Dan ben je bijna hoogbegaafd, doe er iets mee . . .quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ow..... staat dat er.....![]()
nah..... ik ben jong van geest ...... da's mijn IQ dat 00.00
misschien kan ik nog eens gaan zingen...... doet Bonnie ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:19 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Dan ben je bijna hoogbegaafd, doe er iets mee . . .
quote:
Bonnie gorgeld toch alleen maarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:20 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien kan ik nog eens gaan zingen...... doet Bonnie ook
iemand die op Fok zit te posten en dan zo'n topic opendquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:20 schreef Coos het volgende:
Hier passen wij ook wel Fokkers zijn achterlijk
En om het contact met het vorige topic niet helemaal te verliezen:
[..]
tegenwoordig wel jah........quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:22 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Bonnie gorgeld toch alleen maar
Precies, ik post hier ook niet. Alleen maar als ik ergens op reageer.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:23 schreef FANN het volgende:
[..]
iemand die op Fok zit te posten en dan zo'n topic opend![]()
al hep ie wel een punt..... dat dan weer wel......
Er was toen een of ander penose figuur die met Bonnie in de kroeg kwam hier.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:24 schreef FANN het volgende:
[..]
tegenwoordig wel jah........
maar vroeger.......... in Coos zijn tijd...... nou toen was het wel een leukertje.....
toch Coos?
Grieks feestje?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:25 schreef FANN het volgende:ik hep effe een muziekkie nodig....... zit in een kamer vol met mensen die geen mond opendoen...
![]()
o je was nog wakkerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Er was toen een of ander penose figuur die met Bonnie in de kroeg kwam hier.
Dus ik heb haar weleens gezien 25 jaar geleden. En het was toen al een flep.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:25 schreef FANN het volgende:ik hep effe een muziekkie nodig....... zit in een kamer vol met mensen die geen mond opendoen...
![]()
precies....... da bedoel ik.......quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:27 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Precies, ik post hier ook niet. Alleen maar als ik ergens op reageer.
Kijk, dit zijn de kwaliteitsposts waar we 's nachts op zitten te wachten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:30 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Wat een geile gele broeken . . . Moet je oppassen dat je niet je tepel in je gulp krijgt.
Een soort van pre-amy whinehouse.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]
o je was nog wakkerik dacht dat je weer in slaap gesukkeld was.......
o was dat zo..... van Bonnie bedoel ik?
ja weet ik veel........ ze is nu in ieder geval goed naar de klote..........
hep jij tepels?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:30 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Wat een geile gele broeken . . . Moet je oppassen dat je niet je tepel in je gulp krijgt.
Samenvatting?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:31 schreef FANN het volgende:
[..]
precies....... da bedoel ik.......![]()
toen DGK net afgelopen was ging ik nog wel een zappen...maar tegenwoordig kom ik hier
en daarna weer meteen naar huis........ seg maar.......
dus de rest mis ik allemaal alléén als er hier wel eens een linkje wordt neergezet naar een ander
topic kijk ik voor de rest niet meer eigenlijk..........
pfffffffff wat een verhaal![]()
en nog saai ook........
Doe m'n gulp nooit dicht. Voorkomen is beter dan genezen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:33 schreef FANN het volgende:
[..]
hep jij tepels?
zo ja........ is dat je weleens gebeurd dan?
Geduld Fann, over een half uurtje krijg je bij jou in de huiskamer de oplossing voor de krediet crisis in Griekenland....wááttt.... in heel europa op een presenteerblaadje.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:32 schreef FANN het volgende:
[..]
na die kletsen wel maar daar versta ik de helft niet van.........
wat dan??????????quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Geduld Fann, over een half uurtje krijg je bij jou in de huiskamer de oplossing voor de krediet crisis in Griekenland....wááttt.... in heel europa op een presenteerblaadje.![]()
wedden?
Ha, eindelijk mijn slaapliedje . . .quote:
Speciaal voor jou Fannquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:38 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Ha, eindelijk mijn slaapliedje . . .
Weltrusten, ik ga een uurtje pitten
ow........ daar wordt ik weer helemaal wakker van.........quote:
de groene container omrijdenquote:
Schreeuwwijfquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:44 schreef FANN het volgende:
[..]
kijk maar uit hierna komt rode woensdag![]()
ik ben weeeeeeeeeeeeeeeeeg............![]()
![]()
![]()
![]()
daar dacht ik wel als eerste aan jaquote:
Rottijd. Zit nog in dubio: of hier via internet kijken of naar huis rijden en het eerste deel missen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:16 schreef Dementor het volgende:
Vanavond maar even naar de inauguratie kijken.
Heb je niet een smoes, dat als je later weg gaat je dan voor de brug moet wachten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:08 schreef Copycat het volgende:
Wake up call!
Mooi. Mogen vandaag eerder weg om niks te missen van de inauguratie. Ik denk alleen niet dat ze er in trappen als ik zeg dat ik dan zeker om 11.10 uur weg moet ...
Zat net even CNN te kijken, gekkenhuis daar! Ben wel benieuwd hoe dit gaat lopen vanmiddag.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:23 schreef Dementor het volgende:
Altijd leuk zo'n feestje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hebben een aftelklokje haha, nog 5 uur 13 minuten en 6 seconden!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:34 schreef Kaat38 het volgende:
Zat net even CNN te kijken, gekkenhuis daar! Ben wel benieuwd hoe dit gaat lopen vanmiddag.
Vanmorgen samen de gootsteen opnieuw gekit en nu zit ik weer aan iets voor school.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:46 schreef Smash-it het volgende:
[..]
[..]
Haha, jullie hebben net zo'n drukke dag als ik, volgens mij
Ik tel mee af, ik lijk wel malloot zegquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:47 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ze hebben een aftelklokje haha, nog 5 uur 13 minuten en 6 seconden!
Dat is wel heel erg lang zeg.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:10 schreef lies1958 het volgende:
Ik ga zo weer naar alkmaar naar mijn schoonvader. Die ligt al 6 dagen op sterven maar heeft zo een sterk hart dat het zo lang duurt. Gewoon mensonwaardig. Nou na dit weet ik zeker dat ik voor mijzelf heel snel bij de euthanasievereniging alles ga laten vastleggen voor mijzelf. En mijn ouders ga ik ook aansporen om dat te doen. Dit wil je niet voor mensen waar je van houd.
Sterkte ermee!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:10 schreef lies1958 het volgende:
Ik ga zo weer naar alkmaar naar mijn schoonvader. Die ligt al 6 dagen op sterven maar heeft zo een sterk hart dat het zo lang duurt. Gewoon mensonwaardig. Nou na dit weet ik zeker dat ik voor mijzelf heel snel bij de euthanasievereniging alles ga laten vastleggen voor mijzelf. En mijn ouders ga ik ook aansporen om dat te doen. Dit wil je niet voor mensen waar je van houd.
Sterkte Lies, meestal is het niet een sterk hart maar wachten ze ergens op is mijn ervaring / vermoeden...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:10 schreef lies1958 het volgende:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:13 schreef blomst het volgende:
Of dat je nog even langs de dokter moet om een drain in te brengen?
Als er maar geen aanslag wordt gepleegd. Dan gaat de boel écht naar de klote.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:34 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zat net even CNN te kijken, gekkenhuis daar! Ben wel benieuwd hoe dit gaat lopen vanmiddag.
Wereldoorlog ga je toch niet tegenhouden.. Nostradamus liegt nooit!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Als er maar geen aanslag wordt gepleegd. Dan gaat de boel écht naar de klote.
Nou, hou op zegquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt he? Alleen maar blije mensen met vlaggetjes. Hopen dat het zo blijft! Toevallig pas nog Vantage Point gekeken, ook veel blije vlaggen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:47 schreef Gert het volgende:
It isn't me!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:46 schreef CarOnline het volgende:
![]()
D'r is weer een nieuwe drainganger he!
Echt hélemaal niets?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
It isn't me!
Geen drain, geen psychose, geen probleem.
Maar niet voor lang.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:53 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Echt he? Alleen maar blije mensen met vlaggetjes. Hopen dat het zo blijft! Toevallig pas nog Vantage Point gekeken, ook veel blije vlaggen.
Daar ga je nat... Een organisatie als bijvoorbeel al keida moet het hebben van pissig volk.. wat maakt het volk pissiger dan een nieuwe oorlog begonnen door yankee doodle en co...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:59 schreef Dementor het volgende:
Ik verwacht geen dreiging vanuit het MO aangezien dat voor een meerderheid van de kiezers een legitieme reden zou geven om in te stemmen met een nieuwe oorlog.
Ja maar het is héél geméén om daar over te beginnen. Want dadelijk is het allemaal wél waar en kun je nagaan hoe Caramella zich nu moet voelen dan en bla bla kots oempf.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
![]()
D'r is weer een nieuwe drainganger he!
Nou okay. Ik nies nogal veel, de laatste dagen en ik heb een blauw scheenbeen dankzij mijn snoekduik van gisteren. Maar daar heb ik drain noch therapie voor nodigquote:
Je denkt dat hun eigen volk de kant van de terroristische organisatie kiest in het geval van een invasie?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daar ga je nat... Een organisatie als bijvoorbeel al keida moet het hebben van pissig volk.. wat maakt het volk pissiger dan een nieuwe oorlog begonnen door yankee doodle en co...
Wie is Caramella?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:05 schreef Gert het volgende:
Ja maar het is héél geméén om daar over te beginnen. Want dadelijk is het allemaal wél waar en kun je nagaan hoe Caramella zich nu moet voelen dan en bla bla kots oempf.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja maar het is héél geméén om daar over te beginnen. Want dadelijk is het allemaal wél waar en kun je nagaan hoe Caramella zich nu moet voelen dan en bla bla kots oempf.
Zuwwe het linkje doen?![]()
Ook geen infuus, of een sonde?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou okay. Ik nies nogal veel, de laatste dagen en ik heb een blauw scheenbeen dankzij mijn snoekduik van gisteren. Maar daar heb ik drain noch therapie voor nodig.
Nee ik bedoel het middenoostenvolk.. die worden nogal onwetend gehouden, en zien dus alleen de agressor in de VS.. de aanleiding zullen ze voor het grote gedeelte niet weten, en op die onwetendheid bouwen terroristische organisaties aldaar hun achterbanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je denkt dat hun eigen volk de kant van de terroristische organisatie kiest in het geval van een invasie?
En ja yankee doodle en co blazen er zo een verdubbeling van de staatsschuld doorheen mocht Obama gedurende een terroristische aanslag om het leven komen.
Ach staatsschuld of niet ze gaan toch wel faillietquote:De grap is dat een staatsschuld nog steeds een schuld op papier is, wie komt die schuld claimen als het zover is, de Chinezen, de Japanners, de Russen?
Ik wens ze sterkte in Amerika.
Jihad is geen strategische strijd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:59 schreef Dementor het volgende:
Ik verwacht geen dreiging vanuit het MO aangezien dat voor een meerderheid van de kiezers een legitieme reden zou geven om in te stemmen met een nieuwe oorlog.
Ik verwacht dat er een soort reddingsplan komt met een eisenpakket, met het oog op energiebeleid.quote:Dat ze nu in alle macht de autofabrieken in Detroit open houden is vreemd, ze mogen niet afhankelijk worden van import maar de rest van de wereld zit niet meer te wachten op Amerikaanse auto's.
Dilemma.![]()
Doe eens een linkje dan, want met de search vind ik haar niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:10 schreef CarOnline het volgende:
De Mathara van 2009, new and improved
Dit is 1 van haar verhalen, waar het begint weet ik nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe eens een linkje dan, want met de search vind ik haar niet.
quote:Verder vraag ik me af hoeveel ik nog kan hebben, t'is echt een achtbaanrit steeds... alle ziekenhuisopnames, midden in de nacht er heen, zoveel pijn, alles stress ervan. Ik heb helemaal geen last van hormonen, maar als je dan weer midden in de nacht de taxi instapt en het ziekenhuis inloopt en alleen bent dan valt het gewoon zwaar en voel je je zo eenzaam.
Ahhh wat hebbie daan dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ow, en de verdoving van de tandarts is wearing off.
Oh ja, fijn.quote:
Ik heb net een broodje kroket op.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ja, fijn.
Nou sterkte er maar mee.
Ik zal niet zeggen dat ik net 2 verse duitse broodjes gehad heb die jij niet kan eten oke?
Om nog maar te zwijgen over de epilepsie-aanvallen die voortdurend op de loer liggen, en het feit dat haar man nu al wel weet dat hij niet aanwezig kan zijn bij de bevalling. En o, de familie verder ook niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dit is 1 van haar verhalen, waar het begint weet ik niet
Zwangerschap en geboorte deel 440
en ik quote:
[..]
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb net een broodje kroket op.
En dank je.![]()
Ik mik er gewoon voor een behandeling twee paracetemol in en na afloop ook nog eens twee.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb net een broodje kroket op.
En dank je.![]()
Ikm zag je post staanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over de epilepsie-aanvallen die voortdurend op de loer liggen, en het feit dat haar man nu al wel weet dat hij niet aanwezig kan zijn bij de bevalling. En o, de familie verder ook niet.
ZE STAAT ER HELEMAAL ALLEEN VOOR.![]()
![]()
Ja Blomst, wat vind jij daar nou van?quote:
Het ging wel heel langzaam hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou dan valt het allemaal wel mee![]()
Dank je. Ik doe niet aan pijnstillers, het gaat ook wel op zich. Gisteren had ik ook last.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:21 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik mik er gewoon voor een behandeling twee paracetemol in en na afloop ook nog eens twee.
Sterkte ermee!
ik had via pm buuf al gevraagd of het soms mathara was:)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja Blomst, wat vind jij daar nou van?
Niet van die post maar van haar?
Ja, ik vind het ook sprekend Mathara.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:25 schreef blomst het volgende:
[..]
ik had via pm buuf al gevraagd of het soms mathara was:)
En als ze zo doorgaat dan zie ik haar nog wel in het engeltjes topic verschijnen.
Ha tot nu toe spelen ze het anders behoorlijk strategisch door Amerika een enorme uitputtingsslag te laten leveren.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jihad is geen strategische strijd.
[..]
Ik verwacht dat er een soort reddingsplan komt met een eisenpakket, met het oog op energiebeleid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |