alles goed! Hoop dat jullie snel weer op jullie wolkje zitten!

Hier vandaag weer echo gehad, vandaag precies 6 weken, zondag was er nog 3,6mm te zien, nu al 1,2cm...was natuurlijk alleen het vruchtje, maar toch al erg snel gegroeid! Over 2 weken weer een echo (dat is het voordeel van Duitsland, altijd bij de gyn en altijd een echo )
Lotte!
Noah!
pi_65323919
Wat fijn Kinderwens en Linda

Ik lag net ff lekker tv te kijken, ik voelde een schop en mijn buik vloog gewoon omhoog : D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_65324036
oh, wat leuk Vicky! Hoe ver ben je nu? Kan niet wachten tot dat ik dat ook voelen kan
Lotte!
Noah!
pi_65324053
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:39 schreef Linda2205 het volgende:
oh, wat leuk Vicky! Hoe ver ben je nu? Kan niet wachten tot dat ik dat ook voelen kan
as zondag 22 weken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')