abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65277234
dankje huup
Het lijkt mij ook echt een uitdaging! De manager was ook zo makkelijk over de zwangerschap, ze zei dat als ik me een dagje niet goed voelde dat ik dan gewoon thuis kon werken enzo echt top!
pi_65277343
Ah fijn! Nou dat klinkt als goed nieuws dus. Gelukkig maar, het mag ook wel eens meezitten!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65277437
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 11:46 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
dankje huup
Het lijkt mij ook echt een uitdaging! De manager was ook zo makkelijk over de zwangerschap, ze zei dat als ik me een dagje niet goed voelde dat ik dan gewoon thuis kon werken enzo echt top!
Da's wel fijn, een manager die begrip heeft voor de situatie en als je je eens niet goed voelt.
  woensdag 21 januari 2009 @ 11:54:40 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65277541
Oh ja, dat was het idd Fruppel!

Fijn Flower!
  woensdag 21 januari 2009 @ 12:07:22 #80
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_65277999
Nog 1 dagje en dan mag ik eindelijk kijken

Wat ben ik daar aan toe zeg, heb nl alleen maar zin om me te coconnen
pi_65279920
Wow Fruppel, het wordt voor jou nu dus ook spannend! Wat fijn dat je zo'n probleemloze zwangerschap gehad hebt!

Ik ben erg benieuwd naar Diaan. Brr zo'n migraine-aanval is nu natuurlijk helemaal heftig, plus een ziek kind... En hoe zou het met Jelief zijn?

Wij waren gister de babykamer ophalen, toen ik (weer) migraine kreeg. Lekker getimed zeg Ik heb normaal 1 á 2 migraineaanvallen per jaar, nu heb ik er al 6 binnen een week gehad. Ach ja het hoort erbij hé...
We zijn erg vroeg met de babykamer, maar we vonden deze zo mooi dat we hem toch maar vast gekocht hebben
pi_65279972
Straks weer naar de VK gewoon controle, vandaag uitgerekend
  woensdag 21 januari 2009 @ 13:06:54 #83
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_65280252
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 09:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb even gebeld met de assistente, omdat gisteren mijn bloeddruk goed was, verwacht ze dat dit gewoon een flinke migraine-aanval is en mn bloeddruk wel goed zal zijn. Ik heb verder ook geen andere klachten, ze gaat nog wel even overleggen met de VK. Als ze voor 12 uur niet belt, moet ik gewoon morgen weer komen.

Jelief succes straks bij de gyn!!
Beide keren heb ik 1 dag voor de bevalling begon flinke migraine aanvallen gehad....
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_65281390
Ik word morgen ingeleid!
Wewaren eerst bij een verpleegkundige die nog wat vragen stelde en bloeddruk opnam. Mijn bloeddruk was een stuk hoger dan normaal, 140/8? (itt 120/75) dus zij vulde gelijk een labformulier in. De gyn was de gyn die bij Emma ook aan mijnbed heeftgestaan, herlijk nuchtere man. Hij las de brief van de vlos en zei 'nou dat is duidelijk, wanneer wil je?'
uuuh nou niet vrijdag want dan is mijn man jarig.
" morgen dan? "
tja ja is goed.
Waarop hij de telefoon pakt en mij inplant op de afdeling :0

Raar hoor, ik ben nu familie aan het bellen, rare gesprekken zijn dat...

We moeten ons morgen om half 7 melden op de afdeling, dan aan de monitor en daarna beginnen met gel of vliezen breken afhankelijk van hoeveel ontsluiting ik al heb.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 21 januari 2009 @ 13:36:45 #85
108648 cattie
lieve moeder
pi_65281465
Spannend Jelief! Morgen is de dag dat Onsje ter wereld komt!
pi_65281507
Spannenddd!! Succes morgen
  woensdag 21 januari 2009 @ 13:39:00 #87
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_65281553
Jelief wat ontzettend spannend! Heel erg veel succes morgen!
pi_65281682
Wat spannend Jelief! Heel veel succes!
pi_65281710
Rottdog van harte he

Ik ben gisteren weer naar de verloskundige geweest. Alle bloeduitslagen waren goed, bloeddruk netjes en nu dan ook het hartje gehoord Had er wel een uurtje naar kunnen luisteren, jammer genoeg is dat weer zo voorbij. En binnen 10 min stond ik weer buiten
Ben vandaag precies 14 weken.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_65281728
Jelief wat een raar idee. Spannend joh!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_65281760
Spannend Jelief!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65281786
Oooh Jelief wat spannend Onsje in on the way

hier net telefoontje van mijn moeder, de moeder van mijn vader is overleden (de titel oma is teveel eer voor die vrouw) zal vast geen rouwkaart krijgen ofzo, Ik had al een tijdje geen contact meer met die familie.
Maar ben er (ja klinkt hard) blij mee dat ze er niet meer is, dat mens heeft de mooiste momenten in mijn leven weten te vergallen en kon toch alleen negatief denken en praten.
Ander bijkomend voordeel is dat ik mijn vader en zijn foto-makende-met-telelens-nieuwe-vriendin zo niet meer tegen hoef te komen *vreugde dansje doet*
Mama van Isa en Ties
pi_65282007
Wat spannend Jelief!
Haha, dat lijkt me inderdaad wel een beetje onwerkelijk dat je je dan zo rustig op alles kunt voorbereiden enzo.

Oeh dat wordt flink F5-en morgen dus Heel veel succes en het gaat natuurlijk allemaal gewoon voorspoedig, vind ik!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 21 januari 2009 @ 13:51:24 #94
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65282039
BE dat steigerhout wordt helemaal geschuurd en afgelakt. Je mag m'n commode wel een keer komen aaien, dan kan je het zelf voelen!

Jelief, wat vreselijk spannend!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 21 januari 2009 @ 13:54:54 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65282147
Jelief, morgen al! Spannend joh!

Memmel, ik kom graag een keertje aaien hoor!
pi_65282220
Ik wil die commode ook aaien maar dan ook meteen knuffelen met Anna!
pi_65282272
En Diaan? waar ben je? Ik hoop dat je niet meteen doorgestuurd bent naar het ziekenhuis, naja of wel maar dan om te bevallen!
pi_65282712
Veel succes morgen Jelief!
pi_65282774
Jelief wat spannend! Heel veel succes morgen!
pi_65282911
Jelief succes!!!!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_65282917
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:44 schreef marlieske het volgende:

hier net telefoontje van mijn moeder, de moeder van mijn vader is overleden (de titel oma is teveel eer voor die vrouw) zal vast geen rouwkaart krijgen ofzo, Ik had al een tijdje geen contact meer met die familie.
Maar ben er (ja klinkt hard) blij mee dat ze er niet meer is, dat mens heeft de mooiste momenten in mijn leven weten te vergallen en kon toch alleen negatief denken en praten.
Ander bijkomend voordeel is dat ik mijn vader en zijn foto-makende-met-telelens-nieuwe-vriendin zo niet meer tegen hoef te komen *vreugde dansje doet*
Blij zijn dat iemand dood is?
Ook al kun je iemand niet luchten of zien, blij zijn dat iemand dood is gaat mijn inziens wel erg ver.
pi_65283492
Spannend Jelief, good luck voor morgen!
Tjonge wat gaat dit topic hard zeg.

Even een vraagje:
Wanneer moet je actie ondernemen w.b. vk, kraamzorg ed?

En moeders voor moeders; kun je ook een vaste dag afspreken dat ze het komen ophalen? Zodat je het niet bij de deur hoeft te zetten? Ik vind het eigenlijk wel een goed ding, en wil misschien wel meedoen, maar niet als daarmee gelijk de hele straat op de hoogte is.
pi_65283756
Ik moest kraamzorg van de VK direct aanvragen na mn afspraak omdat ze zei dat het in Augustus een moeilijke maand is vanwege vakantie-periode enzo. De VK kon ik bellen zodra ik 5 weken was volgens de website, ik heb gebeld met 5 weken en een beetje.
Echo afspraken en bloedprikken enzo moest ook vrij vlot gebeuren maar hoefde niet direct. Maar dat verteld je VK ook allemaal wel als je een afspraak hebt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65283840
hier kraamzorg ook zo snel mogelijk geregeld omdat er geloof ik nogal een tekort is aan kraamverzorgsters hier in de buurt....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65284459
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 14:40 schreef Vicky het volgende:
hier kraamzorg ook zo snel mogelijk geregeld omdat er geloof ik nogal een tekort is aan kraamverzorgsters hier in de buurt....
Welk kraambureau zit jij?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 21 januari 2009 @ 14:59:28 #106
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_65284565
Jelief spannend! Veel succes morgen!
Niet mieten! Door gieten!
  woensdag 21 januari 2009 @ 14:59:59 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65284582
Ze zeiden bij mij dat je dat meestal zo rond de 12 weken doet, maar ik heb het nu net even gedaan. Ik heb de echo gezien, en dat zat goed dus nu kon het wel vond ik. Ik gok dat daar een beetje die 12 weken vandaan komt.
Maar gezien de zomerperiode kan het idd wel eens druk zijn.
(Geen wonder als alle vk's dat advies geven. )
pi_65284959
Oh spannend Jelief! Morgen al! Lijkt me echt zo´n raar idee dat je nu al weet dat morgen je kindje geboren gaat worden

De dokter belde net, ik heb blaasontsteking, dus heb nu een antibioticiakuurtje en moet morgen nog een potje pies naar zo´n lab brengen voor een kweekje.
En wie weet knap ik wel helemaal op van die ab-kuur en voel ik me daarna wel weer helemaal fit... ofzo...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 21 januari 2009 @ 16:11:44 #109
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_65287327
Jelief spannend morgen al
pi_65287370
Jelief!!! Spannnnnnend!!

Waar is Diaan? Zou ze aan het zijn?

Tinkerrrbell, wij zetten de containers van MvM achter de groene container, dat hebben we zo afgesproken met MvM.Je kunt het ook in een boodschappentas bij je voordeur zetten, of achter een struikje of...
pi_65287393

[ Bericht 25% gewijzigd door Sinarades op 22-01-2009 10:48:50 ]
pi_65288042
Jelief wat spannend zeg.
Veel succes en sterkte morgen
  woensdag 21 januari 2009 @ 16:40:51 #113
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_65288294
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 08:46 schreef huuphuup het volgende:
Hier alles prima, de kwaaltjes zijn langzaamaan aan het afnemen. Kan dat eigk wel met 10 weken? Ik bedoel, het was niet in 1 klap ofzo maar ik voel me beduidend beter dan in het begin. Dat zou wel betekenen dat een heleboel misselijkheid me bespaard blijft *afklopt* Ben wel nog moe, maarja, dat was nooit dramatisch en dat is het nu ook niet.
Dat is toch super huuphuup?! Geniet ervan zou k zeggen!

Tinkerrr... voor zover ik weet is er veel te regelen met MvM, je kan ook naar een inzamelpunt gaan en daar de boel inleveren, dan ziet helemaal niemand t! Geloof je t inmiddels al helemaal???

Hier alles goed, fijn te horen dat er meer dames zijn die hun buik voelen bij het niezen! t Maakt je toch weer onzeker als je dat voelt...brrr en waar we ons al niet onzeker over kunnen maken....!!
Ben nog wel strontverkouden, maar verder gaat t goed, gelukkig.

Jelief: sssppaannenneennnnd!! Succes hoor!

[ Bericht 29% gewijzigd door mikoxx op 21-01-2009 16:46:54 ]
pi_65288333
Sinarades ????
pi_65288525
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 14:17 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Blij zijn dat iemand dood is?
Ook al kun je iemand niet luchten of zien, blij zijn dat iemand dood is gaat mijn inziens wel erg ver.
Nou het kwam er meer op neer dat wij wel van haar geprobeerd hebben te houden Nummer_Zoveel, maar nooit liefde terug hebben mogen ontvangen, als je alleen narigheid van iemand mee krijgt en je gekleineerd word waar je bij staat dan neem je al veel eerder van iemand afscheid en dan doet het er m.i. niet eens meer toe of iemand wel of niet leeft rouwen heeft al veel eerder plaatsgevonden.
Ze kan me (en vooral mijn gezin) nu iig niet meer zo kwetsen als ze al 30 jaar lang heeft gedaan en ja daar ben ik dan erg blij mee en zoals ik zei in mijn post ja dat klinkt hard maar ik meen het wel!
Ik hoef met dat mens echt geen medelijden te hebben met 85 jaar heb je een lang leven gehad en in haar geval te lang!
Mama van Isa en Ties
  woensdag 21 januari 2009 @ 17:04:00 #116
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_65288940
Jessie wat fijn dat alles in orde was!!
Gaat alles goed, voel je je lekker??
pi_65288976
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 14:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Welk kraambureau zit jij?
Bureau kraamzorg extra. Zitten in de Herenstraat. Had ik bij Amber ook. Als het allemaal lukt komt ook de kraamverzorgster van vorige keer.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_65289264
Wat snel zeg Jelief! Spannend voor morgen!
En natuurlijk alvast heeeeeel veel succes en sterkte!

Hopelijk is alles goed met Diaan!
  woensdag 21 januari 2009 @ 17:19:17 #119
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_65289360
misschien niet de juiste plaats om het te vragen, maar weet iemand of er een topic bestaat over babyfoons?
pi_65289365
Ik denk dat Diaan gewoon even gauw voor Jelief nog wilde piepen
pi_65289394

[ Bericht 30% gewijzigd door Sinarades op 22-01-2009 10:49:40 ]
pi_65289476
Vanmorgen 12 weken echo gehad. We zagen een klein druktemakertje en het leek zelfs of er een duimpje in de mond zat (of handje voor het gezicht) zag er wel schattig uit .
Mooi kloppend hartje en qua datum kwam ze 1 dag voor wat ik zelf had berekend, dus dat klopt aardig. Ik laat het zelf maar mooi op 2 augustus staan.
Fake it till you make it...
pi_65289572
Fijn Nijna!

Ik heb een afspraak gemaakt voor de combinatie-test. 3 feb mag ik. Heb ik weer wat om voor te zenuwen naar uit te kijken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65289594
Veel succes morgen Jelief!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_65289640
Jelief, heel veel succes morgen
Fake it till you make it...
  woensdag 21 januari 2009 @ 17:29:31 #126
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_65289676
Fijn Nijna! Toch bijzonder om te zien he? Heb je t droog gehouden??

Huup, je hebt je post goed aangepast!! haha! 3 feb is het vast zo!
pi_65289705
Wat fijn Nijna!

Ben net gebeld door de Kwantum.. de gordijnen voor de babykamer zijn klaar
Dat is snel deze keer.. 3,5 week maar. Op Ambers gordijnen hebben we 6 weken moeten wachten..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 21 januari 2009 @ 17:33:07 #128
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65289780
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 17:19 schreef mikoxx het volgende:
misschien niet de juiste plaats om het te vragen, maar weet iemand of er een topic bestaat over babyfoons?
Welke babyfoon is goed?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 21 januari 2009 @ 17:34:05 #129
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65289802
Nijna wat leuk

Jelief, veel succes morgen dan heb je je hummeltje in je armen!

Diaan, is je kleintje er al?
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 21 januari 2009 @ 17:39:53 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65289975
Marlieske, mss moet je het onderwerp hier sowieso maar laten rusten. Het heeft niks met Z&G te maken ten slotte. Het had beter op het speeltuinbankje gepast.

Diaan was toch naar haar moeder vanmiddag?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 21 januari 2009 @ 17:41:38 #131
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65290020
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 17:39 schreef Brighteyes het volgende:
Marlieske, mss moet je het onderwerp hier sowieso maar laten rusten. Het heeft niks met Z&G te maken ten slotte. Het had beter op het speeltuinbankje gepast.

Diaan was toch naar haar moeder vanmiddag?
dat was maar kort volgens mij
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 10:13 schreef Diaan73 het volgende:
Vandaag even een dagje thuis. Alleen zo even naar mn ouders lopen om de auto op te halen, wel even lekker de frisse lucht in.
maar van een dagje thuis hoef je natuurlijk niet steeds te fokken idd
Today is life -

Dale Carnegie
pi_65290038
Oeh ik hoop zo voor haar dat het begonnen is!

en anders hoop ik dat ze lekker genoten heeft van haar dagje!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 21 januari 2009 @ 17:52:07 #133
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65290294
Dames ik ben weer thuis en heb de hele middag in het ziekenhuis gezeten. De vk vond het toch nodig om even door te sturen naar ziekenhuis voor CTG enz. Daar allerlei onderzoeken gehad, die overigens allemaal goed waren en de gyn dacht wat water in het buikje te zien. Toen weer naar een andere gyn (5 stuks om ons heen voor de echo) en die zei dat het "vet" was... en dat het een flinke baby is. Hij wordt nu geschat op 9 pond, maar het kan een pondje meer of minder zijn. In ieder geval vond deze gyn het ook wel tijd dat de baby geboren wordt, mede gezien de overtijd en ik me minder goed ga voelen. Aangezien ze om 16:00 uur liever niet beginnen met inleiden en het morgenvroeg erg druk is op de verloskamer, moeten we ons om 12 uur melden tenzij er eerder plaats is, dan worden me meteen gebeld Dan wordt gekeken of baarmoedermond voldoende verweekt is en zo niet, dan krijg ik zo'n veter zo wel dan word ik ingeleid!!! Als ik een veter krijg, dan word ik vrijdagmorgen om 7 uur ingeleid, ik moet in ieder geval dan morgenavond een nachtje blijven.

Twan blijft vanavond bij mijn ouders slapen, zodat wij hopelijk even nog een rustig nachtje hebben.

Spannend Jelief, dus morgen misschien een datumtweeling!!
Make love, not war ☮
pi_65290338
9 pond
Wat fijn dat ze je gaan inleiden morgen! Spannend zeg!!
Wel heeeeel fijn dat ze je niet meer langer laten lopen zeg! Opluchting zeker?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 21 januari 2009 @ 17:54:23 #135
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65290366
ook een voor jou voor morgen Diaan
dan heb je je hummelke ook in je armen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_65290385
Oh wauw wat spannend! Jij ook heel veel succes morgen Diaan!
en wat fijn dat er dan nu toch gelijk actie wordt ondernomen.
En 9 pond jeumig. (hoewel ik zelf ook bijna 9 pond was )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 21 januari 2009 @ 17:55:30 #137
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65290401
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 17:52 schreef Diaan73 het volgende:
Dan wordt gekeken of baarmoedermond voldoende verweekt is en zo niet, dan krijg ik zo'n veter zo wel dan word ik ingeleid!!! Als ik een veter krijg, dan word ik vrijdagmorgen om 7 uur ingeleid, ik moet in ieder geval dan morgenavond een nachtje blijven.

Spannend Jelief, dus morgen misschien een datumtweeling!!
ben nieuwsgierig en misschien dom maar wat is zo'n veter en wat doet die?
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 21 januari 2009 @ 17:55:33 #138
114177 Diaan73
pi_65290407
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 17:53 schreef mrien het volgende:
9 pond
Wat fijn dat ze je gaan inleiden morgen! Spannend zeg!!
Wel heeeeel fijn dat ze je niet meer langer laten lopen zeg! Opluchting zeker?
Het is echt een opluchting, ik hoop dat ik ook morgen gewoon beval...
Make love, not war ☮
  woensdag 21 januari 2009 @ 17:55:53 #139
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_65290418
Diaan wat fijn dat je nu eindelijk weet wanneer er wat gaat gebeuren!
Heel erg veel succes
  woensdag 21 januari 2009 @ 17:56:42 #140
114177 Diaan73
pi_65290440
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 17:55 schreef Ynske het volgende:

[..]

Die zorgt dat de baarmoedermond rijpt, dat moet eerst gebeuren voordat je uberhaupt kunt bevallen. En dat duurt ong. 24 uur heb ik me laten vertellen. Soms wordt ook gel gebruikt.

http://members.home.nl/vr(...)atief/inleiding.html
Make love, not war ☮
pi_65290458
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 17:55 schreef Ynske het volgende:

[..]

Volgens mij moet die veter de baarmoedermond rijp maken voor inleiding als die nog niet zover is

Haha, Diaan was me net voor
pi_65290503
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 17:55 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Het is echt een opluchting, ik hoop dat ik ook morgen gewoon beval...
Kan me de opluchting voorstellen!
Ik vond het toen ook zo fijn om te weten wanneer er actie ondernomen zou gaan worden!
Lotte kwam vervolgens de volgende dag al, maar toch
Hopelijk gaat het allemaal vrij vlot!
Heeft de bevalling van Twan uiteindelijk lang geduurd?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 21 januari 2009 @ 18:00:25 #143
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65290547
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 17:56 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Die zorgt dat de baarmoedermond rijpt, dat moet eerst gebeuren voordat je uberhaupt kunt bevallen. En dat duurt ong. 24 uur heb ik me laten vertellen. Soms wordt ook gel gebruikt.

http://members.home.nl/vr(...)atief/inleiding.html
dank je
k had wel van die gel gehoord maar nog nooit van die vetervorm
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 21 januari 2009 @ 18:00:37 #144
114177 Diaan73
pi_65290555
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 17:58 schreef mrien het volgende:

[..]

Kan me de opluchting voorstellen!
Ik vond het toen ook zo fijn om te weten wanneer er actie ondernomen zou gaan worden!
Lotte kwam vervolgens de volgende dag al, maar toch
Hopelijk gaat het allemaal vrij vlot!
Heeft de bevalling van Twan uiteindelijk lang geduurd?
ik hoop het ook. Met Twan ging het voor een eerste redelijk vlot. 42 weken zwanger, ingeleid, 0 cm ontsluiting, begonnen met infuus rond half 9 en smiddags rond half 5 's middags is hij geboren en ik was om 2 uur later thuis. Ik ga er nu maar van uit dat ik een nachtje moet blijven....

En idd Mrien, ik was je net voor..

Ow en ik ga zo lekker patatjes eten, mjammie en ik sta vanaf nu onder medische noodzaak.. mag niet meer naar de VK.
Make love, not war ☮
pi_65290708
Spannend Diaan!! En fijn dat ze je in gaan leiden! Maar 9 pond , dat wordt een klein beertje!
Succes morgen!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_65290875
Jelief, veel succes straks met de bevalling! (morgen dus...)
Diaan, voor jou ook veel succes morgen of vrijdag!
Mefke, dat je onzeker bent, is logisch. Ik hoop alleen dat het niet teveel van je leven beheerst, want dan kun je ook niet lekker van je zwangerschap genieten... Ik hoop dat allebei de echo's mooi, goed en duidelijk zijn, en dat ze je een heleboel zekerheid kunnen geven! Sterkte met het wachten, maar ik hoop dat je er ook wel van kunt genieten zonder steeds de angst te hebben dat het weer mis zou kunnen gaan...

[ Bericht 1% gewijzigd door mijsje op 21-01-2009 18:16:40 (oeps, Diaan had ondertussen gereageerd... :)) ]
pi_65290983
Wow Diaan, 9 pond. Dat is een flinkertje. Hopelijk heb je je baby zo snel mogelijk in je armen!
  Moderator woensdag 21 januari 2009 @ 18:21:14 #148
5428 crew  miss_sly
pi_65291066
Diaan en Jelief Spannend Morgen voor beide dan hoe dan ook actie, wat fijn
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 21 januari 2009 @ 18:40:52 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65291614
Oh Diaan, wat fijn zeg! Voor het weekend heb je je baby gewoon! Super!
pi_65291642
Spannende dag morgen
Succes Diaan en Jelief
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')