Mijsjequote:Mefke, dat je onzeker bent, is logisch. Ik hoop alleen dat het niet teveel van je leven beheerst, want dan kun je ook niet lekker van je zwangerschap genieten...
Uiteraard! Hopelijk kan jij ook een beetje slapen vannacht!quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:05 schreef peaceman het volgende:
t wordt nu voor vader ook echt spannend...
Nee hoor dat probleem had ik laatst ook al begreep al helemaal niet hoe jullie aan die cijfers kwamenquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:41 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij ben ik blind aan het worden.
Ik kon volgens mij de eerste keer dat ik hier keek mijn gewicht enz invullen en dan toen kreeg ik een 'advies' over het aankomen tijdens de zwangerschap. Maar nu zie ik dat niet meer. Ben ik nou gek?
http://www.babybytes.nl/e(...)hap/Gewichtstoename/
Wat lief dat je aan me denkt! Hier is alles rustig...wel een lekker gezellig druk kindje in mijn buik maar geen tekenen van een bevalling!quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:18 schreef Kinderwens het volgende:
Fruppel alles nog rustig?
Ik heb morgen weer een echo, dan ben ik 'al' 9 weken en 3 dagenWe zijn er weer heeeeel benieuwd naar
Nog ongeveer 2,5 week, dan zal ik onthullen wie ik benLijkt me wel gek hoor
Maar dan mag iedereen het weten (de lurkers).
Spannend!quote:7:33
Moge, ik heb 1,5 cm ontsluiting. Gel ingebracht, dat lijkt wel wat effect te hebben. Ik had vannacht ook al wat gerommel. Jelief
spannendquote:Op donderdag 22 januari 2009 08:16 schreef mrien het volgende:
Ik heb een smsje van Jelief :
[..]
Spannend!
Ik heb haar heel veel succes en sterkte gewenst!
Jij ook succes Diaan!
Fijn dat je goed geslapen hebt
[ afbeelding ]Baby's on their way![ afbeelding ]
Ik moet wachten op de uitslag, maar als het niet in orde is wordt ik gebeld.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:35 schreef Memmel het volgende:
Nummer_zoveel, hoe ging het met prikken? Weet je al wat of moet je wachten op de uitslag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |