Ik had d'r teruggestuurd dat dat balen was en of de pijn nog wel een beetje te doen wasquote:17:17
Het gaat nog wel even duren. Ontsluiting schiet niet zo op, weeën zijn kort
Schiet nog niet zo helaas dusquote:17:24
Te goed helaas. Ik heb al een huilbui gehad dus de spanning is eruit, nu onsje nog...
Oooh Miss_sly wat ben ik blij voor jou en schaapquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:10 schreef miss_sly het volgende:
Dit zegt nog niet alles over de uitslag van de combinatietest, omdat daar ook andere dingenmeegenomen worden in de berekening, maar een goede nekplooimeting is toch wel een belangirjke graadmeter
*o*quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:10 schreef miss_sly het volgende:
Rottdog, toch wel een dompermaar er zat wel iets, je testen zijn positief, dan is er over 2 weken vast wel iets goed te zien
happy, ik ben morgen 13 weken en ben niet ziek, zwak, misselijk, alleen wat moe. Het kan dus heel best zonder kwaaltjes. Ik vond het ook eng hoor, geen kwaaltjes, dus ik begrijp je helemaal, en ik durfde ook niet te testen. maar na 4 echo's geloof ik wel dat het kan, fluitend zonder kwaaltjes zwanger zijnSterkte met wachten
Jelief![]()
![]()
En Diaan, die is nu ook in het ziekenhuis![]()
![]()
En dan nu: de nekplooimeting: uitslag: 1,2![]()
![]()
![]()
Verder 2 handjes, 2 voetjes, 10 vingertjes, teentjes waren nog niet te zien, een heel mooi kloppend hartje, oogkasjes, een duidelijke onderkaak, 7,49 cm, goede placenta, kortom: een geweldige echo met alleen maar goed nieuws
Dit zegt nog niet alles over de uitslag van de combinatietest, omdat daar ook andere dingenmeegenomen worden in de berekening, maar een goede nekplooimeting is toch wel een belangirjke graadmeter
Geweldig Takkembah! Van harte gefeliciteerd!quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:17 schreef Takkembah het volgende:
Tussen alle bevallingspanningen door kom ik me tussendoor hier even officieel aanmelden!!!
Maandag licht positief getest (zonder mannetje) en vanavond met manlief zwaaaaar positief![]()
![]()
![]()
De uitrekendatum is 28 september
Tinkerrrrbel niet meer onderaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |