Ik krijg een of andere rare vakantiesite als ik je link volg.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:08 schreef Jepali het volgende:
www.debestekeus.nl, daar kost de Alecto DBX 88, € 78,95. Er komt nog 8 euro verzendkosten bij. Tot nu toe de goedkoopste winkel volgens mij. De alecto DBX 85 is 69,00.
Ja dat klopt, dat vind ik ook een beetje vreemd... Myhron had al heel snel door dat er licht kwam als ze geluid maakte...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:26 schreef Jdee het volgende:
wij hebben ook de alecto dbx 77 en eigenlijk het enige stomme eraan vind ik dat de verstuurder (die in de babykamer staat) oplicht als er geluid is. WAAROM??!?! what's the use?!
We stoppen hem meestal ondersteboven op een doekje in de kast, omdat het blauwe licht een bijna-wakkere-ela weleens net lekker uit dromeland haalt, hebben we het idee. (en aangezien we willen dat ze zo lang mogelijk slaapt...)(overigens heeft ze gewoon door het vuurwerk heen geslapen, dus helemaal zeker weten dat t stoort weten we niet).
verder hebben we echt super bereik met dat ding. We wonen midden in de stad, langs het spoor bijna. En genoeg andere kindjes in de buurt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop