Die wilde laten zien dat hij heul wel schaatsen kon, maar was vergeten dat het al een paar dagen dooi is. Ze zoeken hem nu ergens onder het ijs.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:43 schreef versabommie het volgende:
iemand? spoeddebat? middelkoop ? iemand?
En het ruikt lekker!quote:
Welke geur, dat wil ik dan wel weten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
En het ruikt lekker!
Heb net even mijn onderbenen en -armen ingesmeerd.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:02 schreef Copycat het volgende:
African Shea Body Butter van Therme:
[ afbeelding ]
Ik kende het helemaal niet. Ben zelf nogal Clinique minded qua huidverzorging. Maar graties ies altijd goed!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:05 schreef Juud79 het volgende:
Die ken ik, das lekker! Ben zelf meer van de Body Shop en Rituals, maar Therme is ook bijzonder lekker.
50.000 euro!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kende het helemaal niet. Ben zelf nogal Clinique minded qua huidverzorging. Maar graties ies altijd goed!
Wat heeft die gast precies gedaan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:13 schreef Coos het volgende:
Bij Het Gesprek Menno Buch met een TBS-er. Een soort Tokkie
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
omdat ze gewonnen hebben van de aliens in independence day !
Is goed, dan kijken we daarna naar Iquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:33 schreef Copycat het volgende:
Vanavond dan maar bij Van der Valk eten, als eerbetoon aan Gerrit?
Istie toch ook, ja samen met Jeff Goldblum he!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat zal het zijn!
Maar dan is Will Smith toch de machtigste man op aarde
Ja, vlak Jeff niet uit, Jeff is een Heltquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Istie toch ook, ja samen met Jeff Goldblum he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |