Staat al 0-1...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar hoef je niet voor te juichen, als ze tegen Feyenoord spelen winnen ze vanzelf
Ik zit erbij en kijk ernaarquote:
Ja maar dat was duurderquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit erbij en kijk ernaar![]()
Ze hadden beter de spelers kunnen ontslaan
Ooohhhh doe 's even een linkjequote:
Heb je dat verhaal meegekregen van Mathara?quote:
Nee, ze is er niet.quote:
Maar die was vol en ik weet niet waar nu.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heb je dat verhaal meegekregen van Mathara?
Nou zit er in OUD precies zo eentje, de verhalen worden steeds zieliger![]()
Hier in het topic staat wel een linkje, vanmiddag ergens gepost!
Moment!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar die was vol en ik weet niet waar nu.
Is Mathara nu nog niet down the drain ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heb je dat verhaal meegekregen van Mathara?
Nou zit er in OUD precies zo eentje, de verhalen worden steeds zieliger![]()
Hier in het topic staat wel een linkje, vanmiddag ergens gepost!
Nee, deze heet Carmellaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is Mathara nu nog niet down the drain ?
Ik ga eens even zoeken
Ja en zij niet, dan moet je die vorige hebben.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier heeft Beequeen als laatst gepost![]()
Zwangerschap en geboorte deel 442
Die mensen zijn de originele bevolking niet tot overlast en weten zich aan te passen. (oftewel, die zijn geintigreerd)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:46 schreef FANN het volgende:
[..]
precies......... en die duizende Nederlanderders die in de jaren 60 naar Canada zijn geëmigreerd
moeten ook maar weer snel terug komen vind ik.........
effe verde Obama kijken
Dit drama dusquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja en zij niet, dan moet je die vorige hebben.
Daar staan hele epistels in van haar.
Ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit drama dus![]()
Zwangerschap en geboorte deel 441
Vermakelijkquote:
Nee en ik mag hopen dat het aangeboden is omdàt het er zo dik bovenop ligtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vermakelijk![]()
Ik zit een klein stukje te lezen, maar het ligt er wel erg dik bovenop.
En dan zijn er Foksters die haar, omdat ze zo zielig en alleen is, aanbieden om bij de bevalling te zijn![]()
![]()
Dit geloof je toch niet
Zo was er toch ook een vogel die zei dat ie alles kwijt was. Een heleboel fokkers hadden spullen aangeboden tot en met een pc aan toe en dat bleek ook zo'n mongool te zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee en ik mag hopen dat het aangeboden is omdàt het er zo dik bovenop ligt![]()
Onbegrijpelijk!
Laatst was er ook een vent, die met het zielige verhaal kwam dat zijn vriendin ziek was ofzo en toen hebben fokkers gewoon geld gestortquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Zo was er toch ook een vogel die zei dat ie alles kwijt was. Een heleboel fokkers hadden spullen aangeboden tot en met een pc aan toe en dat bleek ook zo'n mongool te zijn.
Hij wilde geen geld en er is ook niks gestort. Voordat hij straks met een ton uit Nederland is gevlucht naar Noorwegen. Het kostte Cc wel een kaarsje, een hele lieve.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laatst was er ook een vent, die met het zielige verhaal kwam dat zijn vriendin ziek was ofzo en toen hebben fokkers gewoon geld gestort
Negen kaarsjes! Negen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:22 schreef Noek het volgende:
Het kostte Cc wel een kaarsje, een hele lieve.
Morgen heb je pukkels met pootjes en een hartslag.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:31 schreef Copycat het volgende:
Voor Obama heb ik dan net wel weer een chocolademaskertje gedaan. Because I can be worth it.
Getsiequote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Morgen heb je pukkels met pootjes en een hartslag.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:35 schreef Noek het volgende:
Morgen heb je pukkels met pootjes en een hartslag.
Maar het is voor Obama. Eerst schreef ik Oboma en toen Obamo.quote:
Krijg jij pukkels als jij chocolademelk drinkt, die van Nutricia natuurlijk en er een chocoladereep bij eet?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Écht? Het was wel een oud maskertje, want zo worth it ben ik het nu ook weer niet. Maar goh. En verdomme.
Ik drink nooit chocolademelk. Zal ik het eens een keer proberen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:41 schreef Noek het volgende:
Krijg jij pukkels als jij chocolademelk drinkt, die van Nutricia natuurlijk en er een chocoladereep bij eet?
Nee!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Krijg jij pukkels als jij chocolademelk drinkt, die van Nutricia natuurlijk en er een chocoladereep bij eet?
Nee. Dan moet je misschien je hoofd uitdrukken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik drink nooit chocolademelk. Zal ik het eens een keer proberen?
Ik drink bijna een heel pak per dagquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Gecondoleerd..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:50 schreef lies1958 het volgende:
Ben net terug van mijn schoonvader hij is gelukkig vanavond overleden.
Heeft lang genoeg geduurt zeg voor die man.
Nu even bijkomen en hier even lezen voor de afleiding.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:04 schreef Noek het volgende:
Gecondoleerd Lies. Sterkte voor de aankomende tijd.
Flabberguest, jij bent gewoon immuun geworden man. Je hebt vast een dikke bips.
Gecondoleerd Lies, maar zo terug te lezen was het een strijd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:50 schreef lies1958 het volgende:
Maar wel wat té lang op de schaal gelegenquote:
Gecondoleerd. Jullie hebben er zo te lezen vrede mee omdat er een eind is aan het lijden, maar de dood van een naaste is definitief en verdrietig.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:50 schreef lies1958 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |