Nou okay. Ik nies nogal veel, de laatste dagen en ik heb een blauw scheenbeen dankzij mijn snoekduik van gisteren. Maar daar heb ik drain noch therapie voor nodigquote:
Je denkt dat hun eigen volk de kant van de terroristische organisatie kiest in het geval van een invasie?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daar ga je nat... Een organisatie als bijvoorbeel al keida moet het hebben van pissig volk.. wat maakt het volk pissiger dan een nieuwe oorlog begonnen door yankee doodle en co...
Wie is Caramella?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:05 schreef Gert het volgende:
Ja maar het is héél geméén om daar over te beginnen. Want dadelijk is het allemaal wél waar en kun je nagaan hoe Caramella zich nu moet voelen dan en bla bla kots oempf.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja maar het is héél geméén om daar over te beginnen. Want dadelijk is het allemaal wél waar en kun je nagaan hoe Caramella zich nu moet voelen dan en bla bla kots oempf.
Zuwwe het linkje doen?![]()
Ook geen infuus, of een sonde?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou okay. Ik nies nogal veel, de laatste dagen en ik heb een blauw scheenbeen dankzij mijn snoekduik van gisteren. Maar daar heb ik drain noch therapie voor nodig.
Nee ik bedoel het middenoostenvolk.. die worden nogal onwetend gehouden, en zien dus alleen de agressor in de VS.. de aanleiding zullen ze voor het grote gedeelte niet weten, en op die onwetendheid bouwen terroristische organisaties aldaar hun achterbanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je denkt dat hun eigen volk de kant van de terroristische organisatie kiest in het geval van een invasie?
En ja yankee doodle en co blazen er zo een verdubbeling van de staatsschuld doorheen mocht Obama gedurende een terroristische aanslag om het leven komen.
Ach staatsschuld of niet ze gaan toch wel faillietquote:De grap is dat een staatsschuld nog steeds een schuld op papier is, wie komt die schuld claimen als het zover is, de Chinezen, de Japanners, de Russen?
Ik wens ze sterkte in Amerika.
Jihad is geen strategische strijd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:59 schreef Dementor het volgende:
Ik verwacht geen dreiging vanuit het MO aangezien dat voor een meerderheid van de kiezers een legitieme reden zou geven om in te stemmen met een nieuwe oorlog.
Ik verwacht dat er een soort reddingsplan komt met een eisenpakket, met het oog op energiebeleid.quote:Dat ze nu in alle macht de autofabrieken in Detroit open houden is vreemd, ze mogen niet afhankelijk worden van import maar de rest van de wereld zit niet meer te wachten op Amerikaanse auto's.
Dilemma.![]()
Doe eens een linkje dan, want met de search vind ik haar niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:10 schreef CarOnline het volgende:
De Mathara van 2009, new and improved
Dit is 1 van haar verhalen, waar het begint weet ik nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe eens een linkje dan, want met de search vind ik haar niet.
quote:Verder vraag ik me af hoeveel ik nog kan hebben, t'is echt een achtbaanrit steeds... alle ziekenhuisopnames, midden in de nacht er heen, zoveel pijn, alles stress ervan. Ik heb helemaal geen last van hormonen, maar als je dan weer midden in de nacht de taxi instapt en het ziekenhuis inloopt en alleen bent dan valt het gewoon zwaar en voel je je zo eenzaam.
Ahhh wat hebbie daan dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ow, en de verdoving van de tandarts is wearing off.
Oh ja, fijn.quote:
Ik heb net een broodje kroket op.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ja, fijn.
Nou sterkte er maar mee.
Ik zal niet zeggen dat ik net 2 verse duitse broodjes gehad heb die jij niet kan eten oke?
Om nog maar te zwijgen over de epilepsie-aanvallen die voortdurend op de loer liggen, en het feit dat haar man nu al wel weet dat hij niet aanwezig kan zijn bij de bevalling. En o, de familie verder ook niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dit is 1 van haar verhalen, waar het begint weet ik niet
Zwangerschap en geboorte deel 440
en ik quote:
[..]
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb net een broodje kroket op.
En dank je.![]()
Ik mik er gewoon voor een behandeling twee paracetemol in en na afloop ook nog eens twee.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb net een broodje kroket op.
En dank je.![]()
Ikm zag je post staanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over de epilepsie-aanvallen die voortdurend op de loer liggen, en het feit dat haar man nu al wel weet dat hij niet aanwezig kan zijn bij de bevalling. En o, de familie verder ook niet.
ZE STAAT ER HELEMAAL ALLEEN VOOR.![]()
![]()
Ja Blomst, wat vind jij daar nou van?quote:
Het ging wel heel langzaam hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou dan valt het allemaal wel mee![]()
Dank je. Ik doe niet aan pijnstillers, het gaat ook wel op zich. Gisteren had ik ook last.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:21 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik mik er gewoon voor een behandeling twee paracetemol in en na afloop ook nog eens twee.
Sterkte ermee!
ik had via pm buuf al gevraagd of het soms mathara was:)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja Blomst, wat vind jij daar nou van?
Niet van die post maar van haar?
Ja, ik vind het ook sprekend Mathara.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:25 schreef blomst het volgende:
[..]
ik had via pm buuf al gevraagd of het soms mathara was:)
En als ze zo doorgaat dan zie ik haar nog wel in het engeltjes topic verschijnen.
Ha tot nu toe spelen ze het anders behoorlijk strategisch door Amerika een enorme uitputtingsslag te laten leveren.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jihad is geen strategische strijd.
[..]
Ik verwacht dat er een soort reddingsplan komt met een eisenpakket, met het oog op energiebeleid.
En denk je dat de rest van de wereld dan nog zit te wachten op energiezuinige Amerikaanse auto's?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jihad is geen strategische strijd.
[..]
Ik verwacht dat er een soort reddingsplan komt met een eisenpakket, met het oog op energiebeleid.
Dan heb ik je toch goed begrepen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee ik bedoel het middenoostenvolk.. die worden nogal onwetend gehouden, en zien dus alleen de agressor in de VS.. de aanleiding zullen ze voor het grote gedeelte niet weten, en op die onwetendheid bouwen terroristische organisaties aldaar hun achterban
[..]
Ach staatsschuld of niet ze gaan toch wel failliet
Volgens mij zullen de meesten haar verhaaltjes wel met een korrel zout nemen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook sprekend Mathara.
Misschien zijn het wel zussen
Nou dat zou ik echt walgelijk vinden. Dit vind ik al behoorlijk ziek, maar als ze dat zou doen hoop ik écht dat ze door de mand valt.
Nou ja, we zijn in ieder geval weer even van de straat.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook sprekend Mathara.
Misschien zijn het wel zussen
Nou dat zou ik echt walgelijk vinden. Dit vind ik al behoorlijk ziek, maar als ze dat zou doen hoop ik écht dat ze door de mand valt.
Haha wat is dat voor rare post zeg.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over de epilepsie-aanvallen die voortdurend op de loer liggen, en het feit dat haar man nu al wel weet dat hij niet aanwezig kan zijn bij de bevalling. En o, de familie verder ook niet.
![]()
Ja ik mag het toch hopenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Volgens mij zullen de meesten haar verhaaltjes wel met een korrel zout nemen.
Oh jij zit ook al mee te lezen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou ja, we zijn in ieder geval weer even van de straat.![]()
Ik gok op een bevalling in de taxi.
of er komt gelijk een Kleuter uit en kan ze door naar het kleutertopicquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh jij zit ook al mee te lezen?![]()
Oke, bevalling in Taxi.
Ik denk bevallen op de IC.
Blomst?
Als je het zo ziet is nog een oorlog uitlokken dus misschien juist wel een optie.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha tot nu toe spelen ze het anders behoorlijk strategisch door Amerika een enorme uitputtingsslag te laten leveren.
Het moet nog veel zuiniger (kunnen) dan de huidige Japanners.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
En denk je dat de rest van de wereld dan nog zit te wachten op energiezuinige Amerikaanse auto's?
Dan mogen ze eerst Azië voorbij qua planning en ontwikkeling, voordat die auto's rondrijden zijn we wel weer even verder.
Yep. En dan, net als haar zusje Mathara, met de laptop vanaf de IC op FOK! posten. Over dat het allemaal niet meevalt, keizersnee van kop tot kut en haar pasgeboren vierling in de couveuse, maar dat ze de moed er in blijft houden, mede dankzij de lieve berichtjes van mede-users.quote:
Het heeft zowel voor als nadelen:quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als je het zo ziet is nog een oorlog uitlokken dus misschien juist wel een optie.![]()
[..]
Vast wel, maar wie gaat dat betalen?quote:Het moet nog veel zuiniger (kunnen) dan de huidige Japanners.
Klopt maar tot nu toe lopen de Amerikanen achter, ze hebben de bouwtekeningen wel voor die auto's maar voordat het hele fabricageproces is veranderd zijn we al weer even verder.quote:Hoe lang het zal duren voor een omslag wordt gemaakt is de vraag. Politieke besluiten kunnen daarbij helpen.
Het tempo zal voor een belangrijk deel de sleutel tot succes zijn.
Proberen de eerste en de beste te zijn, dat is een standaard markt-mechanisme.
Ja, en dat is níet voor te lachen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep. En dan, net als haar zusje Mathara, met de laptop vanaf de IC op FOK! posten. Over dat het allemaal niet meevalt, keizersnee van kop tot kut en haar pasgeboren vierling in de couveuse, maar dat ze de moed er in blijft houden, mede dankzij de lieve berichtjes van mede-users.
Nee, en Camamberda is ook niet meer op komen dagen sinds er openlijk getwijfeld wordt aan het waarheidsgehalte van haar schokkende levensomstandigheden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:03 schreef Dementor het volgende:
Heeft iemand al een adres voor beterschapskaartjes gekregen?
Dekt haar verzekering dit allemaal wel? Of moeten we ff een inzameling op touw zetten?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:19 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
omdat ze gewonnen hebben van de aliens in independence day !quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom denken die Amerikanen toch dat de president van de VS de machtigste man op aarde is?
Ik hoop dat er nog eens een echte Indiaan de politiek in gaat en dat die wint. Dan pas heb je een echte Amerikaanse president.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
omdat ze gewonnen hebben van de aliens in independence day !
Saxy!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:37 schreef Copycat het volgende:
Krijg net een hele grote pot body butter als pleister op mijn wond.
Ze zijn zeker bang dat ik ze ga aanklagen, smartengeld ga vragen.
Lief gebaar. Dat wilde ik even delen. Zonder epilepsie. Zonder drain en zonder buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
Die wilde laten zien dat hij heul wel schaatsen kon, maar was vergeten dat het al een paar dagen dooi is. Ze zoeken hem nu ergens onder het ijs.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:43 schreef versabommie het volgende:
iemand? spoeddebat? middelkoop ? iemand?
En het ruikt lekker!quote:
Welke geur, dat wil ik dan wel weten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
En het ruikt lekker!
Heb net even mijn onderbenen en -armen ingesmeerd.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:02 schreef Copycat het volgende:
African Shea Body Butter van Therme:
[ afbeelding ]
Ik kende het helemaal niet. Ben zelf nogal Clinique minded qua huidverzorging. Maar graties ies altijd goed!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:05 schreef Juud79 het volgende:
Die ken ik, das lekker! Ben zelf meer van de Body Shop en Rituals, maar Therme is ook bijzonder lekker.
50.000 euro!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kende het helemaal niet. Ben zelf nogal Clinique minded qua huidverzorging. Maar graties ies altijd goed!
Wat heeft die gast precies gedaan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:13 schreef Coos het volgende:
Bij Het Gesprek Menno Buch met een TBS-er. Een soort Tokkie
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
omdat ze gewonnen hebben van de aliens in independence day !
Is goed, dan kijken we daarna naar Iquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:33 schreef Copycat het volgende:
Vanavond dan maar bij Van der Valk eten, als eerbetoon aan Gerrit?
Istie toch ook, ja samen met Jeff Goldblum he!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat zal het zijn!
Maar dan is Will Smith toch de machtigste man op aarde
Ja, vlak Jeff niet uit, Jeff is een Heltquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Istie toch ook, ja samen met Jeff Goldblum he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |