Wat naar Bar, dat je je zo gespannen voelt. Die tip over haptonomie zou wel eens wat kunnen zijn. Ik hoop het zo, want het zou zo fijn zijn als je ook een beetje kunt genietenquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:18 schreef _Bar_ het volgende:
hier maandag 12 weken, ondanks alles vliegt de tijd wel voorbij, binnenkort toch maar eens beginnen met voorzichtig babyshoppen
Dat hoop ik ook, want nu vind ik het echt zo jammer dat het genieten niet dusdanig lukken wilt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat naar Bar, dat je je zo gespannen voelt. Die tip over haptonomie zou wel eens wat kunnen zijn. Ik hoop het zo, want het zou zo fijn zijn als je ook een beetje kunt genieten
Ach, de verlos zei bij de bevalling van dennis heel lief dat er wat ontlasting meekwam, waarop mijn reactie was van geeft niks, ben verkouden en ruik toch niks. (dit vertelde ze me trouwens pas op de nacontrole)quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:47 schreef seilram het volgende:
Nog even tussendoor iets om te lachen (tenminste, ik vond het hilarisch!). Vriendin van mij zat vrijdagavond haar bevallingsverhaal te vertellen: Ze had het warm en alle kleren moesten uit. Het was al avond, in het ziekenhuis. En zij zo: "opeens zag ik mezelf in het raam! Ik zag eruit! Dik, naakt, rood hoofd en haar recht op mijn kop". Hahaha, toen mocht ze eindelijk gaan persen en de VK riep: ooo er komt wat! Dus zij nog harder persen en gillen "wat is het? wat is het?". Bleek het een drol te zijn! Wehehehe, tranen liepen over mijn wangen. Dat je dat gewoon mee kunt maken. Ik vind het allemaal nogal bizarGelukkig dat je er later wel zelf ook heel hard om kunt lachen.
Spannend he!!quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:26 schreef Shaienne het volgende:
Wat spannend zeg, hier nog steeds niets aan de hand. 39 w en 2 dagen.
Fruppel, wij zijn echt de volgende die aan de beurt zijn!
as zondag 22 weken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:39 schreef Linda2205 het volgende:
oh, wat leuk Vicky! Hoe ver ben je nu? Kan niet wachten tot dat ik dat ook voelen kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |