En ex min. van buitenlandse zaken Ben Bot, die zojuist zei dat Obama "nog maar aan het begin van zijn carrièrre staat."quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:01 schreef Smash-it het volgende:
Straks bij P&W Maarten van Rossem over vanmiddag. Las hier nog iemand die zich afvroeg wat hij er van zou vinden, krijgen we nog antwoord op ook dus!

De Koning van Siamquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
En ex min. van buitenlandse zaken Ben Bot, die zojuist zei dat Obama "nog maar aan het begin van zijn carrièrre staat."
Ben benieuwd naar zijn volgende carrièrre-move.

nee ik kijk CNNquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:20 schreef dieenebart het volgende:
gecondoleerd Lies. beter zo dan nog zes dagen. sterkte thuis.
zit nu P&W te kijken.
net als jullie?

Wij wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:20 schreef dieenebart het volgende:
gecondoleerd Lies. beter zo dan nog zes dagen. sterkte thuis.
zit nu P&W te kijken.
net als jullie?

Wat zij zegt.quote:

Koninklijk meervoud of heb je visite?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:24 schreef Copycat het volgende:
Zeggen!

Oh wacht, wij = jij en ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:26 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Koninklijk meervoud of heb je visite?

Dat eerste.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:26 schreef dieenebart het volgende:
Koninklijk meervoud of heb je visite?

Nee.quote:

Ja zeker weten bedankt dat ik het hier even neer kon zetten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:35 schreef Copycat het volgende:
Klinkt alsof het heel goed is zo, Lies.

danny@fok.nlquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:37 schreef lies1958 het volgende:
Ja zeker weten bedankt dat ik het hier even neer kon zetten.

Hij is lekker op dreef. Ik ben ook niet zo gecharmeerd van zijn beleid, maar wel van zijn persoon.quote:

Hoe erg, hoe eng of hoe je het ook maar kan noemen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:34 schreef lies1958 het volgende:
We hebben vanavond met de kinderen en kleinkinderen bij mijn schoonouders thuis gezeten, Hij was daar gewoon in zijn eigen bed bij zeg maar. We hebben over alles wat we met hem meegemaakt hebben gepraat. Onze dochters vonden dit heel fijn was voor hun het eerste overlijden van dichtbij. En omdat het thuis was kwam het allemaal heel warm over op iedereen. Iedereen is opgelucht dat het voorbij is.

Jij kan dit raar vinden dat ik op fok kom. Mijn man slaapt bij zijn moeder thuis. Mijn dochters zijn naar bed en ik zoek nu even afleiding. Oke dan ben ik maar raar. Ik had ook tv kunnen kijk, muziek kunnen luisten of pc aan zetten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoe erg, hoe eng of hoe je het ook maar kan noemen.
"Erbij zijn.."
Geeft de meesten ook rust. Die laatste adem, hoe eng dat ook is, maar hoeveel blijdschap dat ook kan geven. Iemand uit zijn lijden te kunnen zien verlossen.
Nu is hij hastikke dood. Alleen raar dat je dan op FOK! komt. Ik zou de aan-knop niet weten te vinden van mijn PC als er iemand in mijn nabijheid zou zijn overleden.
Maar dat is voor een ieder verschillend.

quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:55 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Jij kan dit raar vinden dat ik op fok kom. Mijn man slaapt bij zijn moeder thuis. Mijn dochters zijn naar bed en ik zoek nu even afleiding. Oke dan ben ik maar raar. Ik had ook tv kunnen kijk, muziek kunnen luisten of pc aan zetten.
Ach waarom reageer ik ook op je stom van me.

Kom d'r bij en vermaak jezelf. Wat wilde je anders doen, huilen tot dat je slaapt of aan de drugs?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:55 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Jij kan dit raar vinden dat ik op fok kom. Mijn man slaapt bij zijn moeder thuis. Mijn dochters zijn naar bed en ik zoek nu even afleiding. Oke dan ben ik maar raar. Ik had ook tv kunnen kijk, muziek kunnen luisten of pc aan zetten.

In grote lijnen kan ik me wel in Obama vinden, zeker relatief gezien.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:49 schreef dieenebart het volgende:
Hij is lekker op dreef. Ik ben ook niet zo gecharmeerd van zijn beleid, maar wel van zijn persoon.

Is niet dom, maar ik zou dan liever bij familie zijn. (in mijn denkwereld)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:55 schreef lies1958 het volgende:
[..]

Na dat afzeikfilmpje over Bush:quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:58 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik vind hem ook echt grappig. Lekker Femke jennen.

hihi, gelukkig heb je ook geen idee hoe andere mensen verdriet verwerkenquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is niet dom, maar ik zou dan liever bij familie zijn. (in mijn denkwereld)
Het lijkt nu net dat je het alleen moet verwerken en niemand hebt om het te verwerken en daarom het maar in het topic gaat doen.
IK heb met je te doen, dat je het daar moet zoeken.
Nee, ik vind je niet zielig.
Jij kiest er zelf voor om je verdriet te verwerken. Maar de manier waarop vind ik gewoon raar.

Is in de States al een heel probleem onder cartoonisten: hoe gaan we de President pakken. Bush was zo makkelijk, eigenlijk jammer dat hij weg isquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Na dat afzeikfilmpje over Bush:
- "Ober Obama kunnen nog geen grappen worden gemaakt."
Maarten: "Ja over zijn oren."
"Maar hoe lang kun je dat doen dan? "
Maarten, op een droge toon: "Oh, de hele tijd hoor."
Ja dat is leuk.

Echt heerlijk..quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:02 schreef Gert het volgende:
- "Ober Obama kunnen nog geen grappen worden gemaakt."
Maarten: "Ja over zijn oren."
Ja dat is leuk.

Nahhh doe niet zo idioot zeg!quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het lijkt nu net dat je het alleen moet verwerken en niemand hebt om het te verwerken en daarom het maar in het topic gaat doen.
Jij kiest er zelf voor om je verdriet te verwerken. Maar de manier waarop vind ik gewoon raar.

laat het los...quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:04 schreef Copycat het volgende:
Wat begrijp je verdomme niet aan 'man slaapt bij ouders. Dochters zijn naar bed.' ?
Na een hele intensieve tijd. Samen.
Fucking moron dat je soms ook bent.

Haar schoonvader lag al een hele tijd in zijn sterfbed. Waarbij je vaak onder elkaar bent, het er vaak met naasten over hebt. En nu is het dan gebeurd en is Lies even alleen thuis. En in die misschien wel even heel welkome rust wil ze het er toch nog even over hebben. Dat kan hier.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]

Als je nu eens uit de kast komt en in RTL Boulevard tegen Albert zegt dat je homo bent...quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:03 schreef dieenebart het volgende:
[..]
hihi, gelukkig heb je ook geen idee hoe andere mensen verdriet verwerken![]()
ik zit hier al jaren met mijn trauma's, en iedere dag voel ik me een stukje beter

... En adem uit.quote:

Ik doe niet raar.quote:

Haha, die grafitti is echt te flauw 'Democrats suck cock'quote:

Je doet wel raar. Je zit een beetje om je heen te schoppen terwijl een sterfgeval een behoorlijk ingrijpende aangelegenheid is.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik doe niet raar.
Ik vind het alleen maar raar dat de hele familie aan het rouwen is en zij op FOK! zit.
Meer heb ik niet gezegd.

Nergens voor nodig! Daar is de SC óók voor..quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:15 schreef lies1958 het volgende:
Ik heb al spijt dat ik het hier heb neergezet.

quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je nu eens uit de kast komt en in RTL Boulevard tegen Albert zegt dat je homo bent...
Tja, misschien kom je dan van die trauma af.
En dan is je verdriet er ook niet meer, want ik ben er zeker van, dat de RLS'ers je net zo respecteren, als dat ze dachten dat je hetero was.
En ik ben er zeker van, dat je met E10 een heerlijke interview zal hebben.
@ Mannen die uit de kast zijn gekomen.
Waar was dat ook al weer??? Zwolle?

dus even vol deze dan kunnen we verder in deze..........quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:18 schreef FANN het volgende:
straks hier verder ..........
[RLS SC #100] Een Bloedrode Woensdag !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |