Dan heb ik je toch goed begrepen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee ik bedoel het middenoostenvolk.. die worden nogal onwetend gehouden, en zien dus alleen de agressor in de VS.. de aanleiding zullen ze voor het grote gedeelte niet weten, en op die onwetendheid bouwen terroristische organisaties aldaar hun achterban
[..]
Ach staatsschuld of niet ze gaan toch wel failliet
Volgens mij zullen de meesten haar verhaaltjes wel met een korrel zout nemen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook sprekend Mathara.
Misschien zijn het wel zussen
Nou dat zou ik echt walgelijk vinden. Dit vind ik al behoorlijk ziek, maar als ze dat zou doen hoop ik écht dat ze door de mand valt.
Nou ja, we zijn in ieder geval weer even van de straat.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook sprekend Mathara.
Misschien zijn het wel zussen
Nou dat zou ik echt walgelijk vinden. Dit vind ik al behoorlijk ziek, maar als ze dat zou doen hoop ik écht dat ze door de mand valt.
Haha wat is dat voor rare post zeg.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over de epilepsie-aanvallen die voortdurend op de loer liggen, en het feit dat haar man nu al wel weet dat hij niet aanwezig kan zijn bij de bevalling. En o, de familie verder ook niet.
ZE STAAT ER HELEMAAL ALLEEN VOOR.![]()
![]()
Ja ik mag het toch hopenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Volgens mij zullen de meesten haar verhaaltjes wel met een korrel zout nemen.
Oh jij zit ook al mee te lezen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou ja, we zijn in ieder geval weer even van de straat.![]()
Ik gok op een bevalling in de taxi.
of er komt gelijk een Kleuter uit en kan ze door naar het kleutertopicquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh jij zit ook al mee te lezen?![]()
Oke, bevalling in Taxi.
Ik denk bevallen op de IC.
Blomst?
Als je het zo ziet is nog een oorlog uitlokken dus misschien juist wel een optie.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha tot nu toe spelen ze het anders behoorlijk strategisch door Amerika een enorme uitputtingsslag te laten leveren.
Het moet nog veel zuiniger (kunnen) dan de huidige Japanners.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
En denk je dat de rest van de wereld dan nog zit te wachten op energiezuinige Amerikaanse auto's?
Dan mogen ze eerst Azië voorbij qua planning en ontwikkeling, voordat die auto's rondrijden zijn we wel weer even verder.
Yep. En dan, net als haar zusje Mathara, met de laptop vanaf de IC op FOK! posten. Over dat het allemaal niet meevalt, keizersnee van kop tot kut en haar pasgeboren vierling in de couveuse, maar dat ze de moed er in blijft houden, mede dankzij de lieve berichtjes van mede-users.quote:
Het heeft zowel voor als nadelen:quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als je het zo ziet is nog een oorlog uitlokken dus misschien juist wel een optie.![]()
[..]
Vast wel, maar wie gaat dat betalen?quote:Het moet nog veel zuiniger (kunnen) dan de huidige Japanners.
Klopt maar tot nu toe lopen de Amerikanen achter, ze hebben de bouwtekeningen wel voor die auto's maar voordat het hele fabricageproces is veranderd zijn we al weer even verder.quote:Hoe lang het zal duren voor een omslag wordt gemaakt is de vraag. Politieke besluiten kunnen daarbij helpen.
Het tempo zal voor een belangrijk deel de sleutel tot succes zijn.
Proberen de eerste en de beste te zijn, dat is een standaard markt-mechanisme.
Ja, en dat is níet voor te lachen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep. En dan, net als haar zusje Mathara, met de laptop vanaf de IC op FOK! posten. Over dat het allemaal niet meevalt, keizersnee van kop tot kut en haar pasgeboren vierling in de couveuse, maar dat ze de moed er in blijft houden, mede dankzij de lieve berichtjes van mede-users.
Nee, en Camamberda is ook niet meer op komen dagen sinds er openlijk getwijfeld wordt aan het waarheidsgehalte van haar schokkende levensomstandigheden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:03 schreef Dementor het volgende:
Heeft iemand al een adres voor beterschapskaartjes gekregen?
Dekt haar verzekering dit allemaal wel? Of moeten we ff een inzameling op touw zetten?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over de epilepsie-aanvallen die voortdurend op de loer liggen, en het feit dat haar man nu al wel weet dat hij niet aanwezig kan zijn bij de bevalling. En o, de familie verder ook niet.
ZE STAAT ER HELEMAAL ALLEEN VOOR.![]()
![]()
omdat ze gewonnen hebben van de aliens in independence day !quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom denken die Amerikanen toch dat de president van de VS de machtigste man op aarde is?
Ik hoop dat er nog eens een echte Indiaan de politiek in gaat en dat die wint. Dan pas heb je een echte Amerikaanse president.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
omdat ze gewonnen hebben van de aliens in independence day !
Saxy!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:37 schreef Copycat het volgende:
Krijg net een hele grote pot body butter als pleister op mijn wond.
Ze zijn zeker bang dat ik ze ga aanklagen, smartengeld ga vragen.
Lief gebaar. Dat wilde ik even delen. Zonder epilepsie. Zonder drain en zonder buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
Die wilde laten zien dat hij heul wel schaatsen kon, maar was vergeten dat het al een paar dagen dooi is. Ze zoeken hem nu ergens onder het ijs.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:43 schreef versabommie het volgende:
iemand? spoeddebat? middelkoop ? iemand?
En het ruikt lekker!quote:
Welke geur, dat wil ik dan wel weten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
En het ruikt lekker!
Heb net even mijn onderbenen en -armen ingesmeerd.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:02 schreef Copycat het volgende:
African Shea Body Butter van Therme:
[ afbeelding ]
Ik kende het helemaal niet. Ben zelf nogal Clinique minded qua huidverzorging. Maar graties ies altijd goed!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:05 schreef Juud79 het volgende:
Die ken ik, das lekker! Ben zelf meer van de Body Shop en Rituals, maar Therme is ook bijzonder lekker.
50.000 euro!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kende het helemaal niet. Ben zelf nogal Clinique minded qua huidverzorging. Maar graties ies altijd goed!
Wat heeft die gast precies gedaan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:13 schreef Coos het volgende:
Bij Het Gesprek Menno Buch met een TBS-er. Een soort Tokkie
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
omdat ze gewonnen hebben van de aliens in independence day !
Is goed, dan kijken we daarna naar Iquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:33 schreef Copycat het volgende:
Vanavond dan maar bij Van der Valk eten, als eerbetoon aan Gerrit?
Istie toch ook, ja samen met Jeff Goldblum he!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat zal het zijn!
Maar dan is Will Smith toch de machtigste man op aarde
Ja, vlak Jeff niet uit, Jeff is een Heltquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Istie toch ook, ja samen met Jeff Goldblum he!
Haha, wat verwoord je dat toch weer leuk. Maar inderdaad, hier heb ik ook niks mee.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mooi moment om ff te gaan schijten. Gelul van een prediker.
Iets van 2 miljoenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:09 schreef Copycat het volgende:
Hoeveel mensen hebben zich wel niet op de Mall verzameld?
416.769quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:09 schreef Copycat het volgende:
Hoeveel mensen hebben zich wel niet op de Mall verzameld?
Ik keek niet goed, hij was er al.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik wacht er nog steeds op dat Forrest Gump in die vijver gaat springen.
Tot aan dat gristelijke gezeik, toen was voor mij de lol eraf.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:50 schreef Coos het volgende:
Er zaten toch wel een aantal kippenvelmomentjes in.
Nu maar hopen dat er echt wat gaat veranderen daar.
Zuurpruim!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu krijg je alleen een paar dagen dat de negers het hebben gewonnen van de blanken.
Iets van, slaaf wordt president.
Tja, er wordt ook wel eens een krantenjongen een miljonair.
Maar wat geeft een neger het recht om de leider van Amerika te zijn?
Krijg je straks ook nog een moslim als minister president, omdat we ze ooit als gastarbeiders hebben gevraagd.
Verschil is alleen dat de negers als slaven in Amerika zijn gekomen en de gastarbeiders vrijwillig, alleen gingen die laatsten nooit meer weg, als gast zijnde.
Die bijtende spot! Zo eloquent verwoord. Zo gedurfd en spitsvondig!quote:
Ohh sorry, ik zoek nog even verder!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die bijtende spot! Zo eloquent verwoord. Zo gedurfd en spitsvondig!
Hoe kon je het missen?
Ik zoek ook nog even verder, want Cc gebruikt nu zukse moeilijke woorden dat ik mijn eigen zwarte humor niet meer begrijp... "Zo eloquent verwoord".quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ohh sorry, ik zoek nog even verder!
My mistake!
precies......... en die duizende Nederlanderders die in de jaren 60 naar Canada zijn geëmigreerdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu krijg je alleen een paar dagen dat de negers het hebben gewonnen van de blanken.
Iets van, slaaf wordt president.
Tja, er wordt ook wel eens een krantenjongen een miljonair.
Maar wat geeft een neger het recht om de leider van Amerika te zijn?
Krijg je straks ook nog een moslim als minister president, omdat we ze ooit als gastarbeiders hebben gevraagd.
Verschil is alleen dat de negers als slaven in Amerika zijn gekomen en de gastarbeiders vrijwillig, alleen gingen die laatsten nooit meer weg, als gast zijnde.
Ramptoerisme? Waar?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:04 schreef blomst het volgende:
BQ nog geen antwoord zag ik
ramptoerisme![]()
Daar hoef je niet voor te juichen, als ze tegen Feyenoord spelen winnen ze vanzelfquote:
Staat al 0-1...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar hoef je niet voor te juichen, als ze tegen Feyenoord spelen winnen ze vanzelf
Ik zit erbij en kijk ernaarquote:
Ja maar dat was duurderquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit erbij en kijk ernaar![]()
Ze hadden beter de spelers kunnen ontslaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |