Blij zijn dat iemand dood is?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:44 schreef marlieske het volgende:
hier net telefoontje van mijn moeder, de moeder van mijn vader is overleden (de titel oma is teveel eer voor die vrouw) zal vast geen rouwkaart krijgen ofzo, Ik had al een tijdje geen contact meer met die familie.
Maar ben er (ja klinkt hard) blij mee dat ze er niet meer is, dat mens heeft de mooiste momenten in mijn leven weten te vergallen en kon toch alleen negatief denken en praten.
Ander bijkomend voordeel is dat ik mijn vader en zijn foto-makende-met-telelens-nieuwe-vriendin zo niet meer tegen hoef te komen *vreugde dansje doet*
Welk kraambureau zit jij?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:40 schreef Vicky het volgende:
hier kraamzorg ook zo snel mogelijk geregeld omdat er geloof ik nogal een tekort is aan kraamverzorgsters hier in de buurt....
Dat is toch super huuphuup?! Geniet ervan zou k zeggen!quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:46 schreef huuphuup het volgende:
Hier alles prima, de kwaaltjes zijn langzaamaan aan het afnemen. Kan dat eigk wel met 10 weken? Ik bedoel, het was niet in 1 klap ofzo maar ik voel me beduidend beter dan in het begin. Dat zou wel betekenen dat een heleboel misselijkheid me bespaard blijft *afklopt* Ben wel nog moe, maarja, dat was nooit dramatisch en dat is het nu ook niet.
Nou het kwam er meer op neer dat wij wel van haar geprobeerd hebben te houden Nummer_Zoveel, maar nooit liefde terug hebben mogen ontvangen, als je alleen narigheid van iemand mee krijgt en je gekleineerd word waar je bij staat dan neem je al veel eerder van iemand afscheid en dan doet het er m.i. niet eens meer toe of iemand wel of niet leeft rouwen heeft al veel eerder plaatsgevonden.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Blij zijn dat iemand dood is?![]()
Ook al kun je iemand niet luchten of zien, blij zijn dat iemand dood is gaat mijn inziens wel erg ver.
Bureau kraamzorg extra. Zitten in de Herenstraat. Had ik bij Amber ook. Als het allemaal lukt komt ook de kraamverzorgster van vorige keer.quote:
Welke babyfoon is goed?quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:19 schreef mikoxx het volgende:
misschien niet de juiste plaats om het te vragen, maar weet iemand of er een topic bestaat over babyfoons?
dat was maar kort volgens mijquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:39 schreef Brighteyes het volgende:
Marlieske, mss moet je het onderwerp hier sowieso maar laten rusten. Het heeft niks met Z&G te maken ten slotte.Het had beter op het speeltuinbankje gepast.
Diaan was toch naar haar moeder vanmiddag?
maar van een dagje thuis hoef je natuurlijk niet steeds te fokken iddquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:13 schreef Diaan73 het volgende:
Vandaag even een dagje thuis. Alleen zo even naar mn ouders lopen om de auto op te halen, wel even lekker de frisse lucht in.
ben nieuwsgierig en misschien domquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:52 schreef Diaan73 het volgende:
Dan wordt gekeken of baarmoedermond voldoende verweekt is en zo niet, dan krijg ik zo'n veter zo wel dan word ik ingeleid!!!![]()
Als ik een veter krijg, dan word ik vrijdagmorgen om 7 uur ingeleid, ik moet in ieder geval dan morgenavond een nachtje blijven.
Spannend Jelief, dus morgen misschien een datumtweeling!!
Het is echt een opluchting, ik hoop dat ik ook morgen gewoon beval...quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:53 schreef mrien het volgende:
9 pond![]()
Wat fijn dat ze je gaan inleiden morgen! Spannend zeg!!
Wel heeeeel fijn dat ze je niet meer langer laten lopen zeg! Opluchting zeker?
Die zorgt dat de baarmoedermond rijpt, dat moet eerst gebeuren voordat je uberhaupt kunt bevallen. En dat duurt ong. 24 uur heb ik me laten vertellen. Soms wordt ook gel gebruikt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben nieuwsgierig en misschien dommaar wat is zo'n veter en wat doet die?
Volgens mij moet die veter de baarmoedermond rijp maken voor inleiding als die nog niet zover isquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben nieuwsgierig en misschien dommaar wat is zo'n veter en wat doet die?
Kan me de opluchting voorstellen!quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is echt een opluchting, ik hoop dat ik ook morgen gewoon beval...
quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die zorgt dat de baarmoedermond rijpt, dat moet eerst gebeuren voordat je uberhaupt kunt bevallen. En dat duurt ong. 24 uur heb ik me laten vertellen. Soms wordt ook gel gebruikt.
http://members.home.nl/vr(...)atief/inleiding.html
ik hoop het ook. Met Twan ging het voor een eerste redelijk vlot. 42 weken zwanger, ingeleid, 0 cm ontsluiting, begonnen met infuus rond half 9 en smiddags rond half 5 's middags is hij geboren en ik was om 2 uur later thuis. Ik ga er nu maar van uit dat ik een nachtje moet blijven....quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:58 schreef mrien het volgende:
[..]
Kan me de opluchting voorstellen!
Ik vond het toen ook zo fijn om te weten wanneer er actie ondernomen zou gaan worden!
Lotte kwam vervolgens de volgende dag al, maar toch
Hopelijk gaat het allemaal vrij vlot!
Heeft de bevalling van Twan uiteindelijk lang geduurd?
Mijsjequote:Mefke, dat je onzeker bent, is logisch. Ik hoop alleen dat het niet teveel van je leven beheerst, want dan kun je ook niet lekker van je zwangerschap genieten...
Uiteraard! Hopelijk kan jij ook een beetje slapen vannacht!quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:05 schreef peaceman het volgende:
t wordt nu voor vader ook echt spannend...
Nee hoor dat probleem had ik laatst ook al begreep al helemaal niet hoe jullie aan die cijfers kwamenquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:41 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij ben ik blind aan het worden.
Ik kon volgens mij de eerste keer dat ik hier keek mijn gewicht enz invullen en dan toen kreeg ik een 'advies' over het aankomen tijdens de zwangerschap. Maar nu zie ik dat niet meer. Ben ik nou gek?
http://www.babybytes.nl/e(...)hap/Gewichtstoename/
Wat lief dat je aan me denkt! Hier is alles rustig...wel een lekker gezellig druk kindje in mijn buik maar geen tekenen van een bevalling!quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:18 schreef Kinderwens het volgende:
Fruppel alles nog rustig?
Ik heb morgen weer een echo, dan ben ik 'al' 9 weken en 3 dagenWe zijn er weer heeeeel benieuwd naar
Nog ongeveer 2,5 week, dan zal ik onthullen wie ik benLijkt me wel gek hoor
Maar dan mag iedereen het weten (de lurkers).
Spannend!quote:7:33
Moge, ik heb 1,5 cm ontsluiting. Gel ingebracht, dat lijkt wel wat effect te hebben. Ik had vannacht ook al wat gerommel. Jelief
spannendquote:Op donderdag 22 januari 2009 08:16 schreef mrien het volgende:
Ik heb een smsje van Jelief :
[..]
Spannend!
Ik heb haar heel veel succes en sterkte gewenst!
Jij ook succes Diaan!
Fijn dat je goed geslapen hebt
[ afbeelding ]Baby's on their way![ afbeelding ]
Ik moet wachten op de uitslag, maar als het niet in orde is wordt ik gebeld.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:35 schreef Memmel het volgende:
Nummer_zoveel, hoe ging het met prikken? Weet je al wat of moet je wachten op de uitslag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |