abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65324079
Wat fijn Kinderwens en Linda

Jelief update:
quote:
17:17
Het gaat nog wel even duren. Ontsluiting schiet niet zo op, weeën zijn kort
Ik had d'r teruggestuurd dat dat balen was en of de pijn nog wel een beetje te doen was
quote:
17:24
Te goed helaas. Ik heb al een huilbui gehad dus de spanning is eruit, nu onsje nog...
Schiet nog niet zo helaas dus
pi_65324102
stuur d'r maar een dikke knuffel!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65324137
Had ik gelijk al gedaan, wel heel sneu voor d'r
Hoop echt dat het een beetje snel doorzet voor d'r
pi_65324168
Sneu zeg, dat lijkt een lange bevalling te gaan worden

Iemand die door Diaan op de hoogte gehouden wordt??
pi_65324189
Peaceman zou zelf posten als er nieuws was
pi_65324625
Jelief en Diaan, dames zet em op hoor . Hopelijk wil het toch allemaal wat vlotten...

Rottdog, hopelijk over 2 weken een mooie echo!
Fake it till you make it...
pi_65324715
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 15:10 schreef miss_sly het volgende:

Dit zegt nog niet alles over de uitslag van de combinatietest, omdat daar ook andere dingenmeegenomen worden in de berekening, maar een goede nekplooimeting is toch wel een belangirjke graadmeter
Oooh Miss_sly wat ben ik blij voor jou en schaap gelukkig geen onzekerheid (tot zover dan) want die nekplooi is zo belangrijk bij die meting.

en ook Kinderwens haar wonder doet het goed

Maar Bar wat naar dat je je zo voelt hopelijk kan je iets met de adviezen van Moonah en kan je iets gaan ondernemen om de spanning dragelijk te houden.

Tja hier alles goed. tis saai maar heerlijk

En jelief je ziet het dan niet maar voor jou een dikke
Diaan en peaceman ook jullie veel succes.
Mama van Isa en Ties
pi_65324750
Rottdog hé bah nog niets te zien ws gewoon nog te kort zwanger om duidelijk iets te zien, over 2 weken zie je vast een mooie gamba-sleutelhanger
Mama van Isa en Ties
pi_65325384
Miss-Sly, Linda en Kinderwens: mooooooi nieuws
Rottdog:
En speciaal voor Diaan en Jelief

Ik kom net terug van fysio. Mijn bekken staat weer zoals het hoort, nou nog een dagje pijn verbijten en het moet beter worden. Meteen tips meegekregen om de overige 34 weken door te komen. En verder vandaag alleen wat dizzy. Volgende week om deze tijd hebben wij hopelijk ook onze sleutelhanger in beeld gehad, ik vind het erg spannend. En nou ga ik weer snel plat, zitten is echt niet leuk nu.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 22 januari 2009 @ 18:26:54 #285
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65325545
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 15:10 schreef miss_sly het volgende:
Rottdog, toch wel een domper maar er zat wel iets, je testen zijn positief, dan is er over 2 weken vast wel iets goed te zien

happy, ik ben morgen 13 weken en ben niet ziek, zwak, misselijk, alleen wat moe. Het kan dus heel best zonder kwaaltjes. Ik vond het ook eng hoor, geen kwaaltjes, dus ik begrijp je helemaal, en ik durfde ook niet te testen. maar na 4 echo's geloof ik wel dat het kan, fluitend zonder kwaaltjes zwanger zijn Sterkte met wachten

Jelief

En Diaan, die is nu ook in het ziekenhuis

En dan nu: de nekplooimeting: uitslag: 1,2
Verder 2 handjes, 2 voetjes, 10 vingertjes, teentjes waren nog niet te zien, een heel mooi kloppend hartje, oogkasjes, een duidelijke onderkaak, 7,49 cm, goede placenta, kortom: een geweldige echo met alleen maar goed nieuws

Dit zegt nog niet alles over de uitslag van de combinatietest, omdat daar ook andere dingenmeegenomen worden in de berekening, maar een goede nekplooimeting is toch wel een belangirjke graadmeter
*o*
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_65328375
Rottdog wat jammer dat er nog niks te zien was Over 2 weken hopelijk beter nieuws!

Miss_sly wat een super nieuws

Kinderwens ook een mooie echo gefeliciteerd!!

Ik dacht ik kom hier even baby's gluren maar helaas, zet em op meiden
pi_65328550
o, nog geen nieuwe babietjes geboren dus.... jammer! Hopelijk gaat het goed met de dames en trekken ze het nog een beetje.

Miss Sly, supernieuws! Wat fijn voor jullie!
Nijna, tjonge, ben je alweer zo'n eind onderweg! Mooie echo ook! Zo'n duidelijk koppie.
Tis wel echodag geloof ik.....Kinderwens en Linda ook van harte met jullie mooie echo's.
Rottdog, ik hoop dat je de komende 2 weken rustig doorkomt....hopelijk heb je daarna een mooiere echo.
  donderdag 22 januari 2009 @ 20:17:24 #288
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65328751
Tussen alle bevallingspanningen door kom ik me tussendoor hier even officieel aanmelden!!!

Maandag licht positief getest (zonder mannetje) en vanavond met manlief zwaaaaar positief

De uitrekendatum is 28 september

Tinkerrrrrbel niet meer onderaan
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_65328799
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 20:17 schreef Takkembah het volgende:
Tussen alle bevallingspanningen door kom ik me tussendoor hier even officieel aanmelden!!!

Maandag licht positief getest (zonder mannetje) en vanavond met manlief zwaaaaar positief

De uitrekendatum is 28 september

Tinkerrrrbel niet meer onderaan
Geweldig Takkembah! Van harte gefeliciteerd!
pi_65328889
Kom op Diaan

Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  donderdag 22 januari 2009 @ 20:25:45 #291
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_65328927
Takkembah nogmaals gefeliciteerd met je 2 streepjes!!
Welkom... en hopelijk kun je heerlijk van je zwangerschap genieten

Ow en miss_sly, kinderwens en linda.. wat een goed nieuws ook allemaal!!!
No more games, no more drama...
  donderdag 22 januari 2009 @ 20:25:46 #292
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_65328928
Nog geen enkel nieuws van Jelief en Diaan?
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_65328958
Takkembah ook hier nog even gefeliciteerd! Welkom.
Diaan en Jelief
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 22 januari 2009 @ 20:59:55 #294
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_65329833
Update.. Ik ben nu even thuis. Ga zo weer richting ziekenhuis.
Vanmiddag is de veter ingebracht en het lijkt wat beweging teweeg gebracht te hebben.
Zo als het nu staat, blijf ik, net als Diaan natuurlijk, vannacht daar. Er is wel sprake van wat weeën, maar voor alsnog is de baarmoederwand nog niet geheel verweekt en is er nog geen sprake van ontsluiting. Het zou dus ook kunnen dat ik over twee uurtjes weer thuis ben, omdat Diaan naar de kraamafdeling gaat. Voor alsnog echter gaan ze er in het ziekenhuis vanuit dat we op de verloskamer zullen blijven en Diaan vindt het dan toch wel erg prettig als ik bij haar blijf slapen. Eventueel wordt ze dan morgenvroeg om 7.00 uur ingeleid.
Met Diaan gaat verder alles goed, maar ze heeft uiteraard wel pijn.

p.s. het wachten is irritant trouwens
pi_65329884
Oh hoopte al op babynieuws maar jammer genoeg wil het bij beide dames niet echt vlotten!

Fijn dat het wel zn werk lijkt te doen Peaceman... en sterkte bij het wachten
pi_65329985
Peaceman, goede nacht gewenst en hopelijk hoeven jullie niet heel lang te wachten. Doe Diaan maar veel succes wensen. Zet em op!
Fake it till you make it...
  donderdag 22 januari 2009 @ 21:09:16 #297
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_65330099
Voor Diaan hoop ik ook dat het nou allemaal wat sneller gaat komen. Ik ben verder in deze zaak ondergeschikt... ik hoef enkel maar ernaast te zitten, dus met mij komt het wel goed.

Ik zal Diaan alle bemoedigende woorden overbrengen.
  donderdag 22 januari 2009 @ 21:13:30 #298
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_65330216
Thnx meiden

Diaan en Jelief wat slopend zo, dat het jullie maar vlot van jullie kindjes mogen genieten.
  donderdag 22 januari 2009 @ 21:27:18 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65330590
Wat een lange zit voor jullie Peaceman! Ja, ook voor jou hoor! Wel fijn dat je bij haar mag blijven. Krijg je wel een bedje dan?

Ben benieuwd ook hoe het bij Jelief is.
pi_65330791
Ik ook!
Zodra ik iets hoor laat ik het weer weten!

Sterkte voor Diaan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')