Haha, wat verwoord je dat toch weer leuk. Maar inderdaad, hier heb ik ook niks mee.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mooi moment om ff te gaan schijten. Gelul van een prediker.
Iets van 2 miljoenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:09 schreef Copycat het volgende:
Hoeveel mensen hebben zich wel niet op de Mall verzameld?
416.769quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:09 schreef Copycat het volgende:
Hoeveel mensen hebben zich wel niet op de Mall verzameld?
Ik keek niet goed, hij was er al.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik wacht er nog steeds op dat Forrest Gump in die vijver gaat springen.
Tot aan dat gristelijke gezeik, toen was voor mij de lol eraf.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:50 schreef Coos het volgende:
Er zaten toch wel een aantal kippenvelmomentjes in.
Nu maar hopen dat er echt wat gaat veranderen daar.
Zuurpruim!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu krijg je alleen een paar dagen dat de negers het hebben gewonnen van de blanken.
Iets van, slaaf wordt president.
Tja, er wordt ook wel eens een krantenjongen een miljonair.
Maar wat geeft een neger het recht om de leider van Amerika te zijn?
Krijg je straks ook nog een moslim als minister president, omdat we ze ooit als gastarbeiders hebben gevraagd.
Verschil is alleen dat de negers als slaven in Amerika zijn gekomen en de gastarbeiders vrijwillig, alleen gingen die laatsten nooit meer weg, als gast zijnde.
Die bijtende spot! Zo eloquent verwoord. Zo gedurfd en spitsvondig!quote:
Ohh sorry, ik zoek nog even verder!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die bijtende spot! Zo eloquent verwoord. Zo gedurfd en spitsvondig!
Hoe kon je het missen?
Ik zoek ook nog even verder, want Cc gebruikt nu zukse moeilijke woorden dat ik mijn eigen zwarte humor niet meer begrijp... "Zo eloquent verwoord".quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ohh sorry, ik zoek nog even verder!
My mistake!
precies......... en die duizende Nederlanderders die in de jaren 60 naar Canada zijn geëmigreerdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu krijg je alleen een paar dagen dat de negers het hebben gewonnen van de blanken.
Iets van, slaaf wordt president.
Tja, er wordt ook wel eens een krantenjongen een miljonair.
Maar wat geeft een neger het recht om de leider van Amerika te zijn?
Krijg je straks ook nog een moslim als minister president, omdat we ze ooit als gastarbeiders hebben gevraagd.
Verschil is alleen dat de negers als slaven in Amerika zijn gekomen en de gastarbeiders vrijwillig, alleen gingen die laatsten nooit meer weg, als gast zijnde.
Ramptoerisme? Waar?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:04 schreef blomst het volgende:
BQ nog geen antwoord zag ik
ramptoerisme![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |