Dan ben je bijna hoogbegaafd, doe er iets mee . . .quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ow..... staat dat er.....![]()
nah..... ik ben jong van geest ...... da's mijn IQ dat 00.00
misschien kan ik nog eens gaan zingen...... doet Bonnie ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:19 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Dan ben je bijna hoogbegaafd, doe er iets mee . . .
quote:
Bonnie gorgeld toch alleen maarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:20 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien kan ik nog eens gaan zingen...... doet Bonnie ook
iemand die op Fok zit te posten en dan zo'n topic opendquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:20 schreef Coos het volgende:
Hier passen wij ook wel Fokkers zijn achterlijk
En om het contact met het vorige topic niet helemaal te verliezen:
[..]
tegenwoordig wel jah........quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:22 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Bonnie gorgeld toch alleen maar
Precies, ik post hier ook niet. Alleen maar als ik ergens op reageer.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:23 schreef FANN het volgende:
[..]
iemand die op Fok zit te posten en dan zo'n topic opend![]()
al hep ie wel een punt..... dat dan weer wel......
Er was toen een of ander penose figuur die met Bonnie in de kroeg kwam hier.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:24 schreef FANN het volgende:
[..]
tegenwoordig wel jah........
maar vroeger.......... in Coos zijn tijd...... nou toen was het wel een leukertje.....
toch Coos?
Grieks feestje?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:25 schreef FANN het volgende:ik hep effe een muziekkie nodig....... zit in een kamer vol met mensen die geen mond opendoen...
![]()
o je was nog wakkerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Er was toen een of ander penose figuur die met Bonnie in de kroeg kwam hier.
Dus ik heb haar weleens gezien 25 jaar geleden. En het was toen al een flep.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:25 schreef FANN het volgende:ik hep effe een muziekkie nodig....... zit in een kamer vol met mensen die geen mond opendoen...
![]()
precies....... da bedoel ik.......quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:27 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Precies, ik post hier ook niet. Alleen maar als ik ergens op reageer.
Kijk, dit zijn de kwaliteitsposts waar we 's nachts op zitten te wachten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:30 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Wat een geile gele broeken . . . Moet je oppassen dat je niet je tepel in je gulp krijgt.
Een soort van pre-amy whinehouse.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]
o je was nog wakkerik dacht dat je weer in slaap gesukkeld was.......
o was dat zo..... van Bonnie bedoel ik?
ja weet ik veel........ ze is nu in ieder geval goed naar de klote..........
hep jij tepels?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:30 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Wat een geile gele broeken . . . Moet je oppassen dat je niet je tepel in je gulp krijgt.
Samenvatting?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:31 schreef FANN het volgende:
[..]
precies....... da bedoel ik.......![]()
toen DGK net afgelopen was ging ik nog wel een zappen...maar tegenwoordig kom ik hier
en daarna weer meteen naar huis........ seg maar.......
dus de rest mis ik allemaal alléén als er hier wel eens een linkje wordt neergezet naar een ander
topic kijk ik voor de rest niet meer eigenlijk..........
pfffffffff wat een verhaal![]()
en nog saai ook........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |