Negen kaarsjes! Negen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:22 schreef Noek het volgende:
Het kostte Cc wel een kaarsje, een hele lieve.
Morgen heb je pukkels met pootjes en een hartslag.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:31 schreef Copycat het volgende:
Voor Obama heb ik dan net wel weer een chocolademaskertje gedaan. Because I can be worth it.
Getsiequote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Morgen heb je pukkels met pootjes en een hartslag.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:35 schreef Noek het volgende:
Morgen heb je pukkels met pootjes en een hartslag.
Maar het is voor Obama. Eerst schreef ik Oboma en toen Obamo.quote:
Krijg jij pukkels als jij chocolademelk drinkt, die van Nutricia natuurlijk en er een chocoladereep bij eet?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Écht? Het was wel een oud maskertje, want zo worth it ben ik het nu ook weer niet. Maar goh. En verdomme.
Ik drink nooit chocolademelk. Zal ik het eens een keer proberen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:41 schreef Noek het volgende:
Krijg jij pukkels als jij chocolademelk drinkt, die van Nutricia natuurlijk en er een chocoladereep bij eet?
Nee!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Krijg jij pukkels als jij chocolademelk drinkt, die van Nutricia natuurlijk en er een chocoladereep bij eet?
Nee. Dan moet je misschien je hoofd uitdrukken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik drink nooit chocolademelk. Zal ik het eens een keer proberen?
Ik drink bijna een heel pak per dagquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Gecondoleerd..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:50 schreef lies1958 het volgende:
Ben net terug van mijn schoonvader hij is gelukkig vanavond overleden.
Heeft lang genoeg geduurt zeg voor die man.
Nu even bijkomen en hier even lezen voor de afleiding.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:04 schreef Noek het volgende:
Gecondoleerd Lies. Sterkte voor de aankomende tijd.
Flabberguest, jij bent gewoon immuun geworden man. Je hebt vast een dikke bips.
Gecondoleerd Lies, maar zo terug te lezen was het een strijd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:50 schreef lies1958 het volgende:
Maar wel wat té lang op de schaal gelegenquote:
Gecondoleerd. Jullie hebben er zo te lezen vrede mee omdat er een eind is aan het lijden, maar de dood van een naaste is definitief en verdrietig.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:50 schreef lies1958 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |