Dan ben je bijna hoogbegaafd, doe er iets mee . . .quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ow..... staat dat er.....![]()
nah..... ik ben jong van geest ...... da's mijn IQ dat 00.00
misschien kan ik nog eens gaan zingen...... doet Bonnie ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:19 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Dan ben je bijna hoogbegaafd, doe er iets mee . . .
quote:
Bonnie gorgeld toch alleen maarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:20 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien kan ik nog eens gaan zingen...... doet Bonnie ook
iemand die op Fok zit te posten en dan zo'n topic opendquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:20 schreef Coos het volgende:
Hier passen wij ook wel Fokkers zijn achterlijk
En om het contact met het vorige topic niet helemaal te verliezen:
[..]
tegenwoordig wel jah........quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:22 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Bonnie gorgeld toch alleen maar
Precies, ik post hier ook niet. Alleen maar als ik ergens op reageer.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:23 schreef FANN het volgende:
[..]
iemand die op Fok zit te posten en dan zo'n topic opend![]()
al hep ie wel een punt..... dat dan weer wel......
Er was toen een of ander penose figuur die met Bonnie in de kroeg kwam hier.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:24 schreef FANN het volgende:
[..]
tegenwoordig wel jah........
maar vroeger.......... in Coos zijn tijd...... nou toen was het wel een leukertje.....
toch Coos?
Grieks feestje?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:25 schreef FANN het volgende:ik hep effe een muziekkie nodig....... zit in een kamer vol met mensen die geen mond opendoen...
![]()
o je was nog wakkerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Er was toen een of ander penose figuur die met Bonnie in de kroeg kwam hier.
Dus ik heb haar weleens gezien 25 jaar geleden. En het was toen al een flep.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:25 schreef FANN het volgende:ik hep effe een muziekkie nodig....... zit in een kamer vol met mensen die geen mond opendoen...
![]()
precies....... da bedoel ik.......quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:27 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Precies, ik post hier ook niet. Alleen maar als ik ergens op reageer.
Kijk, dit zijn de kwaliteitsposts waar we 's nachts op zitten te wachten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:30 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Wat een geile gele broeken . . . Moet je oppassen dat je niet je tepel in je gulp krijgt.
Een soort van pre-amy whinehouse.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]
o je was nog wakkerik dacht dat je weer in slaap gesukkeld was.......
o was dat zo..... van Bonnie bedoel ik?
ja weet ik veel........ ze is nu in ieder geval goed naar de klote..........
hep jij tepels?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:30 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Wat een geile gele broeken . . . Moet je oppassen dat je niet je tepel in je gulp krijgt.
Samenvatting?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:31 schreef FANN het volgende:
[..]
precies....... da bedoel ik.......![]()
toen DGK net afgelopen was ging ik nog wel een zappen...maar tegenwoordig kom ik hier
en daarna weer meteen naar huis........ seg maar.......
dus de rest mis ik allemaal alléén als er hier wel eens een linkje wordt neergezet naar een ander
topic kijk ik voor de rest niet meer eigenlijk..........
pfffffffff wat een verhaal![]()
en nog saai ook........
Doe m'n gulp nooit dicht. Voorkomen is beter dan genezen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:33 schreef FANN het volgende:
[..]
hep jij tepels?
zo ja........ is dat je weleens gebeurd dan?
Geduld Fann, over een half uurtje krijg je bij jou in de huiskamer de oplossing voor de krediet crisis in Griekenland....wááttt.... in heel europa op een presenteerblaadje.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:32 schreef FANN het volgende:
[..]
na die kletsen wel maar daar versta ik de helft niet van.........
wat dan??????????quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Geduld Fann, over een half uurtje krijg je bij jou in de huiskamer de oplossing voor de krediet crisis in Griekenland....wááttt.... in heel europa op een presenteerblaadje.![]()
wedden?
Ha, eindelijk mijn slaapliedje . . .quote:
Speciaal voor jou Fannquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:38 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Ha, eindelijk mijn slaapliedje . . .
Weltrusten, ik ga een uurtje pitten
ow........ daar wordt ik weer helemaal wakker van.........quote:
de groene container omrijdenquote:
Schreeuwwijfquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:44 schreef FANN het volgende:
[..]
kijk maar uit hierna komt rode woensdag![]()
ik ben weeeeeeeeeeeeeeeeeg............![]()
![]()
![]()
![]()
daar dacht ik wel als eerste aan jaquote:
Rottijd. Zit nog in dubio: of hier via internet kijken of naar huis rijden en het eerste deel missen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:16 schreef Dementor het volgende:
Vanavond maar even naar de inauguratie kijken.
Heb je niet een smoes, dat als je later weg gaat je dan voor de brug moet wachten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:08 schreef Copycat het volgende:
Wake up call!
Mooi. Mogen vandaag eerder weg om niks te missen van de inauguratie. Ik denk alleen niet dat ze er in trappen als ik zeg dat ik dan zeker om 11.10 uur weg moet ...
Zat net even CNN te kijken, gekkenhuis daar! Ben wel benieuwd hoe dit gaat lopen vanmiddag.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:23 schreef Dementor het volgende:
Altijd leuk zo'n feestje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hebben een aftelklokje haha, nog 5 uur 13 minuten en 6 seconden!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:34 schreef Kaat38 het volgende:
Zat net even CNN te kijken, gekkenhuis daar! Ben wel benieuwd hoe dit gaat lopen vanmiddag.
Vanmorgen samen de gootsteen opnieuw gekit en nu zit ik weer aan iets voor school.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:46 schreef Smash-it het volgende:
[..]
[..]
Haha, jullie hebben net zo'n drukke dag als ik, volgens mij
Ik tel mee af, ik lijk wel malloot zegquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:47 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ze hebben een aftelklokje haha, nog 5 uur 13 minuten en 6 seconden!
Dat is wel heel erg lang zeg.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:10 schreef lies1958 het volgende:
Ik ga zo weer naar alkmaar naar mijn schoonvader. Die ligt al 6 dagen op sterven maar heeft zo een sterk hart dat het zo lang duurt. Gewoon mensonwaardig. Nou na dit weet ik zeker dat ik voor mijzelf heel snel bij de euthanasievereniging alles ga laten vastleggen voor mijzelf. En mijn ouders ga ik ook aansporen om dat te doen. Dit wil je niet voor mensen waar je van houd.
Sterkte ermee!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:10 schreef lies1958 het volgende:
Ik ga zo weer naar alkmaar naar mijn schoonvader. Die ligt al 6 dagen op sterven maar heeft zo een sterk hart dat het zo lang duurt. Gewoon mensonwaardig. Nou na dit weet ik zeker dat ik voor mijzelf heel snel bij de euthanasievereniging alles ga laten vastleggen voor mijzelf. En mijn ouders ga ik ook aansporen om dat te doen. Dit wil je niet voor mensen waar je van houd.
Sterkte Lies, meestal is het niet een sterk hart maar wachten ze ergens op is mijn ervaring / vermoeden...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:10 schreef lies1958 het volgende:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:13 schreef blomst het volgende:
Of dat je nog even langs de dokter moet om een drain in te brengen?
Als er maar geen aanslag wordt gepleegd. Dan gaat de boel écht naar de klote.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:34 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zat net even CNN te kijken, gekkenhuis daar! Ben wel benieuwd hoe dit gaat lopen vanmiddag.
Wereldoorlog ga je toch niet tegenhouden.. Nostradamus liegt nooit!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Als er maar geen aanslag wordt gepleegd. Dan gaat de boel écht naar de klote.
Nou, hou op zegquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt he? Alleen maar blije mensen met vlaggetjes. Hopen dat het zo blijft! Toevallig pas nog Vantage Point gekeken, ook veel blije vlaggen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:47 schreef Gert het volgende:
It isn't me!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:46 schreef CarOnline het volgende:
![]()
D'r is weer een nieuwe drainganger he!
Echt hélemaal niets?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
It isn't me!
Geen drain, geen psychose, geen probleem.
Maar niet voor lang.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:53 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Echt he? Alleen maar blije mensen met vlaggetjes. Hopen dat het zo blijft! Toevallig pas nog Vantage Point gekeken, ook veel blije vlaggen.
Daar ga je nat... Een organisatie als bijvoorbeel al keida moet het hebben van pissig volk.. wat maakt het volk pissiger dan een nieuwe oorlog begonnen door yankee doodle en co...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:59 schreef Dementor het volgende:
Ik verwacht geen dreiging vanuit het MO aangezien dat voor een meerderheid van de kiezers een legitieme reden zou geven om in te stemmen met een nieuwe oorlog.
Ja maar het is héél geméén om daar over te beginnen. Want dadelijk is het allemaal wél waar en kun je nagaan hoe Caramella zich nu moet voelen dan en bla bla kots oempf.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
![]()
D'r is weer een nieuwe drainganger he!
Nou okay. Ik nies nogal veel, de laatste dagen en ik heb een blauw scheenbeen dankzij mijn snoekduik van gisteren. Maar daar heb ik drain noch therapie voor nodigquote:
Je denkt dat hun eigen volk de kant van de terroristische organisatie kiest in het geval van een invasie?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daar ga je nat... Een organisatie als bijvoorbeel al keida moet het hebben van pissig volk.. wat maakt het volk pissiger dan een nieuwe oorlog begonnen door yankee doodle en co...
Wie is Caramella?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:05 schreef Gert het volgende:
Ja maar het is héél geméén om daar over te beginnen. Want dadelijk is het allemaal wél waar en kun je nagaan hoe Caramella zich nu moet voelen dan en bla bla kots oempf.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja maar het is héél geméén om daar over te beginnen. Want dadelijk is het allemaal wél waar en kun je nagaan hoe Caramella zich nu moet voelen dan en bla bla kots oempf.
Zuwwe het linkje doen?![]()
Ook geen infuus, of een sonde?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou okay. Ik nies nogal veel, de laatste dagen en ik heb een blauw scheenbeen dankzij mijn snoekduik van gisteren. Maar daar heb ik drain noch therapie voor nodig.
Nee ik bedoel het middenoostenvolk.. die worden nogal onwetend gehouden, en zien dus alleen de agressor in de VS.. de aanleiding zullen ze voor het grote gedeelte niet weten, en op die onwetendheid bouwen terroristische organisaties aldaar hun achterbanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je denkt dat hun eigen volk de kant van de terroristische organisatie kiest in het geval van een invasie?
En ja yankee doodle en co blazen er zo een verdubbeling van de staatsschuld doorheen mocht Obama gedurende een terroristische aanslag om het leven komen.
Ach staatsschuld of niet ze gaan toch wel faillietquote:De grap is dat een staatsschuld nog steeds een schuld op papier is, wie komt die schuld claimen als het zover is, de Chinezen, de Japanners, de Russen?
Ik wens ze sterkte in Amerika.
Jihad is geen strategische strijd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:59 schreef Dementor het volgende:
Ik verwacht geen dreiging vanuit het MO aangezien dat voor een meerderheid van de kiezers een legitieme reden zou geven om in te stemmen met een nieuwe oorlog.
Ik verwacht dat er een soort reddingsplan komt met een eisenpakket, met het oog op energiebeleid.quote:Dat ze nu in alle macht de autofabrieken in Detroit open houden is vreemd, ze mogen niet afhankelijk worden van import maar de rest van de wereld zit niet meer te wachten op Amerikaanse auto's.
Dilemma.![]()
Doe eens een linkje dan, want met de search vind ik haar niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:10 schreef CarOnline het volgende:
De Mathara van 2009, new and improved
Dit is 1 van haar verhalen, waar het begint weet ik nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe eens een linkje dan, want met de search vind ik haar niet.
quote:Verder vraag ik me af hoeveel ik nog kan hebben, t'is echt een achtbaanrit steeds... alle ziekenhuisopnames, midden in de nacht er heen, zoveel pijn, alles stress ervan. Ik heb helemaal geen last van hormonen, maar als je dan weer midden in de nacht de taxi instapt en het ziekenhuis inloopt en alleen bent dan valt het gewoon zwaar en voel je je zo eenzaam.
Ahhh wat hebbie daan dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ow, en de verdoving van de tandarts is wearing off.
Oh ja, fijn.quote:
Ik heb net een broodje kroket op.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ja, fijn.
Nou sterkte er maar mee.
Ik zal niet zeggen dat ik net 2 verse duitse broodjes gehad heb die jij niet kan eten oke?
Om nog maar te zwijgen over de epilepsie-aanvallen die voortdurend op de loer liggen, en het feit dat haar man nu al wel weet dat hij niet aanwezig kan zijn bij de bevalling. En o, de familie verder ook niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dit is 1 van haar verhalen, waar het begint weet ik niet
Zwangerschap en geboorte deel 440
en ik quote:
[..]
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb net een broodje kroket op.
En dank je.![]()
Ik mik er gewoon voor een behandeling twee paracetemol in en na afloop ook nog eens twee.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb net een broodje kroket op.
En dank je.![]()
Ikm zag je post staanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over de epilepsie-aanvallen die voortdurend op de loer liggen, en het feit dat haar man nu al wel weet dat hij niet aanwezig kan zijn bij de bevalling. En o, de familie verder ook niet.
ZE STAAT ER HELEMAAL ALLEEN VOOR.![]()
![]()
Ja Blomst, wat vind jij daar nou van?quote:
Het ging wel heel langzaam hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou dan valt het allemaal wel mee![]()
Dank je. Ik doe niet aan pijnstillers, het gaat ook wel op zich. Gisteren had ik ook last.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:21 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik mik er gewoon voor een behandeling twee paracetemol in en na afloop ook nog eens twee.
Sterkte ermee!
ik had via pm buuf al gevraagd of het soms mathara was:)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja Blomst, wat vind jij daar nou van?
Niet van die post maar van haar?
Ja, ik vind het ook sprekend Mathara.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:25 schreef blomst het volgende:
[..]
ik had via pm buuf al gevraagd of het soms mathara was:)
En als ze zo doorgaat dan zie ik haar nog wel in het engeltjes topic verschijnen.
Ha tot nu toe spelen ze het anders behoorlijk strategisch door Amerika een enorme uitputtingsslag te laten leveren.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jihad is geen strategische strijd.
[..]
Ik verwacht dat er een soort reddingsplan komt met een eisenpakket, met het oog op energiebeleid.
En denk je dat de rest van de wereld dan nog zit te wachten op energiezuinige Amerikaanse auto's?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jihad is geen strategische strijd.
[..]
Ik verwacht dat er een soort reddingsplan komt met een eisenpakket, met het oog op energiebeleid.
Dan heb ik je toch goed begrepen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee ik bedoel het middenoostenvolk.. die worden nogal onwetend gehouden, en zien dus alleen de agressor in de VS.. de aanleiding zullen ze voor het grote gedeelte niet weten, en op die onwetendheid bouwen terroristische organisaties aldaar hun achterban
[..]
Ach staatsschuld of niet ze gaan toch wel failliet
Volgens mij zullen de meesten haar verhaaltjes wel met een korrel zout nemen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook sprekend Mathara.
Misschien zijn het wel zussen
Nou dat zou ik echt walgelijk vinden. Dit vind ik al behoorlijk ziek, maar als ze dat zou doen hoop ik écht dat ze door de mand valt.
Nou ja, we zijn in ieder geval weer even van de straat.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook sprekend Mathara.
Misschien zijn het wel zussen
Nou dat zou ik echt walgelijk vinden. Dit vind ik al behoorlijk ziek, maar als ze dat zou doen hoop ik écht dat ze door de mand valt.
Haha wat is dat voor rare post zeg.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over de epilepsie-aanvallen die voortdurend op de loer liggen, en het feit dat haar man nu al wel weet dat hij niet aanwezig kan zijn bij de bevalling. En o, de familie verder ook niet.
![]()
Ja ik mag het toch hopenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Volgens mij zullen de meesten haar verhaaltjes wel met een korrel zout nemen.
Oh jij zit ook al mee te lezen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou ja, we zijn in ieder geval weer even van de straat.![]()
Ik gok op een bevalling in de taxi.
of er komt gelijk een Kleuter uit en kan ze door naar het kleutertopicquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh jij zit ook al mee te lezen?![]()
Oke, bevalling in Taxi.
Ik denk bevallen op de IC.
Blomst?
Als je het zo ziet is nog een oorlog uitlokken dus misschien juist wel een optie.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha tot nu toe spelen ze het anders behoorlijk strategisch door Amerika een enorme uitputtingsslag te laten leveren.
Het moet nog veel zuiniger (kunnen) dan de huidige Japanners.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
En denk je dat de rest van de wereld dan nog zit te wachten op energiezuinige Amerikaanse auto's?
Dan mogen ze eerst Azië voorbij qua planning en ontwikkeling, voordat die auto's rondrijden zijn we wel weer even verder.
Yep. En dan, net als haar zusje Mathara, met de laptop vanaf de IC op FOK! posten. Over dat het allemaal niet meevalt, keizersnee van kop tot kut en haar pasgeboren vierling in de couveuse, maar dat ze de moed er in blijft houden, mede dankzij de lieve berichtjes van mede-users.quote:
Het heeft zowel voor als nadelen:quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als je het zo ziet is nog een oorlog uitlokken dus misschien juist wel een optie.![]()
[..]
Vast wel, maar wie gaat dat betalen?quote:Het moet nog veel zuiniger (kunnen) dan de huidige Japanners.
Klopt maar tot nu toe lopen de Amerikanen achter, ze hebben de bouwtekeningen wel voor die auto's maar voordat het hele fabricageproces is veranderd zijn we al weer even verder.quote:Hoe lang het zal duren voor een omslag wordt gemaakt is de vraag. Politieke besluiten kunnen daarbij helpen.
Het tempo zal voor een belangrijk deel de sleutel tot succes zijn.
Proberen de eerste en de beste te zijn, dat is een standaard markt-mechanisme.
Ja, en dat is níet voor te lachen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep. En dan, net als haar zusje Mathara, met de laptop vanaf de IC op FOK! posten. Over dat het allemaal niet meevalt, keizersnee van kop tot kut en haar pasgeboren vierling in de couveuse, maar dat ze de moed er in blijft houden, mede dankzij de lieve berichtjes van mede-users.
Nee, en Camamberda is ook niet meer op komen dagen sinds er openlijk getwijfeld wordt aan het waarheidsgehalte van haar schokkende levensomstandigheden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:03 schreef Dementor het volgende:
Heeft iemand al een adres voor beterschapskaartjes gekregen?
Dekt haar verzekering dit allemaal wel? Of moeten we ff een inzameling op touw zetten?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:19 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
omdat ze gewonnen hebben van de aliens in independence day !quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom denken die Amerikanen toch dat de president van de VS de machtigste man op aarde is?
Ik hoop dat er nog eens een echte Indiaan de politiek in gaat en dat die wint. Dan pas heb je een echte Amerikaanse president.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
omdat ze gewonnen hebben van de aliens in independence day !
Saxy!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:37 schreef Copycat het volgende:
Krijg net een hele grote pot body butter als pleister op mijn wond.
Ze zijn zeker bang dat ik ze ga aanklagen, smartengeld ga vragen.
Lief gebaar. Dat wilde ik even delen. Zonder epilepsie. Zonder drain en zonder buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
Die wilde laten zien dat hij heul wel schaatsen kon, maar was vergeten dat het al een paar dagen dooi is. Ze zoeken hem nu ergens onder het ijs.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:43 schreef versabommie het volgende:
iemand? spoeddebat? middelkoop ? iemand?
En het ruikt lekker!quote:
Welke geur, dat wil ik dan wel weten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
En het ruikt lekker!
Heb net even mijn onderbenen en -armen ingesmeerd.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:02 schreef Copycat het volgende:
African Shea Body Butter van Therme:
[ afbeelding ]
Ik kende het helemaal niet. Ben zelf nogal Clinique minded qua huidverzorging. Maar graties ies altijd goed!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:05 schreef Juud79 het volgende:
Die ken ik, das lekker! Ben zelf meer van de Body Shop en Rituals, maar Therme is ook bijzonder lekker.
50.000 euro!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kende het helemaal niet. Ben zelf nogal Clinique minded qua huidverzorging. Maar graties ies altijd goed!
Wat heeft die gast precies gedaan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:13 schreef Coos het volgende:
Bij Het Gesprek Menno Buch met een TBS-er. Een soort Tokkie
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
omdat ze gewonnen hebben van de aliens in independence day !
Is goed, dan kijken we daarna naar Iquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:33 schreef Copycat het volgende:
Vanavond dan maar bij Van der Valk eten, als eerbetoon aan Gerrit?
Istie toch ook, ja samen met Jeff Goldblum he!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat zal het zijn!
Maar dan is Will Smith toch de machtigste man op aarde
Ja, vlak Jeff niet uit, Jeff is een Heltquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Istie toch ook, ja samen met Jeff Goldblum he!
Haha, wat verwoord je dat toch weer leuk. Maar inderdaad, hier heb ik ook niks mee.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mooi moment om ff te gaan schijten. Gelul van een prediker.
Iets van 2 miljoenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:09 schreef Copycat het volgende:
Hoeveel mensen hebben zich wel niet op de Mall verzameld?
416.769quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:09 schreef Copycat het volgende:
Hoeveel mensen hebben zich wel niet op de Mall verzameld?
Ik keek niet goed, hij was er al.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik wacht er nog steeds op dat Forrest Gump in die vijver gaat springen.
Tot aan dat gristelijke gezeik, toen was voor mij de lol eraf.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:50 schreef Coos het volgende:
Er zaten toch wel een aantal kippenvelmomentjes in.
Nu maar hopen dat er echt wat gaat veranderen daar.
Zuurpruim!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu krijg je alleen een paar dagen dat de negers het hebben gewonnen van de blanken.
Iets van, slaaf wordt president.
Tja, er wordt ook wel eens een krantenjongen een miljonair.
Maar wat geeft een neger het recht om de leider van Amerika te zijn?
Krijg je straks ook nog een moslim als minister president, omdat we ze ooit als gastarbeiders hebben gevraagd.
Verschil is alleen dat de negers als slaven in Amerika zijn gekomen en de gastarbeiders vrijwillig, alleen gingen die laatsten nooit meer weg, als gast zijnde.
Die bijtende spot! Zo eloquent verwoord. Zo gedurfd en spitsvondig!quote:
Ohh sorry, ik zoek nog even verder!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die bijtende spot! Zo eloquent verwoord. Zo gedurfd en spitsvondig!
Hoe kon je het missen?
Ik zoek ook nog even verder, want Cc gebruikt nu zukse moeilijke woorden dat ik mijn eigen zwarte humor niet meer begrijp... "Zo eloquent verwoord".quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ohh sorry, ik zoek nog even verder!
My mistake!
precies......... en die duizende Nederlanderders die in de jaren 60 naar Canada zijn geëmigreerdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu krijg je alleen een paar dagen dat de negers het hebben gewonnen van de blanken.
Iets van, slaaf wordt president.
Tja, er wordt ook wel eens een krantenjongen een miljonair.
Maar wat geeft een neger het recht om de leider van Amerika te zijn?
Krijg je straks ook nog een moslim als minister president, omdat we ze ooit als gastarbeiders hebben gevraagd.
Verschil is alleen dat de negers als slaven in Amerika zijn gekomen en de gastarbeiders vrijwillig, alleen gingen die laatsten nooit meer weg, als gast zijnde.
Ramptoerisme? Waar?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:04 schreef blomst het volgende:
BQ nog geen antwoord zag ik
ramptoerisme![]()
Daar hoef je niet voor te juichen, als ze tegen Feyenoord spelen winnen ze vanzelfquote:
Staat al 0-1...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar hoef je niet voor te juichen, als ze tegen Feyenoord spelen winnen ze vanzelf
Ik zit erbij en kijk ernaarquote:
Ja maar dat was duurderquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit erbij en kijk ernaar![]()
Ze hadden beter de spelers kunnen ontslaan
Ooohhhh doe 's even een linkjequote:
Heb je dat verhaal meegekregen van Mathara?quote:
Nee, ze is er niet.quote:
Maar die was vol en ik weet niet waar nu.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heb je dat verhaal meegekregen van Mathara?
Nou zit er in OUD precies zo eentje, de verhalen worden steeds zieliger![]()
Hier in het topic staat wel een linkje, vanmiddag ergens gepost!
Moment!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar die was vol en ik weet niet waar nu.
Is Mathara nu nog niet down the drain ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heb je dat verhaal meegekregen van Mathara?
Nou zit er in OUD precies zo eentje, de verhalen worden steeds zieliger![]()
Hier in het topic staat wel een linkje, vanmiddag ergens gepost!
Nee, deze heet Carmellaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is Mathara nu nog niet down the drain ?
Ik ga eens even zoeken
Ja en zij niet, dan moet je die vorige hebben.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier heeft Beequeen als laatst gepost![]()
Zwangerschap en geboorte deel 442
Die mensen zijn de originele bevolking niet tot overlast en weten zich aan te passen. (oftewel, die zijn geintigreerd)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:46 schreef FANN het volgende:
[..]
precies......... en die duizende Nederlanderders die in de jaren 60 naar Canada zijn geëmigreerd
moeten ook maar weer snel terug komen vind ik.........
effe verde Obama kijken
Dit drama dusquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja en zij niet, dan moet je die vorige hebben.
Daar staan hele epistels in van haar.
Ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit drama dus![]()
Zwangerschap en geboorte deel 441
Vermakelijkquote:
Nee en ik mag hopen dat het aangeboden is omdàt het er zo dik bovenop ligtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vermakelijk![]()
Ik zit een klein stukje te lezen, maar het ligt er wel erg dik bovenop.
En dan zijn er Foksters die haar, omdat ze zo zielig en alleen is, aanbieden om bij de bevalling te zijn![]()
![]()
Dit geloof je toch niet
Zo was er toch ook een vogel die zei dat ie alles kwijt was. Een heleboel fokkers hadden spullen aangeboden tot en met een pc aan toe en dat bleek ook zo'n mongool te zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee en ik mag hopen dat het aangeboden is omdàt het er zo dik bovenop ligt![]()
Onbegrijpelijk!
Laatst was er ook een vent, die met het zielige verhaal kwam dat zijn vriendin ziek was ofzo en toen hebben fokkers gewoon geld gestortquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Zo was er toch ook een vogel die zei dat ie alles kwijt was. Een heleboel fokkers hadden spullen aangeboden tot en met een pc aan toe en dat bleek ook zo'n mongool te zijn.
Hij wilde geen geld en er is ook niks gestort. Voordat hij straks met een ton uit Nederland is gevlucht naar Noorwegen. Het kostte Cc wel een kaarsje, een hele lieve.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laatst was er ook een vent, die met het zielige verhaal kwam dat zijn vriendin ziek was ofzo en toen hebben fokkers gewoon geld gestort
Negen kaarsjes! Negen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:22 schreef Noek het volgende:
Het kostte Cc wel een kaarsje, een hele lieve.
Morgen heb je pukkels met pootjes en een hartslag.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:31 schreef Copycat het volgende:
Voor Obama heb ik dan net wel weer een chocolademaskertje gedaan. Because I can be worth it.
Getsiequote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Morgen heb je pukkels met pootjes en een hartslag.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:35 schreef Noek het volgende:
Morgen heb je pukkels met pootjes en een hartslag.
Maar het is voor Obama. Eerst schreef ik Oboma en toen Obamo.quote:
Krijg jij pukkels als jij chocolademelk drinkt, die van Nutricia natuurlijk en er een chocoladereep bij eet?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Écht? Het was wel een oud maskertje, want zo worth it ben ik het nu ook weer niet. Maar goh. En verdomme.
Ik drink nooit chocolademelk. Zal ik het eens een keer proberen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:41 schreef Noek het volgende:
Krijg jij pukkels als jij chocolademelk drinkt, die van Nutricia natuurlijk en er een chocoladereep bij eet?
Nee!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Krijg jij pukkels als jij chocolademelk drinkt, die van Nutricia natuurlijk en er een chocoladereep bij eet?
Nee. Dan moet je misschien je hoofd uitdrukken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik drink nooit chocolademelk. Zal ik het eens een keer proberen?
Ik drink bijna een heel pak per dagquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Gecondoleerd..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:50 schreef lies1958 het volgende:
Ben net terug van mijn schoonvader hij is gelukkig vanavond overleden.
Heeft lang genoeg geduurt zeg voor die man.
Nu even bijkomen en hier even lezen voor de afleiding.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:04 schreef Noek het volgende:
Gecondoleerd Lies. Sterkte voor de aankomende tijd.
Flabberguest, jij bent gewoon immuun geworden man. Je hebt vast een dikke bips.
Gecondoleerd Lies, maar zo terug te lezen was het een strijd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:50 schreef lies1958 het volgende:
Maar wel wat té lang op de schaal gelegenquote:
Gecondoleerd. Jullie hebben er zo te lezen vrede mee omdat er een eind is aan het lijden, maar de dood van een naaste is definitief en verdrietig.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:50 schreef lies1958 het volgende:
En ex min. van buitenlandse zaken Ben Bot, die zojuist zei dat Obama "nog maar aan het begin van zijn carrièrre staat."quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:01 schreef Smash-it het volgende:
Straks bij P&W Maarten van Rossem over vanmiddag. Las hier nog iemand die zich afvroeg wat hij er van zou vinden, krijgen we nog antwoord op ook dus!
De Koning van Siamquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
En ex min. van buitenlandse zaken Ben Bot, die zojuist zei dat Obama "nog maar aan het begin van zijn carrièrre staat."
Ben benieuwd naar zijn volgende carrièrre-move.
nee ik kijk CNNquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:20 schreef dieenebart het volgende:
gecondoleerd Lies. beter zo dan nog zes dagen. sterkte thuis.
zit nu P&W te kijken.
net als jullie?
Wij wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:20 schreef dieenebart het volgende:
gecondoleerd Lies. beter zo dan nog zes dagen. sterkte thuis.
zit nu P&W te kijken.
net als jullie?
Wat zij zegt.quote:
Koninklijk meervoud of heb je visite?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:24 schreef Copycat het volgende:
Zeggen!
Oh wacht, wij = jij en ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:26 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Koninklijk meervoud of heb je visite?
Dat eerste.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:26 schreef dieenebart het volgende:
Koninklijk meervoud of heb je visite?
Nee.quote:
Ja zeker weten bedankt dat ik het hier even neer kon zetten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:35 schreef Copycat het volgende:
Klinkt alsof het heel goed is zo, Lies.
danny@fok.nlquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:37 schreef lies1958 het volgende:
Ja zeker weten bedankt dat ik het hier even neer kon zetten.
Hij is lekker op dreef. Ik ben ook niet zo gecharmeerd van zijn beleid, maar wel van zijn persoon.quote:
Hoe erg, hoe eng of hoe je het ook maar kan noemen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:34 schreef lies1958 het volgende:
We hebben vanavond met de kinderen en kleinkinderen bij mijn schoonouders thuis gezeten, Hij was daar gewoon in zijn eigen bed bij zeg maar. We hebben over alles wat we met hem meegemaakt hebben gepraat. Onze dochters vonden dit heel fijn was voor hun het eerste overlijden van dichtbij. En omdat het thuis was kwam het allemaal heel warm over op iedereen. Iedereen is opgelucht dat het voorbij is.
Jij kan dit raar vinden dat ik op fok kom. Mijn man slaapt bij zijn moeder thuis. Mijn dochters zijn naar bed en ik zoek nu even afleiding. Oke dan ben ik maar raar. Ik had ook tv kunnen kijk, muziek kunnen luisten of pc aan zetten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoe erg, hoe eng of hoe je het ook maar kan noemen.
"Erbij zijn.."
Geeft de meesten ook rust. Die laatste adem, hoe eng dat ook is, maar hoeveel blijdschap dat ook kan geven. Iemand uit zijn lijden te kunnen zien verlossen.
Nu is hij hastikke dood. Alleen raar dat je dan op FOK! komt. Ik zou de aan-knop niet weten te vinden van mijn PC als er iemand in mijn nabijheid zou zijn overleden.
Maar dat is voor een ieder verschillend.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:55 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Jij kan dit raar vinden dat ik op fok kom. Mijn man slaapt bij zijn moeder thuis. Mijn dochters zijn naar bed en ik zoek nu even afleiding. Oke dan ben ik maar raar. Ik had ook tv kunnen kijk, muziek kunnen luisten of pc aan zetten.
Ach waarom reageer ik ook op je stom van me.
Kom d'r bij en vermaak jezelf. Wat wilde je anders doen, huilen tot dat je slaapt of aan de drugs?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:55 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Jij kan dit raar vinden dat ik op fok kom. Mijn man slaapt bij zijn moeder thuis. Mijn dochters zijn naar bed en ik zoek nu even afleiding. Oke dan ben ik maar raar. Ik had ook tv kunnen kijk, muziek kunnen luisten of pc aan zetten.
In grote lijnen kan ik me wel in Obama vinden, zeker relatief gezien.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:49 schreef dieenebart het volgende:
Hij is lekker op dreef. Ik ben ook niet zo gecharmeerd van zijn beleid, maar wel van zijn persoon.
Is niet dom, maar ik zou dan liever bij familie zijn. (in mijn denkwereld)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:55 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Na dat afzeikfilmpje over Bush:quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:58 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik vind hem ook echt grappig. Lekker Femke jennen.
hihi, gelukkig heb je ook geen idee hoe andere mensen verdriet verwerkenquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is niet dom, maar ik zou dan liever bij familie zijn. (in mijn denkwereld)
Het lijkt nu net dat je het alleen moet verwerken en niemand hebt om het te verwerken en daarom het maar in het topic gaat doen.
IK heb met je te doen, dat je het daar moet zoeken.
Nee, ik vind je niet zielig.
Jij kiest er zelf voor om je verdriet te verwerken. Maar de manier waarop vind ik gewoon raar.
Is in de States al een heel probleem onder cartoonisten: hoe gaan we de President pakken. Bush was zo makkelijk, eigenlijk jammer dat hij weg isquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Na dat afzeikfilmpje over Bush:
- "Ober Obama kunnen nog geen grappen worden gemaakt."
Maarten: "Ja over zijn oren."
"Maar hoe lang kun je dat doen dan? "
Maarten, op een droge toon: "Oh, de hele tijd hoor."
Ja dat is leuk.
Echt heerlijk..quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:02 schreef Gert het volgende:
- "Ober Obama kunnen nog geen grappen worden gemaakt."
Maarten: "Ja over zijn oren."
Ja dat is leuk.
Nahhh doe niet zo idioot zeg!quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het lijkt nu net dat je het alleen moet verwerken en niemand hebt om het te verwerken en daarom het maar in het topic gaat doen.
Jij kiest er zelf voor om je verdriet te verwerken. Maar de manier waarop vind ik gewoon raar.
laat het los...quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:04 schreef Copycat het volgende:
Wat begrijp je verdomme niet aan 'man slaapt bij ouders. Dochters zijn naar bed.' ?
Na een hele intensieve tijd. Samen.
Fucking moron dat je soms ook bent.
Haar schoonvader lag al een hele tijd in zijn sterfbed. Waarbij je vaak onder elkaar bent, het er vaak met naasten over hebt. En nu is het dan gebeurd en is Lies even alleen thuis. En in die misschien wel even heel welkome rust wil ze het er toch nog even over hebben. Dat kan hier.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je nu eens uit de kast komt en in RTL Boulevard tegen Albert zegt dat je homo bent...quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:03 schreef dieenebart het volgende:
[..]
hihi, gelukkig heb je ook geen idee hoe andere mensen verdriet verwerken![]()
ik zit hier al jaren met mijn trauma's, en iedere dag voel ik me een stukje beter
... En adem uit.quote:
Ik doe niet raar.quote:
Haha, die grafitti is echt te flauw 'Democrats suck cock'quote:
Je doet wel raar. Je zit een beetje om je heen te schoppen terwijl een sterfgeval een behoorlijk ingrijpende aangelegenheid is.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik doe niet raar.
Ik vind het alleen maar raar dat de hele familie aan het rouwen is en zij op FOK! zit.
Meer heb ik niet gezegd.
Nergens voor nodig! Daar is de SC óók voor..quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:15 schreef lies1958 het volgende:
Ik heb al spijt dat ik het hier heb neergezet.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je nu eens uit de kast komt en in RTL Boulevard tegen Albert zegt dat je homo bent...
Tja, misschien kom je dan van die trauma af.
En dan is je verdriet er ook niet meer, want ik ben er zeker van, dat de RLS'ers je net zo respecteren, als dat ze dachten dat je hetero was.
En ik ben er zeker van, dat je met E10 een heerlijke interview zal hebben.
@ Mannen die uit de kast zijn gekomen.
Waar was dat ook al weer??? Zwolle?
dus even vol deze dan kunnen we verder in deze..........quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:18 schreef FANN het volgende:
straks hier verder ..........
[RLS SC #100] Een Bloedrode Woensdag !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |